En sotaveteraaneja, kuten en muitakaan heikompia. Turvikset, natsit ja anarkistit menevät minulla samaan koriin. Sama koskee tietysti yhtälailla ihan taviksiakin. Ja en pidä suomi ensin tai rajat kiinni -porukoita lähtökohtaisesti natseina. Voi niitä siellä mukana olla tai olla olematta. Ei demareissakaan kaikki ole kommunisteja, hyvä jos kukaan. Tuomioja ja Halonen ehkä sinnepäin. Vassareissa, vihreissä ja rkp:ssa sen sijaan pesii edelleen entisiä taistolaisia ja muun muassa siksi suhtaudun näihin puolueisiin erittäin suurella varauksella.
No eihän siinä sitten mitään. Minä en jatkossakaan yksityishenkilönä suhtaumisessani tämmöiseen asiaan aseta esimerkiksi näitä väkivaltaa ihailevia ja harjoittavia demokraattisen yhteiskunnan alasajoa ajavia vihaa lietsovia natseja samalle viivalle ilmeisen satunnaisten "tavisten" kanssa sen suhteen että miten toivottavaa tahi epätoivottavaa niille vittuilu ja mahdollinen räkiminen on ja sinä laitat.
En laita myöskään turvapaikanhakijoita samaan koriin em. natsien kanssa. Minulla ei ole mitään satunnaisiia turvapaikanhakijoita vastaan. Jos puhutaan esim. väkivaltaista islamismia kannattavista / harjoittavista turvapaikanhakijoista, niin sitten tilanne on eri. Jos tälläisiä jannuja näkee torilla asiaansa ajamassa, niin huutelu ja vittuilu on mielestäni suotavaa. En menetä yöuniani vaikka niitä sylkäistäisiinkin. Mutta niinhän ei ollut. Turvapaikanhakijoiden ja näiden natsien välillä on se ero, että satunnainen turvapaikanhakija ei millään tavalla automaattisesti ole esim. väkivaltaista islamismia kannattava tai harjoittava henkilö. Mielestäni turvapaikanhakijoiden kohtelu automaattisesti tälläisinä henkilöinä on kuvottavaa. Samoin kuin olisi esimerkiksi kaikkien suomalaisten kohtelu automaattisesti natseina. Nämä SVL:n uusnatsit sen sijaan aivan satavarmasti ovat uusnatseja ihan jokainen.
Kaikkein parasta että niin nämä uusnatsit kuin kuvitellut väkivaltaista islamia torilla julistavat poppoot nöyryytettäisiin pois kaduilta rauhanomaisilla huomattavasti varsinaista mielenosoitusta suuremmilla vastamielenosoituksilla. Tällöin yksittäisiin natseja tahi esim. väkivaltaista islamia vastaan ääntään nostaville ei koituisi tälläistä vaaraa joka nyt realisoitui erittäin ikävällä tavalla.
En puutu noihin sun muihin mietteisiin nyt tässä kun ei niissä ole mun mielestä oikein mitään tolkkua, joten tämä nyt tälläsenä pidempänä vastauksena sun alkuperäiseen kysymykseen ja eräänlaisena yleisenä rautalankana että ajatus tulee ihan varpisti selväksi.