Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 744
  • 66 867

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu että tekisi mieli lyödä nyrkki seinästä läpi. :D

Välillä vaan tulee ajanjaksoja kun saat yhden onnistumisen niin sitä seuraa aina vähintään viisi epäonnistumista.

Vaihdettiin kämppään uudet patterit pari kk sitten, piti olla halvempaa nyt jatkossa. Vitut. Haen ne vanhat jostain kaatopaikalta takaisin. Sama elämäntyyli ja lämmöt säädetty samalle tasolle. Silti nyt kun seuraavan sähkölaskun on kuitannut niin saanut maksaa jo kohta 400e enemmän kuin normaalisti.

Lempi nojatuolikin hajosi saatana. Tottakai oli vauva vielä sylissä samalla ja lenneltiin siinä pitkin lattiaa. Muksu päätyi puukoppaan. Ei onneksi loukannut.

Onneks perjantaina on Ässien peli taas... Eiku ai nii, neki pelaa päin helvettiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Uskomattoman typeriä juttuja täälläkin saa kyllä lukea. Olette vaan kateellisia Jussi-Pekka Rantaselle koska hän on rikas, komea ja menestynyt.
Höpön löpön. Häviää nöyryyttävästi Sir Roger Moorelle.
 
Vaihdettiin kämppään uudet patterit pari kk sitten, piti olla halvempaa nyt jatkossa. Vitut. Haen ne vanhat jostain kaatopaikalta takaisin. Sama elämäntyyli ja lämmöt säädetty samalle tasolle. Silti nyt kun seuraavan sähkölaskun on kuitannut niin saanut maksaa jo kohta 400e enemmän kuin normaalisti.
Vaihdoitte ilmeisesti sähköpatterit uusiin? Eihän tuosta pitäisi lisäkustannuksia tulla. Sähkölämmityksessähän laitteiden hyötysuhteilla ei ole mitään merkitystä, koska mahdollinen hukkalämpökin päätyy rakennuksen lämmitykseen.

Jos taas kyseessä on lämpöpumppuun liitetyt vesikiertoiset patterit niin onko ne ilmattu kunnolla? Tai tuliko pumppua säädettyä samalla kertaa?

Edit. Viesti karkasi ennen aikojaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaihdoitte ilmeisesti sähköpatterit uusiin? Eihän tuosta pitäisi lisäkustannuksia tulla. Sähkölämmityksessähän laitteiden hyötysuhteilla ei ole mitään merkitystä, koska mahdollinen hukkalämpökin päätyy rakennuksen lämmitykseen.

Jos taas kyseessä on lämpöpumppuun liitetyt vesikiertoiset patterit niin onko ne ilmattu kunnolla? Tai tuliko pumppua säädettyä samalla kertaa?

Edit. Viesti karkasi ennen aikojaan.

Vaihdoimme sähköpatterit uusiin. Ei pitäisi tulla ei, nää oli jotain helvetin älypattereita. Tilaan sähkömiehen tutkimaan että missä vika.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tulipa tuossa mieleen, että molempina Suomen MM-mitalipäivinä on tullut lemmittyä vaimoa (siis tiedostamatta tätä sattumaa). Pitääpä yrittää jatkaa samaa sarjaa, tuskinpa niitä mitaleja enää montaa tulee. Saattaa muuten vanhalta jo veto loppua.

Onneksi en ole norjalainen.

Ukkomiehelle tuo on varmasti hyvä tahti. Ja poikamiehelle, jos saisi aina kun Suomi voittaa olympiakultaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran kolmeen päivään on hyvä syödä. Ja kerran viikkoon käydä suihkussa. Okei mä tein ihmiskoetta. Aamulla haistelin nivusten tuoksuja. Ei hitto mä oon laborantti tai vähintäänkin joku dosentti. Mitä näitä nyt on uutisissa. Joo en ole mikään hygienisti. Tai muukaan nisti. Mä oon listi.
 

redpecka

Jäsen
Kerran kolmeen päivään on hyvä syödä. Ja kerran viikkoon käydä suihkussa. Okei mä tein ihmiskoetta. Aamulla haistelin nivusten tuoksuja. Ei hitto mä oon laborantti tai vähintäänkin joku dosentti. Mitä näitä nyt on uutisissa. Joo en ole mikään hygienisti. Tai muukaan nisti. Mä oon listi.
Hyviä oireita sielläkin. Muakaan ei ole huvittanut käydä suihkussa enää ehkä kymmeneen vuoteen, mutta kun luin lehdestä että se olisi mahdollisen sairauden yksi oire niin olen pakottanut itseni vähintään kerran viikossa suihkuun jotten olisi sairas tai sairastuisi. Ja parranajuu kerran kuussa jotta kehtaa vuokraa käydä maksamassa.

Syömisestä: en pystyisi kotioloissa olee noin kauan syömäti - baanalla ihan tarkoituksenmukaista toki niin saa lääkelisäkilot kulutettua sortumatta huumeisiin. Mutta tämäkin mulla aina vesittyy kun itken jo puolentoistavuorokauden kuluttua jossain bensa-aseman parkkiksella että miksi olen täällä - miksi en vain yksinkertaisesti menisi kotiin?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saati, että siitä oltaisiin infottu asiakkaille. Minä kun en seuraa uutisia, enkä mitään muutakaan, niin tieto sulusta tuli lauantai-iltana kello 23. No, eilen se kortti kuitenkin toimi, mutta vähän kyllä jänskättu kaupassa, että saanko ostettua vai en.

Jos olisit avannut sen mobiilisovelluksen tai Nordean verkkopankin edes kerran viimeisen 2 viikon aikana, niin siellä olisi ollut keltaisella tiedotus aiheesta ;)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jussi-Pekka Rantanen on mies, joka vappupäivänä lähtee vappulounaan jälkeen ainoan kerran vuodessa kaupungille vähän irrottelemaan muutaman kaveripariskunnan kanssa. Illan päätteeksi skumppahuuruissaan, ylemmyydentunnossaan ja naiselleen sekä kavereilleen omaa miehisyyttään todistaakseen, alkaa nakkikiskajonossa vittuilemaan taviksille ja päätyy nokka veressä päivystykseen.


Sinänsä nakkikioski-case voisi pitää paikkaansa. Onhan Rantanen Porista.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Convenient = kätevä, sopiva, mukava, miellyttävä. En nyt löydä convenientille sopivaa käännöstä, mutta kyllä tämä korona-ajan arki on sellaista. Vituttaisi mennä joka aamu kaivamaan autoa tuolta lumesta ja mennä johonkin toimistolle tai koululle tekemään samoja hommia, jotka voi tehdä omaan tahtiin kotona. Toki harrastamisen ja viihteen kannalta erilaiset sulkutilat ovat hieman inconvenienttejä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Convenient = kätevä, sopiva, mukava, miellyttävä. En nyt löydä convenientille sopivaa käännöstä, mutta kyllä tämä korona-ajan arki on sellaista. Vituttaisi mennä joka aamu kaivamaan autoa tuolta lumesta ja mennä johonkin toimistolle tai koululle tekemään samoja hommia, jotka voi tehdä omaan tahtiin kotona. Toki harrastamisen ja viihteen kannalta erilaiset sulkutilat ovat hieman inconvenienttejä.


Ihmisvihaajana olen vain tyytyväinen koronaan. Convenient ja inconvenient silleen oikein yläluokkaenglanniksi lausuttuna kuuluvat sanavarastooni, toki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmisvihaajana olen vain tyytyväinen koronaan. Convenient ja inconvenient silleen oikein yläluokkaenglanniksi lausuttuna kuuluvat sanavarastooni, toki.
Eddie Hearn antaa oman tyylinäytteensä.

 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sattuipa lomaviikolle raikkaat kelit. Nytkin mitari näyttää -20 °C. Onneksi aurinko sentään jo lämmittää vähän. Voisi pakottaa muksut seuraksi ulkojäille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sattuipa lomaviikolle raikkaat kelit. Nytkin mitari näyttää -20 °C. Onneksi aurinko sentään jo lämmittää vähän. Voisi pakottaa muksut seuraksi ulkojäille.

Mikä aurinko? Täällä ei näe ikkunasta ulos.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luin Helsingin Sanomien Kuukausiliitteestä juttua tästä sierraleonalaisen Tampereella asuvan henkilön Liberian sisällissodan aikaisten rikosten tutkimisesta. On se ollut kyllä aikamoinen prosessi... Ainakin kolme vierailua Liberiassa, ihmisten haastatteluja tiettömättömien taipaleidenkin takana ja haastatteluja USA:ssa. Kyllähän ne (Liberian) sisällissodan aikaiset kertomukset taistelijoiden julmuudesta on aikamoisia. Ihmiset on teljätty majaan ja poltettu elävältä. Raskaana olevilta viillelty vatsat auki, ihmislihaa on syöty, raajoja katkottu ja ihmisiä kidutettu.

Siihen en ota kantaa että kannattaako tutkinta (on maksanut maltaita). Tutkinnanjohtaja Elfgren sanoi jutussa ettei ei se voi olla niin että kun muuttaa Suomeen niin on turvassa rikossyytteiltä (vapaasti lainattuna).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös