Kirjoittaisitko Jatkoajalle omalla nimelläsi?

  • 9 718
  • 118

Kirjoittaisitko Jatkoajalle omalla nimelläsi?

  • Kyllä

    Ääniä: 114 44,7%
  • En

    Ääniä: 141 55,3%

  • Äänestäjiä
    255

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En. Olen sen verran tarkka omasta anonyymiteetistäni, että en kirjoittaisi viestiäkään, mikäli tällainen uudistus tulisi. Olisi kyseessä sitten mikä tahansa keskustelupalsta.

Beniciolta erittäin hyvä pointti. Nimimerkin takaa on paljon helpompi kirjoittaa suoraan, mitä joistakin asioista ajattelee, kaunistelematta. Mikäli oikea nimi olisi käytössä, niin paljon jättäisin sanomatta. Oikealla nimellä, kun ei oiken viitsi ihan mitä tahansa edes internettiin kirjoittaa. Lisäksi, kun itsellä on tapana silloin tällöin kertoa erittäin henkilökohtaisista asioista, esim. mt-ongelmistani. Tunnistaminen tulisi tällöin erittäin helpoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En kirjoittaisi. Nostaisi myös ihmisten kynnystä kirjoittaa esim. depressio- ja matkalla alkoholismiin ketjuihin. Sosiaalinen media on muutenkin vähentänyt ihmisten yksityisyyyttä, joten mukava on johonkin kirjoitella nimimerkin takaa.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Epa minulla mitaan salattavaa ole, en nae omalla nimella kirjoittamiseen esteita jos sellaisen joutuisi tekemaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta otsikon sijamuotovalinnasta tulee muuten sellainen mielleyhtymä, että elämme 80-lukua ja Jatkoaika on joku lehti, johon lähetetään käsinkirjoitettuja mielipidekirjoituksia, ja sitten kerran kuussa Jatkoaika ilmestyy ja sieltä saa oman - nimimerkin takaa kirjoitetun - viestinsä lukea. Koko lehdessä ei ole mitään muuta kuin näitä mielipidekirjoituksia ja äiti ihmettelee että eikö sulla parempaa tekemistä ole kun sitä Jatkoaika-lehteä lukea.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä kirjoittelisin. Vaikka nytkin tulee harvoin kirjoiteltua, niin anonymiteetin poistuttua tulisi kirjoiteltua varmaan vieläkin harvemmin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kannattaa muistaa myös se, että olet ihmisenä paljon arvokkaampi ja parempi kuin timojärvinen tai mattivirtanen.
Tuo on kyllä täysin totta. Olen kaunis kukkanen. Kiitos.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tuosta otsikon sijamuotovalinnasta tulee muuten sellainen mielleyhtymä, että elämme 80-lukua ja Jatkoaika on joku lehti, johon lähetetään käsinkirjoitettuja mielipidekirjoituksia, ja sitten kerran kuussa Jatkoaika ilmestyy ja sieltä saa oman - nimimerkin takaa kirjoitetun - viestinsä lukea. Koko lehdessä ei ole mitään muuta kuin näitä mielipidekirjoituksia ja äiti ihmettelee että eikö sulla parempaa tekemistä ole kun sitä Jatkoaika-lehteä lukea.

Ja tuosta kirjoituksestasi tulee sellainen mielleyhtymä jossa teini-ikäinen benicio lukee kädet vapisten Jallua, joko on oma "tositapahtumiin" perustuva lukijan kirje julkaistu? Äiti koputtelee vessan oveen ja kyselee että mikä beniciolla kestää.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllä jonkinlaisen filtterin joutuisi laittamaan kirjoitteluun, jos täällä omalla nimellä joutuisi olemaan. Ei niinkään mielipiteiden takia, mutta jonkin verran henkilökohtaisia asioita on tullut kirjoiteltua enkä niitä kyllä omalla nimelläni kertoisi. Jos entinen nimimerkki ja nimi pystyttäisiin yhdistämään, niin en kirjottaisi enää viestiäkään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja tuosta kirjoituksestasi tulee sellainen mielleyhtymä jossa teini-ikäinen benicio lukee kädet vapisten Jallua, joko on oma "tositapahtumiin" perustuva lukijan kirje julkaistu? Äiti koputtelee vessan oveen ja kyselee että mikä beniciolla kestää.

Kyllä, ja mieti jos jatkoaikaan kirjoitettaisiin omalla nimellä ja mun nimi olisi vaikka Martti Salminen, niin sitten kun joku tsirpula laittaisi googleen että "martti salminen", niin tulisi vaan jonkun Jorma Liljun kirjoitus mitä vessassa puuhailen.

Sitäpaitsi se meni niin, että unohdin lukita oven. Vähän nolotti, mutta suhteemme on jo normalisoitunut!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En todellakaan. Pidän täällä anonyymiydestani niin visusti kiinni kuin suinkin mahdollista.
 

Glove

Jäsen
Vastasin en, mutta saattasiin minä kirjoittaakin. Ehkä sisällön osalta tulisi joku filtteri lisää. Mutta toisaalta, niin harmitonta tekstiä tänne tulee suollettua, että voisi kai sitä omalla nimelläkin kirjoittaa. Ehkä tilanne olisi eri jos olisin jonkun seuran intohimoinen kannattaja ja kirjoittaisin ko. seuran ketjuun ja otteluseurantoihin paljon. Tätä kun en nykyään tee juuri lainkaan. Ja toki täällä muutama tietää kuka nimimerkin takaa kirjoittaa, että silleen.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
En taida laittaa sentään passikuvaa tänne tietojen kera, mutta rehellisyyteeni voi luottaa. Ikään kuin tahtoisin vedättää jengiä silkkaa ilkeyttäni... en ole sellainen. Samaa mieltä mainitsemastasi kulttuurista.

Mä tiedän montakin ihmistä joiden nimien nimissä voisin alkaa suoltamaan tänne vaikka mitä paskaa.
Mutta jos sä nyt käsi raamatulla vakuutat olevasi oma itsesi, niin mä uskon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En. Ja toivon etteivät muutkaan kirjoita nimellään, sillä jos yksi kirjoittaa nimellään niin sitä kautta voi saada monenlaista tietoa niistä, jotka omalla nimellään eivät kirjoita.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En taida laittaa sentään passikuvaa tänne tietojen kera, mutta rehellisyyteeni voi luottaa. Ikään kuin tahtoisin vedättää jengiä silkkaa ilkeyttäni... en ole sellainen. Samaa mieltä mainitsemastasi kulttuurista.

Voin todistaa puolestasi, jos joku epäilee. Näin nimesi ja kuvasi nimimerkki @banaaninviljelijä n facepäivityksessä ja kommentoinkin sitä. Myös minun nimeni on täällä tiedossa, niille jotka olivat asiasta kiinnostuneita. Lukon logon palautus asiassa olin äänessä, niin täällä, kun sanomalehdessäkin ja kerroin oman nimeni.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mä tiedän montakin ihmistä joiden nimien nimissä voisin alkaa suoltamaan tänne vaikka mitä paskaa.
Mutta jos sä nyt käsi raamatulla vakuutat olevasi oma itsesi, niin mä uskon.

a) Miksi vitussa haluaisit suoltaa tänne paskaa monien ihmisten nimissä?

b) Miksi et sitten tee niin?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mä voisin kirjoittaa omalla nimelläni. En kirjoita koskaan mitään, mitä en voisi nimellä julkaista. Toisaalta sillä ei ole mulle juurikaan väliä. Muilla nykyään käyttämilläni foorumeilla käytän esimerkiksi nimikirjaimia ja olen tarkoituksellisesti tunnistettavissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös