Korkeintaan etu/kutsumanimelläni, hiukan kuin AA-kerhossa.
Kannattaa muistaa myös se, että olet ihmisenä paljon arvokkaampi ja parempi kuin timojärvinen tai mattivirtanen.En kirjottaisi, täälläkin on niin paljon päästään sairaita ihmisiä, että pitää ajatella vastuuta läheisiä kohtaan. Ainutkertaisella nimellä toimiva yrittäjä, niin kyllähän siinä olisi varsin eriarvoisessa asemassa vs timojärvinenvarastotyöntekijä.
En ota kantaa siihen, osuitko oikeaan vai et, mutta ihmettelen kyllä hieman, että aika rohkeasti lähdet nimiä ja nimimerkkejä yhdistelemään. Mun puolestani tässä ei ole mitään, mutta sitä en tiedä, miten arvon modet tähän suhtautuvat.
En ota kantaa siihen, osuitko oikeaan vai et, mutta ihmettelen kyllä hieman, että aika rohkeasti lähdet nimiä ja nimimerkkejä yhdistelemään. Mun puolestani tässä ei ole mitään, mutta sitä en tiedä, miten arvon modet tähän suhtautuvat.
Mä voin tässä omasta puolestani todeta, että ei hetkauta sen enempää ja saat toki anteeksi. Toivon myös ymmärrystä herroilta johtajilta, jos se nyt tässä jotain vaikuttaa.Piti olla ihan ystävällinen yksityisviesti sinulle, mutta näemmä puhelimella räpelsin. Anteeksi. Jos tämän takia tuli kenkää niin sitten ei voi mitään muuta kuin itseään syyttää. Voihan vittu..:( Perkele.
Sotket kaksi asiaa. Voi kirjoittaa tosissaan ja juuri sitä mitä tarkoittaa, mutta ei tekisi samaa omalla nimellään. Ja sitten ovat nämä netti-niilot, joille pelkkä räksyttäminen on elämäntapa.Ei olisi mitään ongelmaa kirjoittaa omalla nimellä, jos kaikki muutkin niin tekisivät. En oikein ymmärrä joidenkin perustelua, että nimimerkki on hyvä "suoja" kirjoittaa älyvapaita tekstejä, joita ei muuten kirjoittaisi. Tai että nimellä kirjoittaessa pitäisi ruveta "suodattamaan" kirjoituksiaan. Miksi nimimerkillä pitäisi kirjoittaa jotain, mitä ei oikeasti edes tarkoita?
Miksi nimimerkillä pitäisi kirjoittaa jotain, mitä ei oikeasti edes tarkoita?
Sotket kaksi asiaa. Voi kirjoittaa tosissaan ja juuri sitä mitä tarkoittaa, mutta ei tekisi samaa omalla nimellään.
Ja sitten ovat nämä netti-niilot, joille pelkkä räksyttäminen on elämäntapa.
benicio tuossa yllä valaisi asiaa aika hyvin. Ja sitten ovat vielä nuo muutkin mainitut ketjut, joihin aika harva kirjoittaisi (samat jutut) omilla nimillään. Minä kannatan tätä nimimerkkilinjaa.Miksei? Aika vaikeaa on elämä, jos omia mielipiteitään ei pysty tuomaan julki kuin nimimerkin takaa.
Tämän takia oikealla nimellä kirjoittaminen olisi erittäin hyvä asia.