Kirjoittaisitko Jatkoajalle omalla nimelläsi?

  • 9 673
  • 118

Kirjoittaisitko Jatkoajalle omalla nimelläsi?

  • Kyllä

    Ääniä: 114 44,7%
  • En

    Ääniä: 141 55,3%

  • Äänestäjiä
    255

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mun ymmärtääkseni siitä saa banniin.

Kuinka siitä sitten jää kiinni jos henkilöllisyyden varmistelut ovat mallia ylläolevia:

"Oletko ihan varmasti se ketä annat allekirjoituksessasi olettaa?"
"Kyllä olen."
"Käsi raamatulla?"
"Joo".
"Ok, sitten kyllä uskon".
 
Voisin kirjoittaakkin. En kirjoittele politiikkaa tms tänne josta joku voisi soitella työnantajalle perään kuten nykyään ilmeisesti Twitterin puolella tehdään. Aika harmittomia juttuja muutenkin tulee kirjoiteltua.

Pidän kuitenkin hyvänä sitä, että ihmiset kirjoittelevat nimimerkkien takaa, ja paljastavat itsestään juuri sen verran, kuin sopivaksi kokevat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tahdon vain tämän olevan rauhallinen ja ystävällinen alusta.

Eiköhän tämä ole lähes kaikkien toiveena, mutta kun täällä kirotaan ihmisiä alimpaan helvettiin ja syytetään suurin piirtein elämän pilaamisesta niin ei siitä kovin hyvä olo tule. Tämä Kierrätyskeskus on viimeiset kuukaudet ollut turvaton paikka monille.

Kirjoitin vähän muutakin, mutta otin pois, etten joudu listoillesi. Tai varmaan jo jouduin.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En kirjoittaisi. Ainakaan en paljoa ja aika tarkan filtterin läpi tulisi asiat laitettua, Lähinnä varmaan seurailisin sivusta ja kommentoisin harvakseltaan, niin kuin oikeastaan nytkin.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämä on vähän jännä kysymys.

Jos haluaisin, voisin kirjoittaa tänne omalla nimelläni, vrt. Kari Oksanen, P. Sihvonen, Kari Runk jne.

Jos taas haluaisin kirjoittaa nimimerkillä, niin sitten kirjoittaisin varmaan nimimerkillä.

Eli kahdesta mahdollisesta vaihtoehdosta jokainen on valinnut toisen. Joten miksi kukaan omalla nimellään kirjoittava ei kirjoittaisi tänne omalla nimellään, tai miksi kukaan nimimerkillä kirjoittava kirjoittaisi tänne omalla nimellään? Mahdollisuus valita on olemassa. Koko ajan. Emmää ymmärrä.
 
K

Kiekkokatsoja

En.
Toki paljon hyvää voin asiallisille ihmisille yrittää kommntoida, jutella tai tarvittaessa ehkä yrittää ohjata oikeaan suuntaan. Sitä olenkin tehnyt, mutta usein nää hautautuu yleisjutun alle.
Yv on uusi juttu mulle.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjoitan nimimerkin takaa kun silloin voi vähän vapaammin kirjoitella. Ei sitten käy niin, että joutuu työpaikalla tai muualla selittelemään miksi viettää niin paljon aikaa internetissä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
En missään nimessä.

Parin mutkan kautta selvisi, että pari tuttua lukevat palstaa (eivät omien sanojensa mukaan omaa tunnuksia), ja ovat arvuutelleet nimimerkkini ja todellisen minäni yhteyksiä. Että olen se, joksi luulevat. Vituttaa siinä mielessä, että koin tämän paikan olevan eräänlainen "turvasatama", jonne voi kirjoitella omia tuntojaan ilman tunnistusvaaraa.

Sekin ollaan siis viemässä pois. En ole aktiivinen kirjoittaja, eikä sisältökään päätä huimaa, mutta se tietty anonymiteetti (onko edes oikea termi) on jollain tasolla mennyt.

Kurjaa siinä mielessä, ettei voi vapautuneesti kirjoittaa tunnistusvaaran takia. Täytynee pysytellä lukijan roolissa.
 
En kirjoittaisi, mutta nauroin, kun eräs kirjoittaja kommentoi tyyliin 10. viestiini palstalla, että: "Kappas, vanha tuttu on tullut tänne kirjoittelemaan".

En ole siis ollut jatkoajan keskustelupalstan kirjoittaja koskaan aiemmin, mutta ilmeisesti mielipiteitä ja asioita osattiin yhdistää toisiinsa. Ja sinällään vielä huvittavaa, että en ole tietääkseni keskustellut tämän nimimerkin kanssa koskaan jatkoajan ulkopuolella.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En kyllä kirjoittaisi. Itse asiassa en ole edes kertonut kenellekään tutulleni, että kirjoitan tälle palstalle ja että omaan tunnukset. Ja hyvä niin, itse en muutenkaan viitsi henkilöllisyyttäni tuosta noin vaan paljastaa tuntemattomille. Eikä siinä että olisi tarvetta sen koommin mitään peitellä, vaan juuri tuo ylläkin mainittu tietynlainen yksityisyys mitä oma nicki tuo.
 

redpecka

Jäsen
Kirjoitan nimimerkin takaa kun silloin voi vähän vapaammin kirjoitella. Ei sitten käy niin, että joutuu työpaikalla tai muualla selittelemään miksi viettää niin paljon aikaa internetissä.
Niin tai työkaverit rupeisi raportoimaan esimiehelle mitä oot eilen kirjoittanut.

Jos nyt alkaisi kaikki alusta ja olisi jääkiekkopalsta johon rekkaudutaan pankkitunnuksilla niin se olisi ihan okei. Vuonna 2004 oli anonyymipalsta ja annoin kallisarvoiset identiteettitietoni joittenkin jonne-moderaattorien käsiin, mutta sillä olen liikenteeseen lähtenyt ja toistaiseksi haluan tässä pysytellä.

Ps. Jos jotain kiinnostaa niin olen livenä ihan yhtä ailahteleva kuin Jatkiksessa. En ole siitä ylpeä.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
En kyllä ikinä haluaisi, että täällä kaikki tietäisivät, että kuka on oikeasti Rekka Pinne.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Synnyin mä joskus tuulessa
Tuuli johdatti mut satamaan
Kirjoitan tätä bokserisillani

-Breeze-
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tavallaan voisin, onhan nimimerkkini vuodettu niin monelle taholle, että Facebookiin tulee kaveripyyntöjä, jotka voi yhdistää tänne laitettujen kuvien perusteella Jatkoajan nimimerkkeihin. Ja olen siitä hyvin hyvin vihainen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisin kirjoittaa, koska olen asiakirjoittaja enkä sorru ylilyönteihin.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos on nimeltään joku Pekka Mäkinen tai Jukka Korhonen joita löytyi puhelinluettelosta (jos jonnet muistaa sellaisia) sivullinen niin ei kai sillä olisi väliä. Minut saisi nimellä yksilöityä käytännössä heti, joten se on vähän eri asia. Tosin viime vuoden verotiedoissa oli yksi täyskaima näköjään päässyt listoille ja nyt varmaan osa kavereista luulee massimieheksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös