Kalsarikänniketju

  • 5 206 552
  • 66 637
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Odotelkaa, kohta tulee jotain järkevää.
Ai niin, kuuntelin Yötä, ei niitä paskoja uusia. Kuorotyttö, Likaiset legendat, Ihmisen poika. Tapasin erään silloin: Vie mut minne vaan- näinhän siinä kävi, kiitos!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anteeksi kun sanon, mutta minusta Yö oli aina ihan vitun paska bändi. Eihän näin saisi todeta kun Olli kuoli ja se oli rehti kansanmies vaikka meikkasi nuorena mutta ajoi taksia ja blaa blaa. Mutta täyttä paskaahan se iskelmärokki oli aina, ja mikä erityisesti etoo, niin laskelmoitua paskaa. Kalkulaattorilla sävellettiin sitä, minkä ajateltiin uppoavan niihin kansan syviin riveihin. Joita ei edes ole.

Toinen vastaava on Popeda. Sitäkään en kuuntele eikä yhtään levyä ole hyllyssä, mutta jostain syystä pidän kuitenkin Pate Mustajärvestä hahmona. Hän on sympaattinen. Olli Lindholm ei ollut, ainakaan televisiohaastattelujensa ja esiintymisensä perusteella. Vaikutti aina sellaiselta vittumaiselta ja kireältä. Enkä ole Rumban toimittaja, ihan sivustakatselija vain.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Anteeksi kun sanon, mutta minusta Yö oli aina ihan vitun paska bändi. Eihän näin saisi todeta kun Olli kuoli ja se oli rehti kansanmies vaikka meikkasi nuorena mutta ajoi taksia ja blaa blaa. Mutta täyttä paskaahan se iskelmärokki oli aina, ja mikä erityisesti etoo, niin laskelmoitua paskaa. Kalkulaattorilla sävellettiin sitä, minkä ajateltiin uppoavan niihin kansan syviin riveihin. Joita ei edes ole.

Toinen vastaava on Popeda. Sitäkään en kuuntele eikä yhtään levyä ole hyllyssä, mutta jostain syystä pidän kuitenkin Pate Mustajärvestä hahmona. Hän on sympaattinen. Olli Lindholm ei ollut, ainakaan televisiohaastattelujensa ja esiintymisensä perusteella. Vaikutti aina sellaiselta vittumaiselta ja kireältä. Enkä ole Rumban toimittaja, ihan sivustakatselija vain.
Yö oli kohtuullinen alussa. Popeda oli ok alussa.
Viimeistään 2000 luvun kaupallisuus, vei lopunkin suunnan, no pääosin jo 90 luku.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä oikeasti muistan Yön jo rockin SM-kisoista 1983. Siis ennen Dingoa ja Porirock-huumaa. Se oli todella keskinkertainen yhtye jo silloin. Ainoa valonpilkahdus on ollut se Hakulisen Joutsenlaulu-biisi, jossa oikeasti on jotain koskettavaa. Sokea kana löysi sen yhden jyvän. Mielenkiintoista, kuinka alle kaksikymppinen kaveri tekee tuollaisen, ja sen jälkeen ei synny kymmeniin vuosiin enää yhtään mitään lähellekään samantasoista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Saatana, kaikkien pitäisi olla Hunter S. Thompson. Paitsi ehkä Sonny Bargerin mielestä ei.

Sorry pieni kysymyspomppu: en ole lukenut ikinä sitä ekaa, kai Bargerin porukkaan liittyvää kirjallista tuotosta, mutta jäikö jotain katkeruutta kytemään?
Minä olen lukenut Thompsonia ainoastaan suomenkielisinä kirjoina eli koko alkujutunjuuri on lukematon.

ed. huomio: tämähän onkin kälsärikanniketju, ei pitäisi kysellä liikoja mutta luotan ymmärtäväisyyteesi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sorry pieni kysymyspomppu: en ole lukenut ikinä sitä ekaa, kai Bargerin porukkaan liittyvää kirjallista tuotosta, mutta jäikö jotain katkeruutta kytemään?
Minä olen lukenut Thompsonia ainoastaan suomenkielisinä kirjoina eli koko alkujutunjuuri on lukematon.
Thompson kirjoitti kirjan Helvetin Enkeleistä. Kuljeskeli Enkelien mukana pitkän aikaa. Bargeria vitutti se, että tunnuslauseensa vastaisesti Thompson ei todellakaan käynyt kovaksi kun meininki kävi kovaksi, vaan mieluummin piiloutui auton takakonttiin. Bargerin sanojen mukaan Thompson oli paskahousu, joka tykkäsi kyllä poseerata pyssy kädessä mutta otti heti ritolat, jos sitä olisi pitänyt käyttää.
 
K

Kiekkokatsoja

Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?
 

Glove

Jäsen
Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?
En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?

Asiasta kukkaruukkuun. Kaveri istuu bussissa matkalla kohti Oulua ja minä tässä jo valmistaudun kosteaan illanviettoon. Pitänee kuitenkin laittaa housut jalkaan ennen kuin kaveri tulee, ei sitä kalsareissaan viitti olla.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?

Asiasta kukkaruukkuun. Kaveri istuu bussissa matkalla kohti Oulua ja minä tässä jo valmistaudun kosteaan illanviettoon. Pitänee kuitenkin laittaa housut jalkaan ennen kuin kaveri tulee, ei sitä kalsareissaan viitti olla.

Mulla on kyllä se periaate että jos olen kotona kalsareillani ja joku tulee käymään, en se minä ole joka huolehtii pukeutumisestaan. Olen kotona just niinkuin huvittaa. Jotkut pidemmät kalsarit voin heittää jalkaan jos jonkun maan presidentti tulee kylään.

Nyt on taas sen verran kuuma että ei täällä tarvitse edes mitään vaatteita. Oon nyt kuitenkin kalsarit pitänyt jalassa ettei kissa raavi kikulista.
 
K

Kiekkokatsoja

En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?

Asiasta kukkaruukkuun. Kaveri istuu bussissa matkalla kohti Oulua ja minä tässä jo valmistaudun kosteaan illanviettoon. Pitänee kuitenkin laittaa housut jalkaan ennen kuin kaveri tulee, ei sitä kalsareissaan viitti olla.
En kyllä tiedä miten voimauttaa. Kai ne joskus kertoo sen. Vai voimautuuko siitä, kun aikuiset ihmiset haukkuvat pahoilla sanoilla, niiden käyttäjiä.. ja kayttäjä kiukkuuntuu + voimaantuu.
Sullahan olis ollut mahdollisuus testata voimaantumista, kun olit ilman housuja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?

Tämä oli ilmeisesti se "uutinen", että selluliittiä on lähes kaikilla naisilla, joten "rokatkaa" vain niitä pyllybikinejä.

Olen itse asiassa ihan vitun väsynyt näihin naisten voimautumisiin tai voimaantumisiin, kummalla nimellä niitä kutsutaankaan. Läträtään kuukautisverellä, pyöritään oman jalkovälin ympärillä, voimaannutaan selluliitista jne. Ja ketkä näitä juttuja kirjoittavat? No naispuoliset toimittajat. Usein viitataan ulkonäköpaineisiin, jotka ovat varmaan osittain todellisia, mutta kyllä tuolla kaupungilla näkee miehiä niin monen näköisten naisten kanssa, ettei tuota jatkuvaa sekopäistä uhriutumista jaksa.

Sanna Ukkola kirjoitti tästä aika osuvasti:

 

Glove

Jäsen
Mulla on kyllä se periaate että jos olen kotona kalsareillani ja joku tulee käymään, en se minä ole joka huolehtii pukeutumisestaan. Olen kotona just niinkuin huvittaa. Jotkut pidemmät kalsarit voin heittää jalkaan jos jonkun maan presidentti tulee kylään.

Nyt on taas sen verran kuuma että ei täällä tarvitse edes mitään vaatteita. Oon nyt kuitenkin kalsarit pitänyt jalassa ettei kissa raavi kikulista.
Naispuolinen kaveri kyseessä, joten aloitetaan housut jalassa. Katsotaan mitä ilta tuo tullessaan.
 
K

Kiekkokatsoja

No en minä väkisin viitsi toiselta housuja riisua. Nyt se meni tupakille.
No ei tietenkään väkisin. Onhan sekin hyvä, että on juttuseuraa.
Mut tää oli hauska. Hän tupakille, ja kävit meille päivittämässä tilannetta. Vain hyvä jatkoajan kirjoittaja tekee niin.
 

Glove

Jäsen
No ei tietenkään väkisin. Onhan sekin hyvä, että on juttuseuraa.
Mut tää oli hauska. Hän tupakille, ja kävit meille päivittämässä tilannetta. Vain hyvä jatkoajan kirjoittaja tekee niin.
Nyt se alko päikkäreille tuohon mun sohvalle. Minä laitoin saunan päälle ja juon Leijona salmiakki-suklaa shottia. Ilmaiseksi saatiin niin kai se on pakko tuhota.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt se alko päikkäreille tuohon mun sohvalle. Minä laitoin saunan päälle ja juon Leijona salmiakki-suklaa shottia. Ilmaiseksi saatiin niin kai se on pakko tuhota.
No nii, onnittelut. Sulla on siellä seuralainen, joka viihtyy sun seurassa.
Äläkää sitä alkomaholia ottako juurikaan. Mukavaa on vähemmälläkin määrällä olla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
juon Leijona salmiakki-suklaa shottia. Ilmaiseksi saatiin niin kai se on pakko tuhota.
Kuulostaa aivan helkkarin pahalta juomalta.

Itse kävin töiden jälkeen muutan tunnin heittämässä perhoa Vuoksella, ilman mainittavampaa tulosta. Pari lasia punkkua tähän illan ratoksi olen nautiskellut sikarin seurana. Ehkä lasillinen vielä ja sitten tirsamaahan. Huomenna kuitenkin pitää töissä käydä jokunen tunti taas touhuamassa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tänään sievästi, huomenna ei niin sievästi ja lauantaina voidaan kirjoittaa tänne:

 
K

Kiekkokatsoja

Naisten Voimauttavat uimahousut.. voimauttavat?
Tänään taitaa olla useiden miesten voimauttavat kalsarikännit, kun perjantaikin. Kai itsekin. Sen ymmärrän että nousuhumala voimauttaa.
No, liika humala lamauttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös