Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 028
  • 68 322
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sit kun tää korona helpottaa, niin varaan lennot Londoniin. Pallokorvien luokse täytyy päästä. Ja Chelsean peliin. Ikävä on kova. Pallokorvamaa on hieno maa.
Lontoo lie paskin paikka missä olen luotani lepuuttanut. En keksi yhtään hyvää asiaa sieltä. Jalkapallo on maailman tylsin peli.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei semmosta voi olla olemassa. Kuka ekan väittää, että hän on semmoinen. Hän on umpihomo. Näin on näreet.
Mulla ei ole ollut koskaan mitään homoja vastaan. Suvussakin on useampi, sekä mies- että naispuolisia hinttejä. Hyväksyn tämän täysin, kunhan kyse on aikuisten välisestä molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen perustuvasta toiminnasta. Minä en vain ymmärrä sitä, enkä ole halunnut koskaan kokeilla. Olen tylsä umpihetero. Ehkä maailmankuvani ei ole päässyt avartumaan ja olen jäänyt vaille hienoista kokemuksista, mutta kun vaan ei kyrvät eikä karvaiset äijäperseet nappaa niin ne ei nappaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun asiat näin meni, niin mää join karmeet kännit... Nyt mulla on karmee morkkis vaikka viinaa vaikka kuinka. Ei saatana... Mää haluan nut kuunneella CCR isä rakastaa sitä. mä rakastan mun isää

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lontoo lie paskin paikka missä olen luotani lepuuttanut. En keksi yhtään hyvää asiaa sieltä. Jalkapallo on maailman tylsin peli.

Jännää. Londoni menee minusta maailman hienoimpien paikkojen joukkoon ihan heittämällä, sinne Barcelonan, Berliinin ja Buenos Airesin kanssa. Ensimmäinen ei-B-alkuinen tässä listassani.

Londoni on mahtava paikka. Koko ajan tosi kuumottava olo, nimenomaan hyvällä tavalla. Koko ajan miettii, mitä hienoa sieltä seuraaavan kulman takaa paljastuu. Upea kaupunki.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Londoni on mahtava paikka. Koko ajan tosi kuumottava olo, nimenomaan hyvällä tavalla. Koko ajan miettii, mitä hienoa sieltä seuraaavan kulman takaa paljastuu. Upea kaupunki.
Vähän samanlainen olo oli mulla kerran Nurmeksessa, tosin ei hyvällä tavalla. Koko ajan piti miettiä, mitä seuraavan kulman takaa paljastuu. Johtui siitä, kun vittuiltiin urakalla paikallisille nakkikioskilla, ja sitten meidän pitikin jalkautua kulkemaan vihamielisen ympäristön halki kun kuski oli lähtenyt Teboilille kahville. Vähän oli sellainen Warriors-olo, vaikka matka olikin lyhyempi ja vähemmän vaarallinen kuin Bronxista Coney Islandille.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän samanlainen olo oli mulla kerran Nurmeksessa, tosin ei hyvällä tavalla.

Nurmes ja Lontoo yhdistetty jotenkin, varmaan ekaa kertaa, tämä on unohtumatonta ja jäätävää.

PS: Iivuli vissiin käynyt jossain Nykissä päin. Ite en oo, vain Etelä-Amerikassa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nurmes ja Lontoo yhdistetty jotenkin, varmaan ekaa kertaa, tämä on unohtumatonta ja jäätävää.

PS: Iivuli vissiin käynyt jossain Nykissä päin. Ite en oo, vain Etelä-Amerikassa.
En ole muuten Euroopan ulkopuolella käynyt ikinä. Vai lasketaanko Neuvostoliitto Euroopaksi?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suosikkijoukkue
Sinähän olet ajoissa sipuleiden kanssa. Itse alan rakentamaan kasvimaata joskus ensi kuun lopussa. Katsotaan nyt miten kevät etenee...

En tiedä lasketaanko se joutumiseksi... mutta joo.
Lahelaiset joutui aina, halusi tai ei. Sen opin noin kuukauden Lahen vierailulla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole muuten Euroopan ulkopuolella käynyt ikinä. Vai lasketaanko Neuvostoliitto Euroopaksi?

Jotenkin noista jutuista tuli mieleen, että olisit käynyt Nykissä.

Kuten Flaming Sideburnsin basisti sanoi, Venäjälle mennään vain ase kädessä. Isäni olisi varmaan tästä asenteesta ylpeä. Viimeiseen asti vihataan ryssää perkele!

Itse en.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin noista jutuista tuli mieleen, että olisit käynyt Nykissä.

Kuten Flaming Sideburnsin basisti sanoi, Venäjälle mennään vain ase kädessä.
En. Olen kuitenkin katsonut The Warriors -leffan noin 47 kertaa.

Neuvostoliitossa kävin, Leningradissa. Syksy 1984, olin 11-vuotias. Neljä päivää elin paahtoleivällä ja kaviaarilla, koska mitään muuta syömäkelpoista siellä ei ollut. Jäätelökin maistui mäyränpaskalta. Sieltä kun pääsin pois, vannoin että ei enää ikinä. Enkä ole mennyt. Koko ajan siellä ollessa pelotti että entä jos eivät laskekaan pois. Sama olo oli joskus 94, kun käytin silloista tyttöystävääni Paiholan mielisairaalassa moikkaamassa veljeään, joka oli siellä rauhoittumassa. Jatkuvasti pelotti, että huomaakohan ne mikä mie oikeasti olen. Eivät huomanneet, pääsin pois.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koska ootte viimeks itkeneet? Mää itken ny... Kännissä toki. Kirjotelitiin yhen palstaveljen kanssa yyveillä...

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En. Olen kuitenkin katsonut The Warriors -leffan noin 47 kertaa.

Neuvostoliitossa kävin, Leningradissa. Syksy 1984, olin 11-vuotias. Neljä päivää elin paahtoleivällä ja kaviaarilla, koska mitään muuta syömäkelpoista siellä ei ollut. Jäätelökin maistui mäyränpaskalta. Sieltä kun pääsin pois, vannoin että ei enää ikinä. Enkä ole mennyt. Koko ajan siellä ollessa pelotti että entä jos eivät laskekaan pois. Sama olo oli joskus 94, kun käytin silloista tyttöystävääni Paiholan mielisairaalassa moikkaamassa veljeään, joka oli siellä rauhoittumassa. Jatkuvasti pelotti, että huomaakohan ne mikä mie oikeasti olen. Eivät huomanneet, pääsin pois.

Ite en ole käynyt ryssällä koskaan. Virossa olen käynyt monesti, Tallinna on upea kaupunki. Ja tottakai Stockholmassa olen käynyt monet kerrrat. Aikoinaan Turussa asuessani ravasin ihan säännöllisesti. Ruotsi on hieno maa.

Ja hienoja maita ovat Englanti, Saksa, Italia, Espanja, Itävalta, Hollanti, Sveitsi, Argentiina jne.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koska ootte viimeks itkeneet? Mää itken ny... Kännissä toki. Kirjotelitiin yhen palstaveljen kanssa yyveillä...

Olen kyllä tätä viimeisintä eroani itkenyt. Tunnustan. Vaikka minä lähdin, niin siinä silti murskaantui kaikki haaveet, jotka olivat minunkin. Ne olivat yhteisiä. Ja kyllä minäkin niitä halusin.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Olen hämmentynyt. Tiesin kyllä ettei halpispurkeissa myytävä tonnikala ole tonnikalaa vaan boniittia eli lähisukulaista mutta tuo että tonnikala on kalastettu jo uhanalaiseksi tuli yllätyksenä.

Suosikkijoukkue
Ei ole. Ilkka Alanko. Mainitsi tänään, että voisi eestin kielelläkin vetää, ja Ilkkahan on asunut Virossa jo pitkään. Myös 30 vuotta tien päällä viittaa samaan suuntaan.

Ja se kana on Viivi Pumpanen.
Kävin kyttäämässsä Wikipediasta ja sun täytyy kyllä olla oikeassa.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit

Tämä Hesarin juttu näkynee ilmaiseksi koko kansalle.

Hehe hehe loilottaa setämies arvee tunteellisesti, koska melko teinipojulta vaikuttaa Mikko-Pekka.
Mutta eihän sitä muuten HSn kulttuuritoimitukseen pääsisikään. Tai siis pitää osata linkata joihinkin lukemiinsa kirjoihin tieteskin.
Setämies ei tähän pysty kykenemään.

Edistyksellisen valopäinen suomalainen on mr. Heikkinen. hehe.
Omassa kuplassaan varmaan pätevän maineessa toki. hehe.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy