Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 413 592
  • 67 134

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.

No enhän mä muista.



Minähän en homo ole ja niitä opiskeluaikaisia viritelmiä ei lasketa.
 

redpecka

Jäsen
Jotenkin on tullut myöhemmin sellainen kuva, että Fränti ja Vahanen eivät ole enää tekemisissä keskenään. Eivät ole olleet ehkä vuosiin. Vahaseenkin viitataan tässä "matkakumppanina".
Juu varmaan. Sillähän nyt tietysti ei ole mitään väliä tähän "tarinaan". En itsekään ole monenkaan kanssa enää tekemisissä joiden kanssa olin vaikka 20 vuotta sitten.

...en osaa sanoa tästä keissistä enempää. Taino: saatanan sissit! mutta ehkä niitäkin sit on potkittu niin paljon päähän että jotain jumalauta on tehtävä hyväksikäytölle. "Ties vaikka meistä tulisi cheguevaran kaltaisi ikonisia pahuutta vastaan taistelevia tulevaisuuden palvottavia edelläkävijöitä". #ikinäeipidäluovuttaa
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tom Green oli sankarini aikoinaan, todella härö seppä. Neloselta tuli joskus myöhäisillalla Duudsonit ja sitten Tom Green Show, nykyinen vaimo, silloinen avovaimo yleensä nukahti kesken ohjelmien, mutta minä katsoin molemmat koska Tom Green Show oli nähtävä. Sitten yritin nauraa äänettömästi jotten herättäisi jo nukkuvaa, se oli ihan vitun vaikeeta. Hytkyin ja tärisin siinä sängyssä vedet silmissä, ja välillä sitten tuli semmonen turskaus jostain kurkusta kun ei vain kyennyt olemaan hiljaa.

Erityisen hyvin muistan semmosen sketsin, missä Tom Green meni johonkin luolaan koska sille oli kerrottu että vauvat tulee sieltä luolasta. Ja niin ne tulikin, niitä oli siellä luolassa ihan vitusti itkemässä, Tom niitä sieltä sitten keräili sylikaupalla ja tunki niiden naamoja kameraan ja lopulta heitteli niitä vuorenrinnettä alas, johonki alla ajavaan autoonkin taisi yksi vauvoista kolahtaa. Harvalla asialle koko maailmassa oon nauranut niin saatanasti kun sille videolle. Silloin avovaimo heräsi, näki että hytkyn järkeä ja henkeä vailla silmät kyynelissä, katsoi telkkaria missä Tom Green ilmeili ja heitteli sitten itkeviä vauvoja kielekkeeltä alas, ja käänsi taas katseensa minuun kun olin vetänyt itseni naurusta linkkuveitsiasentoon. Ei se kuitenkaan minua jostain syystä ampunut, huokasi vaan ja meni takaisin nukkumaan.
 
Top-100 lista on nyt kasassa. Voi olla että joku scene saattaa vielä vaihtua johonkin herkullisempaan, kunhan nyt katsoo ja miettii. Kyllähän vaihtoehtoja riittää ja niitä on paljon. On ne vaan kauniita naisia. Onks teilläkin silleen, että haluaisitte itse olla siinä sen ukon tilalla? Eikö se oo ihan normaalia ajatella tuolleen? Voisit olla itse kuninkaana kuningas Danny D:n paikalla. Panna sitä akkaa puoli tuntia ja lopussa heität lastit sen naamalle. Sit vaan pieni tauko ehkä ja sama toistuu seuraavassa scenessä. Nyt vaan tuo kuningas Danny D panee niitä ja itse vaan katsot sivusta. Olisihan se hienoa itse olla siinä hänen paikalla?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Top-100 lista on nyt kasassa. Voi olla että joku scene saattaa vielä vaihtua johonkin herkullisempaan, kunhan nyt katsoo ja miettii. Kyllähän vaihtoehtoja riittää ja niitä on paljon. On ne vaan kauniita naisia. Onks teilläkin silleen, että haluaisitte itse olla siinä sen ukon tilalla? Eikö se oo ihan normaalia ajatella tuolleen? Voisit olla itse kuninkaana kuningas Danny D:n paikalla. Panna sitä akkaa puoli tuntia ja lopussa heität lastit sen naamalle. Sit vaan pieni tauko ehkä ja sama toistuu seuraavassa scenessä. Nyt vaan tuo kuningas Danny D panee niitä ja itse vaan katsot sivusta. Olisihan se hienoa itse olla siinä hänen paikalla?
Mulla on itse asiassa niinpäin, että voisin antaa Danny D:n panna mun naista. Itse hoitaisin esileikit ja Danny panemisen. Vaimolle täydellinen kokemus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tom Green oli sankarini aikoinaan, todella härö seppä. Neloselta tuli joskus myöhäisillalla Duudsonit ja sitten Tom Green Show, nykyinen vaimo, silloinen avovaimo yleensä nukahti kesken ohjelmien, mutta minä katsoin molemmat koska Tom Green Show oli nähtävä. Sitten yritin nauraa äänettömästi jotten herättäisi jo nukkuvaa, se oli ihan vitun vaikeeta. Hytkyin ja tärisin siinä sängyssä vedet silmissä, ja välillä sitten tuli semmonen turskaus jostain kurkusta kun ei vain kyennyt olemaan hiljaa.

Erityisen hyvin muistan semmosen sketsin, missä Tom Green meni johonkin luolaan koska sille oli kerrottu että vauvat tulee sieltä luolasta. Ja niin ne tulikin, niitä oli siellä luolassa ihan vitusti itkemässä, Tom niitä sieltä sitten keräili sylikaupalla ja tunki niiden naamoja kameraan ja lopulta heitteli niitä vuorenrinnettä alas, johonki alla ajavaan autoonkin taisi yksi vauvoista kolahtaa. Harvalla asialle koko maailmassa oon nauranut niin saatanasti kun sille videolle. Silloin avovaimo heräsi, näki että hytkyn järkeä ja henkeä vailla silmät kyynelissä, katsoi telkkaria missä Tom Green ilmeili ja heitteli sitten itkeviä vauvoja kielekkeeltä alas, ja käänsi taas katseensa minuun kun olin vetänyt itseni naurusta linkkuveitsiasentoon. Ei se kuitenkaan minua jostain syystä ampunut, huokasi vaan ja meni takaisin nukkumaan.
Tämä oli kauneimpia perus perhearkitarinoita jota olen kuullut. Pystyn samaistumaan. Peukutan. Freddysti.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tom Green oli sankarini aikoinaan, todella härö seppä. Neloselta tuli joskus myöhäisillalla Duudsonit ja sitten Tom Green Show, nykyinen vaimo, silloinen avovaimo yleensä nukahti kesken ohjelmien, mutta minä katsoin molemmat koska Tom Green Show oli nähtävä. Sitten yritin nauraa äänettömästi jotten herättäisi jo nukkuvaa, se oli ihan vitun vaikeeta. Hytkyin ja tärisin siinä sängyssä vedet silmissä, ja välillä sitten tuli semmonen turskaus jostain kurkusta kun ei vain kyennyt olemaan hiljaa.

Erityisen hyvin muistan semmosen sketsin, missä Tom Green meni johonkin luolaan koska sille oli kerrottu että vauvat tulee sieltä luolasta. Ja niin ne tulikin, niitä oli siellä luolassa ihan vitusti itkemässä, Tom niitä sieltä sitten keräili sylikaupalla ja tunki niiden naamoja kameraan ja lopulta heitteli niitä vuorenrinnettä alas, johonki alla ajavaan autoonkin taisi yksi vauvoista kolahtaa. Harvalla asialle koko maailmassa oon nauranut niin saatanasti kun sille videolle. Silloin avovaimo heräsi, näki että hytkyn järkeä ja henkeä vailla silmät kyynelissä, katsoi telkkaria missä Tom Green ilmeili ja heitteli sitten itkeviä vauvoja kielekkeeltä alas, ja käänsi taas katseensa minuun kun olin vetänyt itseni naurusta linkkuveitsiasentoon. Ei se kuitenkaan minua jostain syystä ampunut, huokasi vaan ja meni takaisin nukkumaan.



Tärkytorstai.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avasinpa sitten ovet poliisille. Olin röökillä parvekkeella, ja näin pihalla porukan tummiin pukeutuneita ihmisiä. Sen verran kännissä olin, etten heti tajunnut, varsinkin kun siinä oli mimmejä. Eikä maijaakaan näkynyt missään. Alkoivat huudella partsille "hei hei" ja vastasin, että "mitäs jengiä te ootte". Vastasivat, että ollaan poliisi, voitko avata ulko-oven. No pakkohan se oli suostua.

Menivät yläkertaan. En kehdannut kysyä, millä asialla ovat, koska eivät olisi kuitenkaan kertoneet. Sieltä on kyllä kuulunut mölinää tässä viime päivinä. Kohteliasta väkeä kuitenkin, kiittelivät oven avaamisesta. Kyllä Suomen poliisi on hieno.
 
Nyt aukaisin scenen, jossa Danny D pääsee kohta panemaan sen isän vaimoa eli äitipuoli tuo on. Keittiössä suihinotto menossa ja eiköhän kohta olla keittiön pöydällä. Normi päivä Dannylle. Jostain tuo kuuma blondi suuttui sille Dannyn isäukolle. Se häipyi ja nyt Danny pääsee touhuamaan tuon blondin kanssa tuolla keittiössä. Aika kova scene, eikö?
 

redpecka

Jäsen
-Hera80-
uudenmaan nopein
@Hera80 :llä on nykyhistorian tyylikkäin allekirjoitus/loppusitaatti, joka venyy sinne minne ptää tilanteen mukaan. Mielestäni on hyvin jännää, että näinkin kauan kun tämä intternetti ja keskustelupalstat on ollut kasassa niin joku keksii näin hyvän slowganin. Tämä on parasta mitä olen tajunnut pitkään aikaan.

T: redpis, heran fanien asialla ollen jo itsekin sellainen ryhmäänkuuluva.
 

redpecka

Jäsen
Nyt aukaisin scenen, jossa Danny D pääsee kohta panemaan sen isän vaimoa eli äitipuoli tuo on. Keittiössä suihinotto menossa ja eiköhän kohta olla keittiön pöydällä. Normi päivä Dannylle. Jostain tuo kuuma blondi suuttui sille Dannyn isäukolle. Se häipyi ja nyt Danny pääsee touhuamaan tuon blondin kanssa tuolla keittiössä. Aika kova scene, eikö?
Vaikuttaa joo juoni olevan suoraan kaunareista, ja että draamaa pukkaa jo alkuscenessä.

Hyvät heitot sinne teille. Aamulla taas puusavotaan, eiks?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen hämmentynyt. Tiesin kyllä ettei halpispurkeissa myytävä tonnikala ole tonnikalaa vaan boniittia eli lähisukulaista mutta tuo että tonnikala on kalastettu jo uhanalaiseksi tuli yllätyksenä.

Viimeisestä tonnista aitoa tonnikalaa tulee hurja huutokauppa. Japanilaisella kalatorilla jonain aamuna anivarhain.

Illalla sushikokki, jonka suku on tehnyt hommaa samoilla rutiineilla 1000 vuotta ja saavuttanut täydellisyyden, pyöräyttää rikkaan bisnismiehen eteen tiskille viimeiset palleroiset tonnikalaa ja riisiä soijasoosin kera. Ja sinne japanilaisäijän suolenmutkaan katoaa viimeinen pala sitä lajia kalaa.
 
Tuo Dannyn isäukko tuli yllättäen käymään keittiössä ja näki kun hänen vaimo touhuaa Dannyn kanssa. Suuttui kovasti ja huudettuaan "mitä vittua!", poistui sitten paikalta. Ehkä ero tulee? Vaikutti vihaiselta. Ei vaikuta Dannyyn just nyt, kun sillä on muut jutut mielessä. Keittiön pöydälle päätyivät, tää oli taas helppoa arvata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös