Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 413 754
  • 67 134

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tom Green Show taisi muistaakseni joskus tulla myös MTV:ltä. Siis siitä Music Televisionista. Yöllä sieltä tuli muutenkin kaikki Jackassit, South Parkit ja muut häröilyt.
Edit: niin ja Chappelle's show. Ihan helvetin loistava sarja.

Tom Green taisi myös muinoin filmata kivessyöpä-leikkauksensa, jos oikein muistan. Tai ainakin halusi, että tuo operaatio ikuistetaan kansan nähtäville. Erikoismies. Mitäköhän puuhailee nykyään?

Daddy would you like some sausage?
 

redpecka

Jäsen
Tuo Dannyn isäukko tuli yllättäen käymään keittiössä ja näki kun hänen vaimo touhuaa Dannyn kanssa. Suuttui kovasti ja huudettuaan "mitä vittua!", poistui sitten paikalta. Ehkä ero tulee? Vaikutti vihaiselta. Ei vaikuta Dannyyn just nyt, kun sillä on muut jutut mielessä. Keittiön pöydälle päätyivät, tää oli taas helppoa arvata.
Perus kaunareita tai tunareita & tuoksuja. Kerro sitten, miten tässä sarjassa reagoivat päänäyttelijät. Mun mielikuvitus jo ehti laukata ja olin persianlahden sodassa -91 mut sit tajusin et nyt ollaan tässä.
 

redpecka

Jäsen
Tom Green Show taisi muistaakseni joskus tulla myös MTV:ltä. Siis siitä Music Televisionista. Yöllä sieltä tuli muutenkin kaikki Jackassit, South Parkit ja muut häröilyt.

Tom Green taisi myös muinoin filmata kivessyöpä-leikkauksensa, jos oikein muistan. Tai ainakin halusi, että tuo operaatio ikuistetaan kansan nähtäville. Erikoismies. Mitäköhän puuhailee nykyään?

Daddy would you like some sausage?
Onko siis joku duudsoni kenties kyseessä? Nehän vetää rallia sairaalan käytävillä kiveksistä piittaaamatta.

E: Tom Greeniä en tunne. Ei oo Suomesta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä Iron Maiden ja laukkakomppi toimii pienessä kännissä helvetin hyvin. Pöytä kärsii, mutta hälläkö väliä.

Iron Maiden on hieno yhtye. Nimim. "The Trooper soittoäänenä Nokia-aikoina, kun se kuulosti niin hassulta".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko siis joku duudsoni kenties kyseessä? Nehän vetää rallia sairaalan käytävillä kiveksistä piittaaamatta.

E: Tom Greeniä en tunne. Ei oo Suomesta.
Periaatteessa. Vähemmän "jonne" ja vähemmän tekohekottelua, draamaa, tatskoja ja rumia lippiksiä. Enemmän aitoa sekopäisyyttä. Tavallaan hyvä näyttelijä, toisaalta ei osaa näytellä pätkääkään. Ihan viihdyttävä hahmo omassa kulta-ajassaan.
 

redpecka

Jäsen
Viimeisestä tonnista aitoa tonnikalaa tulee hurja huutokauppa. Japanilaisella kalatorilla jonain aamuna anivarhain.

Illalla sushikokki, jonka suku on tehnyt hommaa samoilla rutiineilla 1000 vuotta ja saavuttanut täydellisyyden, pyöräyttää rikkaan bisnismiehen eteen tiskille viimeiset palleroiset tonnikalaa ja riisiä soijasoosin kera. Ja sinne japanilaisäijän suolenmutkaan katoaa viimeinen pala sitä lajia kalaa.
Hurja olla tämä. Herättää pari mietityntää.

Omalta kohdaltani se, että syön pääasiassa vain tätä tölkitettyä tonnikalaa kilon purkeissa kun se on hyvää ja halpaa. Keitän veden ja heitän säilykkeen sekaan, välillä papua ja porkkanaa sekaan jos sattuu olee.

Olen lukenut kumminkin intternettiä ja tiedän, että tämä köyhien kala tulee loppumaan aika pikaseen. Tässä on kaksi vaihtoehtoa edessä itselläni:

- syön vain ruohoa ja kiviä rannassa
- joku toinen jännä oivallus
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Toimii aina ja moitteettomasti, juuri tälläkin hetkellä. Täyttä laatua ja loistavaa metallia. Pidän varsinkin yhtyeen pitkistä kappaleista.

Hyvä hyvä, tarkoittanet sitten vissiin vaikka näitä:





















Niin ja Irma nähty toki livenä monta kertaa, mutta en nyt sillä sen enempää leveile. Joka tapauksessa Irma on jäätävän laadukas heavy metal -yhtye.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näitäkin kyllä, esimerkiksi "Infinite Dreams" maistuu minulle mainiosti. Voin mainita esimerkkeinä suosikeistani muun muassa "The Thin Line Between Love and Hate", "If Eternity Should Fail", "When the Wild Wind Blows", "Sign of the Cross" ja "Empire of the Clouds". Pidän paljon myös Blaze Bayleyn Maidenin aikaisesta tuotannosta.

Sinä nuorena kaverina suhtaudut selvästi avoimemmin Maidenin tuotantoon. Ja sitähän bändi varmasti itse toivoo. Sinulle ne kaikki ovat samalla viivalla. Ja hyvä niin.

Minä olen tällainen vanha jäärä, jolle vain se 80-luvun Maiden on se oikea Maiden. Kun sitä silloin nuorena kuuntelin ja plää plää plää. Maiden-fanina olen vielä sitä kaikkein puristisinta lajia, eli vain Dickinsonin ekan kauden levyt kelpaavat. Okei, myöhemmin olen oppinut tykkäämään kahdesta ekasta levystä, joilla laulajana oli Paul Di' Anno. Mutta pitkin hampain. Lähinnä siksi, että ne ovat kuitenkin aika hyviä levyjä.

Joskus on tosi vaikeaa tykätä jostain bändistä pitkään. Minullekin Iron Maiden on nimenomaan se 80-luvun Iron Maiden.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eniten kuitenkin Maidenin valtavirtojen ulkopuolelle jäänyttä tuotantoa.

En tiedä, puhutaanko ihan samasta asiasta, mutta itsekin tykkään Maidenissa eniten siitä tuotannosta, missä kuuluu 70-luvun hevi. Se ei ole sitä kasarilaukkaa, vaan vähän raskaampaa ja hitaampaa. Voisi sanoa, että kuulostaa paikoitellen Black Sabbathilta, mikä on vain hyvä asia.

Sitä on siellä täällä, alla muutamia esimerkkejä. 22 Acacia Avenue ehkä kaikkein komeimpana esimerkkinä. Osa noista tuli jo tuossa aiemmin, mutta ymmärrät varmaan pointin.















 

redpecka

Jäsen
@Punamusta Noista pääkarvoituksista että sen menettämisestä... Sen voi kestää. Arvaa miksi? Koska kolme vuotta niin sua ei enää päästetä mihinkään 80-luvun juppidiskoon edes sisään.

- Ai kun mull on pitkä tukka? Vitun natsipoke!!!
- Ei, vaan koska sinulla on lenkkarit. Alas nyt laputtaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oonon taas vitun sekaisin ja pää on ihan kuuma. Tähän tää korona ajaa, kun ei pääse ulos niin pitää olla kotona. Ja kuka siellä kotona on 24/7? Vaimo!

-,Hera80-
koronan yksi nurkkaan ajetuista
 

redpecka

Jäsen
Jos on kiinni kengistä, niin ei huolta. Käytän harvemmin lenkkareita. Yleensä mustavalkoruudullisia, matalia jalkineita. Lisäksi minusta tuntuu, ettei tuollaiset vanhojen aikojen juppidiskot palaa enää ikinä kuvioihin. Onneksi baari on silti baari ja niistä saa aina olutta.
Sun pitää nyt ymmärtää, että kasarin lopussa/ysärin alussa tuli myös tätä "taas uutta" aaltoa ja kissit ei ollut sukkahousuineen enää mitään kun grunget ja muut pukkasi päälle.
 
Siis wau mikä loppu. Se ei selvinnyt, tuliko ero. Mut ei sitä ukkoa ainakaan näytetty lopussa, suuttui niin pahasti. Lähti kävelemään ja painoi oven kiinni perässään. Niinku siinä kotimaisessa biisissä lauletaan. Kolmas nainen - Valehtelisin jos väittäisin..
 

redpecka

Jäsen
Minua harmittaa myös, omalla maallani, kun en voi osallistua näihin ihmisten leffakokemuksiin milläänlailla kun en en tiedä miten näitä kateltais tuoreeltaan ulkomailla. (Äänikirjanostosta olen onneksi saanut vinkkiä.)

Päädyn siis katsomaan aina ja uudestaan vaan ne vanhat kaurismäet kun ei oo muuta. Hyviähän ne on, mutku tuntuu että mensaliitossa jo puhutaan tarantiinon uusimmista.. Ja minä en ole nähnyt ehkä kolmea viimeisinta tarantiinoa. Vaikka olla suosikki.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
What about love by Heart

Kuunnelkaa biisi jos on paha olo. Auttaa oksentamaan ja siten helpottaa oloa.

-Hera 80-
sisätautikirurgia
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Katoppa Bad Taste. Sopii kuvaukseesi täydellisesti. Ohjaaja Peter Jackson on sittemmin häröillyt mm. Oscarin arvoisesti. Ei olis 80-luvulla uskonut...
I’m a Derek. Dereks don’t run!

Krapulassa vain Pink Flamingos pääsee lähelle.
Oliko tämä se, jossa nimimerkki Divine syö sen tuoreen koiranpaskan?

Tuo Dannyn isäukko tuli yllättäen käymään keittiössä ja näki kun hänen vaimo touhuaa Dannyn kanssa. Suuttui kovasti ja huudettuaan "mitä vittua!", poistui sitten paikalta. Ehkä ero tulee? Vaikutti vihaiselta. Ei vaikuta Dannyyn just nyt, kun sillä on muut jutut mielessä. Keittiön pöydälle päätyivät, tää oli taas helppoa arvata.
Vieläkö Dannyn isäkin elää? Danny on jotain 80.

Kyllä Iron Maiden ja laukkakomppi toimii pienessä kännissä helvetin hyvin. Pöytä kärsii, mutta hälläkö väliä.

Iron Maiden on hieno yhtye. Nimim. "The Trooper soittoäänenä Nokia-aikoina, kun se kuulosti niin hassulta".
Hieno on. Muistan kun syksyllä -82 pakotin mutsin ostamaan minulle Tohmajärven Kirja ja Kemikalio Tiilikaisesta kasettihyrrästä löytämäni Number of the Beastin. Pidin siitä. Seuraavana vuonna tuli sitten Piece of Mind, ihan järettömän kova levy. Edelleenkin Maidenin ylivoimaisesti kovin suoritus. Vuoden 84 Powerslave oli monille SE JUTTU, mutta mulle se merkitsi tason laskua. Neljä kelvollista biisiä, loput filleriä.

What about love by Heart

Kuunnelkaa biisi jos on paha olo. Auttaa oksentamaan ja siten helpottaa oloa.

-Hera 80-
sisätautikirurgia
Wilsonin siskokset, nam nam. 80-luvulla toivotin molemmat istumaan kasvoilleni, yhdessä tai erikseen. Eivät tulleet. Nythän ne on mummoja jo. Ensi elämässä ehkä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
P.S. Moniko teistä kuuntelee nyt Topi Sorsakoskea? Ne pari Agentsijen kanssa on Suomihistorian parhaita albumeja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
@nummenkallio @Punamusta Mitä Aion meideniin tulee, niin Seitsemäs poika on yhtyeen ehdottomasti paras levy, ehkä koko maailman historian paras, vaikka en muuten mikään iso fani bändille ole.

@redpecka vielä on kaljaa jäljellä, vielä....
Ei ole. Piece of Mind on paras, ylivoimaisesti. Seventh on toiseksi paras. Sitten Number, Somewhere ja viidenneksi paras on Brave New World.
 

redpecka

Jäsen
Ei ole. Piece of Mind on paras, ylivoimaisesti. Seventh on toiseksi paras. Sitten Number, Somewhere ja viidenneksi paras on Brave New World.
Tuohon ei kai kellään itseään palstalaiseksi lukevavalla bottilla ole vastaan sanomista. Itte arvostan ehkä eniten niitä Dickinsonin mahdollisia lentotaitoja näin karanteeniaikana. Jos pitäisi johonkin päästä - tulisko siellä Bruce esiliina päällä kysyy minkäväristä viiniä ottaisin ja voiko maksaa visaelektroonilla. Joo huono, mutta kalja loppu. Mikä ketju se oli @banaaninviljelijä mihin vielä pääsee näissä kuteissa ja tässä kunnossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös