Mulla sama hei! Pitäsköhän tän paikan antaa vaan olla? Tiedän että muutama erittäin hyvä frendi ja fantsu jätkä ja tosi gliffa gundi oujee on jo päättänyt lähteä täältä koska ne ei vaan voi olla enää kaiken tämän retardiuden ja juoppospedeilyn keskellä.
Toisaalta jollain kummalla tavalla on ihan hauskakin saada noita "Ei saatanan vittu eihän nyt kukaan perkele oo noin uuvatti" -fiiliksiä, vähän sama kai se on miksi ihmiset seuraa näitä Matti Nykäsiä ja Tukiaisia sun muita kelopäitä. Tulee semmonen olo että kyllä mä sentään oon järkevä ja hieno ihminen ku en oo tommonen diletantti.
Mut hei vielä terveiset kaikille teille civoille jamboille, hehe tiiätte kyllä kenestä puhun, tai jos ette tiiä ni voitte yksärillä kysellä mut en kerro kuitenkaan kato meillä päin on tämmöstä, täältä tähän, there were is a road there is also a mill, loppu on historiaa ja vain taivas on rajana!
Ihqu hei et ollaan samixii! Tehääks diili et hei jos toinen tykkää toisen viesteistä ni toinen tykkää sit kans toisen viesteistä?
Oli minulla asiaakin. Heräsin juuri, koska olen valvonut koko yön töissä. Ai että, kyllä siinä oikein tuntee elävänsä kun koko yön istut nojatuolissa ja pelaat pleikkarilla ja välillä käyt hämmentämässä puuroa, että sota-aikana meidän puolesta eläneet ja nyt jo omasta mielestäänkin liian kauan hengissä pysyneet vanhukset saavat aamiaista.Tulee oikein hyvä mieli kun tietää antavansa kaikkensa tämän yhteiskunnan pystyssä pysymiseen. Voisin laittaa kuvankin jossain vaiheessa jos osaan sen tuosta klemmarin kuvasta tehdä.
Hassua muuten, mutta tässä vähän aikaa sitten paljastui, että kaikki työkaverini tuntevat vaimoni. Osasin jotenkin arvata tämän, koska vaimoni on samalla työpaikalla. Noh, mutta se nyt siitä aiheesta sitten ja ei siitä sen enempää ja ei kai viitsi sitä nyt sentään joka paikassa kertoa, muutamassa muussa ketjussa saatoin siitä vähän ohimennen ihan pikkusen vaan mainita. Mutta on se vaan niin kertakaikkisen hauska sattuma. Vieläkin vähän naurattaa.
Nyt kun tästä pikkuhiljaa heräilen, niin ajattelin kiskaista Gambinan ykkösellä huiviin ja sen jälkeen työntyä yhtäkkiä sopivan tilaisuuden tullen vaimooni rajusti takaapäin. Siinä on vaimo ihmeissään kun malkkinen taskuraketin lailla luikauttaa katkarapunsa takaluukusta sisään. Kolme työntöä ja malkkinen on valmis. Ja voi sitä ilolitkun määrää mikä lentää naamalle ja pakaroille ja sieraimeen ja korvaan ja noh, kyllä te tiedätte mihin kaikkialle normaali heteromies sitä kiisseliään ammuskelee.
Eipä tässä sitten muuta. Laitan nyt tangoja soimaan. Olen parin viime vuoden aikana todella uppoutunut tangojen maailmaan, koen sen itselleni sopivimmaksi musiikkityyliksi. Eino Grön on suuri suosikkini. Einossa, tai kuten minä leikkisästi kutsun, Eikassa, on jotain niin suurta mihin kukaan toinen tangolaulaja ei ole pystynyt. Se ääni, se tunne, se potku, se groove. Iskee tähän nuoreen mieheen kuin ne kuuluisat miljoona volttia. MUR MUR!
Lopuksi pakko sanoa että mulle on ihan sama lukiko joku kokonaan tai ei, mua ei kiinnosta :) Olen tehnyt niin paljon elämässäni virheitä ja toistanut ne ja sitten oppinut niistä, että mua ei hetkauta kenenkään itseään muita paremmaksi luulevan aikuisen mielipide :) Sain siitä myös inspiraation kirjoittaa runon:
Today is the best day of your life,
live, love, laugh
Tähän on hyvä lopettaa. Lapset ja frendit ja virolaiset on tulossa tunnin päästä ja oon hakenu kaupasta 76 kaljaa ja juonu niistä 31. Sit ku ne tulee, ni lähetään FORSSAAAAAAN. Forssa, maailman upein kaupunki,jonne aina kaipaa vaikka olen kaikkialla muualla asunut koko elämäni enkä tiedä edes missäpäin se on mutta jumalauta kun ihminen on kännissä varsinkin niin kotiseuturakas, niin sitä aina kaipaa sinne ja Forssa valikoitui mulle. Vähintään joka toinen viikonloppu sen perään on itkettävä.
-Malkkinen-
huomiohuora
ja trolli