Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 028
  • 68 322

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä ttua sitä tänään tekis? Tossa tihkusateessa ei viittis kävelläkään. Joo, panettaa, mut hänkin on karanteenissa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehty. Kahdesti. Ei auttanut.
Ei se täälläkään oo tää karanteenielämä helppoa. Maata sängyssä, kattoo telkkaria ja odotella, et josko välillä jossain vilahtais vähän paljasta pintaa. Toistaseksi tämä on tuhminta mikä on näkynyt:

Liitteet

• Screenshot_20200412-145431_Gallery.jpg
    Screenshot_20200412-145431_Gallery.jpg
    392,3 KB · kertaa luettu: 195

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei se täälläkään oo tää karanteenielämä helppoa. Maata sängyssä, kattoo telkkaria ja odotella, et josko välillä jossain vilahtais vähän paljasta pintaa. Toistaseksi tämä on tuhminta mikä on näkynyt:
Toihan on jo ihan jees. Mulle näytettiin enemmän. Sitä ei täällä voi näyttää.

tai no

Liitteet

• FD4056C0-0C14-4248-A303-FA0BB6829D6E.png
    FD4056C0-0C14-4248-A303-FA0BB6829D6E.png
    323,9 KB · kertaa luettu: 185
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin kaupassa ja tajusin että mun tekee mieli pitkästä aikaa porkkanalettuja. Meinasin ostaa tuttuun tapaan vadelmahilloa levitteeksi mutta päätinkin kokeilla elämässäni ensimmäistä kertaa maapähkinävoita. Saas nähdä kannattiko riskinotto tällä kertaa. Avoimin mielin kohti tuntematonta niin kuin aina.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin kaupassa ja tajusin että mun tekee mieli pitkästä aikaa porkkanalettuja. Meinasin ostaa tuttuun tapaan vadelmahilloa levitteeksi mutta päätinkin kokeilla elämässäni ensimmäistä kertaa maapähkinävoita. Saas nähdä kannattiko riskinotto tällä kertaa. Avoimin mielin kohti tuntematonta niin kuin aina.
Taatusti on hyvää, sillä porkkanaletun kanssa sopii kaikki.

32 sceneä etsittävä vielä top-100 listalle. Kyse on siis Brazzers-videoista. Teen listan sen takia tai sen kunniaksi, että pian Brazzers-sopimukseni umpeutuu ja en vielä tiedä milloin saan sen uusittua. Se menee kiinni lähipäivinä. Sitten taas kun saan sen uusittua, niin tietää että siellä on valmiina odottamassa tuollainen top-100 lista niistä sceneistä joista tykkään ja joista nautin täysillä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minun on annettava periksi ja luovutettava. En vaan pysty siihen mitä oli tarkoitus tehdä. Kuten kerroin, minun oli tarkoitus palata ikimuistoisella tavalla: tarinalla. Valitettavasti olen huomannut, että niin kuin kaikessa muussakin mitä päivittäin teen, myös tässä asiassa tarkistelupakko häiritsee niin valtavasti, että nyt henkinen kanttini tuntuu loppuneen. Minun on todella vaikeaa tehdä nykyisin enää yhtikäs mitään vaativampaa. En enää kykene. Vaiva on kasvanut liian häiritseväksi enkä pysty jatkamaan asioissa eteenpäin ilman ylimääräistä päänvaivaa.

Sullahan on pakko-oireinen häiriö, eli OCD. Setä kertoo nyt, että olet kognitiivisen terapian tarpeessa (psykodynaaminen ei auta) ja lääkitystäkin vaivalle löytyy. Minä katsos tiedän.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu mikä olo... Join eilen muutamaan tuntiin puali litraa Viru Valgeeta ja noin kopan kaljaa... Nyt uskalsin ekaa kertaa pirtistä pihalle. Kaupasta kuus kaljaa, jaffaa ja mustaa makkaraa. Ei tiätty ollu tiski auki niin piti ostaa sitä vakuumikamaa. Auttaa tähän lähtöönn. Mikä vointi, @banaaninviljelijä ...?

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
32 sceneä etsittävä vielä top-100 listalle. Kyse on siis Brazzers-videoista. Teen listan sen takia tai sen kunniaksi, että pian Brazzers-sopimukseni umpeutuu ja en vielä tiedä milloin saan sen uusittua. Se menee kiinni lähipäivinä. Sitten taas kun saan sen uusittua, niin tietää että siellä on valmiina odottamassa tuollainen top-100 lista niistä sceneistä joista tykkään ja joista nautin täysillä.
Tämä lista julkaistaan myös täällä, eikö vain? Ihan koko listalle ei odoteta perusteluita, mutta vähintään top 5 -sijojen perustelut olisi kiva kuulla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei minua haittaisi vaikka saisin koronan ja kuolisinkin siihen. Olen vielä kaikkea muuta kuin aidosti itsetuhoinen, mutta välinpitämättömyys on kasvanut niihin mittoihin, etten välitä vaikka jotain ikävää tapahtuisikin minulle. Samapa se.

Nyt tämä kuulostaa siltä, että homma pitäisi laittaa kuntoon. Ja onneksi olet ilmeisesti laittamassakin. En halua maalailla piruja seinille, mutta välinpitämättömyys on se pahin merkki, ja sen tiedät varmaan itsekin.

Tsemppiä nyt. Ihminen on kuitenkin hemmetin sitkeä otus, se selviää kaikenlaisesta. Niin sinäkin.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Oliks tuo joku jumppavideo? Mimmi ainakin sillä tavalla pukeutunut, mikä on aina iloinen asia. Urheilullinen nainen on kaunis nainen.

Ja kuten @redpecka sanoi, kivan näköinen mirri.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy