Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katoin että Yle Femmalta tulee miälenkiintosen niminen ohjelma klo22, mutta se olikin tuplaveellä eikä ähvällä. Hö.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@nummenkallio lopetti parisuhteen koska se ei melko varmasti johda oman lapsen saantiin ja @Tadu tuskailee epäonnistuneiden ja siirrettyjen alkionistusten kanssa. Voimia molemmille ja muillekin jotka tuskailee lastensaannin kanssa. Itse olen jotenkin väärin rakennettu kun nuo asiat ei liikuta enkä osaa yhtään samaistua. Olen ehkä vähän kylmä tai outo. Lasten saaminen ei ole ollut minulle koskaan tärkeää. En halua jatkaa geenejä yhtään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio lopetti parisuhteen koska se ei melko varmasti johda oman lapsen saantiin ja @Tadu tuskailee epäonnistuneiden ja siirrettyjen alkionistusten kanssa. Voimia molemmille ja muillekin jotka tuskailee lastensaannin kanssa. Itse olen jotenkin väärin rakennettu kun nuo asiat ei liikuta enkä osaa yhtään samaistua. Olen ehkä vähän kylmä tai outo. Lasten saaminen ei ole ollut minulle koskaan tärkeää. En halua jatkaa geenejä yhtään.

Kiitos. Ja usko pois, että ottaisin tuon sinun suhtautumistapasi milloin tahansa. Tämä päätös on aiheuttanut molemmille, siis minulle ja ex-avovaimolleni sellaisen määrän pahaa mieltä, että olen alkanut jopa katua sitä. Toisen osapuolen vihan ja surun ymmärtävät varmaan kaikki, mutta on sitä surua minullakin, vaikkei ole tietenkään vihaa. Olisi jopa helpompaa, jos voisi vihata, mutta kun ei ole mitään syytä. Ei hänkään halunnut asioiden näin menevän. Yhtä paljon hänkin sitä kaikkea toivoi. Toistaiseksi olen kuitenkin sitä mieltä, että minun on tämä vain kestettävä. Aika näyttää, teinkö oikein.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hienoa jos elämäsi on tällä hetkellä paremmassa kondiksessa kuin tovi sitten @Punamusta! Vaikka ollaankin kuluneen kuukauden aikana vaihdettu kuulumisia pariin kertaan YV:n välityksellä, niin olin mä tietyllä tapaa huolissani sun hyvinvoinnista. Kuulostaa varmaan tyhmältä, sillä enhän minä edes todellisuudessa tunne sua.

Olet kuitenkin ollut omasta mielestäni jo yli vuoden päivät täällä palstalla varsin positiivinen vaikuttaja (mistä kertoo mm. äänivyöry Vuoden jatkislainen -äänestyksessä. Ilman legendaarisen perniksen poismenoa oisit saattanut tuon palkinnon pokatakin).

Olet myös tsempannut silloin tällöin allekirjoittanutta yksityisviestien välityksellä ja kysellyt kuulumisia, vaikka eihän tällaisen kaltaiseni nuoren aikuisen elämän käännekohdat ole mitenkään vastikään täysikäistyneen jannun kypsymistaisteluun verrattavissa.

Tauko tekee välillä ihan hyvää, etenkin silloin kun on pistettävä asiat kuntoon henkilökohtaisella puolella. Olet juuri niin aktiivinen kuin mikä tuntuu hyvältä. Kukaan muu kuin sinä itse ei voi sinua painostaa tänne kirjoittelemaan. Muista se!

Allekirjoittanut on lopen kyllästynyt loputtomiin surun ja murheen apatioihin. Ei enää. Ei enää tätä jatkuvaa kipua. Nyt on tehtävä muutos. Nyt voin tuntea vahvasti sen, miten mieleni tahtoo palata siihen iloon ja viattomuuteen, josta minut tunnettiin elämässäni hyvin pitkään.
Tätä haluan ihan lyhyesti vielä kommentoida. Kaikkihan me haluamme saavuttaa ilon ja onnellisen mielentilan. Se vaatii kuitenkin kovaa duunia oman pääkopan kanssa ja matkalla on opittava hyväksymään tietyt realiteetit, joihin ei itse kykene mitenkään vaikuttamaan.

Sitten kun ihminen on riittävän sinut oman itsensä kanssa ja kasvanut irralleen kaikista niistä henkisistä kivilohkareista, se iloisuus on ennen pitkää enemmänkin päätös jossa sitä yrittää parhaansa mukaan pysyä vaikka elämä heittäisi välillä häränpyllyä.

Mitä tuohon viattomuuteen tulee niin... Noh, tietyssä vaiheessa sitä vain on pakko hyväksyä, että niihin viattomiin ja huolettomiin päiviin, jolloin "kaikki oli helppoa ja hyvin" ei ole paluuta, on pakko mennä eteenpäin.

Jos verrataan elämää hypoteettisesti videopeleihin, jokainen ikävuosi vaatii ikään kuin uuden "tasonnousun" eli ei tämä elämän peli tästä helpotu kellekään meistä kuin aikaisintaan eläkkeelle siirryttäessä. Joka vuosi sitä on ihmisenä uusien haasteiden edessä ja uudet haasteet kohdatakseen on vain kasvettava mukana.

En ala tässä nyt paasaamaan tän enempää, ennen kuin joku tulee taas narisemaan että viestitelkää keskenänne. Kiva kuitenkin että olet back in the business!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näin.
 

Liitteet

  • received_1772387609564419.jpeg
    received_1772387609564419.jpeg
    29,5 KB · kertaa luettu: 214
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin se on tehtävä. Viikoksi pääsen lapsistani eroon perjantaina. Harmi vaan, että se kiinnostavin pinppi on Uudenmaan Tasavallan ulkopuolella ja sitä joutuu odottaa tovin jos toisenkin.
Näytät tota lappua vaan sulkupisteellä niin pakkohan niitten on päästää sut läpi. Sitten kehität jonkun nyyhkytarinan kylkeen ettet pysty hihaankaan näppään nyt kun on jännetuppitulehdus. Että pakkorako. Kaappaat Marinin repsikaks viä niin pääset tänne takuulla. Se on isokiho ja Mansesta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näytät tota lappua vaan sulkupisteellä niin pakkohan niitten on päästää sut läpi. Sitten kehität jonkun nyyhkytarinan kylkeen ettet pysty hihaankaan näppään nyt kun on jännetuppitulehdus. Että pakkorako. Kaappaat Marinin repsikaks viä niin pääset tänne takuulla. Se on isokiho ja Mansesta.
Ääh. Saa nainen tulla mun luo. Sen ajan mitä matkustaisin sinne, voin tehokkaasti ryypätä ja toiseksi ei nyt huvita mihinkään vitun kommuuniin mennä, vaikka sieltä voisi tietty saada enemmänkin pinppiä ja varmaan pippeliäkin, mutta haluan olla kotona ja naida.
 

redpecka

Jäsen
Tää taitaa olla ensimmäinen 'Vanne kiristää päätä koronan takia' - päivä.
Siis tsulla vai mitä tarkoitat?

Itte tempaisin eilen pelipäivänä sellaiset karanteenikännit ettei paremmasta tietoa. Mieli ainakin lensi eikä sitä pysäyttänyt mitkään piikkimatot vaikka jossain kohtaa olisi voinut olla jo suotavaakin.

Positiivisena seikkana revin tästä, että kun näistä darroista joskus selviän niin maailmakin on silloin jo varmaan taas auki.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa bansku! Jälkikäteen on helppo huojentuneena todeta, että toki arvasin tämän. Jäbä kuitenkin, oliko se nyt alkuvuotta tai jotain, nuoli sen yhden kiinalaisen klitorista sen verran antoisasti, että limakalvosi kyllä saivat vasta-ainetta eikä yksi vitun covid sinne pesiydy. Eteenpäin!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Siis tsulla vai mitä tarkoitat?
Vähän sellainen voimaton päivä oli tuo. Paljon nukkumista ja tapahtumarikkaita unia, mutta nyt kun tässä on jakkupukujen (höhöhöh) toimesta asetettu muutamat päivämäärät, niin elämälläni on jälleen jonkinlainen kiintopiste olkoonkin, että realistin pitäisi valmistautua siihen, että ei tämä vielä hetkeen ohi ole. Peruspessimististäkin tulee positiivari kun kunnolla keikutetaan venettä. Vielä ei ole ateistin tarvinnut sentään rukoilla. Ehkä sekin voi olla edessä. Yhdet karanteenikännit kera rommin tuli tempastua pari viikkoa sitten, mutta se lauantain olo oli sitä luokkaa, että saa jäädä vähäksi aikaa. Onhan tässä tätä puuhaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yhdet karanteenikännit kera rommin tuli tempastua pari viikkoa sitten, mutta se lauantain olo oli sitä luokkaa, että saa jäädä vähäksi aikaa.
Älä ny. Rapula on persaukisten tauti. Ja kiljua ny tekee piänemmälläkin pinkalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Menkää ostaa mummoille ja papoille ruokaa, saatte siitä harrastusta. Mä kävin eilen kolmelle tarvitsevalle hakemassa kissanmakkaraa ja Pectus-karkkeja, oli niillä jotkut listat missä oli jotain ihan perus elintarvikkeita mutta kaikkihan sen tietää että eläkeläiset ei syö muuta ku kissanmakkaraa ja Pectus-karkkeja, juhlapäivinä sit niitä kettukarkkejakin. Vein niiltä myös niiden rahat ja hakkasin niiden mutsit ja faijat ja raahasin ne tekolonkista repien ulos, ja sidoin lipputankoon, ja sitten laitoin facebookin puskaradioon niistä kuvan että katsokaa miten välinpitämättömiä vanhuksia kun ulkoilevat täällä välittämättä suosituksista, heidän nimensä on Pekka Eläkeläinen ja Marjatta Mummonmuussi, he asuvat osoitteessa Rollaattoriluola 100 V Espoo ja heidän sossutunnuksensa ovat 351442+VANHA ja 666666-RUUMIS, tulkaa haukkumaan heitä ja viekää heille samalla vähän kissanmakkaraa ja Pectus-karkkeja koska minä jo möin niiden kissanmakkarat ja Pectus-karkit naapuritalon vanhuksille.
 

redpecka

Jäsen
Vähän sellainen voimaton päivä oli tuo. Paljon nukkumista ja tapahtumarikkaita unia, mutta nyt kun tässä on jakkupukujen (höhöhöh) toimesta asetettu muutamat päivämäärät, niin elämälläni on jälleen jonkinlainen kiintopiste olkoonkin, että realistin pitäisi valmistautua siihen, että ei tämä vielä hetkeen ohi ole. Peruspessimististäkin tulee positiivari kun kunnolla keikutetaan venettä. Vielä ei ole ateistin tarvinnut sentään rukoilla. Ehkä sekin voi olla edessä. Yhdet karanteenikännit kera rommin tuli tempastua pari viikkoa sitten, mutta se lauantain olo oli sitä luokkaa, että saa jäädä vähäksi aikaa. Onhan tässä tätä puuhaa.
Juu. Tsemppiä sinne. Kyllähän tää maailmantilanne on siinä määrin poikkeuksellinen, että se vaatii ihan peruskansalaiselta uudenlaista venymiskykyä jota me ei olla rauhan aikana oikein jouduttu ikinä funtsimaankaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hienoa bansku! Jälkikäteen on helppo huojentuneena todeta, että toki arvasin tämän. Jäbä kuitenkin, oliko se nyt alkuvuotta tai jotain, nuoli sen yhden kiinalaisen klitorista sen verran antoisasti, että limakalvosi kyllä saivat vasta-ainetta eikä yksi vitun covid sinne pesiydy. Eteenpäin!
Ei se antanut, en edes nähnyt sitä alast, ainoastaan bikineissä. Siis mulla oli täydellinen suunnitelma. Vein 22h risteilylle, yritin juottaa känniin jne. Mutta ei, niin ei. Sanoi kyllä tulevansa kesällä takaisin, niin jos silloin onnistaa. Sikäli mikäli matkustus on jälleen sallittua.

Olin melkoisen varman, että covid-19 olisi, niin tuli eilen soitettua tälle toistaiseksi tuntemattomalle naiselle lyhyt, vajaa kolmen tunnin puhelu ja siinä sivussa huomaamatta tuli riipastua kaksi lasia punkkua ja kahdeksan keskaria, niin lievä darra estää nyt salille menon. Ehkä illalla sitten, että saa sitten koko viikonlopun keskittyä naima- ja juomapuuhiin, eikä tarvi lauantain käydä siellä salilla.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, nyt ei riitä enää omien naamojen laitto, täytyy myös jaella niidenkin ihmisten instagram-tilejä joiden kanssa on käyty treffeillä. En kyllä ymmärrä tämmöstä, onks tää joku semmonen että täytyy todistella että kyllä tässä nimittäin on oltu naisten kanssa tekemisissä ja se on varmaa, nämä minun kertomukseni ovat totta, ihan tosissaan oon kyllä oikeesti ollu naisen kanssa, tässä kuva siitä naisesta ja tässä on sen nimi, Marjatta Mummonmuussi, osoite Rollaattoriluola 100 V Espoo, sossutunnus 351442+VANHA.

Onko joku jo jotain nussimisvideoitaankin tänne jonnekin laittanu, että katsokaa, minä olen ihan tosissani oikeesti saanut pillua, tämä on ihmeellinen asia, tämä on valtaisaa ryöpytystä? Siellä sitten Marjatta jollain SnapTok-videolla makaa jonkun palstamme sankarin alla pectuskarkki suussa ja ihmettelee että kaveri tuossa yritti pientä kikkaa, on se semmonen, on se sellainen veijari, jaaha jospa sitä sitten kissanmakkaraa tosta palan painikkeeksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@FASlapsi kas kas, luulin, että toi on se sen erittäin julkinen matkaprofiili, jossa paljon seuraajia, ei ollutkaan, joten poistan. Ja ei, kyseessä ei ole mikään valloitus, kuten olen sanonut moneenkin kertaan. Ja mun pano ideoita kyllä löytyy, jos sitä halut, mutta tänne niitä ei voi jakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös