Meillä puhuttiin courton blåsta (ruoka on vissiin courtonbleu ja blå on ruotsiksi sininen).vielä kun keksis HK:n Siniselle jonkun nimen...
Meillä puhuttiin courton blåsta (ruoka on vissiin courtonbleu ja blå on ruotsiksi sininen).vielä kun keksis HK:n Siniselle jonkun nimen...
Itsekin olen tuolla opiskellut ennen kuin ne sotki siihen nimeen mukaan mitään Lahtea (vaikka siis Lahdessa opiskelin enimmäkseen). Enkä ihan noita nimijuttuja tajua. LAMKistakin tulee nyt jotain ihan muuta.. LAB (laboratorio). Kuten MAMKista tuli XAMK.... josta minulle tulee mieleen vaan joku randomkoulu joka ei oikein tiedä mikä on... KouluX, kysymysmerkki.Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Tapasin tammikuussa vanhan LUT englannin opettajani lähes 20v takaa (Peter Jones, jos sattuu jollekin olemaan tuttu) ja hän melkein ensimmäiseksi totesi että olen varmaan huomannut tämän yliopiston nykyisen nimen idioottimaisuuden (hän ei aikoinaan kuulemma antanut kellekään vitosta, mutta minä sain silti sellaisia).Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.
Pari instrumenttia lisäksi tekisi varmaan hyvää, kuten yllä on jo ehdoteltukin. Tahtoo muuten mennä munien puhalteluksi.
Edelleen hämmentää se, että Lappeenrannan teknillinen yliopisto lyhensi ensin englanninkielisen nimensä muotoon LUT (Lappeenranta University of Technology), ja käyttää nyt - Lappeenrannan-Lahden yliopistosta - metatasoista nimeä LUT University.
Siis Lappeenranta University of Technology University. No, ehkä kertaus on teekkareillekin hyvästä.
Näin oon itekkin aatellu tehä. Ihmettelen kun inehmot ruikuttaa kun on iso kasa laskuja. Pakkoks ne on avata ja huomioida?Mä oon joskus miettinyt, että laitan modet ignoreen.
Ei kannata muuttaa kotoa, niin ei tule laskuja. Tai tulee jotain puhelin ja vakuutus, mutta pitääks niitä muka maksaa? En mä jaksa oravanpyörää enää.Näin oon itekkin aatellu tehä. Ihmettelen kun inehmot ruikuttaa kun on iso kasa laskuja. Pakkoks ne on avata ja huomioida?
Tavallaan ei ole, koska kielikeskus on siirretty ammattikorkeakoulun alle.Onko niillä englannin opetusta tuolla ollenkaan, vai pitääkö tästä lähteä kouluttamaan miten sitä kirjoitetaan?
Tavallaan ei ole, koska kielikeskus on siirretty ammattikorkeakoulun alle.
Käyks teillekin koskaan silleen, et käytte keskustas ja pyörätelineet on täynnä rikkinäisii pyörii plus yksittäisii renkaita?
Just bongasin vähän aikaa sitten pyörätelineessä lukitun etupyörän. Naurahdin. Yhdessä toisessa telineessä on kaks kaatunutta pyörää, toisesta puuttuu itse pyörät, ja molemmat ovat olleet paikoillaan hyvän tovin.
Mä rakastan Poria.
Tarpeeksi kun panee paljaalla niin samalla tavalla nuppia alkaisi punastuttaa. Ehkä jopa pysyvästi. Tuo on sentään väliaikaista punaa.Mikähän siinä on, et kortsuja ostaessa vähän punastuttaa. Varsinkin kun tarttee normaalia isompaa kokoa. Tänään kävin kortsukaupalla. Tekis mieli tehdä tuo aina joku kommandopipo päässä. Tänäänki myyjä virnuili vittumaisesti ku ladoin Larget tiskiin. Kysy viel, et tarviinks pussin. No mä sanoin, et en oo vielä vaimon naamaan kyllästyny, joten en.
Et sä nyt tajunnu. Siis "pussi" on seuraava koko largesta ylöspäin.Kysy viel, et tarviinks pussin. No mä sanoin, et en oo vielä vaimon naamaan kyllästyny, joten en
Että Suomenkiertueella, ja kortsuja. Ja pakit baarissa.???? Niin niin sähän olit Joen suussa. No kannattaa kyllä käyttääkin, ettei tuu kotona sanomista.Mikähän siinä on, et kortsuja ostaessa vähän punastuttaa. Varsinkin kun tarttee normaalia isompaa kokoa. Tänään kävin kortsukaupalla. Tekis mieli tehdä tuo aina joku kommandopipo päässä. Tänäänki myyjä virnuili vittumaisesti ku ladoin Larget tiskiin. Kysy viel, et tarviinks pussin. No mä sanoin, et en oo vielä vaimon naamaan kyllästyny, joten en.
Samahan se on sit vetää pakastepussi munaan ja kuminauhalla juuresta kii.Et sä nyt tajunnu. Siis "pussi" on seuraava koko largesta ylöspäin.
Akka on Joen suussa myös. Kyllä mä sitä aion hässiä tässäkin kaupungissa :)Että Suomenkiertueella, ja kortsuja.
Se sit anto puhelinnumeronsa ja sano, et jos joskus asiat muuttuu, nii soittele. Jääväsin itseni.