Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 072
  • 66 845

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taas me ollaan erimieltä. Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan. Silti rohkenen väittää näin. Muttet selkeestikkään ole palstan ainoa kullin lutkuttaja. Makuasioitahan nämäkin toki ovat.
Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oon käynyt Jatkoajan naisnimimerkin kanssa kahvitreffeillä joulukuussa 2009. Lasken saamiseksi.

Liittymättä edelliseen, niin HIFK-osiosta tulee mieleen muutama naisnimimerkki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.
Nyt osui herra kyllä naulan kantaan... mutta makuasioista on turha kiistellä ja kun perimmillään kysymys ei ole siitä mausta vaan jostain syvemmästä. Joo, kyllä te tiedätte...

Kiitoksia @Roger Moore ja @vetti, minä ihan salaa punastun...
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ei heitä ole loppuviimeksi kovin paljon. Ainakin Iisoppi, UnenNukkuja, TrueThat ja Anyukov. Yksi kohtalaisen uusi nimimerkki on myös nainen.

Edit: sitten KooKoon leiristä löytyy Lätkä-Bongari Iso-E

HIFK:lla on ainakin kaksi. BOL ja Tant Gredulin
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
onneksi meitä valistetaan vanhemman väen toimesta päivittäin
Tulin miettineeksi, että täytän kohta yhdeksäntoista ja arviolta noin viisitoista vuotta minulle on opetettu, että se minkä kerran laittaa nettiin on siellä aina. Ehkä olen sisäistänyt sen jo tässä ajassa. Tämä sellaisen välihuomiona.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä muuten on palstan kaikki naiset.
Jo lueteltujen lisäksi mieleeni tulee @jossu joka oli menossa Tampereelle tapaamaan jatkislaisia...

Edit. Siis nimimerkki jäi jostain syystä mieleen tuossa taannoin kun Mitä odotat juuri nyt- ketjussa hän kertoi että odottaa että kello olisi niin paljon että juna Tampereelle lähtee tms.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sain kyllä, pahoittelen etten ole vastannut. Tässä tulee oltua yhdessä jos toisessa paikassa. Ja puhun tästä palstasta. Reaalissa ei tapahdu mitään kiireellistä.

Ei haittaa, eikä tarvitsekaan, varmistin vain.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei mitään. Eihän nykyään saakkaan sanoa muuta ku että tykkään. Hyi tuli näppäily vibana ku piti laittaa että Huoh.
Laita lisää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
@Czescku Joskun harkitsin miittiä, mutta ei kai mulla viestimäärä ja aktiivisuus, tahi asiapitoisuus riitä. Kai sinne silti tulla saa istumaan hiljaa ja dokaamaan?
 

Glove

Jäsen
Tää on taas näitä iltoja kun järki sanoo, että ala nukkumaan, mutta keho on sitä mieltä, ettei vielä ole nukkumaanmenoaika. Haukotellaan sitten huomenna kun kuitenkin herää ennen sianpieremää. En kylläkään tiedä mihin aikaan se sika pieree, mutta ilmeisesti aikaisin aamulla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös