Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 620
  • 3 231

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tekihän se 1ügalle hyvää saada uusi mestari. Onnittelut Hämeenlinnaan ja @vilperi lle!

Kiitos! Vastailen ja kirjoittelen joskus lisää mutta nyt olen torilla nauttimasta tunnelmasta!

HPK, Poika ja ansaitut juhlat. On tämä hienoa!

Kiekkojumalat kerrankin meidänkin puolella! Minun suosikkijoukkueiden puolella!

Niin paljon on monien vuosien varrella nielty katkeraa kalkkiakin että kyllä tämä on IHANAA!!!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aurinko taas paistaa muutaman kelillisesti heikomman päivän jälkeen, HPK on Suomen mestari ja elämä on aika ihanaa muutenkin. Kyllä tässä hyvä fiilis on ja naamalla aika iso hymy yhä.

Alkoholia en ole juonut taaskaan näiden mestaruusjuhlien vuoksi, mutta eipä se ole menoa haitannut ja tunnelmaa latistanut. Päinvastoin ehkä, on pysynyt järki vaan mukana koko ajan juhlinnassa. Alkoholiton kuohari ja cokistölkit ovat korvanneet hyvin sen alkoholin.

Onnellinen olo. Hienoa että tällaisia hetkiä saa kokea elämässä. On sitä joutunut kokemaan paljon paskaakin, että hienoa että joskus se aurinko paistelee risukasaankin.

Ainoa miinus vaan se että huomenna tämä juhlinta on lopetettava ja jatkettava taas sitä arkielämää. Mutta tällaisina aikoina se arkikin maistuu hyvältä.

Rahat on kohta finito, töitä ei ole ja muutakin kakkaa, mutta eipä sekään menoa lannista. Nyt on luottavainen ja onnellinen fiilis. Eiköhän täältä Vilperikin vielä nouse ja lujaa!

Kohta olen ollut pelaamattakin rahapelejä jo kaksi kuukautta. Ne pelit ovat unohtuneet täysin. Ei ole huonoon oloonkaan tarvinnut pelata kun ei sellaista huonoa oloa ole ollut.

Kyllähän sitä juhlatunnelmaa on riittänyt tosiaan ilman sitä alkoholiakin. Minulle se jääkiekko ja HPK niin tärkeitä asioita sitten kuitenkin että ei hyvän fiiliksen kohotukseen viinaa tarvita. Tämä siis vain minun omalta osaltani. En alkoholin käyttöä tuomitsekaan, ei se minua haittaa.

Oi Kerho on niin ihana!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kohta olen ollut pelaamattakin rahapelejä jo kaksi kuukautta. Ne pelit ovat unohtuneet täysin. Ei ole huonoon oloonkaan tarvinnut pelata kun ei sellaista huonoa oloa ole ollut.
Tähän iso peukalo palstaveljelle. Vittumaisesta addiktiosta irti pääseminen aiheuttaa aina kunnioitusta.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiireinen aamu, aattelin käydä ABC:llä aamupalalla. No ajellessani tässä kodin lähellä baanan yli juoksi nuori mies pelkät kalsarit jalassa. Tuli niin nuoruus mieleen, kun joskus tuli äkkilähtö talon virallisen isännän saapuessa yllättäen kotiin. No silloin ei kyllä naurattanut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
ERIK KAKKO
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain äitienpäiväkortin ja pienen lahjan mieheni lapselta. Kun kuulemma jäi kerhossa aikaa kun tekivät äitienpäiväkortteja niin teki minullekin. Ja kun oli kortti niin piti olla jokin lahjakin... päätyi käsirasvaan ja pieneen suklaalevyyn.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eihän nämä tuloni mitään kovin isoja ole, mutta oletin tuloni putoavan roimastikin entisestään kun kuun vaihtuessa tuloni vaihtui kuntoutustuesta vähäksi ajaksi toimeentulotueksi. Mutta eihän tuloni vaihdon seurauksena pudonnutkaan kuin 16 euroa.

Kuntoutustuki oli kyllä jonkin verran suurempi kuin toimeentulotuki ja kuntoutustuella ollessani sain vielä Kelaltakin erikseen pientä eläkettä ja eläkkeen saajan asumistukea, mutta tästä tulopaketista meni sitten myös ulosottoon tietty raha summa per kuukausi ja se rahasumma taisi olla yli 300 euroa. Tästä Kelan maksamasta toimeentulotuesta ei oteta ulosottomiehen mukaan lainkaan ulosottoon maksua.

Nämä raha-asiat saivat hymyn huulille. Aika sitten näyttää kuinka tuloni muuttuvat siinä vaiheessa kun alan saamaan PAMin työttömyyskassasta ansiopäivärahaa. Nyt sitten vain sitä työtä hakemaan, jos vain tässä osaisi tällä tietokoneella tehdä muutakin kuin vain selailla tätä Jatkoajan keskustelupalstaa.

Ja eilinen mestaruuskakkukin oli kyllä tosi hyvää. Alan olemaan vahvasti sitä mieltä että olen hyvä ruoan laittaja ja leipuri, varsin usein tuotokseni keittiössä ovat maultaan kyllä ainakin omasta mielestäni liki erinomaisia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nimimerkin @Evil signature. Värssy ja siihen liittyvä tunnusmelodia ovat elimellinen osa pentuvuosieni kulttuurikuvastoa. Lyriikka lienee tuttu korkeintaan palstan vanhemmalle väelle, ynnä valveutuneille nuoremman polven poikkeusyksilöille. Jos joku alle 3-kymppinen osaa nimetä Evilin allekirjoituksen alkuperän ilman lähdeaineistoja, niin saatan tarjota mallasjuoman. Tai muumilimua, jos hypoteettinen tietäjä on kovasti nuorekasta sorttia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja räkättirastaan marjapuskassa odottamassa pienoiskiväärin luotia päähänsä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Linnut on periaatteessa ihan jees, mutta nuo marjavarkaat on perseestä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Linnut vetävät iloiseksi aina.

No onhan linnut ihan kivoja, mutta minulla ne eivät kyllä aina saa mieltä iloiseksi Ne kun nimittäin aloittavat sen laulamisensa jo aamuvarhain ja jos ikkuna on jäänyt yöksi auki niin tähän kyllä herää.

Voin olla herkkäuninenkin, mutta tämänkin vuoksi pidän ikkunat yöllä kesälläkin kiinni. Ja sitten nuo marjavarkaudet. Se on myös ikävää. Muuten linnut ovat kivoja.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HCH:n jutut omassa ketjussaan. Mielestäni tuossa on jotain todella sympaattista ja lämminhenkistä, kun "Muut ulkomaiset sarjat" -osiossa etusivulla on HCH:n nimikkoketju, jossa tuntuu, että mitkään säännöt eivät päde, eikä kukaan ihminen ole kahlitsemassa tai selittämässä. Se on kuin sellainen pieni, kaunis särö palstamaailman teräksenkylmässä julkisivussa, minkä ansiosta kevät pääsee sisään.
Mielin kirkkain, pilvireunuksissa killuen ja linnamme tornista kiikaroiden.

Virkoaa, nuupahtanut vertyy ja tuolla, nousee pintaan.

Se on kohtaaminen, kahden ja myrsky sekä iloittelu minun.
PS. Tämän ketjun otsikossa oli joskus hymiö. Harmi, ettei ole enää.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
K

Kiekkokatsoja

Täälläkin toivotaan kunnon sadetta (Youtube):
Tulispa kunnon sade, joka pyyhkis alleen kaiken tuon saastan!

Jyväskylässä ei siis ole vettä tullut alkuviikosta ja männyn siitospölyä on alkanut olla melkoisia määriä kaikilla pinnoilla (myös sisätiloissa).
Kohta sataa. Pete Parkkonen ajelee kotiseudultaan etelämmäs Jyväskylään, ja laulelee sen sadebiisin teillekin.
(Tosin en tiedä missä hän nykyisin asuu, mutta pyydä apuun tarvittaessa).
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kohta sataa. Pete Parkkonen ajelee kotiseudultaan etelämmäs Jyväskylään, ja laulelee sen sadebiisin teillekin.
(Tosin en tiedä missä hän nykyisin asuu, mutta pyydä apuun tarvittaessa).

Se biisi kertoo siitä kun mälli lentää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomi pelaa näköjään tänään lohkovoitosta. Hymyilyttäähän se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös