Joroista sanotaan ainakin Savon Pariisiksi.
Loton kanssa tulet ainakin pettymään.Huomenna on lotto. Suuri mahdollisuus. Hymyilyttää mitä kaikkea tulen tekemään.
Selittäisitkö vielä, mikä tuossa räjäyttämisessä on mielestäsi hienoa? Tai miksi pidät moista omatoimisuutta hienona asiana?"Liikenneturvallisuustolppa" räjäytetty Ulvilassa. Se jos mikä vetää hymyn naamalle. Loistavaa omatoimisuutta kansalaisilta!
Itse ainakin naurahdin vähän sille et yhden peltipoliisin räjäyttämisen takia oli jaksettu resursseja käyttää senkin verran et 4h oli toinen ajokaista suljettuna liikenteeltä... Vai olikohan eristämisen syynä ollut se et nyt oli vähän villinlännen meiningillä vahingoitettu ja käytetty dynamiittiä?Selittäisitkö vielä, mikä tuossa räjäyttämisessä on mielestäsi hienoa? Tai miksi pidät moista omatoimisuutta hienona asiana?
Onhan tuo aika raju statement. Eikä siinä mitään, ihan asiallinen statement siihen nähden, koska noita valtion rahankeruuautomaatteja on ihan liikaa. Liikenneturvallisuuden kannalta hyöty aika olematon. Päinvastoin, ihmisillä herpaantuu keskittyminen tien tapahtumista, kun pitää vahdata koko ajan nopeusmittaria. Tämän vuoksi ymmärrän jonkun suuttumuksen tolppaa kohtaan, jos se on hetkellisen tahattoman pienen ylinopeuden vuoksi antanut sakkoa. Siksi en osaa surra tämän tolpan kohtaloa, vaan poliisin harjoittaman propagandan vastustaminen liikenneturvallisuudesta (eikä rahan keräämisestä valtion kassaan) näiden tolppien kohdalla, vetää hymyn naamaan.Selittäisitkö vielä, mikä tuossa räjäyttämisessä on mielestäsi hienoa? Tai miksi pidät moista omatoimisuutta hienona asiana?
Arvostan sitä, että vastasit ilmeisen rehellisen mielipiteesi.Onhan tuo aika raju statement. Eikä siinä mitään, ihan asiallinen statement siihen nähden, koska noita valtion rahankeruuautomaatteja on ihan liikaa. Liikenneturvallisuuden kannalta hyöty aika olematon. Päinvastoin, ihmisillä herpaantuu keskittyminen tien tapahtumista, kun pitää vahdata koko ajan nopeusmittaria. Tämän vuoksi ymmärrän jonkun suuttumuksen tolppaa kohtaan, jos se on hetkellisen tahattoman pienen ylinopeuden vuoksi antanut sakkoa. Siksi en osaa surra tämän tolpan kohtaloa, vaan poliisin harjoittaman propagandan vastustaminen liikenneturvallisuudesta (eikä rahan keräämisestä valtion kassaan) näiden tolppien kohdalla, vetää hymyn naamaan.
Liikenneturvallisuus on vakava asia ja sille pitää antaa kaikki tuki, mutta onhan nämä tolpat uskomatonta paskaa, jos näitä myydään liikenneturvallisuustolppina.
Sitten pääset Tepsin matseihin. No hyviä opiskeluja vaan... Turku on varmaan hieno kaupunki. Olen siellä kerran käynyt... Eikun kaksi kertaa ja kerran mentiin sieltä laivaan.Musta tulee turkulainen.
Joo kyllähän sitä pitää kausikortti hommata. Noiden opiskelujen alku kyllä tulee siirtymään mahdollisesti jopa kahdella vuodella, riippuen siitä kuinka pitkään olen armeijassa.Sitten pääset Tepsin matseihin. No hyviä opiskeluja vaan... Turku on varmaan hieno kaupunki. Olen siellä kerran käynyt... Eikun kaksi kertaa ja kerran mentiin sieltä laivaan.
Otatkos äitisi mukaan muuttaessasi? Oletko Laineen kaltainen helvetin mammanpoika vai itsenäistyvä äijjä?Musta tulee turkulainen.
Sain sieltä siis opiskelupaikan.
Tottakai otan mamman mukaan. Kuvitteletko, että fortniteä pelatessa ehtii tehdä jotain ruokaa. Äiti saa lähteä vasta, kun olen 35.Otatkos äitisi mukaan muuttaessasi? Oletko Laineen kaltainen helvetin mammanpoika vai itsenäistyvä äijjä?
Kiitoksia vaan. Ja tottakai äiti lähtee mukaan, mutta en mä mikään mammapoika silti ole. Ja Turkuun vaan siellä on ainakin tilaa hallissa :)Myöhäiset onnittelut opiskelupaikasta! Kyllä sun nyt kelpaa. Ja ota äiti ihmeessä mukaasi, vanhat leuat saavat louskuttaa niin paljon kuin haluavat, äijä olet kuitenkin.
Pitäisiköhän käydä ens kaudella retkellä myös Turussa...