Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 668 761
  • 3 229

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hymy ja vieno nauru tuli aamulla naamalle. Tapahtui seuraavaa. Loikoilin sängyssä ja kärpänen kiusas mua laskeutuen aina välillä otsaan, poskeen ja minne vaan missä ihoa näkyi. Aloin jo harkitsemaan kiusankappaleen takia ylösnousemista. Sitten kuulin kun vieressä maanneen koiran suu kävi ja ei kärpänen tämän jälkeen kiusannut. Jatkettiin kaverin kanssa unia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna on lotto. Suuri mahdollisuus. Hymyilyttää mitä kaikkea tulen tekemään.
 
Tulin juuri Ismo Alankon keikalta Punkaharjun Retretin luolassa. Paikka on poikkeuksellinen ja Ismo bändeineen mahtava. Soittivat yli kaksi tuntia uusia ja vanhoja biisejä. Hieno meininki ja sellainen kevyt hyvän olon tunne jäi keikasta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
"Liikenneturvallisuustolppa" räjäytetty Ulvilassa. Se jos mikä vetää hymyn naamalle. Loistavaa omatoimisuutta kansalaisilta!
Selittäisitkö vielä, mikä tuossa räjäyttämisessä on mielestäsi hienoa? Tai miksi pidät moista omatoimisuutta hienona asiana?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Selittäisitkö vielä, mikä tuossa räjäyttämisessä on mielestäsi hienoa? Tai miksi pidät moista omatoimisuutta hienona asiana?
Itse ainakin naurahdin vähän sille et yhden peltipoliisin räjäyttämisen takia oli jaksettu resursseja käyttää senkin verran et 4h oli toinen ajokaista suljettuna liikenteeltä... Vai olikohan eristämisen syynä ollut se et nyt oli vähän villinlännen meiningillä vahingoitettu ja käytetty dynamiittiä?

Onhan noita ennenkin kaadeltu tai spraymaalailtu linssejä tukkoon joittenkin kansalaisten toimesta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selittäisitkö vielä, mikä tuossa räjäyttämisessä on mielestäsi hienoa? Tai miksi pidät moista omatoimisuutta hienona asiana?
Onhan tuo aika raju statement. Eikä siinä mitään, ihan asiallinen statement siihen nähden, koska noita valtion rahankeruuautomaatteja on ihan liikaa. Liikenneturvallisuuden kannalta hyöty aika olematon. Päinvastoin, ihmisillä herpaantuu keskittyminen tien tapahtumista, kun pitää vahdata koko ajan nopeusmittaria. Tämän vuoksi ymmärrän jonkun suuttumuksen tolppaa kohtaan, jos se on hetkellisen tahattoman pienen ylinopeuden vuoksi antanut sakkoa. Siksi en osaa surra tämän tolpan kohtaloa, vaan poliisin harjoittaman propagandan vastustaminen liikenneturvallisuudesta (eikä rahan keräämisestä valtion kassaan) näiden tolppien kohdalla, vetää hymyn naamaan.

Liikenneturvallisuus on vakava asia ja sille pitää antaa kaikki tuki, mutta onhan nämä tolpat uskomatonta paskaa, jos näitä myydään liikenneturvallisuustolppina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Onhan tuo aika raju statement. Eikä siinä mitään, ihan asiallinen statement siihen nähden, koska noita valtion rahankeruuautomaatteja on ihan liikaa. Liikenneturvallisuuden kannalta hyöty aika olematon. Päinvastoin, ihmisillä herpaantuu keskittyminen tien tapahtumista, kun pitää vahdata koko ajan nopeusmittaria. Tämän vuoksi ymmärrän jonkun suuttumuksen tolppaa kohtaan, jos se on hetkellisen tahattoman pienen ylinopeuden vuoksi antanut sakkoa. Siksi en osaa surra tämän tolpan kohtaloa, vaan poliisin harjoittaman propagandan vastustaminen liikenneturvallisuudesta (eikä rahan keräämisestä valtion kassaan) näiden tolppien kohdalla, vetää hymyn naamaan.

Liikenneturvallisuus on vakava asia ja sille pitää antaa kaikki tuki, mutta onhan nämä tolpat uskomatonta paskaa, jos näitä myydään liikenneturvallisuustolppina.
Arvostan sitä, että vastasit ilmeisen rehellisen mielipiteesi.

Olen itse ehkä jo vanhaksi tullut tai muuten vaan nössö tai mitä lie, mutta en näe oikein missään tilanteessa hyvänä, että rauhan aikana yhteiskunnassa tarkoituksella tuhotaan (luvatta) toisen omaisuutta. Oli se sitten yhteiskunnan tai yksityisen omistamaa. Mielestäni mielenilmaukset ja mielenosoitukset pitäisi kaikissa tilanteissa pystyä suorittamaan väkivallattomasti.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Olen toisen vuoden opiskelija ja tämän kesän kesätöissä alaani vastaavissa hommissa. Eilen tuli esimies käymään ja tarjosi sopimusta, että jatkan koulun ohessa työskentelyä jos minulle vain sopii. No sopihan se, mutta myös eilen iltapäivällä saman firman toisen puolen tuotepäällikkö, jolle olen myös tehnyt projekteja, tarjosi vastaavanlaista järjestelyä. Samana päivänä työtarjous ja vielä tuplaten. Enköhän ota molemmat ja tee molempia kuten nytkin kesällä. Töitä voin tehdä etänä vaikka kotoa tai koulusta, joten ei tarvitse edes työpaikalle mennä. Lisäksi todennäköisesti pääsen suorittamaan inssityöni tänne ja vielä oikeaan kohteeseen. Työ on mielenkiintoista ja tykännyt joka hetkestä, enkä pistäisi pahitteeksi jos tänne työllistyisi tulevaisuudessa pysyvästi. Pisti kyllä ketjun nimen mukaan hymyn naamalle ja iloiselle mielelle!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Musta tulee turkulainen.
Sitten pääset Tepsin matseihin. No hyviä opiskeluja vaan... Turku on varmaan hieno kaupunki. Olen siellä kerran käynyt... Eikun kaksi kertaa ja kerran mentiin sieltä laivaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitten pääset Tepsin matseihin. No hyviä opiskeluja vaan... Turku on varmaan hieno kaupunki. Olen siellä kerran käynyt... Eikun kaksi kertaa ja kerran mentiin sieltä laivaan.
Joo kyllähän sitä pitää kausikortti hommata. Noiden opiskelujen alku kyllä tulee siirtymään mahdollisesti jopa kahdella vuodella, riippuen siitä kuinka pitkään olen armeijassa.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ajoin parran ja kävin parturissa. Sitten kauppaan ostamaan pari olutta ja kassaneiti kysyi paperit.
Nuorruin näköjään parikytä vuotta.

Kieltämättä aika spurgulta olin viime aikoina näyttänyt.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myöhäiset onnittelut opiskelupaikasta! Kyllä sun nyt kelpaa. Ja ota äiti ihmeessä mukaasi, vanhat leuat saavat louskuttaa niin paljon kuin haluavat, äijä olet kuitenkin.

Pitäisiköhän käydä ens kaudella retkellä myös Turussa...
Kiitoksia vaan. Ja tottakai äiti lähtee mukaan, mutta en mä mikään mammapoika silti ole. Ja Turkuun vaan siellä on ainakin tilaa hallissa :)
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Muutaman tunnin päästä risteilemään De Luxe-luokassa. Kannelle ottamaan pari näkäräistä ja hommaamaan nuuskat seuraavaksi pariksi kuukaudeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös