Ladut joita eräs tyyppi vetää OT:na omalla kelkallaan meillä päin. On mukavaa että joku viitsii ajella kelkallaan latuja muiden iloksi.
Eric Lindros?Hyppäsin tossa hetki sitten Pasilassa junasta ja samasta ovesta astui ulos jotain turisteja. Eihän siinä, niitä tulee ja menee, mutta porukan pisimmällä kaverilla oli Quebec Nordiquesin pipo! Siis QUEBEC NORDIQUESIN PIPO!!!
Nyt jumalauta! Meikäläisen pikkuserkku valittiin Vuoden turkulaiseksi! Tuodaan julkisuuteen torstaina. Jukoliste!
E: Ai juu, ettehän te voi tietää kuka hän on. Onnea Miska!
Ja tulossa Heideken-näytelmä jonka kirjoittanut. Mietinkin että kuka valitaan ja koska, eli Miska Kaukonen ja torstaina, kiitokset @abianos tiedosta.Miska Kaukonen. Joka näytteli Klonkkua Taru Sormusten Herrasta -näytelmässä. Mutta täähän on fiksua kirjoittaa ”julkiseksi” nyt maanantaina.
Tosiaan näin talviurhelun arvokisojen aikaan on kyllä melkoiset penkkiurheilijan superpäivät menossa. Hiihtolajeissa on hyviä kisoja pitkin päivää ja tähän kun lisää eri palloilulajien omia liigoja vielä päälle niin ei kyllä käy aika pitkäksi.Kyllähän tuo lauantain urheilutarjonta teki innokkaan penkkiurheilijan mielen iloiseksi ja innostuneeksi.
Pelkästään sinun ansiota on, että jos Pelikaanit menee jatkoon, olen iloinen. Epäilen, mutta hyvä sinä ;).Se ettei Pelicansin kausi vielä loppunut... Huomenna pitää kyllä olla hereillä Helsingissä ettei tule taas takkiin onnistuneen kotipelin jälkeen. Ja osaa se kiekkoa näköjään pomppia HIFK:oon maaliin tuurilla eikä vain Olkinuoran selästä Pelicansin maaliin.
Eipä riittänyt tällä kertaa... Ei voi mittään!Pelkästään sinun ansiota on, että jos Pelikaanit menee jatkoon, olen iloinen. Epäilen, mutta hyvä sinä ;).