Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 233
  • 3 229

flogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen iloinen Jarmo Kekäläisen puolesta. Rohkeaa peliä siirtotakarajalla, nippa nappa pleijareihin ja sitten runkosarjavoittaja laulukuoroon.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen naisystävä kimpaantui ikävyyksissään, kun ei tahtonut ymmärtää miksi ilta venyi pitkäksi
Mikä hemmetti naisia vaivaa tämän asian suhteen. MITÄ SILLÄ ON VÄLIÄ VAIKKA SE ILTA VENÄHTÄÄ??? Ihankun miehellä pitäs olla kotiintuloajat. Tulkaas nyt palstan tunnetuimmat naiset @Iisoppi ja @Ötökkä kertomaan, oletteko tekin tämänkaltaisia hirviöitä, niinkun suurin osa naisista ja miksi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä hemmetti naisia vaivaa tämän asian suhteen. MITÄ SILLÄ ON VÄLIÄ VAIKKA SE ILTA VENÄHTÄÄ??? Ihankun miehellä pitäs olla kotiintuloajat. Tulkaas nyt palstan tunnetuimmat naiset @Iisoppi ja @Ötökkä kertomaan, oletteko tekin tämänkaltaisia hirviöitä, niinkun suurin osa naisista ja miksi?
Yllättävän monet miehet on jopa täälä juntissa Härmässä ihan lampaita. Täytyy myöntää että itekkin vissiin joskus. Juu, kyllä eukko saa mennä mihin tykkää ja millon mutta välillä tuntuu että itellä pitäs olla joku vitun ajopiirturi ja seuranta gps perseessä. Mua ei kiinnosta vittuakaan kun se lähtee "likkojen kans" johonkin, että missä se menee ja millon tulee. Kertokoon itte jos oli kivaa ja kerrottavaa. Se on aikuinen. Niin teen minäkin. Tosin harvon mulla on mitään ihmeempää kerrottavaa. Putkasta se on mut pari kertaa hakenu. Mutta oon luvannut että niin ei tapahdu enää. Saa joku muu hakee välillä.

edit. Tää on muuten aika hämmentävä ketju tämmösille juttusille...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mikä hemmetti naisia vaivaa tämän asian suhteen. MITÄ SILLÄ ON VÄLIÄ VAIKKA SE ILTA VENÄHTÄÄ??? Ihankun miehellä pitäs olla kotiintuloajat. Tulkaas nyt palstan tunnetuimmat naiset @Iisoppi ja @Ötökkä kertomaan, oletteko tekin tämänkaltaisia hirviöitä, niinkun suurin osa naisista ja miksi?

Itselläni oli tapana käydä pienellä "iltalenkillä" vkloppuisin ja veikkaamassa samalla paikallisella huoltsikalla. Siinä tietysti sitten on se lähikuppila virvelin heiton päässä ja sitten sinne oluelle. Ei siinä ehdi vaahdot haihtua kun kännykkä alkaa pirisemään että "missä vitussa kuppaat?".

Aivan helvetin ärsyttävää ja naiset kyllä osaa tuon. Kaveri lähti kerran käyttämään koiraa kusella niin unohti sen koiran sinne kapakkaan. Se on jo suoritus.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Yllättävän monet miehet on jopa täälä juntissa Härmässä ihan lampaita. Täytyy myöntää että itekkin vissiin joskus. Juu, kyllä eukko saa mennä mihin tykkää ja millon mutta välillä tuntuu että itellä pitäs olla joku vitun ajopiirturi ja seuranta gps perseessä. Mua ei kiinnosta vittuakaan kun se lähtee "likkojen kans" johonkin, että missä se menee ja millon tulee. Kertokoon itte jos oli kivaa ja kerrottavaa. Se on aikuinen. Niin teen minäkin. Tosin harvon mulla on mitään ihmeempää kerrottavaa. Putkasta se on mut pari kertaa hakenu. Mutta oon luvannut että niin tapahdu enää. Saa joku muu hakee välillä.

edit. Tää on muuten aika hämmentävä ketju tämmösille juttusille...

Joo se on kumma kun se kätinä alkaa akkoilla heti ja itsellä kiinnostaa niinkuin kilo paskaa jos vaimoke lähtee johonkin. Menköön ja pitäköön hauskaa ja vielä parempi jos ei kömmi siidereissään siihen kylkeen haisemaan ja pummaamaan kullia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaveri lähti kerran käyttämään koiraa kusella niin unohti sen koiran sinne kapakkaan. Se on jo suoritus.
Haluaisin tarjota pari isoa olutta tälle kaverille. Mutta vain jos koira oli kunnossa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokoon itte jos oli kivaa ja kerrottavaa.
Tämä. Sekin, että minä kysyn vilpittömästi naiselta, että "oliko mukavaa" ja olen iloinen jos hänellä on ollut kivaa. Mut sit kun ite pölähät reissulta kotiin, niin kyllä se akkakin kysyy, että oliko mukavaa, mutta se äänenpaino on semmonen vittuileva "nooooo tuliko taas juotua paljonkin. Tais olla mukavaa kun oot niin krapulaisen näkönen. ETKÄ SIT MAKAA KOKO PÄIVÄÄ!!!". Tekisi mieli lähtee samantien takasin kuppilaan istumaan. VITTU JOS AIKUINEN IHMINEN HALUAA MAATA JA KÄRSIÄ KRAPULASTA, NIIN BE MY MOTHERFUCKING GUEST.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tämä. Sekin, että minä kysyn vilpittömästi naiselta, että "oliko mukavaa" ja olen iloinen jos hänellä on ollut kivaa. Mut sit kun ite pölähät reissulta kotiin, niin kyllä se akkakin kysyy, että oliko mukavaa, mutta se äänenpaino on semmonen vittuileva "nooooo tuliko taas juotua paljonkin. Tais olla mukavaa kun oot niin krapulaisen näkönen. ETKÄ SIT MAKAA KOKO PÄIVÄÄ!!!". Tekisi mieli lähtee samantien takasin kuppilaan istumaan. VITTU JOS AIKUINEN IHMINEN HALUAA MAATA JA KÄRSIÄ KRAPULASTA, NIIN BE MY MOTHERFUCKING GUEST.

Tämä on niin totta. Paskahuussi on ainut paikka missä saa rauhassa olla darrassa kera Tex Willerin. Siinä lähtee mieluusti pari tuntia aikaisemmin työmaallekkin kun ei tarvi kuunnella sitä marmatusta. SItten kun on painanut 12 tuntia niin alkaa piirakkaa irtoamaan kunhan ollaan ensin makseltu ikean sohva ja käyty prisman jonossa tärisemässä 15 min. On se hienoo.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä hemmetti naisia vaivaa tämän asian suhteen. MITÄ SILLÄ ON VÄLIÄ VAIKKA SE ILTA VENÄHTÄÄ??? Ihankun miehellä pitäs olla kotiintuloajat. Tulkaas nyt palstan tunnetuimmat naiset @Iisoppi ja @Ötökkä kertomaan, oletteko tekin tämänkaltaisia hirviöitä, niinkun suurin osa naisista ja miksi?
No on kohteliasta ilmoittaa jos se ilta venyy, mutta en mä tosiaan ala aikuiselle kotiintuloaikoja laittamaan.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
No on kohteliasta ilmoittaa jos se ilta venyy, mutta en mä tosiaan ala aikuiselle kotiintuloaikoja laittamaan.

Miksei se ilta venyisi? Pitäisi aikuisen naisen tajuta että jos sitä kerran lähdetään niin sillon lähdetään. Sen verran kohtelias voisi myöskin olla että kun varmasti olettaa näin tapahtuvan niin myöskin ymmärtää sen täysin. Imuria ei myöskään huudateta krapulapäivänä. Perusjutut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tulkaas nyt palstan tunnetuimmat naiset @Iisoppi ja @Ötökkä kertomaan, oletteko tekin tämänkaltaisia hirviöitä, niinkun suurin osa naisista ja miksi?
Muuten voin jonkun mielestä ollakin joku hirviö mutta illan venähtämisistä en jaksa valittaa. Välillä ei sitten pariin päivään näy herraa kotona kun on niin kivaa kaverilla. Onhan se kiva jos viittii ilmoittaa että jää yöksi kun kuitenkin vähän välillä saatan olla huolissani... Katos kun minä taidan vähän tykätä miehestäni. Kyllähän hän sitten jossain vaiheessa kotiinkin tulee kun luulen että hänkin tykkää vähäsen vaimostaan. Mutta joskus saan vähän kuulla siitä että enkö yhtään välitä kun en kysele perään... Että jos kysyy perään on hirviö ja jos ei kysy niin on kylmä akka... Vai mites se nyt olisikaan, pojat?

Ja kyllä, mies saa minut usein iloiseksi ja joskus jopa hymyn naamalle. Osaa olla joskus aika veikeä kaveri...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pelistä turpaan mutta jos jotain ilahduttavaa hakee niin olen saanut huomata tänään yllättävän paljon kasvovärejä eri fanien kasvoilla. Hieno juttu. Enää en tunne oloani niin orvoksi edes kasvovärit naamalla.

Ehkä fanit odottivat tänne finaaleihin asti ennen kuin alkoivat käyttämään jo kasvovärejäkin? Minulla kasvovärit oli naamalla jo välierissä ja finaaleihin on sitten lisää speciaalia harkinnassa fanikamppeisiin. Seuraavana listalla olisi hiusten värjääminen mustaksi. Kun on oranssi lierihattu niin mustat hiukset voisi olla cool.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa kävelin junaan ja aseman portaissa käveli kaksi romanimiestä. Toinen neljissäkymmenissä ja toinen jo harmaantunut vanha herra ja hänellä kädessä kitara. Ohitse kiiruhtaessani nuorempi moikkasi, sillä mä oon se jätkä, jolle aina ja kaikkialla tuntemattomat tulevat juttelemaan. Moikkasin takasin ja hän pyysi mua odottamaan portaiden yläpäässä ja näin tein. Tullessaan vierelleni nuoremman käteen eksyi jostain viinapullo. Tarjosi silmää iskien huikkaa, mutta kieltäydyin naurahtaen, sillä tänään haluan humaltua vain rakkaudesta. Viinapullon jälkeen kaveri kaivoi laukkuaan ja alkoi myydä kelloa ja alkoi myydä aurinkolasia. Katseeni kohtasi vanhemman herran katseen ja räjähdimme nauruun, sillä taisi molemmilla tulla mieleen kohtaamisemme olleen kuin suoraan romanikliseiden käsikirjasta. Lähdin kohti arjen aherrusta mukavaa päivänjatkoa toivotellen ja juuri kun olin astumassa junaan korviini kantautui haikea viisu. En kuullut sanoja, mutta se kertoi elämästä. Silloin sydämeni alkoi laulaa samaa vanhaa sävelmää, enkä vieläkään ole lakannut hymyilemästä! Jätkät! Puhalletaan tänäänkin yhteen hiileen, vaikka emme samaa puoluetta äänestäneetkään! Tehdään Suomesta tuhkimotarina ja tehdään se yhdessä!
Sitten huomasit että voehan vittu; takki, kello, lompakko, housut, toinen kenkä ja kaulakoru oli jotenkin mystisesti hävinnyt jonnekkin...?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näin ei käynyt ja siitäkin olen iloinen, mutta voi veljet! Taas oli kohtaaminen, pojat, oli kohtaaminen! Kävelin juuri junasta Steissil kohti ja läpi mennäkseni DanskeBankiin. Arvatkaa mitä siinä edessäni tapahtui!? Sellainen kuuskymppinen persukannattaja käveli suoraan mustaa miestä päin ja löi kyynerpäälläkin sähisten jotain oksennusta suustaan. Ja oli vielä selkeästi selvinpäin! Hyi vittu! En ehtinyt aivovammaisen perään, mutta kiirehdin mustan miehen luo ja sanoin "Älä välitä!". Hän vastasi "He was just stupid. I dont care. Theres stupid people in every country.". Jatkoimme rupattelua englanniksi tovin, kunnes oli aika jatkaa matkaa eri suuntiin ja kaveri kiitteli minua vuolaasti. Taas oli elämisen arvoinen päivä ja kasvoillani lepää lempeä hymy!

Marco de Witt lienee myöskin iloinen, kun on onnistunut levittämään ihailemaansa vihaa ja väkivaltaa minun Suomeeni.
Sitten huomasit että voehan vittu; takki, kello, lompakko, housut, toinen kenkä ja kaulakoru oli jotenkin mystisesti hävinnyt jonnekkin...?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
@Lert veti kuin vetikin tykkäykset tänään otteluseurantaan. Arvostan! :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huhtikuu kohta paketissa ja olen ollut pelaamatta rahapelejä koko kuukauden ajan. Tietenkin tässä voi vielä haksahtaa peleihin huhtikuunkin aikana vaikka istuisi ihan vain kotisohvallaan mutta hyvältähän tämä näyttää. Huhtikuu on ollut siis pelaamaton kuukausi.

Itse asiassa edellisestä pelikerrastakin on jo aikaa puolitoista kuukautta että aika pitkään olen ollut jo "kuivilla".

Pidän pelaamattomuutta jopa suurempana saavutuksena kuin juomattomuutta. Siis alkoholin juomattomuutta ja alkoholin muuta nauttimista. Siis ainakin minusta tuntuu siltä että pelaamattomuus vaatii enemmän, koska mielihalut pelien pariin ovat isommat tällä hetkellä kuin juomisen pariin. Juomisen pystyn näemmä pitämään helpostikin kurissa antabuksenkin avulla mutta pelaamaan minulla on kovemmat mielihalut päästä.

Mutta hienoa huomata että olen pystynyt olemaan jo näin pitkään pelaamatta. Ehkä tästä tulee positiivista kierrettä. Kun näkee että kykenee olla pelaamatta niin vastustuskyky erilaisia rahapelejä kohtaan kasvaa. Ja kun oikeasti huomaa kuinka paljon parempaa fiilistä se pelaamattomuus tuottaa verrattuna hyvin usein siihen tappiolliseen pelaamiseen niin senkin avulla haluaa olla vain pelaamatta, sillä pelaamattomuudesta saa hyvän fiiliksen.

Ja kävin maaliskuussa siis siellä peliongelmaisten keskusteluillassa. Tuo keskusteluilta oli selkeästi herätys tähän peliongelmaan sillä tuon illan jälkeen en ole pelannut rahapelejä vielä lainkaan! Siellä illassa näki ja kuuli mitä se pelihelvetti pahimmillaan on, niin jos vain suinkin mahdollista niin koittaa olla pelaamatta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kerhon puolesta todella onnellinen. Siellä aika moni kärppäfanikin palasi aika tukevasti maan pinnalle tän pelin johdosta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tekihän se 1ügalle hyvää saada uusi mestari. Onnittelut Hämeenlinnaan ja @vilperi lle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös