Mikä hemmetti naisia vaivaa tämän asian suhteen. MITÄ SILLÄ ON VÄLIÄ VAIKKA SE ILTA VENÄHTÄÄ??? Ihankun miehellä pitäs olla kotiintuloajat. Tulkaas nyt palstan tunnetuimmat naiset @Iisoppi ja @Ötökkä kertomaan, oletteko tekin tämänkaltaisia hirviöitä, niinkun suurin osa naisista ja miksi?Eilen naisystävä kimpaantui ikävyyksissään, kun ei tahtonut ymmärtää miksi ilta venyi pitkäksi
Yllättävän monet miehet on jopa täälä juntissa Härmässä ihan lampaita. Täytyy myöntää että itekkin vissiin joskus. Juu, kyllä eukko saa mennä mihin tykkää ja millon mutta välillä tuntuu että itellä pitäs olla joku vitun ajopiirturi ja seuranta gps perseessä. Mua ei kiinnosta vittuakaan kun se lähtee "likkojen kans" johonkin, että missä se menee ja millon tulee. Kertokoon itte jos oli kivaa ja kerrottavaa. Se on aikuinen. Niin teen minäkin. Tosin harvon mulla on mitään ihmeempää kerrottavaa. Putkasta se on mut pari kertaa hakenu. Mutta oon luvannut että niin ei tapahdu enää. Saa joku muu hakee välillä.
Yllättävän monet miehet on jopa täälä juntissa Härmässä ihan lampaita. Täytyy myöntää että itekkin vissiin joskus. Juu, kyllä eukko saa mennä mihin tykkää ja millon mutta välillä tuntuu että itellä pitäs olla joku vitun ajopiirturi ja seuranta gps perseessä. Mua ei kiinnosta vittuakaan kun se lähtee "likkojen kans" johonkin, että missä se menee ja millon tulee. Kertokoon itte jos oli kivaa ja kerrottavaa. Se on aikuinen. Niin teen minäkin. Tosin harvon mulla on mitään ihmeempää kerrottavaa. Putkasta se on mut pari kertaa hakenu. Mutta oon luvannut että niin tapahdu enää. Saa joku muu hakee välillä.
edit. Tää on muuten aika hämmentävä ketju tämmösille juttusille...
Haluaisin tarjota pari isoa olutta tälle kaverille. Mutta vain jos koira oli kunnossa.Kaveri lähti kerran käyttämään koiraa kusella niin unohti sen koiran sinne kapakkaan. Se on jo suoritus.
Haluaisin tarjota pari isoa olutta tälle kaverille. Mutta vain jos koira oli kunnossa.
Voiton puolelle jäi vissiin veli.Kyllä koira löyty mutta ei akkaa enää.
Voiton puolelle jäi vissiin veli.
Tämä. Sekin, että minä kysyn vilpittömästi naiselta, että "oliko mukavaa" ja olen iloinen jos hänellä on ollut kivaa. Mut sit kun ite pölähät reissulta kotiin, niin kyllä se akkakin kysyy, että oliko mukavaa, mutta se äänenpaino on semmonen vittuileva "nooooo tuliko taas juotua paljonkin. Tais olla mukavaa kun oot niin krapulaisen näkönen. ETKÄ SIT MAKAA KOKO PÄIVÄÄ!!!". Tekisi mieli lähtee samantien takasin kuppilaan istumaan. VITTU JOS AIKUINEN IHMINEN HALUAA MAATA JA KÄRSIÄ KRAPULASTA, NIIN BE MY MOTHERFUCKING GUEST.Kertokoon itte jos oli kivaa ja kerrottavaa.
Tämä. Sekin, että minä kysyn vilpittömästi naiselta, että "oliko mukavaa" ja olen iloinen jos hänellä on ollut kivaa. Mut sit kun ite pölähät reissulta kotiin, niin kyllä se akkakin kysyy, että oliko mukavaa, mutta se äänenpaino on semmonen vittuileva "nooooo tuliko taas juotua paljonkin. Tais olla mukavaa kun oot niin krapulaisen näkönen. ETKÄ SIT MAKAA KOKO PÄIVÄÄ!!!". Tekisi mieli lähtee samantien takasin kuppilaan istumaan. VITTU JOS AIKUINEN IHMINEN HALUAA MAATA JA KÄRSIÄ KRAPULASTA, NIIN BE MY MOTHERFUCKING GUEST.
No on kohteliasta ilmoittaa jos se ilta venyy, mutta en mä tosiaan ala aikuiselle kotiintuloaikoja laittamaan.
No on kohteliasta ilmoittaa jos se ilta venyy, mutta en mä tosiaan ala aikuiselle kotiintuloaikoja laittamaan.
Muuten voin jonkun mielestä ollakin joku hirviö mutta illan venähtämisistä en jaksa valittaa. Välillä ei sitten pariin päivään näy herraa kotona kun on niin kivaa kaverilla. Onhan se kiva jos viittii ilmoittaa että jää yöksi kun kuitenkin vähän välillä saatan olla huolissani... Katos kun minä taidan vähän tykätä miehestäni. Kyllähän hän sitten jossain vaiheessa kotiinkin tulee kun luulen että hänkin tykkää vähäsen vaimostaan. Mutta joskus saan vähän kuulla siitä että enkö yhtään välitä kun en kysele perään... Että jos kysyy perään on hirviö ja jos ei kysy niin on kylmä akka... Vai mites se nyt olisikaan, pojat?
Sitten huomasit että voehan vittu; takki, kello, lompakko, housut, toinen kenkä ja kaulakoru oli jotenkin mystisesti hävinnyt jonnekkin...?Tossa kävelin junaan ja aseman portaissa käveli kaksi romanimiestä. Toinen neljissäkymmenissä ja toinen jo harmaantunut vanha herra ja hänellä kädessä kitara. Ohitse kiiruhtaessani nuorempi moikkasi, sillä mä oon se jätkä, jolle aina ja kaikkialla tuntemattomat tulevat juttelemaan. Moikkasin takasin ja hän pyysi mua odottamaan portaiden yläpäässä ja näin tein. Tullessaan vierelleni nuoremman käteen eksyi jostain viinapullo. Tarjosi silmää iskien huikkaa, mutta kieltäydyin naurahtaen, sillä tänään haluan humaltua vain rakkaudesta. Viinapullon jälkeen kaveri kaivoi laukkuaan ja alkoi myydä kelloa ja alkoi myydä aurinkolasia. Katseeni kohtasi vanhemman herran katseen ja räjähdimme nauruun, sillä taisi molemmilla tulla mieleen kohtaamisemme olleen kuin suoraan romanikliseiden käsikirjasta. Lähdin kohti arjen aherrusta mukavaa päivänjatkoa toivotellen ja juuri kun olin astumassa junaan korviini kantautui haikea viisu. En kuullut sanoja, mutta se kertoi elämästä. Silloin sydämeni alkoi laulaa samaa vanhaa sävelmää, enkä vieläkään ole lakannut hymyilemästä! Jätkät! Puhalletaan tänäänkin yhteen hiileen, vaikka emme samaa puoluetta äänestäneetkään! Tehdään Suomesta tuhkimotarina ja tehdään se yhdessä!
Sitten huomasit että voehan vittu; takki, kello, lompakko, housut, toinen kenkä ja kaulakoru oli jotenkin mystisesti hävinnyt jonnekkin...?Näin ei käynyt ja siitäkin olen iloinen, mutta voi veljet! Taas oli kohtaaminen, pojat, oli kohtaaminen! Kävelin juuri junasta Steissil kohti ja läpi mennäkseni DanskeBankiin. Arvatkaa mitä siinä edessäni tapahtui!? Sellainen kuuskymppinen persukannattaja käveli suoraan mustaa miestä päin ja löi kyynerpäälläkin sähisten jotain oksennusta suustaan. Ja oli vielä selkeästi selvinpäin! Hyi vittu! En ehtinyt aivovammaisen perään, mutta kiirehdin mustan miehen luo ja sanoin "Älä välitä!". Hän vastasi "He was just stupid. I dont care. Theres stupid people in every country.". Jatkoimme rupattelua englanniksi tovin, kunnes oli aika jatkaa matkaa eri suuntiin ja kaveri kiitteli minua vuolaasti. Taas oli elämisen arvoinen päivä ja kasvoillani lepää lempeä hymy!
Marco de Witt lienee myöskin iloinen, kun on onnistunut levittämään ihailemaansa vihaa ja väkivaltaa minun Suomeeni.
Sulla on huomenna mahdollisuus mennä narinkkatorille tapaamaan tätä kaveria.Marco de Witt lienee myöskin iloinen, kun on onnistunut levittämään ihailemaansa vihaa ja väkivaltaa minun Suomeeni.
Onhan hienoa että altavastaaja sai selätettyä Kärpät... Voitto meni vähän niin kuin naapuri kaupunkiin. Nastaa!!!!HPK! ! !! Vittu!!! Mahtavaa!!!
Tekihän se 1ügalle hyvää saada uusi mestari. Onnittelut Hämeenlinnaan ja @vilperi lle!