Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 923
  • 66 813

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi päiväunille käydessä uni tulee silmään ihan samantien mutta illalla kun pitäs sänkyyn mennä menee homma ihan pyörimiseksi ja leffan katseluksi. Jälkimmäinen siis riippumatta ottaako päket vai ei.

Päikkäreille mennessä tietää, että vielä ei ole mikään kiire mihinkään. Yöunille mennessä on aivan kohta joku ahdistava juttu heti aamulla mikä pitäisi hoitaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin uuden partakoneen. Ohjekirjan mukaan sitä voivat käyttää yli 8-vuotiaat lapset. Täytyykin pitää lahja-idea mielessä, jos tulee kutsu jonkun sukulaismukelon 8-vuotissynttäreille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ostin uuden partakoneen. Ohjekirjan mukaan sitä voivat käyttää yli 8-vuotiaat lapset. Täytyykin pitää lahja-idea mielessä, jos tulee kutsu jonkun sukulaismukelon 8-vuotissynttäreille.
Onko valmistettu lähi-idässä...?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko valmistettu lähi-idässä...?
Hollannissa näkyy olevan, mutta siellä lienee tuolta tullutta asiakaskuntaa riittävästi.

Ei niitä lapsia tosin saa päästää ihan noin vain käyttämään, heillä ja niillä "joiden toimintakyky on rajoittunut", pitää ensin olla asiaankuuluva opastus laitteen käytöstä. Varmaan jotain kursseja saatavilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaupparetki hoidettu, tulin puistoon istumaan säkkien kanssa. Aivan pieni kuunsirppi näkyy tuolla toimistotalojen yllä.

Ei mene montaa viikkoa, niin tässä on liian kylmää ja märkää oleskella. Tällä lailla tämä maailma pyörii.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kaupparetki hoidettu, tulin puistoon istumaan säkkien kanssa. Aivan pieni kuunsirppi näkyy tuolla toimistotalojen yllä.

Ei mene montaa viikkoa, niin tässä on liian kylmää ja märkää oleskella. Tällä lailla tämä maailma pyörii.
Nyt minä vain mietin että käytkö sä useinkin sitten istumassa puistoissa ilman että on säkit mukana. Säkit tyhjänä vielä ymmärtäsisin, mutta toi että välillä on kokonaan jätetty pois vähän kummastuttaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt minä vain mietin että käytkö sä useinkin sitten istumassa puistoissa ilman että on säkit mukana. Säkit tyhjänä vielä ymmärtäsisin, mutta toi että välillä on kokonaan jätetty pois vähän kummastuttaa.

Aika usein jään tähän pohtimaan maailman hulluutta. Ei ne ruuat mätäne tai kaljat lämpene, jos hetken on.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tossa 760km lenkin heittämässä autolla, just tulin kämpille. Juolahti vaan mieleen ku tuolla pimeessä kamera välähti, sehän saatana sokais mut ihan täysin jokskin aikaa, kukahan ois maksanu viulut jos oisin sen takia ajanu lepikkoon? Eikö toi oo jo liikenneturvallisuutta vaarantava kapine?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katselin youtubesta vanhoja jääkiekkotappeluita. Onhan se nyt ihan helvetin tyhmää hommaa lopulta.

Joskus tulee kurkisteltua. Ei haittaisi yhtään, jos niitä ei olisi ollenkaan.

Eikö toi oo jo liikenneturvallisuutta vaarantava kapine?

No onhan se, koska monet niihin jarruttavatkin turhaan ja yllättäen. Parisen vuotta sitten olin pelkääjän paikalla, kun välähti ja kuskina sattui olemaan eräs Roope Ankkaa pihimpi kaveri. Hän sitten murjotti ja noitui koko loput sata kilometriä. Eihän sekään ole turvallista vihaisena ajaa.
--

Nautitaanpa hieman olutta ja googletellaan sitten miksi tänään on pyhäpäivä. Kenties joku puoli vuotta pääsiäisen jälkeen, ei taas yllättäisi sellainenkaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kävin tossa 760km lenkin heittämässä autolla, just tulin kämpille. Juolahti vaan mieleen ku tuolla pimeessä kamera välähti, sehän saatana sokais mut ihan täysin jokskin aikaa, kukahan ois maksanu viulut jos oisin sen takia ajanu lepikkoon? Eikö toi oo jo liikenneturvallisuutta vaarantava kapine?
Käytä ajaessasi tummia laseja, niin et sokaistu.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Täytyy kyllä ihmetellä miten voi olla välillä semmoisia päiviä, että väsyttää ihan perkeleesti ja mikään ei kiinnosta. Vaikka nukkuukin ihan normaalisti. Eilen oli semmoinen ja tänää taas ei mitään. Kaikki työt ja harrastukset piti väkisin suorittaa pinna kireellä. Toivottavasti nämä huonot päivät ei lisäänny.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On jotenkin outoa ettei telkkarista tulekaan urheilua kun sen avaa. Minulla oli tapana hommien välissä istahtaa tuoliin ja avata telkkari ja katsella vähän urheilua ja levähtää. Aina se urheilu ei ollut edes kovin kiinnostavaa (esim. maantiepyöräily). Nyt pitää keksiä jotain muuta katseltavaa. Laitoin juuri puolukka-omena- mehun kiehumaan. Sain omenoita kyliltä ja puolukat otin pakkasesta kun siellä oli muutama litra viime vuotisia. Pitäisi käydä katsomassa onko puolukat jo metsässä kypsiä. Että pääsisi vähän keräilemään...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yleltä just uusintana tullut Sadan vuoden talo on/oli aivan loistava sarja. En todellakaan ole minkäänlainen remonttireiska, mutta sarjassa esiintyneet persoonat olivat todella kiehtovia.

Talon rakennuttajan, Ylen tuottajan Juha-Pekka Ristmeren on pakko olla jotenkin päämäärätietoinen hullu, vaikka antaa sarjassa itsestään vähän nössön kuvan. En tiedä yleläisten palkoista, mutta alunperin jo melko hintavan budjetin (600 000€) paisuminen yli miljoonaan luulisi ainakin normaalia palkansaajaa hiukan hirvittävän.

Sarjan ehdottomasti viihdyttävin hahmo on päätimpuri Dale. Voiko enää enempää porilaista stereotypiaa olla? Äijä luulee tietävänsä kaikesta kaiken, mutta ohjelmassa näytetyn perusteella on aika kujalla nykypäivän rakentamisesta. Miten kukaan täysjärkinen talonrakennuttaja valitsee tollasen hepun mihinkään hommiin taloa rakentaessaan? Huvittava hahmo näin ruudun toiselta puolelta seuratessa, mutta oikeassa elämässä varmaan todella raskas reki. Hauskaa oli myös seurata Dalen ja ManU-pipossa esiintyneen apumies Jampan saumatonta yhteistyötä varsinkin saunaa tehtäessä. Oma lukunsa on myös turhantärkeä ja oman arvonsa tiedostava arkkitehti. Äijä on omasta mielestään suunnitellut helvetin hienon talon (joka on loppujen lopuks helvetin ruma ainakin ulkoapäin), mutta taitaa olla asumiskäyttöön aika epäkäytännöllinen. Sarjassa vilahtelee myös monia muita hauskoja hahmoja, suosittelen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tahtoisin keskustella Keith Richardsin kehonkielestä, mutta kaikki vissiin töissä ja dokaamassa. Pitäs itekin. Ei vittu pysty. Ilman Mick Jaggeria Rollareista ei olis koskaan kuultu mitään. Tää Start Me Up kieltämättä toimii, mihin vittuun tota Richardsia taas tarvitaan, Woodilla toi bändi pärjäis ihan hyvin. Ai niin ne sävellykset.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tahtoisin keskustella Keith Richardsin kehonkielestä, mutta kaikki vissiin töissä ja dokaamassa. Pitäs itekin. Ei vittu pysty. Ilman Mick Jaggeria Rollareista ei olis koskaan kuultu mitään. Tää Start Me Up kieltämättä toimii, mihin vittuun tota Richardsia taas tarvitaan, Woodilla toi bändi pärjäis ihan hyvin. Ai niin ne sävellykset.

Harmi, että en pysty auttamaan, kun tänäänhän on siis Neitsyt Marian taivaaseenastumisjuhla tai joku tuollainen. Viitisenkymmentä maata eri puolella maailmaa tälläistä juhlii.

Mikään ei ole totta mitä nämä juhlivat, mutta nyt mennään näillä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä on oikein. Jokin raja se on solvaamisellakin. Minähän vie käräjiin heti jos kommunistiksi sanotaan.
Minähän pääsin sitten vähällä, sain känniset haukut. Juttu meni näin... Opiskeluryhmässäni oli mies joka oli mukana kuntapolitiikassa demareiden riveissä. No hän loikkasi sitten Vasemmistoliittoon ja minä kommentoin sitä jotenkin että kommunistiksiko ajattelit ryhtyä. No asia jäi siihen kunnes tuli ryhmämme saunailta. Siellä tämä vasemmistoliittolainen alkoi haukkua minua koska olin ihan paska ihminen kun olin häntä kommunistiksi sanonut. Muutenkin siinä purkautui kaikki vitutus mikä hänellä oli syntynyt minua vastaan. No opinhan läksyni, vasemmistoliittolaista ei saa sanoa kommunistiksi edes kaveripiirissä ja leikillään...
Edit. Korjasin lainauksen
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jumalauta, olin tossa aikasemmin punttisalilla. Siellä taas jälleen oli yksi tämmöinen pyllistelevä jokamiehen kova päiväuni. Mustat tiukat housut, valkoinen toppi aah. No eniwei, olin tekemässä siinä hieman ojentaja liikkeitä, katson kun tämä syötävän näköinen mulkun kiusaaja kävelee mua kohti katsoen silmiin, pysähtyy kohdallani ja sanoo mulle " onks toi laite vapaana". Siis vittu se puhu mulle, se herkkuperse!! Se selvästi halus mut painamaan sitä!!! Ei tolleen voi tehdä ilman taka-ajatuksia! Huhhuh, kylläpä nostatti itsetuntoa taas kerran kun kaikenmaailman herkkuperseet tulee rivien välistä kertomaan et ne haluis panna mun kaa.

Heräsin muuten just päiväunilta. Muistan kun ummistin silmät kello 11.30 ja laitoin kellon soimaan puoli yhdeksi. No nyt kello on yli 14. On kyllä semmonen olo kun joku ois lätkiny tunnin halolla päähän. Viimenen virhe kun päikkärit venähtää. Mikähän siinä on ku tota kelloa ei kuule tai älyä?

Edit, korjailtu kellonaikoja, vittukun itekkään enää tiiä mitä tekee millonkin.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei jumalauta, olin tossa aikasemmin punttisalilla. Siellä taas jälleen oli yksi tämmöinen pyllistelevä jokamiehen kova päiväuni. Mustat tiukat housut, valkoinen toppi aah. No eniwei, olin tekemässä siinä hieman ojentaja liikkeitä, katson kun tämä syötävän näköinen mulkun kiusaaja kävelee mua kohti katsoen silmiin, pysähtyy kohdallani ja sanoo mulle " onks toi laite vapaana". Siis vittu se puhu mulle, se herkkuperse!! Se selvästi halus mut painamaan sitä!!! Ei tolleen voi tehdä ilman taka-ajatuksia! Huhhuh, kylläpä nostatti itsetuntoa taas kerran kun kaikenmaailman herkkuperseet tulee rivien välistä kertomaan et ne haluis panna mun kaa.

Heräsin muuten just päiväunilta. Muistan kun ummistin silmät kello 11.30 ja laitoin kellon soimaan puoli yhdeksi. No nyt kello on yli 14. On kyllä semmonen olo kun joku ois lätkiny tunnin halolla päähän. Viimenen virhe kun päikkärit venähtää.
En ala treenaamistasi soimaamaan, mutta oletko miettinyt että voisi olla tehokkaampaa mennä sinne oikealle salille, eikä vain uneksia herkkuperseistä samalla kun treenaa unissaan ojentajia? Muutoinkin aika mielenkiintoinen uniaiheenvalinta että menee unissaan salille. Olisit nyt vaikka saman tien mennyt sen herkkuperseen kanssa sänkyyn niissä unissas.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisit nyt vaikka saman tien mennyt sen herkkuperseen kanssa sänkyyn unissas.
Tää oliskin yks maailmankaikkeuden parhaista keksinnöistä kun joku keksis semmosen laitteen millä vois valita mitä unta näkee. Sitähän nukkus helvetin hyvin ja levollisesti joka yö kun tietäs että ahaaa, tänään päästään Cameron Diazin ja Jennifer Lopezin kanssa mylläämään. Tosin joku kaveri vois tehdä sulle myös pilan tämmösellä laitteella ja laittaa painajaisia näkymään, esim et sä oot saunassa sidottuna Tuure Boreliuksen, Jari Sillanpään ja Teuvo Lomanin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös