Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 362 268
  • 66 899

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen sosiaalisesti älykäs enkä änkytä. Siihen se sitten jääkin, mutta on toikin jotain.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei vittu jätkät! Ja nainen. Luin äsken että masturbointi aiheuttaa hiusten lähtöä! Eli nyt viimestään himovemppaajat se vehje housuihin, ellette halua olla kaljuja. @Turha Kaukalo taisi olla kalju, eli hän on himovemppaaja. Nyt ihmisistä näkee millon ne ovat intohimoisia oman käden oikeuden ottajia, ne ovat kaljuja!!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä olen sosiaalisesti älykäs enkä änkytä. Siihen se sitten jääkin, mutta on toikin jotain.
Liittyykö änkytys mielestäsi jotenkin älykkyyteen? En siis väitä sinun näin sanoneen, vaan lause jotenkin jätti tämän vähän arvailun varaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei vittu tän on jo pakko olla joku piilokamerajuttu.

Harva hyötyy kansainvälisen internetin satunnaisista mietelauseista, mutta erääseen talouteen "Let's keep the dumbfuckery to a minimum today" olisi tehnyt tänään hyvää. Tänäänkin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin melatoniinia. Onkohan tämmöisestä mitään hyötyä.
Lumelääkettä, vähän niinkun buranakin. Tai ei ainakaan itelle toimi yhtään. Sit ku ottaa niitä oikeita vahvoja unilääkkeitä mitä ei noin vaa ostetakkaan ilman tohtoria, niin kyllä vintissä pimenee että humina käy. Niissä on ainut paska puoli vaan se herääminen, no nyt mentiin ohi aiheesta. Jos tarkotat apteekin ilman reseptillä ostettavia, niin en ainakaan itse ole huomannut mitään vaikutusta. Tosin oon narskuttanu lääkkeitä koko elämäni niin paljon että yhden apteekin tyhjäksi syöminenkään ei varmaan hetkauttaisi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lumelääkettä, vähän niinkun buranakin. Tai ei ainakaan itelle toimi yhtään. Sit ku ottaa niitä oikeita vahvoja unilääkkeitä mitä ei noin vaa ostetakkaan ilman tohtoria, niin kyllä vintissä pimenee että humina käy. Niissä on ainut paska puoli vaan se herääminen, no nyt mentiin ohi aiheesta. Jos tarkotat apteekin ilman reseptillä ostettavia, niin en ainakaan itse ole huomannut mitään vaikutusta. Tosin oon narskuttanu lääkkeitä koko elämäni niin paljon että yhden apteekin tyhjäksi syöminenkään ei varmaan hetkauttaisi.

Ihan mielenkiinnosta ostin ilman reseptiä saatavia kun tästä kovasti on meuhkattu ja itselleni tuo nukahtaminen on ollut vuosikausia vaikeaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
itselleni tuo nukahtaminen on ollut vuosikausia vaikeaa.
Sama täällä, nukahtaminen oli pitkän aikaa helvetin vaikeeta, sit kun nukahti nii heräs kahen tunnin päästä, eikä saanut enää unta. Parin vuoden ajan ku nukut keskimäärin 2-3 tuntia yössä niin siinä alkaa pää leviimään. Sillon sain kovat unilääkkeet, töissä en pystyny käymään ku olin aivan tokkurassa niistä lääkkeistä, siitä se hiljalleen siirtymällä lievempiin ja lievempiin lääkkeisiin alkoi taas uni maistumaan ilman pillereitäkii.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juttelen tällä hetkellä Tinderissä jonkun thaimaalaisen 32-vuotiaan mimmin kanssa. Mietin koko ajan että onkohan se oikeesti ladyboy.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Juttelen tällä hetkellä Tinderissä jonkun thaimaalaisen 32-vuotiaan mimmin kanssa. Mietin koko ajan että onkohan se oikeesti ladyboy.

Toivoisitko salaa että hän olisi leidari? Uusia kokemuksia kannattaa kerätä kuitenkin. Eihän sitä tiedä miten positiivinen yllätys moinen olisi?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Juttelen tällä hetkellä Tinderissä jonkun thaimaalaisen 32-vuotiaan mimmin kanssa. Mietin koko ajan että onkohan se oikeesti ladyboy.

Siis ilmeisesti toivoisit mimmin olevan ehta mirrityyppi? Ymmärrän kyllä, ei ihiminen luonnolleen mitään voi, vaikka mediassa kuinka pyritään jannua kasvattamaan, avartumaan, avautumaankin. Ei se vain toimi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joskus ennen kuin sain kirjoitusohjeet palstalle täällä vaikutti, joku jonka nimeä en nyt muista, jolla oli paljon tietoa thaimaalaisista. En tiedä vaikuttaako kaveri enää täällä. Jos vaikuttaa, ehkä hän osaa antaa vinkkejä, miten asiaa voisi viesteillä kartoittaa hienovaraisesti.
Eikö tämän nyt voi esittää sen "ilman käsiä" jutun muodossa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En ole sanonut noin. Minä olen vain sanonut että on mielestäni kornia käyttää sanaa älykäs kun kuvailee ihmistä joka on kuollut pyöräiltyään ilman kypärää.

Kyllä on luetun ymmärtämisen taito kadonnut tässä maassa. Nyt halutaan nähdä kirjoituksessa jotain mitä siellä ei ole. Lukekaas nyt ihan oikeasti uudestaan.
Tiedätkö, tai tiesitkö viestin alunperäisellä kirjoitushetkellä, että kuollut pyöräilijä ei käyttänyt kypärää? @BlackWolf
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli paljon hyviä letkauksia yleisurheilun liveseurannassa välillä melkein naurahdin ääneen.

Rellu on kyllä kovin läheisissä tunnelmissa tämän ruotsalaisen kanssa. Edelleen...

Ehkä ne tunnustelee ensi yönä toistensa jäykkiä seipäitä.

Tottahan se on että kun hypätään korkeammalta käytetään jäykempiä seipäitä. Mutta en tiedä miksi niitä pitää yöllä tutkia, heh heh. Sen verran tuo letkaus pääsi ns. nupin sisään että näin yöllä sekavia unia seiväshypystä, seiväshyppääjistä ja yöllisistä seipään tutkimisista.

Viimeinen lomaviikko aluillaan. Kurkkuja meinasin vähän säiliö. Täällä paistelee aurinko mutta lämmintä ei ole enää kahtakymnentäkään ja tuuli on kylmä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Internet, mitä luulet?
Luulen, että et tiennyt. Luulen sinun olettaneen verkossa olevien huhujen perusteella. Olenko oikeassa luuloni kanssa?

Miksi et vastannut varsin suoraan kysymykseen yksiselitteisesti?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Luulen, että et tiennyt. Luulen sinun olettaneen verkossa olevien huhujen perusteella. Olenko oikeassa luuloni kanssa?

Miksi et vastannut varsin suoraan kysymykseen yksiselitteisesti?
Et ole oikeassa. Johan tuosta nyt on internetissä tiedetty silloin yöstä asti. Lisäksi on silminnäkijähavainnot siitä kun lähti pyörällä liikkeelle, niin ja paikkakin tiedossa missä on kaatunut ja päänsä lyönyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ostin melatoniinia. Onkohan tämmöisestä mitään hyötyä.

Tietenkin on, mutta riippuu vähän kenelle. Kaveri on eräässä isossa lääkefirmassa töissä. Ainahan näistä (viimeksi tänään) tulee puhuttua mikä on kusetusta ja mikä ei ole. Kaikki ei ole, mutta moni on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös