Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 363 106
  • 66 900

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tää oliskin yks maailmankaikkeuden parhaista keksinnöistä kun joku keksis semmosen laitteen millä vois valita mitä unta näkee. Sitähän nukkus helvetin hyvin ja levollisesti joka yö kun tietäs että ahaaa, tänään päästään Cameron Diazin ja Jennifer Lopezin kanssa mylläämään. Tosin joku kaveri vois tehdä sulle myös pilan tämmösellä laitteella ja laittaa painajaisia näkymään, esim et sä oot saunassa sidottuna Tuure Boreliuksen, Jari Sillanpään ja Teuvo Lomanin kanssa.
Eihän tossa olisi mitään hätää, löisi vaan kuset suoleen ja olisi tillin tallin.

Ja kun nyt joku kuitenkin ihmettelee, että siis mitä, niin... Rikostoimittajan kommentti: Sillanpään rikostutkinnassa paljastui ennenkuulumaton huumeiden käyttötapa – jopa virtsa otettiin talteen - Rikos - Uutiset - MTV.fi (linkki mtv:n uutiseen asiasta)
Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
löisi vaan kuset suoleen
Mä itse henkilökohtaisesti en oo oikea ihminen kenenkään mieltymyksiä arvostelemaan ja moittimaan. Mut onhan toi jo saatanan härskiä et sä haluut kusta Jarin, Tuuren ja Teuvon peräsuoleen. Mut hei, hyvä että tulit tän asian kanssa julki, varmasti tämä ulostulo helpottaa jatkossa keskustella tulevien kumppanien kanssa tämän mielleyhtymän yhtymäkohdista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä itse henkilökohtaisesti en oo oikea ihminen kenenkään mieltymyksiä arvostelemaan ja moittimaan. Mut onhan toi jo saatanan härskiä et sä haluut kusta Jarin, Tuuren ja Teuvon peräsuoleen. Mut hei, hyvä että tulit tän asian kanssa julki, varmasti tämä ulostulo helpottaa jatkossa keskustella tulevien kumppanien kanssa tämän mielleyhtymän yhtymäkohdista.
Kicksit on kicksit, että ole hyvä vaan. Kukapa sitä olen tuomitsemaan jos sillä muut pääsee tiloihin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikä pidäkkään tuomita, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
Juuri näin. Mietin vain että pystyisiköhän sitä tuollaisen unen jälkeen kävelemään seuraavana päivänä. Istumaan nyt tuskin pystyisi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mä itse henkilökohtaisesti en oo oikea ihminen kenenkään mieltymyksiä arvostelemaan ja moittimaan. Mut onhan toi jo saatanan härskiä et sä haluut kusta Jarin, Tuuren ja Teuvon peräsuoleen. Mut hei, hyvä että tulit tän asian kanssa julki, varmasti tämä ulostulo helpottaa jatkossa keskustella tulevien kumppanien kanssa tämän mielleyhtymän yhtymäkohdista.

Hän haluaisi siis ottaa Jarin kuset talteen ja lyödä ne omaan suoleensa. En sitten tiedä olisiko Tuuren ja Teuvon kusen lyömisestä peräsuoleen samaa efektiä odotettavissa mitä kristalli-Jarin kusesta aikoinaan mahdollisesti oli?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin. Mietin vain että pystyisiköhän sitä tuollaisen unen jälkeen kävelemään seuraavana päivänä. Istumaan nyt tuskin pystyisi.
Jos Jartsa ja Tepa työstäs toisiaan, Tuurella on luultavasti semmonen kastemato mikä korkeintaan vähän kutittaa ja saa aikaan semmosia kutituksen söpöjä inahteluita. Mut eiköhän se todellisuudessa menis niin et tää konnakolmikko hakkais samaan aikaan sua kakkoseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No eniwei, olin tekemässä siinä hieman ojentaja liikkeitä, katson kun tämä syötävän näköinen mulkun kiusaaja kävelee mua kohti katsoen silmiin, pysähtyy kohdallani ja sanoo mulle " onks toi laite vapaana".

Mä en voi sille mitään että näen sieluni silmin herra bagelin osoittamassa itserakkautta (ojentajaliikkeitä, voiko tätä muuten tulkita kun kyseessä on sämpy...?) jolloin joku herkkukinkku tulee mestoille ja katsoo Sämpylän nuoren norpan kokoista taikavarpua ja kysyy kiimaisin silmin "onks toi laite vapaana?". Tässä kohtaa Johnny syöksyy takavasemmalta ja huutaa: "No ei vittu oo! Eksää ämmä nää että se psyykkaa sitä ehtoota varten?! Häviä, nainen!"
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hän haluaisi siis ottaa Jarin kuset talteen ja lyödä ne omaan suoleensa. En sitten tiedä olisiko Tuuren ja Teuvon kusen lyömisestä peräsuoleen samaa efektiä odotettavissa mitä kristalli-Jarin kusesta aikoinaan mahdollisesti oli?
Ahaaa no nyt mä älysin, eikö tonkin päihde kokeilun voisi tehdä hieman helpommalla ja vähemmän paheksuttavalla tavalla. Nykyaikana kaikki haluaa käyttää jotain perseessä ennen vetämistä ja työntää kaikkee perseeseen. Jarin ei tarviis ku kusta samassa tilassa nii se kusihöyry jo nousis paikallaolijoiden päähän.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä kohtaa Johnny syöksyy takavasemmalta ja huutaa: "No ei vittu oo! Eksää ämmä nää että se psyykkaa sitä ehtoota varten?! Häviä, nainen!"
Ja luultavasti säästäisit mut hyvää hyvyyttäsi tämän naisen oksettavilta C kuppikoon täydellisen terhakoilta rinnoilta, 4 vuoden treenaamisen tuloksella tulleelta oksettavalta täydellisen muotoiltuneelta perseeltä, luultavasti täydelliseltä vaginalta jota koristaa pieni kiitorata ja unohtumattomalta, irstaalta, likaiselta seksikokemukselta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ahaaa no nyt mä älysin, eikö tonkin päihde kokeilun voisi tehdä hieman helpommalla ja vähemmän paheksuttavalla tavalla. Nykyaikana kaikki haluaa käyttää jotain perseessä ennen vetämistä ja työntää kaikkee perseeseen. Jarin ei tarviis ku kusta samassa tilassa nii se kusihöyry jo nousis paikallaolijoiden päähän.
No kaikkea pitää kokeilla, paitsi mummoaan ja iltalehden pitkävetovihjeitä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No kaikkea pitää kokeilla, paitsi mummoaan
Meidän perheessä ukki, sisarukset, äiti ja isä ja myös lähisukulaiset kuuluu myös tähän ei kokeiltavien kategoriaan, mut kuten sanoin, kaikki tyylilleen uskollisena. Onhan tuota joissain piireissä harrastettu pidempääkin, joku taisi sanoakkin mitä serkumpi sen herkumpi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tää oliskin yks maailmankaikkeuden parhaista keksinnöistä kun joku keksis semmosen laitteen millä vois valita mitä unta näkee. Sitähän nukkus helvetin hyvin ja levollisesti joka yö kun tietäs että ahaaa, tänään päästään Cameron Diazin ja Jennifer Lopezin kanssa mylläämään.
Oishan se aika vänskä ajatus, ohjelmoidut unet. En ole kyllä varma jaksaisinko joka yö katsella seksiunia. Itse pystyn jonkin verran vaikuttamaan uniini sillä mitä ajattelen juuri ennen nukahtamista varsinkin silloin kun olen herännyt kesken nukkumisen. Ymmärrän myös unessa näkeväni unta ja saatan jopa pystyä ohjaamaan unta haluamaani suuntaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin noissa Telian ketjuissa ja kauhean vaikealta ja monimutkaiselta näytti meininki. En kyllä oo ihan varma mistä niissä edes keskusteltiin.

Sitten kävin Telian sivuilla ja näyttäisi, että maksaa 19,90 kuussa että näen Ilveksen pelit chromecastin kautta telkkarista. Ei näyttänyt kauhean vaikealta.

Tiedä sitten kumpi näistä on totuus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naisissa on hyvä puoli se ku esim @Johnny B. Goode :n vaimo tarjoo aina konjakit kylkiäisiks.

Mä olin silleen hassusti hölmistyny kun halusit että V.S.O.P:t truutataan pipetillä mun pimeeseen etelään josta sitten valuttelen sitä pikkuhiljaa arvon Teidän kitusiinne. Jätkä saa tosi luavia ahaa elämyksiä ku oot vetäny popperssia.
 

Bacon

Jäsen
Ei jumalauta. Lomaa on vielä puoltoistaviikkoa ja nyt on hyvä aika olla kännissä kun käki. Joo joo on. Melkein oli kuppiloissa porukkaa. Tsemppiä kaikille paitsi sämpylä89:lle. Tissiposki se on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuossa kirjoittelin vitutus-ketjuun miehen ex-puolisosta. Joo, oikein mukava mimmi, en kyllä oikein ole päässyt häneen tutustumaan kun ei hän minulle suostu puhumaan. No tuli vaan sellainen juttu mieleen että jos joku paljastaa hänelle alkoholismini niin sitten on varmaan taas piru irti. Ex-puoliso varmaan yrittää taas estää miestä tapaamasta lasta sillä verukkeella että miehen (tuleva) vaimo on "narkkari". Olisihan alkoholismini voinut kertoa aikanaan mutta emme halunneet antaa sitä asetta exän käyttöön koska välit tulehtui pahasti kun tulin kuvioihin. No se on sen ajan murhe... Ei viitsi maalata piruja seinälle?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuossa kirjoittelin vitutus-ketjuun miehen ex-puolisosta. Joo, oikein mukava mimmi, en kyllä oikein ole päässyt häneen tutustumaan kun ei hän minulle suostu puhumaan. No tuli vaan sellainen juttu mieleen että jos joku paljastaa hänelle alkoholismini niin sitten on varmaan taas piru irti. Ex-puoliso varmaan yrittää taas estää miestä tapaamasta lasta sillä verukkeella että miehen (tuleva) vaimo on "narkkari". Olisihan alkoholismini voinut kertoa aikanaan mutta emme halunneet antaa sitä asetta exän käyttöön koska välit tulehtui pahasti kun tulin kuvioihin. No se on sen ajan murhe... Ei viitsi maalata piruja seinälle?

Kai siellä nyt on mustaa valkoisella näistä tapaamisista? Siinähän sitten haastaa oikeuteen vaikka tuosta syystä ja menettää vitusti rahaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä taidan kuulua johonkin kuningas-sukuun ku sähköpostiin tulee viestii et oon jonkun kuolleen isokenkäisen ainut perillinen. Nyt ois siis miljoona perintö tulossa jos vaan maksan 800$ arvoisen rahdin tälle käteiskuljetukselle. Kylläpä onni nyt potkii, tottakai mä laitan ton 800dollaria sille asianajajalle. Laskelmieni mukaan mikään tossa yhtälössä ei epäillytä eikä voisi mennä vikaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
30v synttärit huomenna. Kakun hommasin työpaikalle ja muutama sukulainen kahviteltu sekä muutama tulee vielä myöhemmin. Hirveä syyllisyys iski siitä että ystäville en järkkää tässä mitään. Nehän niitä tärkeimpiä kuiteskin olisi. Saatana, toisaalta on mulla puolikas syykin eli aikamoinen työputki tässä menossa. Silti vähän rupesi nyt kaduttamaan.

En moneen vuoteen ole enää halunnut juhlistaa itseäni oikein mitenkään ja nuo sukulaisten kahvittelutkaan olleet minun keksintöäni ja tuo työpaikan kakkukin tuli vasta tuossa äskettäin mieleen, että kait sinne pitää jotain viedä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mä taidan kuulua johonkin kuningas-sukuun ku sähköpostiin tulee viestii et oon jonkun kuolleen isokenkäisen ainut perillinen. Nyt ois siis miljoona perintö tulossa jos vaan maksan 800$ arvoisen rahdin tälle käteiskuljetukselle. Kylläpä onni nyt potkii, tottakai mä laitan ton 800dollaria sille asianajajalle. Laskelmieni mukaan mikään tossa yhtälössä ei epäillytä eikä voisi mennä vikaan.

Al-shabaab siellä taas kerää kolehtia. Kannattaa vähintään laittaa mania ja kuva omasta passista. Sitte jos ei riitä ja rahoja ei näy niin yhteydenotto Iltapuluun että mua on kuseskeltu kintuille. Kyllä ne selvittää sen sitten. Ugh!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kai siellä nyt on mustaa valkoisella näistä tapaamisista? Siinähän sitten haastaa oikeuteen vaikka tuosta syystä ja menettää vitusti rahaa.
Oikeuden päätöstä ei ole kun aikoinaan saivat "sosiaalipuolella" sovittua asiat. Onhan niistä paperit jossain. Mutta jos ex-puoliso saa "sosiaalitantat" puolelleen ja meidän kotiolojen sopivuutta lapselle aletaan tutkia niin siinä on syy olla antamatta lasta isälle. Ja lapsi on jo niin iso että hänen mielipidettä pitää kuunnella. Jos hän ei halua isälleen niin ei tarvi pakottaa. Olen kuullut ja lukenut paljon pahemmista tilanteista kuin meillä... Perättömistä insesti syytöksistä, täydellisestä lapsen vieraannuttamisesta sekä salaa muuttamisista toiselle paikkakunnalle.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
30v synttärit huomenna. Kakun hommasin työpaikalle ja muutama sukulainen kahviteltu sekä muutama tulee vielä myöhemmin. Hirveä syyllisyys iski siitä että ystäville en järkkää tässä mitään. Nehän niitä tärkeimpiä kuiteskin olisi. Saatana, toisaalta on mulla puolikas syykin eli aikamoinen työputki tässä menossa. Silti vähän rupesi nyt kaduttamaan.

En moneen vuoteen ole enää halunnut juhlistaa itseäni oikein mitenkään ja nuo sukulaisten kahvittelutkaan olleet minun keksintöäni ja tuo työpaikan kakkukin tuli vasta tuossa äskettäin mieleen, että kait sinne pitää jotain viedä.

Kolmikymppisistä tuli mieleen että taitaa olla ainoat bileet itselläni milloin olen oikeasti vähän juhlinut. Vedettiin velipojan kans semmoset naulat päähän etten muista koko konsertista mitään. Taksilla ajeltiin ympäri suomea ja ehkä jopa käytiin huorissa. Tämä ei siis varmaa tietoa. Vitusti rahaa meni kyllä sen muistaa.

30 on hyvä ikä kun ei tarvi oikein taakseen vielä edes katsella. Eteenpäin vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös