Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 013
  • 66 863

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähes vieressä potkaistiin äsken bussipysäkin lasi rikki. Kaikkea sitä näkee. Joo baariin tulin. Ei 12-päkki riittänyt himassa. Onks teillä muuten joku raja, minkä voitte vetää ennen duunipäivää?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto se yks mies oli eilen ympäripäissään. Alle 6h ja te ootte sen potilaana. Himaan oikein piti mennä kertomaan vaimolle ettei se ole ollut iltaa naisissa, vaikka vasta nähtiin baarissa. No mitä mies ei tekisi toisen eteen.

En mä mitään valehdellut.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten julkisuuden kipeä pitää ihmisen olla, että soittaa jonnekkin iltapäivälehteen sen takia, että 4 viikon helteitten jälkee sattuu vähän kovemmin ukkostamaan? Tai että siili/orava nukkuu?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Miten julkisuuden kipeä pitää ihmisen olla, että soittaa jonnekkin iltapäivälehteen sen takia, että 4 viikon helteitten jälkee sattuu vähän kovemmin ukkostamaan? Tai että siili/orava nukkuu?

Ihan helvetin julkisuuden kipeä. Ajatteleppa jos joku näkee vaikka kyykäärmeen? Jumalauta sitä hehkutusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten julkisuuden kipeä pitää ihmisen olla, että soittaa jonnekkin iltapäivälehteen sen takia, että 4 viikon helteitten jälkee sattuu vähän kovemmin ukkostamaan? Tai että siili/orava nukkuu?

Eihän se siitä ole kiinni vaan siitä, että siitä luulee saavansa sata euroa. Suomi on kallis maa missä on huonot palkat ja kaikkea pitää kokeilla saadakseen lisätuloja elämiseen jostain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen perverssi. Olin taas kurkkimassa asiakeskustelua. Niissähän on aina joku vääräleuka sitten pilaamassa poterojengien fiilistä. Veikkaan että eräskin humoristi lähtee kohta 1 viikon pelitauolle asiattomuuksistaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minusta on jännää kuinka moni ajattelee että kun tuollainen muiden elämää terrorisoiva äiti poistetaan lennolta, niin lapsen loma on automaattisesti pilalla. Minusta kertoo paljon että se mies piti perseen penkissä. Nyt voikin olla lapsella ihan toisenlainen loma tiedossa, kun isän ei tarvitse välittää pirttihirmusta tuon taivaallista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minusta on jännää kuinka moni ajattelee että kun tuollainen muiden elämää terrorisoiva äiti poistetaan lennolta, niin lapsen loma on automaattisesti pilalla. Minusta kertoo paljon että se mies piti perseen penkissä. Nyt voikin olla lapsella ihan toisenlainen loma tiedossa, kun isän ei tarvitse välittää pirttihirmusta tuon taivaallista.

Tai ehkä siellä lennon toisessa päässä oli jotain odottamassa, jota ei pitänyt jättää odottamaan. Vaikka isovanhempi tai hotellin varaus tai jotain mitä lapsi oli odottanut jo pitkään. Toki ensin tulee mieleen, että viimeinkin isä ja poika pääsevät mäkkäriin ja ehkä näin onkin, mutta voi olla muutakin ja yleensä asiat eivät ole ihan joko/ tai. Mäkkäriin päästään, eukosta pieni loma, isovanhempi odottaa lastaan, se vitun hotelli jne. Muuttujia on aika paljon. Mä muuten tunnen eli tiedän ton perheen, jutellut olen vain lapsen kanssa, hauska pieni ihminen kerta kaikkiaan. Kenties se, mihin lento oli menossa, kertoo jotain kyseisestä perheestä? No, vissiin FB kertoo loput ja kevyt googlaus.
 

scholl

Jäsen
Tai ehkä siellä lennon toisessa päässä oli jotain odottamassa, jota ei pitänyt jättää odottamaan. Vaikka isovanhempi tai hotellin varaus tai jotain mitä lapsi oli odottanut jo pitkään. Toki ensin tulee mieleen, että viimeinkin isä ja poika pääsevät mäkkäriin ja ehkä näin onkin, mutta voi olla muutakin ja yleensä asiat eivät ole ihan joko/ tai. Mäkkäriin päästään, eukosta pieni loma, isovanhempi odottaa lastaan, se vitun hotelli jne. Muuttujia on aika paljon. Mä muuten tunnen eli tiedän ton perheen, jutellut olen vain lapsen kanssa, hauska pieni ihminen kerta kaikkiaan. Kenties se, mihin lento oli menossa, kertoo jotain kyseisestä perheestä? No, vissiin FB kertoo loput ja kevyt googlaus.

Hehän olivat menossa isovanhemman luokse, joka asuu siellä Saksassa. Ainakin eilisten iltapäivälehtien juttujen mukaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän jotkut työnantajat tykkää näistä helteistä kun jengi ei jaksa tehdä samalla tavalla hommia. Se on pakko vaan sanoa että nyt ei pysty.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on kiva, että on ihmisiä jotka huolehtivat eläimistä. Taidanpa ottaa itsekin jäätelöä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En polta tupakkaa ja onhan se vähän junttimaista, mutta Jape on kyllä tässä kohtaa oikeassa.

Vankilassa ei saa enää polttaa, miten se nyt on joltain pois, jos siellä polttelee, kun ei ole muutakaan tekemistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mutta kysymys kuuluu, jotta olisitko halunnut olla kenenkään lemmikkieläin? Syödä lattialta, jyrsiä sohvan jalkoja, pissata olohuoneen matolle, nuuhkia toisten pyllyjä, joista pilkistää minkinkarvainen hän... Okei. Annan olla.
Tässä sulle vastaus. The 48 Best Photos of Cats and Boobs (linkki kuvaketjuun missä on kissoja ja tissejä, on siellä persuksiakin) Ei pitäisi olla mitään arkaluontoista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis nyt alkaa jotkut Superkisat Glasgowssa ja Berliinissä. Tähän tämä on ihan todella menossa, että kisat järjestetään kaikkialla.

Varmaan mukavaa kotikatsomoon, mutta ei mitään tolkkua kisaturisteille. Ne mitkä maksaa paljon omaa rahaa päästäkseen paikalle.

Jotkut naapurimaiden kanssa jaetut kisat vielä ymmärtää, mutta yhtään mitään kisatunnelmaa ei saa, kun kisat onkin kaikkialla ja joka maassa. Ei näin, mutta talous edellä mennään ja mainoksia saa myytyä eniten tällä tavalla.
 

Nick Neim

Jäsen
Äskettäin tuli kaupan parkkipaikalla oikein nätin näköinen tyttönen vastaan, jäätävän kokoisilla pärssisillä ja hyvinkin avonaisella topilla. Hän puhui siinä puhelimeen, ja tokaisi mun kohdalla puhelimeensa, samalla silmiini katsoen, että jos hän ei kohta saa kyrpää, hänellä menee hermo.

Tein siis tietenkin sen, mitä jokaisen villin ja vapaan sinkkumiehen pitää tehdä. Sanaakaan sanomatta silmilläni viestin, kuinka minä saan kyllä pillua, sitähän tulee ovista ja ikkunoista, sekä samalla kiihdytin askeleeni lähes juoksuvauhtiin autoni luo turvaan. Kauppakassi toisessa kädessä, puhelin toisessa, ja minä vaapuin autolleni kuin Konosen Vallu aikanaan. Oli varmaan aika näky. Sentään ei paskat ehtineet tuolla matkalla tulemaan housuun, vaikka aihetta sillekin oli.

Enkä edes vilkaissut taakse. Mikähän vittu muakin oikeesti vaivaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minusta alkaa noita teliaketjuja lukiessa tuntua enemmän ja enemmän siltä, että tulevalle kaudelle jää tilaus väliin ja tyydyn radion kiekkokierrokseen sekä löytyviin striimeihin. Katsotaan vuoden päästä uudestaan, kunhan saavat cmoren toimivan systeemin virallisesti käyttöönsä. Toki varmaan kuoppaavat senkin ja jatkavat tämänhetkisellä sekasotkulla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Enkä edes vilkaissut taakse. Mikähän vittu muakin oikeesti vaivaa.

Siinä on vuori kiivettävänä jonkun suhteen ja pelon jälkeen. Sitten kun tajuaa tämähän on vain panemista, niin kaikki helpottuu ja muurit murtuu.

Ei, en todellakaan ole mikään asiantuntija, mutta sitten kun pitkän suhteen jälkeen pääsi vähän kokeilemaan muutakin, niin se antoi erittäin paljon perspektiiviä elämään.

Hyvä ystäväni haaveilee maksullisien kokeilemista, mutta ei uskalla mennä. Siinä on vain se iso vuori edessä. Jos kerran menee, niin se seuraava onkin jo lasten leikkiä ja tuttua puuhaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuumuus herätti klo 4.40. Ei sentään puumuus. Semmoisiin en sotkeennu. Kaverilleni sanoin joskus tässä, että kaikki korkeintaan viisi vuotta minua nuoremmat naarakset lasken vielä puumiksi. Taulukkoja ja skaalauksia on erilaisia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Istuin tuossa aamupaskalla niin naapurin herttainen muori pimpauttaa ovikelloa ja kävelee pokkana sisään. "Mikko herätys! Lainaan sulta kahavi maitua sopiiko?" Minä huusin paskahuussista että "Siellä sitä on jääkaapissa että ota huoleti koko purkki." Aiko ostaa tänään takaisin vuoren varmasti. Kerran lainasin häneltä kymppiamppeerin sulakkeen niin hän tuli tissit paljaana pokkana ovelle kun ensin vaan tiedusteli postiluukun kautta kukas siellä on?

Kerrassaan mahtava tapaus kyllä tämä naapurimme ja tulee hyvä mieli kun häneen lähes päivittäin törmää. Aina löytyy jotain juttua.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Harvoin jaksaa unet vituttaa, mutta nyt teki niin.. Unessa vaihdoin työpaikkaa ja uudesta duunista löytyi sellainen Bella, ettäh.. Kipinät sinkoili ja sylki vaihtui, nimenkin muistin hämärästi vielä herättyäni ja olihan se pakko facesta stalkata, että löytyykö moinen henkilö oikeasti.. No löytyihän se! Aivan saatanan saman näköinenkin herkkupakkaus kuin unessa. Ainoa vaan, että tämä tapaus asuu kyllä ulkomailla jonne ilmeisesti muuttanut aviomiehensä perässä.

Sitä vaan ihmettelen, että miten on eksynyt uneeni, koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös