Sanotko mikä mielipide on näissä ollut "virheellinen" ? Tai mikä kuvitelma? Sinä puhut noissa viesteissäsi persuista natseina, osaaikanatseina yms.
Väitätkö ettet puhu? Mikä tekee sun mielipiteestäsi jotenkin paremman? Ja minä en ole omasta mielestäni näissä viesteissä hassutellut, lähinnä yrittänyt herätellä sanamuodoilla tai erilaisilla heitoilla sinua todellisuuteen.
Persut on hallituksessa, purnaat tai parjaat kuinka paljon tahansa. Se saa vituttaa sua ja voit purkaa sitä vaikka tällä palstalla, mutta nuo natsijutut voisit unohtaa. Puhutaan kuitenkin eri luokan aatteista ja metodeista.
No jos et ymmärtänyt, niin osapäivänatsi on tietenkin ensinnäkin Juicen biisi. Sillä viittasin kansanedustaja Immoseen, jonka kaveeraamisesta svl:n kanssa uutisoitiin parisen viikkoa sitten. Osapäiväisyys tulee tietenkin Sampo Terhon kommentista, että Olli saa vapaa-aikanaan tehdä mitä lystää. Niin ja svl kertoo ihan itse olevansa kansallissosialistinen liike, joka kannatta mm valkoista ylivaltaa.
Sun kuvitelmasi liittyy esim vihreiden pitämisenä terroristijärjestönä. Ilmeisesti kuvittelet, että vihreät ovat kytköksissä kaikkeen paskaan, mitä joku sekopää tekee luonnonsuojelun nimissä. Vastaavaa perseilyä olisi pistää svl:n touhut persujen piikkiin.
Persujen hallituksessaolo ei erityisemmin vituta. Aion kyllä jatkossakin naureskella persujen toilailulle. Toistaiseksi materiaalista ei ole ollut pulaa, tuskin jatkossakaan.
Mulla on hyvin suuri epäilys siitä, että tämä keskustelu ei johda mihinkään järkevään, joten luulenpa että tämä riittää tällä erää tästä aiheesta.