Jatkoajan ikä- ja sukupuolijakauma?

  • 25 976
  • 190

Miten vanha olet tänään 19.7.2012?

  • Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö

    Ääniä: 159 25,4%
  • Olen 25-34 -vuotias mies

    Ääniä: 230 36,8%
  • Olen 18-24 -vuotias mies

    Ääniä: 180 28,8%
  • Olen alle 18-vuotias poika

    Ääniä: 27 4,3%
  • Olen 25-vuotias nainen

    Ääniä: 19 3,0%
  • Olen 18-24 -vuotias nainen

    Ääniä: 7 1,1%
  • Olen alle 18-vuotias tyttö

    Ääniä: 3 0,5%

  • Äänestäjiä
    625

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äänestin kohtaa 18-24v mies. Elämä muuttuu radikaalisti ensi vuonna kun en tähän kategoriaan enää mahdu.


Oikeasti olen 78-vuotias interseksuaali.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
32v poikamies etelä-suomesta etsii naisseuraa. Harrastuksiin kuuluu mm. jatkoajan aktiivinen seuraaminen sekä ... no siinähän ne harrastukset olikin. Ps kuva ois kiva.

-Tinke
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sun pitää ruksaa se '25-vuotias nainen'. Ymmärrät sen sitten kun tulet tähän ikään :)

Ihan miespuolisenakin olen tähän mennessä oppinut sen että ei ole olemassa yli 25-vuotiaita tai yli 75-kiloisia naisia.

Paitsi tietenkin silloin tulee kyllä avokämmenestä jos erehtyy luulemaan 24-vuotiasta 71-kiloista naista 25-vuotiaaksi ja 72-kiloiseksi.


Liian lihavia naisia ei ole, on vain haastavia asentoja.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
24v kundi, ensi tammikuussa ollaan sitten lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä. Perkele.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lyönkö pohjat nestorikisassa? Se oli vuos viiskytkuus kun tuli rock ja lisäalueen mies eli ikää 56v. 48 vuotta siitä kun pieni pellavapää sai ensimmäisen Kärppien kaupunkisarjan pelipaidan. Joukkue oli keskikaupungin Kärpät ja paita oli vihreä varustettuna Chicago Blackhawksien logolla.

Sellainen jännä muisto lapsuudesta on se, että ensimmäisen SM-sarjan kiekkomatsin olen nähnyt vuonna 1964 Tampereella Koulukadun tekojäällä Ilveksen kotiottelussa TPS:ää vastaan.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
24v kundi, ensi tammikuussa ollaan sitten lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä. Perkele.

Älä huoli. Olet myös silloin lähempänä 50 vuotta, kuin omaa syntymääsi :)


Mies 22v.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lyönkö pohjat nestorikisassa? Se oli vuos viiskytkuus kun tuli rock ja lisäalueen mies eli ikää 56v.
Täällä vaikuttaa ainakin nimimerkki ELÄKELÄINEN, joka on antamiensa tietojen perusteella ikäluokkaa 1947. Tänä vuonna hänellä on siis 65 vuotta mittarissa. En tiedä onko ELÄKELÄINEN vielä palstan ikäpresidentti, mutta selkeästi kokeneinta kaartia ainakin. Lisäksi olen saanut sellaisen käsityksen että nimimerkki JypFabu on vaikuttanut keskuudessamme jo ainakin 50-luvulla. Asianomainen valottakoon asiaa tarkemmin itse jos haluaa.

Joka tapauksessa on mukavaa nähdä että palstalla on nestoriedustusta. Lisä ei tekisi pahaa. Tosin aika työskentelee tämän toivomukseni hyväksi vääjäämättä. Koittaa vielä sekin päivä kun virkaiältään vanhimmat palstaveteraanit ovat kirjoitelleet tänne 20/30/40/50 vuoden ajan. Olettaen ettei tällainen sosiaalinen elämänmuoto jostakin syystä lakkaa olemasta vuosien varrella.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Lyödään toisenlaiset pohjat: en ollut syntynyt vielä silloin, kun MM95 nevaföget tapahtui.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lyödään toisenlaiset pohjat: en ollut syntynyt vielä silloin, kun MM95 nevaföget tapahtui.

Pikkuvelipuoleni kastettiin tuona päivänä, kun et ollut vielä syntynyt. Minä olin tuolloin jo jokusen vuoden vanhempi. Tosin silloin en kärsinyt kolmenkympin kriisistä, mitä nyt teen niin kovasti.

No, onneksi vielä on kolmeenkymmeneenkin matkaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täällä vaikuttaa ainakin nimimerkki ELÄKELÄINEN, joka on antamiensa tietojen perusteella ikäluokkaa 1947. Tänä vuonna hänellä on siis 65 vuotta mittarissa. En tiedä onko ELÄKELÄINEN vielä palstan ikäpresidentti, mutta selkeästi kokeneinta kaartia ainakin. Lisäksi olen saanut sellaisen käsityksen että nimimerkki JypFabu on vaikuttanut keskuudessamme jo ainakin 50-luvulla. Asianomainen valottakoon asiaa tarkemmin itse jos haluaa.
Eikä olisi mikään yllätys, jos siffa nauraisi harmaaseen partaansa noille junioreille.
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Et ole siis ainoa.

Täälläkin jäi tuo 95 mm-kulta kokematta. Laita vaikka YV:nä millon oot syntyny? Olis kiva tietää, että kuka on palstan nuorin.
 

chubster

Jäsen
Täälläkin jäi tuo 95 mm-kulta kokematta. Laita vaikka YV:nä millon oot syntyny? Olis kiva tietää, että kuka on palstan nuorin.

Minäkään en sitä kokenut. Johtui lähinnä siitä, että asuin silloin vielä muualla, kuin Suomessa ja tässä kyseisessä maassa ei tällaisia asioita noteerata (usa).

Ikää tulee tänä vuonna mittariin 24 jos en väärin muista.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täälläkin jäi tuo 95 mm-kulta kokematta. Laita vaikka YV:nä millon oot syntyny? Olis kiva tietää, että kuka on palstan nuorin.

Mä käräytän sut. Sun profiilissa lukee, että "Välillä tulee pitkävetoja vedeltyä." ja jos kerta et ollut vielä -95(alkuvuodesta) syntynyt, et voi luvallisesti tehdä pitkävetoja.

Eivaan vitsi vitsinä. Mutta olisi oikeasti kiva tietää, kuka on palstan nuorin. Ja toki myös vanhin.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Eleanor kirjoitti:
Et ole siis ainoa.
rroni18 kirjoitti:
Täälläkin jäi tuo 95 mm-kulta kokematta. Laita vaikka YV:nä millon oot syntyny? Olis kiva tietää, että kuka on palstan nuorin.

Jos minä olisin todella lahjakas jääkiekkoilija, niin minut varattaisiin vuonna 2015. :)

Pitkävetoja on mukava rustailla.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos minä olisin todella lahjakas jääkiekkoilija, niin minut varattaisiin vuonna 2015. :)

Jos näin on niin olet siis rekisteröitynyt tälle palstalle 12-vuotiaana eli ennen kuin menit edes yläasteelle? Huh huh jos näin on, mä kun luulin olevani todella nuori kun sain kirjoitusoikeudet tänne 15-vuotiaana...

Noista vanhoista kirjoittajista sen verran että Lukko-osiossa vaikuttava senilix on muistaakseni melko iäkäs.
 

Nick Neim

Jäsen
Jos näin on niin olet siis rekisteröitynyt tälle palstalle 12-vuotiaana eli ennen kuin menit edes yläasteelle? Huh huh jos näin on, mä kun luulin olevani todella nuori kun sain kirjoitusoikeudet tänne 15-vuotiaana...

Vertailun vuoksi itse olin 14-vuotias kun sain tänne kirjoitusoikeudet. Tai no, 14-vuotias ja viitisen kuukautta siihen päälle. Ja en varmasti ole ainoa, Sanderssonin lisäksi, joka olisi alle 15-vuotiaana tänne rekisteröitynyt.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Aikamoisia yllätyksiä tämä ketju täynnä ja onnittelut jälkikäteen vielä Olkulle! Pari sukupuoltakin tullut yllätyksenä, tosin enpä ole keneltäkään kysellyt, vain olettanut kirjoitusten perusteella.

Niin ja meikäläinen kuluu enemmistöön miehenä 27 vuoden iässä. Mitä tulee tunnuksiin niin ne sain heti ja oikeastaan hainkin niitä heti kun aloin keskustelupalstaa seuraamaan..
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Jos minä olisin todella lahjakas jääkiekkoilija, niin minut varattaisiin vuonna 2015. :)

Pitkävetoja on mukava rustailla.

Mun entinen jengiläinen oli HFBoardsilta löytämäni listan mukaan top 5 suomalainen tosta draftista, vaikka onha se vielä melkeen mahdotonta arvata oikein niin kauas. Eli samaa ikäluokkaa ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös