Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 250 498
  • 7 359

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle ei avaudu muun muassa tämän Pernilla Karlssonin tapa hehkuttaa hyvin mennyttä showta, vaikka tiputtiinkin jatkosta. Tällaisia tapauksia tullaan näkemään lähes 100 prosentin varmuudella tulevissa yleisurheilun EM-kisoissa eli kilpailija toteaa kisan jälkeen iloisena kuin Hangon keksi, että "kisat menivät juuri niin hyvin kuin pitikin" ja että "kokemus oli upea". Lopputuloksissa tämä kilpailija löytyy sitten viimeistä edellisenä ellei peräti viimeisenä. Perkele. Voittamaanhan noihin kisoihin lähdetään, ei mitään kivoja kokemuksia keräämään.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voittamaanhan noihin kisoihin lähdetään, ei mitään kivoja kokemuksia keräämään.
Ja paskat. Luuletko, että esim. Eddie Edwards lähti olympiakisoihin voitto mielessä? Eiköhän Eddie tavoitellut viimeisen sijan välttämistä tai jotain muuta yhtä mielekästä. Maansa kaikkien aikojen paras mäkihyppääjä kuitenkin, ei huono saavutus.

Muutenkin on järkevää, että urheilija asettaa itselleen realistisia tavoitteita. Joo, nyt joku tietysti saivartelee, että onhan se mahdollista, että San Marino voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden. No, onhan se toki niinkin, mutta todennäköisyys vaan taitaa olla aika mielivaltaisen lähellä nollaa. Kyllä jokin sellainen tavoite, jolla on edes 1 %:n toteutumistodennäköisyys olisi mielestäni hiukan järkevämpi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perkele. Voittamaanhan noihin kisoihin lähdetään, ei mitään kivoja kokemuksia keräämään.
Se vaan on niin urheilussa ja vaikkapa noissa viisuissakin, että harvalla se ruuti riittää voittoon asti, ja useimmat sen itse tietävät. Alkueristä jatkoon on maksimisuoritus. Silloin pitää nauttia siitä kokemuksesta ja ilmaisesta ulkomaanmatkasta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se vaan on niin urheilussa ja vaikkapa noissa viisuissakin, että harvalla se ruuti riittää voittoon asti, ja useimmat sen itse tietävät. Alkueristä jatkoon on maksimisuoritus. Silloin pitää nauttia siitä kokemuksesta ja ilmaisesta ulkomaanmatkasta.

Ja sitten on niinkin, että osallistujia ei voi syyttää siitä, että heidät valitaan ja lähetetään reissuun. Pernilla osallistui viisukarsintaan ja pärjäsi siellä omilla vahvuuksillaan. Eihän kukaan sen jälkeen voi tulla sanomaan, että vittu miten hölmö veto lähteä tuonne tippumaan jatkosta. Vai olisiko hänen pitänyt kieltäytyä reissusta, jos oli yhtään epäilyksiä, että hän ei pärjää?
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
- leggingsit
- farmariautot sinkuilla
- reggae
- mummojenpotkijat
- pullanmussuttajat
- pilvenpössyttäjät
- asuntomessut
- anaaliseksi
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulle ei avaudu että miksi mainostajat tekevät tuotteidensa tv- ja radiomainoksista pääsääntöisesti aivan saaTAnan ärsyttäviä? Joskus esitetty argumentti siitä että "jos mainoksen huomaa, on se onnistunut oli se kuinka ärsyttävä tahansa", on nyt kuitenkin aivan täysin paskapuhetta. Itse ainakin vältän tuotetta jonka mainos saa vereni kiehumaan jos vaan toinen vastaava on tarjolla. Eihän ärsyttävä mainos toki tuotetta huonoksi tee ja saattahan olla että monesti tulee hankittua hinta/laatusuhteeltaan vähän heikompi tuote tämän takia. Mutta minäpä olenkin tämmönen halavatun venkula ja sellasena pysyn. Mulle ei vittuilla ja vittuiluna otan nämä mainoksilla häirinnät, tana.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viha Olli Jokista kohtaan.

Tuijotappa kaverin naamaa. Moni vihaa jo sitä sen takia.

Itse taas kylläkin arvostan todella kovasti, en siis naamaa vaan Jokista pelaajana. Siviili Jokisesta ei sitten taas ole tietoa kovinkaan paljon. Brenkku taisi maistua joskus.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viha Olli Jokista kohtaan.

Vahva sama tähän! Kaveri on tehnyt yhdeksällä peräkkäisellä NHL-kaudella vähintään 50 pistettä (tuohon liittyen on myös todellinen teräsmies) eikä ole 33-vuotiaana vielä mikään ikäloppu, mutta silti tuntuu kun tuolla NHL-puolella lukee juttuja niin ei kelpaisi monelle omaan suosikkiseuraan vaikka sentteriosasto huutaisi lisävahvistusta, "kun on antipatioita". Saanko kysyä miksi? Siksikö että OJ:lla on hassunnäköinen pää? Siksikö että hän missasi Torinon finaalin lopussa sen maalipaikan? Siksikö että hänelle on muodikasta nauraa (HFBoards-meemit)? Siksikö ettei hän koskaan tunnu pääsevän playoffeihin? Auttakaa nyt hei, en ymmärrä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Brenkku taisi maistua joskus.

Sekään ei ole maistunut enää vuosiin. Hieno pelaaja ja hieno ura. Toivottavasti pääsee kunnon jengiin ja oikeaan rooliin, mahdollisesti jopa cuppia metsästämään. Leafsiin mahtuisi mun puolesta miten päin vain.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä ihmisiä harmittaa se, että Olli Jokinen on tyyliin pelkän peruskoulun käynyt ruma kaveri, mutta silti kaverilla on kaunis vaimo ja hän on tienannut $40mm pelaamalla peliä, jota hän on rakastanut pikkupojasta asti.

Siihen päälle vähintäänkin terve itseluottamus, suorasanaisuus ja armeijan välttäminen terveydellisiin syihin vedoten.

Siinä varmaan joitain syitä, miksi Jokisella tuntuu olevan niin paljon "vihaajia".
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ehkä ihmisiä harmittaa se, että Olli Jokinen on tyyliin pelkän peruskoulun käynyt ruma kaveri, mutta silti kaverilla on kaunis vaimo ja hän on tienannut $40mm pelaamalla peliä, jota hän on rakastanut pikkupojasta asti.
Tää ei ihan vielä riitä, sillä muuten ihmisiä harmittaisi aika suatanan monen muunkin jääkiekkoilijan miljoonat.

Onhan Jokinen suoraan sanottuna aika mulkun näköinen jätkä, joka suuttui Jaloselle (aiheesta tai ei) ja jätti maajoukkueen ja on kaiken lisäksi vielä profiloitunut aika vahvasti mieheksi jota menestys karttaa. Kyllä tuolla yhdistelmällä jo antipatiaa irtoaa. Vähän kyllä veikkaan ettei Ollia itseään voisi vähempää kiinnostaa.

Henkilökohtaisesti en voi edes ajatella OJ:tä ilman että mieleen tulee hifk-tausta ja ne raivostuttavat punaiset hiukset, joten olen varmaankin jäävi kommentoimaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sekään ei ole maistunut enää vuosiin. Hieno pelaaja ja hieno ura. Toivottavasti pääsee kunnon jengiin ja oikeaan rooliin, mahdollisesti jopa cuppia metsästämään. Leafsiin mahtuisi mun puolesta miten päin vain.

Haiskahtaako tässä ristiriitaisuus?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Sekään ei ole maistunut enää vuosiin. Hieno pelaaja ja hieno ura. Toivottavasti pääsee kunnon jengiin ja oikeaan rooliin, mahdollisesti jopa cuppia metsästämään. Leafsiin mahtuisi mun puolesta miten päin vain.
Todellinen näytön paikka. Leafsiin suureen rooliin ja cuppi Torontoon. Aika moni kovana pidetty pelimies sitä on yrittänyt, mutta onnistumisprosentti on pyöreä nolla, desimaaleilla tai ilman.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Todellinen näytön paikka. Leafsiin suureen rooliin ja cuppi Torontoon. Aika moni kovana pidetty pelimies sitä on yrittänyt, mutta onnistumisprosentti on pyöreä nolla, desimaaleilla tai ilman.

On siellä kai joku joskus sen cupin saanut, vaikka siitä kieltämättä aikaa on. Leafsin tapauksessa pudotuspelit oisivat jo pieni cup, varsinkin Jokisen kanssa. Siinä mielessä täydellinen pari.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Twitter.
Aikoinaan olin parin kuukauden ajan Twitterissa, mutta en keksinyt mitään sanottavaa. Saattoi kulua päiviä, jolloin en laittanut statukseeni mitään uutta, ja ilmeisesti tämän johdosta minulla oli parhaimmillaankin vain kolme seuraajaa.
Kaipa tuo joillekin toisille toimii, mutta ei minulle.
 

Ralph

Jäsen
Twitter.
Aikoinaan olin parin kuukauden ajan Twitterissa, mutta en keksinyt mitään sanottavaa. Saattoi kulua päiviä, jolloin en laittanut statukseeni mitään uutta, ja ilmeisesti tämän johdosta minulla oli parhaimmillaankin vain kolme seuraajaa.
Kaipa tuo joillekin toisille toimii, mutta ei minulle.

Sama tähän. Jos osaisin käyttää Twitteriä, olisi NHL:nkin seuraaminen kesäaikaan helpompaa. Onhan minulla tunnus, mutten ole ikinä mitään kirjoittanut sinne. Pitkään etsin mikä tunnukseni on ja kun vihdoin pääsin sisään, huomasin että minulla on yksi seuraaja. Mistä lie minut löytänyt, outo nimi, ei suomalainen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Twitter.
Aikoinaan olin parin kuukauden ajan Twitterissa, mutta en keksinyt mitään sanottavaa. Saattoi kulua päiviä, jolloin en laittanut statukseeni mitään uutta, ja ilmeisesti tämän johdosta minulla oli parhaimmillaankin vain kolme seuraajaa.
Kaipa tuo joillekin toisille toimii, mutta ei minulle.

Mä seuraan sitä treidien aikaan sun muulloin kun tapahtuu. Oma tunnus löytyy ja vissiin viisi twiittiä laitettu. Seuraajia taitaa silti viisi tai kuusi, seurattuja yli 80. Kätevä kapine.
 

Markku

Jäsen
Joo ei itsellenikään niin tuo Twitter aukea, viime talvena vaan oli pakko tehdä tili osallistuakseen tietyn bändin järjestämään kilpailuun. Sen jälkeen olen tasan yhden twiitin tehnyt kun löysin Ylen urheilutoimittaja Kristiina Kekäläisen tilin YU-kisojen aikaan... pakko oli vähän häntä kehaista kaikin puolin ihan henkilökohtaisesti!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo ei itsellenikään niin tuo Twitter aukea, viime talvena vaan oli pakko tehdä tili osallistuakseen tietyn bändin järjestämään kilpailuun. Sen jälkeen olen tasan yhden twiitin tehnyt kun löysin Ylen urheilutoimittaja Kristiina Kekäläisen tilin YU-kisojen aikaan... pakko oli vähän häntä kehaista kaikin puolin ihan henkilökohtaisesti!

Twitterissä kannattaa seurata ehdottomasti Esko Seppästä. Joka kausi yhtä pirtee valopilkku mun elämässäni. Aina kun itsellä asiat on päin vittua ja menee heikommin niin käynti lukemassa Seppäsen Tweettauksia kertoo sen, ettei oma elämä olekaan huonoa. Toki tulee paljon asiaakin, mutta kun vedot kusee niin sillon se on hauskaa luettavaa.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Twitterhän on mitä mainion esimerkiksi erilaisten urheilusivujen seurantaan, kun tapana on että uusien artikkelien ja kolumnien ilmestyessä sivu tweettaa suoran linkin kyseiseen artikkeliin. Näin ollen ei tarvi käydä ihmettelemässä olisiko jotain uutta mielenkiintoista luettavaa julkaistu, vaan voi seurailla twitteriä ja poimia mielenkiintoiselta kuulostavat linkit.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- Autot ja miesten kiinnostus niitä kohtaan (tuntuu kiinnostavan kaikkia muita miehiä paitsi minua). Joo, meillä on kaksi autoa. Kivasti pääsen liikkumaan.
Kuulun myös tuohon ryhmään jota ei autot kiinnosta, enkä niistä yhtään mitään ymmärrä. Ajokorttia en omista enkä luonnollisestikaan autoa. En ole kokenut tarpeelliseksi hankkia, eikä ole varaakaan. Jos taloudellinen tilanne sallisi, niin en tiedä ajaisinko kortin - ehkä. Riippuisi varmasti hiukan siitä, missä asuisin ja mikä olisi mahdollinen työnkuva. Nyt näin Helsingissä kun asuu, niin autolla ei tee yhtään mitään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulun myös tuohon ryhmään jota ei autot kiinnosta, enkä niistä yhtään mitään ymmärrä. Ajokorttia en omista enkä luonnollisestikaan autoa. En ole kokenut tarpeelliseksi hankkia, eikä ole varaakaan. Jos taloudellinen tilanne sallisi, niin en tiedä ajaisinko kortin - ehkä. Riippuisi varmasti hiukan siitä, missä asuisin ja mikä olisi mahdollinen työnkuva. Nyt näin Helsingissä kun asuu, niin autolla ei tee yhtään mitään.
Joo vähän sama juttu. Tai no ajokortin ajoin silloin kun täytin 18, mutta autoa en ole ikinä omistanut. Tyttökaverilla kylläkin on auto, heh.

Täällä Helsingissä pääsee julkisilla paljon kätevämmin, paljon halvemmalla ja monesti jopa nopeamminkin. Ei tarvitse pyyhkiä lumia auton katolta eikä raaputella ikkunoita. Ei tarvitse kylmässä autossa palella, eikä murehtia korjailuista tai kiillotuksista. Ei tarvitse skarppina keskittyä ajamiseen, vaan voit vaan istua esimerkiksi metrossa ja lukea vaikka lehteä. Ja monestihan vielä aamupäivisin saattaa promillejakin löytyä verestä. Tai jos päivällä satut muutaman kaljan ottamaan, niin ethän sä koko päivänä enää voi auton rattiin istahtaa.

Mä oon kyllä ollut paljon maaseudullakin ja siellä auto tuntuu olevan monille miehille jonkinlainen statussymboli. Ja teinit ajelee mopoilla.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon kyllä ollut paljon maaseudullakin ja siellä auto tuntuu olevan monille miehille jonkinlainen statussymboli. Ja teinit ajelee mopoilla.
Toki siinä on sekin, että siellä maaseudulla ihmiset oikeasti tarvitsevatkin niitä autojaan, kun julkista liikennettä ei juuri ole ja etäisyydet ovat pitkiä. En siis juurikaan ihmettele, että auto voi maalla asuvalle olla samanlainen statussymboli kuin vaikkapa viihde-elektroniikka kaupunkilaiselle.

Helsingissäkin on toki näitä katvealueita, joista liikenneyhteydet ovat aivan kuraa ja oma auto helpottaa asioita kummasti. Suurimmassa osassa tapauksista kyllä ei näin ole, vaan niitä autoja käytetään ihan laiskuuttaan tai omistamisen ilosta. Noh, ehkä olen vaan onnekas kun oma työmatkani kestää metroa käyttäen n. 40 minuuttia ja henkilöautolla ei selviä alle tunnin ruuhka-aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös