Naisasiat

  • 7 492 053
  • 26 542

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onneks en ole vielä ehtinyt sössiin asioita, nähdään jälleen maanantaina. Tällä kertaan ollaan menos syömään, ainakin näin alustavasti suunniteltuna. Jospa tällä kertais räväyttäis ja hakis pienen pusun (ei, en puhu taklaamisesta.) Voisin jopa kehua jännemmäksi kuin Sepon kalsarikännejä tai liigan finaaleja 2012!

Kunhan muistat, että maksat vaan oman safkan. Muuten tulee pusuttelut kalliiksi.

Jaa naisasiat. Tällä hetkellä ei mitään ja ihan oma valinta. Olen tässä koostelemassa Scholl-tyyppistä kysymyslistaa. Alkaa tosiaan tuntua siltä, että tuo on ainoa vaihtoehto. Random pokille pitää vaan sanoa "ei kiitos".

Toisaalta tutkalla olisi yksi potentiaalinen, jolla on muutama perusparametri oikein ja muutenkin vaikuttaisi aika sopivalta. Luultavastihan tuokin alkaa puhumaan jostain parisuhdeshitistä nopeesti, eli no go mutta katsellaan nyt homma loppuun.

Vähän tuntuu, että meikäläisen parisuhteet on jo käsitelty tässä elämässä. Nyt vanhempana valtiomiehenä alkaa olla niin nirso, että hyvin todennäköisesti vietän loppuelämän ilman parisuhdetta ja luultavasti helvetin tyytyväisenä omaan elämään.

Minulle kelpaisi sellainen "kaverisuhde", jossa ei hommata lapsia(tehty jo), eikä muutakaan elämää täyttävää shittiä(koiria, kissoja yms.), vaan ihan relattaisiin kumpikin omien mieltymysten mukaan. Hommattaisiin yhteiset jutut, mutta kaikenlainen rakkausshitti olisi taka-alalla.

Myönnän että olen hieman kateellinen niille parille tyypille, jotka ovat löytäneet tuollaisen naisen, mutta en ole koskaan ollut onneton yksin. Mitään pakkoa saada jotain naista/rakkautta ei ole ja ongelmana on lähinnä se, miten saa karkotettua ne epäsopivat.
 

Veijari

Jäsen
Helvata, avioliitossa oleva mies ja kävin erään hyvin kauniin ja miellyttävän naisen kanssa kahdenkeskisellä lounaalla hiljan. Nainen otti yhteyttä kun meillä on sattumalta eräs yhteinen tuttu. Olin itsekin laittanut tuon naisen kyllä merkille, sillä käymme usein samassa ravintolassa lounastamassa. Hymyjä ja silmäniskuja oli siis heitetty puolin ja toisin jo ennen tätä tapaamista.

Sovimme aika pian ensimmäisen yhteydenoton jälkeen yhteisestä lounaasta. Tapaamista edeltävänä iltana mietin pääni puhki menenkö vai enkö mene ja paljonko haluan itsestäni paljastaa. Päätin kuitenkin mennä ja heti tapaamisen alussa selvisikin, että nainen tiesi avioliitostani mutta halusi vielä varmistaa mikä on tämän päivän tilanteeni. Huomasin että pientä pettymystä oli ilmassa kun ilmoitin olevani ukkomies.

Etukäteen mielessä tietysti kävi, että olisi melko helppo pelata täyttä sikaa ja yrittää päästä lyhintä tietä naisen sänkyyn ja sen jälkeen dumpata muija kun siitä on savut poltettu. Olin kuitenkin niin rehellinen ja avoin kuin osasin. Aika meni nopeasti ja tapaamisesta jäi ilmeisesti molemmille erittäin positiivinen fiilis, näin uskon. Erotessamme kerroin että pallo on nyt hänellä. Hän tietää täysin tilanteeni ja ilmoitin että voin tavata toistekin mutta kunnioitan hänen päätöstä jos näkee tilanteen itselleen mahdottomana.

Kului pari tuntia lounaasta niin tuli tekstiviesti jossa nainen kiitteli seurasta ja kertoi olleensa vielä enemmän päästä sekaisin kuin ennen tapaamista.

Voi vittu pojat mihin olen itseäni sotkemassa? Kesä tulossa ja hormoonit hyrrää näemmä itse kullakin. Ei tässä tietysti vielä olla naapurin puolelta ruohoa syömässä mutta kyllä aika vahvasti sinne on nyt vilkuiltu.

Tiedän toki että sormien polttamiseen on tästä hyvin lyhyt matka mutta toisaalta, elämästä pitää osata nauttia ja riskejä on otettava. Mutta onko tämä oikea riskinottopaikka? Ehkä ei. Mutta jos ihan vähän matkaa koittais tätä polkua kulkea...

Onko muita joita kielletty hedelmä kiinnostaa niin ettei osaa sanoa ei kun paikka olisi ja uskaltaa vielä asian täällä myöntää?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Helvata, ... ?

Sinäpä sen sanoit, Veijari...

Minä olen luultavasti viimeisten joukossa antamaan hyviä(?) neuvoja noissa asioissa, vaikka nuo polut on tullut aikoinani koluttua vähän turhankin useasti. Mitään pysyvää ja itseisarvoisesti hyvää en poluiltani löytänyt, kaikenlaisia kokemuksia kylläkin - ikäviäkin ja kovin useasti mielipahaa niin lähimmäisilleni kuin itsellenikin...
No, ehkä jonkinlaisen viisauden siemenen kuitenkin löysin, koska nykyisin nautin enemmänkin siitä, ettei tarvitse enää edes ajatella tuollaisia juttuja ja voi katsoa itseään ja lähimmäisiään silmiin joka aamu - se on jo sinällään arvokasta.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.

Itse en kuulu tuohon ryhmään jota kyselet mutta vastailenpa silti. Sen enempää en avioliittosi tilannetta tiedä, mutta ihan noin oman mielenterveytesikin takia suosittelen, että mikäli meinaat uuden naisen kanssa sänkyyn hypätä, kannattaa ensin miettiä monta kertaa, että onko ne muutama pano lopulta oikeasti sen arvoista. Sen ymmärrän täysin, että kevättä on rinnassa ja mieli tekee, mutta kannattaa myös harkita hieman pidemmällä tähtäimellä miten toimii. Kuten tunnut itsekin tietävän, siinä käy hyvin äkkiä niin, että palaa sillat sekä edestä, että takaa. Suosittelen kuitenkin vahvasti, että mikäli uuden naisen kanssa haluat ruveta touhuamaan, kannattaa ensin pistää vanhat hommat poikki.
 

Carlos

Jäsen
Sen ymmärrän täysin, että kevättä on rinnassa ja mieli tekee, mutta kannattaa myös harkita hieman pidemmällä tähtäimellä miten toimii. Kuten tunnut itsekin tietävän, siinä käy hyvin äkkiä niin, että palaa sillat sekä edestä, että takaa. Suosittelen kuitenkin vahvasti, että mikäli uuden naisen kanssa haluat ruveta touhuamaan, kannattaa ensin pistää vanhat hommat poikki.

Se on juuri näin. Itsellä on jäänyt syrjähypyt tekemättä pienellä järjenkäytöllä. Eli ensinnäkin pitää muistaa mitä kaikkia riskejä siihen sisältyy. Voi tulla tauti, voi tulla vahinkovauva, hoito voi olla nelostason takertuja, vaimo voi jostain ihmeen pienestä jutusta narauttaa koko homman (niillä on uskomaton taito aistia jos on jotain vinossa), tai sitten jotain muuta "mukavaa".

Sitten toisekseen aina kun on alkanut himottaa joku uusi tuttavuus, olen miettinyt että "olisinko tämän kanssa onnellisempi kuin vaimoni kanssa / olisiko tämä parempi vaimo". Siis siltä varalta että homma tulisi päivänvaloon jotenkin. Ja aina vastaus on ollut selvä, vaimo vie voiton 100-0.

Tuosta "vanhat hommat ensin poikki" sen verran, että joskus aikoinaan olin kihloissa erään tyttösen kanssa, kun sitten sivuun tuli ihastus josta alkoi kehittyä jotain isompaa. En ole mitenkään ylpeä tästä, mutta kävin samalla reissulla jättämässä sen kihlattuni (jäi oven taakse itkemään katkerasti), ja jatkoin siitä suoraan sen uuden ihastuksen luokse, ja n. 5 minuuttia myöhemmin oltiin jo ensimmäisen kerran sillai. Eipä tuo uusi juttu sitten kestänyt paria kuukautta kauempaa, mutta tulipahan kokeiltua.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voi vittu pojat mihin olen itseäni sotkemassa? Kesä tulossa ja hormoonit hyrrää näemmä itse kullakin. Ei tässä tietysti vielä olla naapurin puolelta ruohoa syömässä mutta kyllä aika vahvasti sinne on nyt vilkuiltu.

Miltä sinusta tuntuisi, jos vaimosi toimisi samoin sinun selkäsi takana? Flirttailisi muille, kävisi salaa lounaalla ja ilmoittaisi koko lailla suoraan, että pillua on tarjolla jos vaan kelpaa.

Kohtele toista niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Mikäli tämä ei onnistu, suosittelen unohtamaan parisuhteessa olemisen kokonaan.
 

Veijari

Jäsen
Aah teitä moralisoijia. Turhaan luette mulle raamatun käskyjä, ilman niitäkin tiedän tekeväni väärin. Ei tässä nyt vielä ole viatonta lounasta kummempaa tapahtunut ja kukapa ei olisi ajatuksen tasolla haaveillut vieraasta lihasta. Katotaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aah teitä moralisoijia. Turhaan luette mulle raamatun käskyjä, ilman niitäkin tiedän tekeväni väärin.

Suothan saman sitten vaimollesikin?

Jos hän jää joskus vastaavasta kiinni, sulla ei ole moraalista oikeutta edes vilkaista kivikasaa.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Nää on näitä. Ajatuksen tasolla voi toki miettiä mitä sattuu, mutta jos juttu menee konkreettiseen tekemiseen niin sopii miettiä mitkä fiilikset on oikeasti, nykyisen kanssa. En siis tuomitse millään muotoa, tulee vain pohtia miksi näin.

EDIT: Ja kannattaa miettiä, onko itse edes kiinnostunut vai johtuuko tuo vain nätin naisen mielenkiinnosta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kului pari tuntia lounaasta niin tuli tekstiviesti jossa nainen kiitteli seurasta ja kertoi olleensa vielä enemmän päästä sekaisin kuin ennen tapaamista.

Isommat pojat varmaan tietää paremmin, mutta olen ilman omakohtaista kokemusta siinä käsityksessä, että jos haaveilet villistä syrjähypystä, niin älä nyt missään tapauksessa harkitse sitä itseesi ihastuneen sinkkunaisen kanssa.

Mutta vakavasti puhuen: nyt jäitä housuihin ja stop tykkänään. Ja aina voit kuitenkin hekumoida sillä ajatuksella, että olisit kelvannut ja markkina-arvo on siten testattu ja hyväksi havaittu.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suothan saman sitten vaimollesikin?

Jos hän jää joskus vastaavasta kiinni, sulla ei ole moraalista oikeutta edes vilkaista kivikasaa.

Erittäin hyvin sanottu. Ärsyttää ihmisten moraali nykymaailmassa. Tai oikeastaan sen puute. Onko se nyt niin vaikeaa pitää housut jalassa. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Veijarin tarinaan lyhyt selonteko: on tullut hölmöiltyä aikanaan ihan kunnolla ja lyhyen ilon jälkeen mukaan on jäänyt vuosikausien vitutus ja aprikointi. Joitakin asioita jättäisin aivan suoraan silmiäni räpäyttämättä tekemättä, jos sellainen olisi mahdollista. Neuvoisin melko suosiolla jättämään aidan takana loikkimiset sikseen ja selvittämään oma pesä ensin. Vapaana passaa sitten tehdä mitä lystää.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ainakin mahdollisista syrjähypyistä pitää erossa jos ei jo pelkkä rakkaus ja kunnioitus vaimoani ja tuoretta isyyttäni kohtaan, niin itsekkäämmin mietittynä myös tieto siitä miten paska olo sitä olisi heti tapahtuneen jälkeen.

Voin oikein aina jo etukäteen miettiä, miten vittumainen olo iskisi samantien kun alkaisi lampsia kotiin jonkun vierailevan tähden luota. Olipa helvetin kiva käydä pyörähtämässä ja nyt sitten karmean morkkiksen kanssa kotiin. Katso siinä sitten pikkuvauvaa ja vaimoa onnellisena perheenisänä, varmaan tekisi mieli laittaa kuula omaan kalloon ihan vaan sen takia että mitä vittua tuli tehtyä ja oliko nyt sen arvoista.

Tiedän kykeneväni elämään sen kanssa jos tulisi hölmöiltyä enkä ole sitä tyyppiä kenen olisi heti riennettävä kotiin kertomaan totuus, mutta olisi se niin raskasta omalle mielelle tietää että petetty on.

Eri asia jos sitä ihastuu ja rakastuu jne ja kohtaa jonkun uuden jonka todella kokee punnitsemisien jälkeen kaiken arvoiseksi, mutta joku hetken huuma on kyllä välillä mielessä mutta edellä jo mainitsemieni seikkojen johdosta ennalta täysin tyrmätty ajatus.

Tuli sitä aikanaan itsekin laitettua exän kanssa poikki niin että muutama viimeinen päivä tuli siinä sivussa tapailtua iltaisin jo uutta ennen kuin sitten laitoin lopullisesti poikki entisen kanssa, silloin kuitenkin vanha suhde oli jo pitkään ollut pakkopullaa ja uusi ihastuminen ja nainen sitä luokkaa että naimisissa sitä ollaan ja tosiaan pienen lapsen onnelliset vanhemmat.

Eli joskus toki kannattaa antaa uudelle tilaa ja laittaa vanha "tylysti" poikki, mutta pelkän panon takia vieraissa käyminen ei ole minun juttuni.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Onko muita joita kielletty hedelmä kiinnostaa niin ettei osaa sanoa ei kun paikka olisi ja uskaltaa vielä asian täällä myöntää?

Luulen, että ei kauheasti löydy - noita jälkimmäisiä siis. Ensimmäisiä varmasti pilvin pimein tälläkin palstalla, mutta kaiken lisäksi suuri osa ei ole täysin anonyymejä.

Komppaan neuvoa, jossa kehotettiin puntaroimaan omia motiiveja. Lisäksi miettisin kiinnijäämisen seuraamuksia. Parisuhteen jatkuessa luottamuspula tulee jatkumaan vuosia ja eron tullessa saatat aiheuttaa toiselle ihmiselle tilanteen, jossa uutta parisuhdetta voi olla hankala solmia pitkään aikaan jos ikinä.

Jos pelkkä pimppi on mielessä, niin tuo mahdollinen ihastuminen toiselta puolelta kuulostaa ongelmilta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Helvata, avioliitossa oleva mies ja kävin erään hyvin kauniin ja miellyttävän naisen kanssa kahdenkeskisellä lounaalla hiljan.
Joku sanoi, että ei voisi tehdä mitään pettämisjuttuja, koska tulisi niin paska olo. Ei se välttämättä tule aina paska olo jos elämäntilanne on sellainen. Ei tätä saisi sanoa. Silti moni joka tätä lukee, ei kommentoi vaan nimenomaan iso osa eri mieltä olevista vastaa, koska se on helpompaa.

Esimerkiksi jos olet ryntynyt siinä parikymppisenä nykyisen naisesi kanssa, niin on ihan normaali reaktio, että vieraita pilluja on sen verran näkemättä, että niitä huvittaa nähdä. Taikka sitten parikymppisenä on valinnut melko toisenlaisen kuin mitä valitsisi aikuisempana ja siksi vieras pillu ja jopa nainen voi kiinnostaa. Ei ole mitään itseisarvoista pakkoa olla yhdessä sen kanssa kenen kanssa jo on. Tokihan jos teillä jo on lapsia, niin sitten olet ryssimässä pahasti. Joku roti tosin on siinäkin, elämässä on niin paljon muuttujia joita ei täällä tiedetä mutta neuvoja riittää, koska tietoa ei ole.

Kuta vanhempi olet, sitä enemmän perseilyasteesi tässä asiassa nousee. Olisit nussinut riittävästi silloin aikoinasi. No, sille ei voi enää mitään. Näillä tiedoin (tämä ei ole mitenkään uskonnollista), en voi sanoa muuta kuin että meillä kaikilla on oma kehitystiemme ja se tie ei useinkaan juuri kenelläkään ole mikään oppikirjan malliesimerkki. Tai jos sen mukaan yrittää, voi mennä enemmänkin vituralleen.

Runkkaa ihan saatanasti, ehkä se siitä!
 
Mutta vakavasti puhuen: nyt jäitä housuihin ja stop tykkänään. Ja aina voit kuitenkin hekumoida sillä ajatuksella, että olisit kelvannut ja markkina-arvo on siten testattu ja hyväksi havaittu.

Juuri näin. Itsekin olen kertaalleen sattunut eksymään naapurin nurmikon puolelle edellisessä parisuhteessani ja oikeastaan tuossa tilanteessa ainoa mielihyvää aiheuttanut asia oli juurikin se, että ymmärsin kelpaavani. Siitä alkukantaisesta metsästämisen halustahan koko hommassa on kyse, ei siitä mihin reikään pääsee tökkäämään. Itse aktista aiheutuva mielihyvähän on loppujen lopuksi helvetin lyhytaikaista. Mutta juuri se, että kelpaisi jollekin, varsinkin jos toinen osapuoli on mallia "painii eri sarjassa", aiheuttaa pitkäkestoisemman, aivan erilaisen fiiliksen - ja vielä pienemmillä omantunnontuskilla.

Toisaalta, kun itse olin Veijarin asemassa, sain kaikilta asiasta tietäviltä samaa kommenttia, mitä nyt itse olen täällä antamassa - kuuntelinko? En tietenkään, vaan piti oppia sekin asia kantapään kautta. Ei sitä jälkikäteen tulevaa tunnetta voi käsittää, ellei ole itse kokenut sitä. Fiksuinta omasta mielestä on ottaa parin päivän täydellinen radiohiljaisuus sitä toista naista kohtaan, helppoa se ei ole, mutta kaikista eniten väärin omaa itseä kohtaan on tehdä päätöksiä vahvojen tunteiden vallassa. Ja niistä tunteista ei pääse eroon ilman täydellistä irtiottoa toisesta. Jos parin päivän päästä tunteet jylläävät vielä yhtä voimakkaina, voi asian ottaa vakavampaan harkintaan. Sittemmin nykyisessä avioliitossani olen kertaalleen ollut vastaavassa tilanteessa, jossa alunperin viattomasta kaksimielisestä huumorista ollaan edetty (enimmäkseen naisen puolelta) suoriin ehdotuksiin. Noh, kokemuksesta viisastuneena ymmärsin olla tekemättä mitään ja ottaa tarvittavan välimatkan kyseiseen naiseen. Samaan aikaan kadutti koko tilanne ylipäätänsä, koin toimineeni väärin vaimoani kohtaan, mutta yhä enemmän tunsin ylpeyttä siitä, että pystyin vastustamaan kiusausta.
 

passenger

Jäsen
Joku sanoi, että ei voisi tehdä mitään pettämisjuttuja, koska tulisi niin paska olo. Ei se välttämättä tule aina paska olo jos elämäntilanne on sellainen. Ei tätä saisi sanoa. Silti moni joka tätä lukee, ei kommentoi vaan nimenomaan iso osa eri mieltä olevista vastaa, koska se on helpompaa.

Esimerkiksi jos olet ryntynyt siinä parikymppisenä nykyisen naisesi kanssa, niin on ihan normaali reaktio, että vieraita pilluja on sen verran näkemättä, että niitä huvittaa nähdä. Taikka sitten parikymppisenä on valinnut melko toisenlaisen kuin mitä valitsisi aikuisempana ja siksi vieras pillu ja jopa nainen voi kiinnostaa. Ei ole mitään itseisarvoista pakkoa olla yhdessä sen kanssa kenen kanssa jo on. Tokihan jos teillä jo on lapsia, niin sitten olet ryssimässä pahasti. Joku roti tosin on siinäkin, elämässä on niin paljon muuttujia joita ei täällä tiedetä mutta neuvoja riittää, koska tietoa ei ole.

Kuta vanhempi olet, sitä enemmän perseilyasteesi tässä asiassa nousee. Olisit nussinut riittävästi silloin aikoinasi. No, sille ei voi enää mitään. Näillä tiedoin (tämä ei ole mitenkään uskonnollista), en voi sanoa muuta kuin että meillä kaikilla on oma kehitystiemme ja se tie ei useinkaan juuri kenelläkään ole mikään oppikirjan malliesimerkki. Tai jos sen mukaan yrittää, voi mennä enemmänkin vituralleen.

Runkkaa ihan saatanasti, ehkä se siitä!

Tässä on kyllä helvetisti asiaa, joka asiaan kommentoijia löytyy aina ja heitellään esimerkkejä omasta elämästä ja lähipiiristä. Pahaa aina tekee kun näkee parikymppisiä menossa naimisiin tai lapsenteolla aikaisin elämäänsä vielä kahlitsevan, näkemättä muuta tai edes itseään mitenkään tuntematta.

Liittyen tähän pettämisasiaan ja vähän muuhunkin, niin melko vahvasti näyttää siltä, että ihminen ei ole yksiavioinen eläin, mutta meillä on valtava vimma kokea itsemme tärkeiksi ja ainutlaatuisiksi, niin parisuhteissa kuin usein elämän muillakin tahoilla. Tästä perusteettomasta ajatuksesta kun pääsisimme eroon niin kaikenlainen tekeminen naimisesta työhön helpottuisi merkittävästi. Oman itsen tärkeyttä toitotetaan lapsesta saakka jokaiselle, miten jokainen elämä on niin erityinen. Eräs vanha opettajani hienosti antoi asiaan poikkeavan esimerkin; jos laitat sormen vesilasiin ja sormen pois ottaessasi vesi ei vetäydykään sormen tekemää tilaa täyttämään, olet korvaamaton, muussa tapauksessa voi joku muu sinut aina korvata. Pätee varmaan sodassa, työssä ja rakkaudessa.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun vuosina 2001-2002 petin silloista avosiippaani ihan alvariinsa, enkä jäänyt koskaan kiinni, niin ei tuntunut ollenkaan pahalta. Itse asiassa vain helpotti oloa, kun sai aina välillä olla hetken jonkun vieressä, joka edes väitti välittävänsä. Kämpillä sai kuulla vittuilua ihan kaikesta. (pari vuotta suhteen jälkeen satuin tuon silloisen avopuolisoni kanssa samaan kulkuneuvoon eli junaan (ei ns. seksijuna...) ja hän sanoi, että ei ymmärrä miksi oli minulle niin hirveä, että sori). En kertaakaan suunnitellut pettäväni mutta baarista sitten ajauduin ihan suunnittelematta. Ei kaduta vieläkään ne pettämiset, vaikka enpä tuota nyt olekaan 9,5 vuoteen ketään voimassa ollutta naistani pettänyt.

Jos nyt hypoteettisesti ajatellen kävisi niin, että pettäisin (se olisi varmasti tapahtunut ihan kännissä, selvinpäin todennäköisyys on nolla) nykyistä avopuolisoani, niin kertoisin rauhallisesti, että kävinpä sitten panemassa jotain muuta ja koska olet parisuhteessa, niin voin päätellä, että haluat parisuhdepysyvyyttä, jota toisen osapuolen vieraissa käyminen ei edistä vaan päinvastoin, sellainen teko antaa signaalin, että joskus se lähtee muille teille (jos oletetaan, että se toinen ei ensin lähtisi) ja koska ihminen ei useinkaan halua olla yksin, niin oletan, että tämä teko aiheuttaa sen, että emme enää rakenna yhteistä parisuhdetta. Ei se sen kummempaa logiikkaa ole ja se siitä. Nainen toki draamailisi mutta kuitenkin tuo yllä kirjoittamani logiikka pätisi.

Veijarille haluan mainita, että muista se, että kun petät vaimoasi, niin se on kuitenkin eri asia kuin pettää tyttöystäväänsä. Ja kun petät vaimoasi, petät samalla appiukkoasi, anoppiasi, mahdollisesti vaimosi sisaruksia ja ehkä jopa vaimosi sisarusten lapsia. Sikäli kun noita on.

Mutta kyllähän väärät valinnat ovat tehokas opetuskeino oikeisiin valintoihin.
 

scholl

Jäsen
En ymmärrä tuota huorien puhetta jostain Escortista, joka viittaa vanhaan Fordin rämään. Siis Ilta-Sanomien mukaan Kolumbiassa nämä Yhdysvaltojen salaisen palvelun agentit ovat käyttäneet prostituoidujen palveluksia. Sitten kun on tullut maksun aika niin hinta onkin ollut normaalia korkeampi, jolloin yksi nainen esim. on sanonut olevansa paljon hienompaa ja laadukkaampaa seuraa kuin prostituoidut. Siis mitä hemmettiä. Onko niin, että joku maksaa vain ainoastaan siitä, että juttelee jollekin tomppelille vai onko tämä Escortkin seksiä vai eikö? Mielestäni elämässä joutuu juttelemaan ihan tarpeeksi, jopa liikaakin, joten on aivan kohtuutonta, jos joku vielä vaatii siitä rahaa, että on riesana pörräämässä ympärillä hölöttämässä tyhmiä.
 

scholl

Jäsen
Veijari, älä myöskään unohda sitä, että naisen kiinnostus saattaa oikeasti lopahtaa, mikäli jätät vaimosi. Varatut miehet kun sattuvat kiinnostamaan useita naisia normaalia enemmän.

Mikä juttu tämä on? On siis evidenssiä siitä, että joku on saatu tossun alle niin se onnistuu sitten muiltakin naisilta? Parempi sitten huseerata sellaisen kanssa kuin miehen, joka osaa pitää puoliaan?
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä juttu tämä on? On siis evidenssiä siitä, että joku on saatu tossun alle niin se onnistuu sitten muiltakin naisilta? Parempi sitten huseerata sellaisen kanssa kuin miehen, joka osaa pitää puoliaan?

Oma ajatus tuosta on se että joillekin naisille se on ns. lovi sängyn päätyyn, että saa pokattua jonkun toisen naisen aviomiehen?
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Mikä juttu tämä on? On siis evidenssiä siitä, että joku on saatu tossun alle niin se onnistuu sitten muiltakin naisilta? Parempi sitten huseerata sellaisen kanssa kuin miehen, joka osaa pitää puoliaan?

Colin Huntille kilpaileva teoria on, että jos nainen haluaa pelkästään stagaa, niin pokaamalla varatun miehen vähentää riskiä, että se rupeaa soittelemaan perään tai vonkaamaan suhdetta.

Itse olen kuulunut vasta vähän aikaa rengastettujen klaaniin eikä ole tultu repimään housuja ravintolassa ainakaan vielä. Eipä tosin tultu ennenkään. Eli omalla kohdalla ei ole muutosta havaittavissa.
 

scholl

Jäsen
Colin Huntille kilpaileva teoria on, että jos nainen haluaa pelkästään stagaa, niin pokaamalla varatun miehen vähentää riskiä, että se rupeaa soittelemaan perään tai vonkaamaan suhdetta.

Tunnen sen verran paljon naisia, että voin sanoa 100% varmuudella, että suhdetta vonkaavat ovat naisia. Nainen tarvitsee suhdetta, mies ei. Toinen juttu on se, että itse en esim. ikinä soita naiselle, vaikka hän antaisi numeron. Jos naisella on asiaa niin voi soittaa minulle. Joskus on jotenkin huvittavaa se, että jos olen ollut esim. kiireinen niin joku nainen saattaa soittaa ja jos erehdyn vastaamaan niin hän kysyy: mikset oo soittanut. Mitä sellaiseenkin pitäisi vastata. Ensinnäkin ei ole yleensä tullut mieleenkään soittaa, kun ei ole ollut mitään asiaa ja kiireiden keskellä nainen ei ole tullut mieleen. Nainen on ilmeisesti sen koko ajan sitten kiroillut himassaan sitä, etten soita, vaikka hän olisi voinut ottaa puhelimen ja soittaa.
 

julle-jr

Jäsen
Tunnen sen verran paljon naisia, että voin sanoa 100% varmuudella, että suhdetta vonkaavat ovat naisia. Nainen tarvitsee suhdetta, mies ei.
Kyllä useat miehetkin kaipaavat parisuhdetta ja myös perhettä. Monikin mies olisi mieluummin suhteessa kuin ilman suhdetta. Näkeehän sen vaikkapa siitäkin, että moni mies etsii tositarkoituksella seuraa netistä. Minusta väitteesi on virheellinen, eli olet siis väärässä. Ei ole kategorisesti niin, että nainen kaipaa suhdetta ja mies ei. Sekä miehissä ja naisissa on yksilöitä, jotka tarvitsevat suhdetta kipeästi ja sitten on myös niitä, jotka eivät tarvitse. Mielestäni yksinkertaistat ja mustavalkoistat asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös