Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 98 283
  • 387

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä minä taas pahoitin mieleni, kun Kari Lumikero joutui pakenemaan sisälle kyynelkaasua. Kari olisi voinut hoitaa juonnon loppuun hotellin parvekkeella, mutta päätyi pakenemaan sisälle kuin kapinen koira.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo Stam1na-nimi on pahoittanut mieleni, enkä voi kuunnella Stamyksinaa. Sitähän nuo ovat mieltäpuolta, että Stamyksina on hyväkin yhtymä. Mutta kun se on Stamyksina.
Nyt kyllä pahoitit mieleni, kun varastit mielipahani. Olen ollut tuon numerokikkailun takia apea jo pitkän aikaa. Sama kuin se Num-kolme-rot -sarja, jota en koskaan katso kun mielestäni numeroita ei saa lykkiä sanojen keskelle kirjaimia korvaamaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt kyllä pahoitit mieleni, kun varastit mielipahani. Olen ollut tuon numerokikkailun takia apea jo pitkän aikaa. Sama kuin se Num-kolme-rot -sarja, jota en koskaan katso kun mielestäni numeroita ei saa lykkiä sanojen keskelle kirjaimia korvaamaan.

Sama juttu täällä, nuo numerot eivät ole minunkaan mieleeni. Nuo jäävät alitajuntaan, ja kun näkee mainoksen, päässä vilisee sanat Numkolmerot ja Stamwanna. Stamwanna siitä, että ajattelen aina tuon ykkösen englanniksi "one", ja lausuttuna se kuulostaa Stamwannalta. Ärsyttää siis nuo Numkolmerot ja Stamwannat. Mitä seuraavaksi? Ehdotuksia?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt kyllä pahoitit mieleni, kun varastit mielipahani. Olen ollut tuon numerokikkailun takia apea jo pitkän aikaa. Sama kuin se Num-kolme-rot -sarja, jota en koskaan katso kun mielestäni numeroita ei saa lykkiä sanojen keskelle kirjaimia korvaamaan.
Muistan vielä hyvin kun niin mieleni pahoitin silloin ehkä 7-vuotiaana, kun näin ekan kerran elämässäni kioskilla 7Up-merkkistä limua. Sitähän piti saada ostaa, ja pyysinkin kiskan myyjältä yhden pullon "seitsemän upia". Plikka nauroi pilkallisesti, kun pikkukaveri ei osannut kysyä sevenappia. Varmaan itketti ja sielu haavautui, mutta sain kuitenkin pullon. Ihan samaa snadisti maustettua sokerivettä seitsemän-upi oli kuin spraitti, mutta vähän erilainen pullo vaan. Jonkinlainen pettymys siis. Ei olisi pitänyt mennä koko vitun kiskalle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muistan vielä hyvin kun niin mieleni pahoitin silloin ehkä 7-vuotiaana, kun näin ekan kerran elämässäni kioskilla 7Up-merkkistä limua. Sitähän piti saada ostaa, ja pyysinkin kiskan myyjältä yhden pullon "seitsemän upia". Plikka nauroi pilkallisesti, kun pikkukaveri ei osannut kysyä sevenappia. Varmaan itketti ja sielu haavautui, mutta sain kuitenkin pullon. Ihan samaa snadisti maustettua sokerivettä seitsemän-upi oli kuin spraitti, mutta vähän erilainen pullo vaan. Jonkinlainen pettymys siis. Ei olisi pitänyt mennä koko vitun kiskalle.

Pahoitin mieleni myös lapsena 7Upin takia. Pullonkorkkikeräilyharrastuksen antamilla tiedoilla kutsuin kyseistä limua zupiksi. Kun luulin että se seiska on z-kirjain. Isäni sitten kerran, että zuppi on suomeksi seitsemän ylös. Se mielipaha ei unohdu koskaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun sunnuntain Urheiluruutu alkoi jollain ihme lajilla, jossa hypittiin jonkun laudan päällä. Siis jos tuommoisia höpölajeja on pakko näyttää, niin näyttäisivät edes siellä Urheiluruudun lopussa, vähän niin kuin kevennyksenä. Viikonloppuna on sentään ollut yleisurheilun SM-hallikisatkin, sillä olisi voinut aloittaa. Käänsin toiselle kanavalle ja kun palasin Urheiluruudun pariin, niin siellä nyrkkeilijät nyrkkeilivät - ottelun jälkeen. Ennen näytettiin ottelusta pätkiä mutta eipä näytetä enää, paitsi kun ei ole enää hyviä tapoja, niin sitten lehdistötilaisuustappeluita näytetään.

Jos ottelustakin pätkää näytettiinkin, niin en nähnyt sitä, koska olin siellä toisella kanavalla. Kylläpä harmittaa jos näytettiin ja en nähnyt sitä, ja vielä enemmän harmittaa jos ei näytetty, koska ei ole oikeuksia, kuten ennen oli!

Nyt on niin mieli pahoittunut, etten enää jaksa katsoa Urheiluruutua tälle iltaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin, kun taitoluistelija Laura Lepistö joutui pahoittelemaan aihettamaansa mielipahaa, joka ilmeni kun hän ilmoitti osallistuneensa Pohjois-Koreassa järjestettyyn luistelunäytöksiin. Harmittaa Lauran puolesta tällaset syytökset.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minäkin mieleni niin pahoitin Laura Lepistön puolesta, kun tätä moitittiin esiintymisestä Pohjois-Korean uuden johtajan kunniaksi. Ajatelkaa, miten pieni erhe se on verrattuna siihen, että Laura Lepistö esiintyisi kevään 2012 Helsingin jääkiekon MM-kisojen avajaisissa, jossa pönöttää todellinen diktaattorien diktaattori jääkiekkoliitosta, Kalervo Kummola, sivullaan uskolliset apupoikansa Timo Jutila ja Jari Kurri. Se näky on jo ajatuksenakin niin puistattava, että hyväksyn täysin, että Laura Lepistö valittsi pienemmän pahan ja esiintyi Pohjois-Koreassa, eikä Suomen kansan eliitille ja heidän hännystelijöilleen toukokuun MM-kisoissa. Olen kuullut, että suomalaiset kansanjoukot pakotetaan ennen MM-kisoja osallistumaan kansanjuhliin, joissa kansa juhlii MM-kisoja, joihin heitä ei kuitenkaan haluta katsomoihin pelejä katsomaan. Minä en sitten mitään taivaspaketteja ostele, älkää tulko edes tarjoamaan. Asia, että en näe pelejä, varmistetaan lipun hinnoilla, joilla saisi esim. S-Marketista 31 kg lohifilettä tai 150 litraa maitoa ja siirtämällä ottelut pois Yleisradion lähetyksistä. On tämä maailma, ajatelkaa, syön 250 grammaa lohta päivässä, niin yhden ottelulipun 155 euron hinnalla tällainen eläkeläinen ostaa lohet 4 kuukaudeksi tai lohet ja maidot 2 kuukaudeksi. Tietääköhän se Kummola, että markat vaihdettin euroihin jo 10 vuotta sittten, kun määräsi lippujen hinnat, tuskin, no ei se mitään. Katselen hiihtoa, mäkihyppyä ja kesällä yleisurheilua ja jalkapalloa. Pitäisköhän mennä huomenna taas hiihtolenkille, kun vähän kolottaa paikat, jos ei itsekin harrasta mitään urheilua. Se 25 kilometrin lenkki tekisi hyvän olon tunteen pariksi päiväksi. Perhana, pakkohan se lenkki on hiihtää huomenna jo heti aamusta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun minun perustamaani ketjua ei käytetä Fast Showsta keskusteluun, vaan mennään tuolla hauskin hahmo -ketjussa.

Ikään kuin tämä ei mielen pahoittamiseen riittäisi, niin kaiken kukkuraksi nimim. Johannes copy-pastettaa lippupropagandaansa myös tähänkin ketjuun.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ikään kuin tämä ei mielen pahoittamiseen riittäisi, niin kaiken kukkuraksi nimim. Johannes copy-pastettaa lippupropagandaansa myös tähänkin ketjuun.

Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin, kun asiallinen kritiikki, sotketaan propagandaan. Eikö se ole sellaista, kun nuoret 70-luvulla lauloivat, että "porvari juo työläisen verta Guatemalassa".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, ja aiheesta! kun yksi naapurin retalepoika kävi tekemässä lumityöt porttini edustalta, kun minulla sattui olemaan hieman heikompi päivä enkä jaksanut portinliepeitä päiväseltään kolata. Pirruuttaan se kävi yönselässä lumet kolaamassa, että saa ivapilkka silmissään naureskella, etten minä muka enää jaksa.

Saa se kyllä ainakin yhden viisi vuotta odotella, että minä tuolle kolttosentekijälle sanon sanaakaan!
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
24.2.2012 jää Jatkoajan historiaan suurena surun päivänä. Ruotsin prinsessan nimeksi on valittu Estelle Silvia Ewa Mary. Tämä varmasti koskettaa ihan jokaista, myös niitä jotka menevät asian kanssa piiloon kovan ulkokuorensa taakse, vaikka sisällä tuska on kova. Nyt alleviivaisin yhdessäolon tärkeyttä. Ketään ei saa jättää yksin tällaisena hetkenä. Jokaisesta tragediasta voidaan nousta entistä vahvempana. Vaikka nyt tuntuisi, että elämä ei ole elämisen arvoista eikä enää ikinä entisensä, vaikka kuinka pahalta tuntuu, muistakaa: Jossain vaiheessa kuitenkin - kului siihen sitten viikkoja, kuukausia tai vuosia - koittaa arkeen paluun aika. Tukekaamme toisiamme ja annetaan ajan parantaa haavat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun eilen aamulla töihin lähtiessäni lumenkuormaamista odottava kuorma-auto oli parkkeerattu jalkakäytävältä jalkakäytävälle eikä niinkuin normaalijärjellä ajateltuna jalkakäytävän suuntaisesti, jolloin halukkaat olisivat päässeet ajamaan tuon tärkeän lumenkuormaamistapahtuman ohitse sillä välin, kun nämä hartiavoimin työtänsä paiskivat vetävät sitä vitun norttiansa. Pystyin puremaan nyrkkiäni ja pysymään autossani, vaikka mieltä pahoitti niin ettei veri kiertänyt.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun Norjassa Holmenkollenilla hiihdetään 50 km:n kisa tai en minä siitä mieltäni pahoittanut, kyllä ja ei, vaan siitä kun kaikki lähtevät samaan aikaan hiihtämään. Kuinka ihmeessä Veikko Hakulinen olisi hiihtänyt ajan 3.33.33, jos hän olisi joutunyt nykypäivän hiihtotapaa sietämään ja hiihtämään lähes koko matkan muiden mukana. Olisi Veikko tietysti kisan voittanut, mutta loppukirissä ja muutamalla sekunnilla. Kuinka sellaista henkilöä voi pitää olympiasankarina, joka hiihtää 50 km muiden mukana ja voittaa loppukirin hiihtostadionilla. No, onneksi se hiihto näkyy vain maksukanavilla, joten taidan itse lähteä hiihtämään parinkympin lenkin, sen lyhyemmän ja sitten katson aamulla lehdestä tulokset tai urheiluruudusta, lottoarvonnan jälkeen, jollaiseen en rahojani tuhlaa, kun maksan veroja muutenkin ihan riittävästi. Poikakin sekoaisi ja menettäisi tolkkunsa lopullisesti, jos saisin lotossa 7 oikein ja voittaisin miljoonia euroja ylimääräistä rahaa, sen perittäväksi. Huono tapa tuo yhteislähtö.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun kävin kehumassa erästä nimimerkkiä ja se sitten ymmärsi viestin sataprosenttisesti väärin ja luuli minun vittuilevan, vaikka vielä erikseen sanoin, että tämä ei ole vittuilua. Höpötti jotakin ihan kummallista takaisin. Itseironian taju ilmeisesti kehittyy joillekin hieman myöhemmin.

Kyllä se olisi parempi olla kehumatta ketään. Niin, paitsi itseään voisi kehua, siinä kun tietää, ettei kehun kohde mieltään pahoita.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun piti katsoa TV:stä yleisurheilua ja sen jälkeen ampumahiihtoa, mutta suomalaisia urheilijoita ei ole kutsuttu mukaan ollenkaan MM-kisoihin. Onko tämä nyt EU:n syytä ja Suomen markan tavoin ovat urheilijat jotain eurooppalaisia vai mistä on kysymys.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Pekka Rautakallio antoi vinkkejä Kari Jaloselle. Taustalla Torpedo-valmentaja Sakari Pietilä."

Tällainen kuvateksti löytyy MTV3:n KHL-uutisesta. Taustalla on tietysti Sakke Lindfors, ei Sakari Pietilä.

Pahoitin mieleni. Ei Sakke Lindforsia saa Pietilään sekoittaa!
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun kävin kehumassa erästä nimimerkkiä ja se sitten ymmärsi viestin sataprosenttisesti väärin ja luuli minun vittuilevan, vaikka vielä erikseen sanoin, että tämä ei ole vittuilua. Höpötti jotakin ihan kummallista takaisin. Itseironian taju ilmeisesti kehittyy joillekin hieman myöhemmin.

Kyllä se olisi parempi olla kehumatta ketään. Niin, paitsi itseään voisi kehua, siinä kun tietää, ettei kehun kohde mieltään pahoita.

Turha sitä on hyvää sanaa kenellekään sanoa, kuitenkin ottavat vittuiluna. Kyllä minä tänään taas niin mieleni pahoitin kun kaupassa ajattelin myyjälle vähän enemmän puhua niin kummallisesti vain katsoi. Luuli varmaan että koitin iskeä, heti saa pahoja katseita kun koittaa olla ystävällinen. Enpä enää kyseisen naisen kassalle mene.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun katsoin Sukaria, jossa pojat hankkivat Topille kirjaprojektia varten läppärin. Katsoin että perkele, siinä on kunnon tietokone, Acer 1350 vuodelta 2004 tms. Samanlainen kuin millä tätä viestiä kirjoitan. Kyllä lähtee, laatupeli läpikotaisin, ihan minttikuntoinen vieläpä.
No se läppäri oli käsikirjoitettu ohjelmaan vaan sitä varten että Topi sai heittää sen parvekkeelta alas. Onko oikein, ei kyllä ole.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun katsoin Sukaria, jossa pojat hankkivat Topille kirjaprojektia varten läppärin. Katsoin että perkele, siinä on kunnon tietokone, Acer 1350 vuodelta 2004 tms. Samanlainen kuin millä tätä viestiä kirjoitan. Kyllä lähtee, laatupeli läpikotaisin, ihan minttikuntoinen vieläpä.
No se läppäri oli käsikirjoitettu ohjelmaan vaan sitä varten että Topi sai heittää sen parvekkeelta alas. Onko oikein, ei kyllä ole.
Ei jumalauta, oli kyllä helvetin hyvää näyttelemistä Topilta ja tältä naapurilta, oliko se nyt Raili? :) Huikeaa, Topi raivoissaan kävelee partsille - odottaa sen verran että kameramies kerkiää alas - ja heittää kiivastuksissaan ihan pakasta vedetyn läppärin tantereelle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No se läppäri oli käsikirjoitettu ohjelmaan vaan sitä varten että Topi sai heittää sen parvekkeelta alas. Onko oikein, ei kyllä ole.
Tuollaisesta näpertämisestä voi hyvillä mielin pahoittaa mielensä. Topin luulisi tehneen kauppakeskustensa kanssa sen verran pätäkkää, että jotain konkreettisempaa pitäisi saada särkymään että särkeminen tuntuisi ylipäätään miltään.

Vanhan läppärinraadon paiskominen parvekkeelta ei tietty muutenkaan kuulosta rokkimiesten touhuilta. Silloin kun Keith Moon vielä eli ja hengitti, niin televisiota pienempiä esineitä The Who ei varmaan vaivautunut viskomaan hotellin partsilta kadulle. Jos Sukari olisi heittänyt PC:n perässä esim. sohvakaluston, baarikaapin viinoineen ja Bunuelin Kulta-aikaa mukaillen roomalaiskatolisen piispan (Suomessa käy myös luterilainen tai kreikkalaiskatolinen kirkonmies kunhan on kasukka-asu), niin tässä olisi ollut jo suht vakavaa yritystä laittaa ranttaliksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silloin kun Keith Moon vielä eli ja hengitti, niin televisiota pienempiä esineitä The Who ei varmaan vaivautunut viskomaan hotellin partsilta kadulle.
Niin, se on Suomessa eri mittakaava. Hitto kun muistaisi mikä se bändi oli, joka suunnitteli heittävänsä television hotellin ikkunasta, mutta pienen budjettilaskelman jälkeen päätyivätkin viskaamaan vain kaukosäätimen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös