Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 98 283
  • 387
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lisäksi kyseisen verkkokaupan pitäjä Valtteri Lindholm vaikuttaa tämän lainauksen mukaan loistavalta kaverilta: "Itsehän olen ihminen, joka tykkää suututtaa ihmisiä. Kun tekee sen firman kautta, se on vielä hauskempaa."
Koko Varustelekan nettikataloogi on täynnä vastaavan sarjan settiä. Tietynlainen nenästä verta kaivava riettaan riemukas epäkorrektius kukkii tuolla mehukkaasti. Sivusto on varsinainen apaja edistyneemmällekin mielensäpahoittajalle.

Lainataan tähän pätkä natsiupseerin nahkamanttelin tuotekuvauksesta:

Varusteleka kirjoitti:
Kaikkien kettutyttöjen ja fanaattisten luonnonsuojelijoiden harmiksi materiaali on ihan aitoa nahkaa, eikä mitään gummilederiä. Eläin, josta nahka on riivitty, on ollut lehmä. Saksassa on sellaisia turkislehmätarhoja, jossa lehmiä pidetään liian pienissä häkeissä ja niistä käytetään hyväksi vain nahka, loput dumpataan Itämerta rehevöittämään. Se on tosi epäekologista.

Koko tuotekuvaus löytyy Varustelekan sivuilta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kyllä ainakin meillä päin hihattomat t-paidat ovat aina olleet wifebeatereita, vaimonhakkaajapaitoja tai vaimareita. Äärimmäisen tyylittömyytensä lisäksi vaimonhakkaajapaidat ovat myös älyttömän mukavia. Tottakai tuostakin joku kukkahattutäti voi itseensä ottaa.

Sent while wearing a wifebeater-shirt.

Minulle kävi viime Berliinin reissulla pikkuisen nolo hommeli. Lentokentällä päälläni oli huppari jonka naispuolinen turvatarkastaja käski ottaa pois. No, sen alla oli Bundeswehrin vaimari, vieläpä kooltaan vähän liian pieni niin että rintakarvat pursusivat ulos. Tarkastaja päästi jonkinlaisen "Uuschhh!" -äännähdyksen ja käski laittaa hupparin heti takaisin päälle.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle kävi viime Berliinin reissulla pikkuisen nolo hommeli. Lentokentällä päälläni oli huppari jonka naispuolinen turvatarkastaja käski ottaa pois. No, sen alla oli Bundeswehrin vaimari, vieläpä kooltaan vähän liian pieni niin että rintakarvat pursusivat ulos. Tarkastaja päästi jonkinlaisen "Uuschhh!" -äännähdyksen ja käski laittaa hupparin heti takaisin päälle.
Kenties kyseessä oli Uschi Disl, joka koki tarvetta esitellä itsensä nähtyään tuuheat rintakarvat armeijakuteissa. Toki olisit voinut hieman pöyhiä tuota karvapehkoasi Herra 47 -tyyliin tehdäksesi vielä ikimuistoisemman vaikutelman Uschiin.
 
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.

Tuulettaminen urheilussa.

Perjantaina pelattiin satakuntalaisen pääsarjakiekkoilun kauden avausottelu. Pojat läpsyttelivät ensimmäisen erän tasapuolisesti nollaan nollaan. Samaa solidaarista menoa jatkettiin vielä toisenkin erän puoliväliin asti ja vähän ylikin. Sitten kotijoukkue söhelsi kiekon kanssa omalla siniviivallaan ja menettivät pelivälineen porilaisille. Tilanne päättyi maaliin. Maalin teki porilainen pojankloppi, sotilaspassin omaamamaton huithapeli. Ei siinä mitään. Mutta se tuulettaminen. Toistan. Se tuulettaminen. Poikanen pyöritteli käsiään ja lopuksi vilkutti kotijoukkueen kannattajille. Ei mitään kunnioitusta. Ihmisille ei kuulu vilkutella. Seppo Räty ja Janne Ahonen eivät vilkutelleet. He kilpailivat ja pärjäsivät. Mutta. Eivät vilkutelleet. Urheilussa on kyse liikkumisesta ja kilpailemisesta. Ei käsien heiluttamisesta ja kannattajille vilkuttamisesta. Koitin lääkitä mielipahaani viinalla. Ei auttanut. Aamulla oli paha olo ja oksetti.

PS. Soitin SM-liigan toimitusjohtajalle ja ilmoitin suoraan asiani. Sen, etten seuraa enää otteluita, ennen kuin tuulettaminen kielletään. Tuote on surkea.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun näin jossakin termin sukupuolenkorjausleikkaus. Ennenhän - eli parempaan aikaan - se termi oli sukupuolenvaihdosleikkaus, nyt se on sukupuolenkorjausleikkaus. Kyllä se on vääryyttä korrektiuden nimissä, kun valehdellaan päin naamaa. Oikeasti sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus.

Minne minun pitää tämä ehdotus sanoa, että se otetaan mietintään? Jatkoajassa tunnelmat voivat tolkkuneistossa vähän levitä mutta kyllä minä haluan asialle virallisen tunnustuksen. Eduskuntavaalitkin juuri menivät eikä kukaan ehdi lupaamaan, että ottaisi asian esille. Olisihan se nyt perkelettä jos autohajottamo olisi nimeltään autonkorjauspaikka. Viepä sinne sitten autosi vuosihuoltoon. Kivan kuution saat. Katsele sitä sitten takkasi reunalta ja mieti näitä termiasioita siltä vakavuuskantilta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun näin jossakin termin sukupuolenkorjausleikkaus. Ennenhän - eli parempaan aikaan - se termi oli sukupuolenvaihdosleikkaus, nyt se on sukupuolenkorjausleikkaus. Kyllä se on vääryyttä korrektiuden nimissä, kun valehdellaan päin naamaa. Oikeasti sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus...

Eiks tuon pitäisi olla Kauneus- ja terveysministerin hallinnonalaan kuuluva asia? Sinne vaan adressia pukkaamaan nimimerkillä "Joukko epätoivoisia agressiivikkoja" tms.

Uskot sie, että kohta ne alkavat kutsua sitä eheyttämisleikkaukseksi?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllä minä taas mieleni pahoitin siitä, että nykyään puhutaan jääkiekkokaudesta termillä sesonki. Aikaisemmin se oli suomalainen termi kausi. Miksi ihmeessä sitä on pitänyt mennä hakemaan jokin lainasana tähän kun vanhakin oli hyvin paikkansa pitävä ja selkeä? Kysyn vaan!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sinne vaan adressia pukkaamaan nimimerkillä "Joukko epätoivoisia agressiivikkoja"
Jos ei nykypäivänä epätoivossa elä, niin kyllä silloin päässä viiraa. Niin että kiitos siitä maininnasta! Tässä maailmassa ei tolkulla voi olla muuta olemusta kuin epätoivo. Maailmassa, josta Veikko Huovinenkin lähti kehittämällä itselleen syöväni, kun ei enää jaksanut tätä menoa katsella. Aggressiivisuuteen emme vaivu, torrakkoni ei tästä katumuksille nouse, vaikka asia onkin vakava ja tärkeä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun luin uutisen Lähi-Idän tapahtumista. Uutisessa jotkut Lähi-Idän mopedipojat vetivät äsken teloitettua ihmisen raatoa mopedin perässä. Siitäkin tietenkin jo mieleni pahoitin mutta lisäksi siitä, ettei tässä Ilta-Sanomien uutisessa kertaakaan paheksuttu tuota mopedipoikien toimintaa! Koko jutun luin sillä mielin, että jossain kohtaa joku Virallinen Paheksuja ja Parempi Ihminen sanoo, että tuo on väärin, hyihyi. Vaan eipä sanottu vaan uutinen kerrottiin pelkkänä faktana. Sitten ne siellä lehdessä paheksuvat jos jollakin oli presidentin linnan juhlissa liian suuri kaula-aukko. Kyllä tuolla raadolla se kaula-aukko voi olla vielä suurempi, saattaa päivä paistaa läpi siitä aukosta. Eikä sitä nyt siellä lehdessä paheksuta.

Voi tätä maailmaa. Lukitsen oven, asetan verhot ikkuinoitteni eteen ja kuuntelen Tapio Rautavaaraa, niin pysyy turvassa kaikelta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun luin uutisen Lähi-Idän tapahtumista. Uutisessa jotkut Lähi-Idän mopedipojat vetivät äsken teloitettua ihmisen raatoa mopedin perässä. Siitäkin tietenkin jo mieleni pahoitin mutta lisäksi siitä, ettei tässä Ilta-Sanomien uutisessa kertaakaan paheksuttu tuota mopedipoikien toimintaa! Koko jutun luin sillä mielin, että jossain kohtaa joku Virallinen Paheksuja ja Parempi Ihminen sanoo, että tuo on väärin, hyihyi. Vaan eipä sanottu vaan uutinen kerrottiin pelkkänä faktana.
Uutiskuvasta käy ilmi, että mopoilla kuskattiin joissakin tapauksissa jopa kolmea aikuista miestä. Samoin ruumista vedettiin mopolla, jonka kyydissä matkusti ennestään jo kaksi elävää mopoilijaa. Tämä on ehdottomasti ylikuormausta, ja moinen on varmasti laitonta myös Gazan kaistaleella. Paheksun välinpitämätöntä liikennekulttuuria. Kyseessä on ehdottomasti vähintään rikesakon arvoinen teko jo tällaisenaan. Lisäksi on raskauttavaa, ettei kenelläkään mopoilijoista ollut yllään kypärää.

Ylikuormauksesta vielä sen verran, että sehän rasittaa erityisesti mopon kytkintä ja koko voimansiirtoa. Ei taida mennä takuun piikkiin, jos tulee kallis vaihteisto- tai moottoriremppa, kun näin selvästi on dokumentoitu että pojat käsittelevät mopojaan kovakouraisesti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun luin uutisen Lähi-Idän tapahtumista. Uutisessa jotkut Lähi-Idän mopedipojat vetivät äsken teloitettua ihmisen raatoa mopedin perässä. Siitäkin tietenkin jo mieleni pahoitin mutta lisäksi siitä, ettei ...

Jos tuommoista Suomen vapaassa lehdistössä erehtyisi paheksumaan, jopa soisivat pian-äkkiä Tuomio_jan tuomiopäivän pasuunat paheksunnan merkiksi. Eihän se nyt käy päinsä, että moisesta oikeutetusta ruumiinhäpäisemisestä ketään julkisesti tuomittaisiin - ei, paitsi jos siihen syyllistyisi vastapuoli tai jokin sen tukija tai ihan peräti liittolaiseksikin nimetty osapuoli.

Meidän intellektuelli, joksi hänen seniiliyttään nykyisin(kin) kutsutaan, ulkoministerimme ripustaisi nahkurin orsille pilkattavaksi vaikka Äiti Teresan mieluummin kuin lähtisi tuomitsemaan eläviä ja kuolleita oman pikku idealistisen maailmansa virtuaalilemmikeistään, jotka tuossa linkittämässäsi kuvassa suurta urheiluhenkeä uhkuen ilman kypäriä ajelevat - näitä lisää meillekin!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyllä minä nyt suuresti mieleni pahoitin kun "homoperseet" jakoivat jälleen kerran oikeutta siten kuten taitavat eli näemmä vasemmalla kädellä ja sitenkin vieläpä hyvin kehnolla tapaa. Mutta mitäpä sitä voi muuta odottaa kuin vasemmalla kädellä jaettuja tuomioita kun lusikalla kerran on oikeudenkäyttömallia jaettu eikä kauhalla kuten olettaa saattaa, kuten sivistysvaltioissa on tapana tehdä.

On se nöyränä poikana otettava vastaan mitä tarjoillaan ja vieläpä hymyten kiitettävä siitä ja kumarrellen poistuttava paikalta jotta ei vaan jää oikeudenjakajalle paha mieli ja suuren suuri ahdistus! Mutta kerran tämä nöyryytetty kansa nousee kapinaan ja se on leikin loppu se, sen jälkeen alkaa itku ja hammastenkiristys oikeudenjakajilla ja tulee suru puseroon monen turhan tuomion tähden. Mutta sen aika ei ole vielä ei, mutta tuleva sekin aika on ja sitä suuresti odottakaamme!

vlad.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun kävin tänään Prismassa ja siellä oli joulu menossa. Jos nyt joulun henkeä marketti haluaa muistaa, niin kaikki turhuus pitäisi joulun ajaksi ottaa hyllyiltä pois ja jättää sinne lähinnä peruselintarvikkeita ja lamppuja. "Tule meille, meillä on joulukuun ajan hyllyt puoliksi tyhjillään!", siinä olisi oikeanlaista joulun henkeä. Jos jossain tuollaisen mainoksen näkisin, niin enpä muissa kaupoissa joulukuisin kävisikään. Neuvostoliitossa ei ollut joulu ainainen vaan joulu oli kielletty ja hyllyt aina tyhjillään, että turha on sinne verrata.

Kaiken lisäksi kassojen edustalla oli menossa lasten esittämänä tiernapoika-esitys, se minua erityisesti juili. Irvokasta touhua ratsastaa joululla ja vieläpä lapsilla noin pitkälti, kun pääsyy on vain saada mahdollisimman paljon rahaa ja sitä varten on uskonto valjastettu keppihevoseksi.

Ostin kaupasta 8,5 L maitoa, rasiallisen kiivejä, 600 g raejuustoa, 200 g tummaa suklaata ja 300 g karitsa-nauta-jauhelihaa. Nuo maksoivat yhteensä 15,50 euroa eli 92,16 markkaa. Eivätpä saaneet minua huijattua, ostin mitä halusin enkä mitään jouluista eli ylimääräistä. Varmasti siellä johtajistossa raapivat päätään, että missä meni pieleen, kun maanantaina tutkivat kuvanauhoilta mm. minun ostoksiani. Toivottavasti pahoittavat mielensä, että oppisivat!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun näin jääkiekkoilijan haastattelun.

Miksi noilla jääkiekkoilijoilla on pipo päässä, kun niitä haastatellaan hallissa. Olisi edes kypärä, niin hyvällä katsoisin. Mieluiten sellainen vanhanliiton Jofa. Kaikilla sellainen samanlainen pipo. Olisi edes jollakin karvalakki. Lipareet sivuilla heiluisivat.

Minulla on justiin sellainen karvalakki. Tässä iässä se kuuluu olla. Ja aiemmassakin iässä.

Ne kysymyksetkin. Aina samaa. Jos olisin jääkiekkoilija, niin aina aluksi erätaukohaastattelussa kaivaisin esille ruskean paperipussin, jossa olisi uskovaisten pastilleja ja sanoisin erätaukohaastettelijalle ensimmäisen kysymyksen kohdalla, vilpittömällä äänellä: "otakko kompijaisia". Siinä pitäisin niin kauan, että ottaisi. Ei auttaisi "ei". Toistaisin kysymyksen niin usein, että ottaisi. Jos ei ottaisi, en vastaisi mihinkään kysymykseen. Ikinä en vastaisi asioihin, joita kysytään. Paitsi jos kysyisivät asioita, joita ei kysytä. Kyllä minä niiden kysymykset tiedän jo kysymättäkin. Älyäni pahoinpidellään jos ne kysymykset esitetään.

Kerrankin Polvijärvellä eräs traktori oli ajellut pitkin jäitä. Sitten oli jää pettänyt miestä ja mies sekä traktori ulahtivat jäihin. Mies pääsi maihin uiden luotettavammalle jäälle, joka piti, kun ei tarvnnut traktoria pidätellä. Sinne meni toimittaja juttua tekemään. Esitti ensimmäisekseen: "Miltä nyt tuntuu?".

Herra paratkoon. Karvalakki päähän ja ajatuksia karvalakin alle.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun näin jääkiekkoilijan haastattelun.

Miksi noilla jääkiekkoilijoilla on pipo päässä, kun niitä haastatellaan hallissa. Olisi edes kypärä, niin hyvällä katsoisin. Mieluiten sellainen vanhanliiton Jofa. Kaikilla sellainen samanlainen pipo. Olisi edes jollakin karvalakki. Lipareet sivuilla heiluisivat.

Minä tiedän, ettet tätä halunnut kuulla, mutta siksi on pipo päässä, koska sponsorit tykkäävät sellaisesta junttimaisuudesta. Sponsorit tykkäisivät varmaan enemmän tatuoinneista otsalohkoon, mutta pelaajista en niin tiedä. Minä niin tykkäisin siitä, että jokrujen pelaajat alkaisivat taas käyttämään Hackmannin kattiloita kypärinään. Eikä tarttisi käyttää sponsoripipoja.

Mutta minäkin mieleni taas niin pahoitin, koska join taas kalliin ja pitkän oluen, joka oli vielä vahvaakin, enkä nyt kykene ajelemaan vaikka nälkä olisi eikä ruokaa ole kotonassa. Pitääkö tästä euforisesta tilasta nyt palata reaalimaailmaan ja kävellä kahdensadan metrin päähän Saleen ostamaan terveellistä ruokaa? Tiedän kyllä mieleni pahoittuvan tästä. Ei ole helppoa tämä elämä, monessakaan suhteessa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin, kun kokkiohjelmassa nyljettiin ja suolistettiin kani. Siis ihan järkyttävää, koko ohjelma meni meidän taloudessa boikottiin. Enkä ole ajatuksineni yksin, on niitä muitakin mielensäpahoittajia. Siis lihahan tulee kaupasta vakuumipakkauksessa, siitä vain kaataa pannulle. En ymmärrä, miksi sen eteen pitää tappaa eläimiä ja niiden ruumiit vielä tuolla lailla barbaarisesti häpäistä!
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis lihahan tulee kaupasta vakuumipakkauksessa, siitä vain kaataa pannulle. En ymmärrä, miksi sen eteen pitää tappaa eläimiä ja niiden ruumiit vielä tuolla lailla barbaarisesti häpäistä!

Tämä voi tulla shokkina, mutta ne lihat niissä pakkauksissa on tapettujen eläinten lihaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä voi tulla shokkina, mutta ne lihat niissä pakkauksissa on tapettujen eläinten lihaa.

Mitä sä selität? Sähkö tulee seinästä, vesi hanasta ja liha vakuumipakkauksesta.

*edit*

Tai voi se liha olla pakattuna suojakaasuunkin. Näitä on erilaisia. Ja Freddie tuossa alapuolella esittää ihan validin pointin.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Häkkisen Mika voisi käydä kehitysmaissa antamassa hanaa. Tai vaihtoehtoisesti Matti Hana. Myös Oras Tynkkynen menisi paremman puutteessa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun Eckerö Linen matkustajat joutuivat menemään autokannen kautta laivaan eikä edes syytä kerrottu. Iltasanomiin on kuitenkin pitänyt soitella. Ei helvetti sentään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös