Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 97 819
  • 387

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä kyllä mieleni pahoitan, jos ei mies edes syödä saa rauhassa. Olkoonkin kokoomuslainen, joka varmasti on tuonkin herkun vienyt jonkun nälkiintyneen yksinhuoltajan kädestä ja nauranut paskaisesti päälle. Mene akka töihin niin saat ruokaa lapsillesi! Mutta antakaa Petterin nyt vetää maha täyteen, jos siitä tulisi leppoisampi ja kykenevä ymmärtämään köyhän hätää.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota

Tämän ketjun kamaa ehdottomasti. Kaikkia ei voi miellyttää.
Voi luoja. Ennen kuin Kuopion keskuskaatopaikka on päätetty sitovasti modifioida 8000 katsojaa vetäväksi, moderniksi jalkapallostadioniksi, ei jutussa esiintyvillä Kuopion kaupunginjohtajalla ja kaupunginhallituksen puheenjohtajalla ole Majoneesin lupaa käyttää aikaansa non-senseen. Mä häpeän.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jollain on ilmeisesti liikaa ylimääräistä aikaa, tai pipo muuten vaan liian tiukalla.


Neuvosto sai mainoksesta lausuntopyynnön yksityishenkilöltä, jonka mukaan mainos on hyvän tavan vastainen, koska se on perheenisää halventava.

20 sekunnin mittaisessa mainoksessa isä seisoo talon ulkopuolella sateessa ja sisällä vaimo ja kaksi lasta laulavat laulua, jossa sanotaan muun muassa ”uusi netti tai uusi faija”. Isä puhuu puhelimessa Telian asiakaspalvelun kanssa.

Mainoksessa vilahtavat myös kyltit ”Faija vaihtoon”, ”Äiti on buu ellei viihdettä tuu”, ”Lisää luuta ja takuuta” ja ”Meille uusi luuri”.

Lausunnonpyytäjän mielestä mielenosoitukseksi kutsuttu lasten ja äidin käytös isää kohtaan on ”henkistä ja fyysistä väkivaltaa”.

Paska mainoshan toi on, mut silti..
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jollain on ilmeisesti liikaa ylimääräistä aikaa, tai pipo muuten vaan liian tiukalla.



Neuvosto sai mainoksesta lausuntopyynnön yksityishenkilöltä, jonka mukaan mainos on hyvän tavan vastainen, koska se on perheenisää halventava.

20 sekunnin mittaisessa mainoksessa isä seisoo talon ulkopuolella sateessa ja sisällä vaimo ja kaksi lasta laulavat laulua, jossa sanotaan muun muassa ”uusi netti tai uusi faija”. Isä puhuu puhelimessa Telian asiakaspalvelun kanssa.

Mainoksessa vilahtavat myös kyltit ”Faija vaihtoon”, ”Äiti on buu ellei viihdettä tuu”, ”Lisää luuta ja takuuta” ja ”Meille uusi luuri”.

Lausunnonpyytäjän mielestä mielenosoitukseksi kutsuttu lasten ja äidin käytös isää kohtaan on ”henkistä ja fyysistä väkivaltaa”.

Paska mainoshan toi on, mut silti..
Miksi miestä saisi halventaa?

Jos ollaan yleisesti kiusaamista vastaan niin ei kai tarpeen ole tehdä huumoria siitä, että onpa tunari äijä ja perheensä päähän potkima.

Mulla on varmaan pipo kireällä, kun mulle näistä tulee aina mieleen perhe tai yhteisö, jossa jotakin perheen tai yhteisön jäsentä haukutaan yhteistuumin ja se on jotenkin muka hyväksyttävää ja jonkun mielestä vielä hauskaa.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi miestä saisi halventaa?

Jos ollaan yleisesti kiusaamista vastaan niin ei kai tarpeen ole tehdä huumoria siitä, että onpa tunari äijä ja perheensä päähän potkima.

Mulla on varmaan pipo kireällä, kun mulle näistä tulee aina mieleen perhe, jossa jotakin perheen jäsentä haukutaan yhteistuumin ja se on jotenkin muka hyväksyttävää ja jonkun mielestä vielä hauskaa.
Halvennetaanko tässä muka? Ei mun, eikä myöskään mainonnan eettisen neuvoston mielestä. Lähinnä pointti nyt oli, että joku pahoittaa tästä niin paljon mielensä, että viitsii nähdä vaivaa, ja lähteä syyttämään mainosta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta. Ja olihan siellä äiti on buu kylttikin, miksi valittaja ei siitä ole valittanut? Mitään hauskaa tässä ei missään nimessä ole, todella ärsyttävä ja typerä mainos kaikinpuolin!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Halvennetaanko tässä muka? Ei mun, eikä myöskään mainonnan eettisen neuvoston mielestä. Lähinnä pointti nyt oli, että joku pahoittaa tästä niin paljon mielensä, että viitsii nähdä vaivaa, ja lähteä syyttämään mainosta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta. Ja olihan siellä äiti on buu kylttikin, miksi valittaja ei siitä ole valittanut? Mitään hauskaa tässä ei missään nimessä ole, todella ärsyttävä ja typerä mainos kaikinpuolin!
Ehkä ei. Tyyli ärsyttää joka tapauksessa

Täydellisiä tampioita Telia ainakin miehistä tekee mainoksissaan. Joku ostaa hevosen, kun toinen on puhunut liittymistä, joku on lastensa mielestä vaihdettava, kun ei osaa hoitaa asioita ja yksi on typerä gloryhunter.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä ei. Tyyli ärsyttää joka tapauksessa

Täydellisiä tampioita Telia ainakin miehistä tekee mainoksissaan. Joku ostaa hevosen, kun toinen on puhunut liittymistä, joku on lastensa mielestä vaihdettava, kun ei osaa hoitaa asioita ja yksi on typerä gloryhunter.
Täysin samaa mieltä tästä. Onneksi ei oo mitään kyseisen firman liittymiä.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä siinä on, että niitä muniaan pitää esitellä kaupassakin?


Samassa jutussa myös:

10 päiväsakkoa määräsi syyttäjä myös miehelle, joka masturboi julkisella paikalla keskellä kirkasta päivää.

Tämäkin tapahtui helmikuisena perjantaina.

33-vuotias mies masturboi Helsingissä Vallilan kirjastossa niin, että sivulliset näkivät. Tässäkin tapauksessa poliisi tutki asiaa rikosnimikkeellä sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen.

Hyi vitun pervot!
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Mikä siinä on, että niitä muniaan pitää esitellä kaupassakin?



Samassa jutussa myös:

10 päiväsakkoa määräsi syyttäjä myös miehelle, joka masturboi julkisella paikalla keskellä kirkasta päivää.

Tämäkin tapahtui helmikuisena perjantaina.

33-vuotias mies masturboi Helsingissä Vallilan kirjastossa niin, että sivulliset näkivät. Tässäkin tapauksessa poliisi tutki asiaa rikosnimikkeellä sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen.

Hyi vitun pervot!
Mikäköhän vitun idea tässäkin on? Miksi pitää julkisella paikalla ja miten edes kehtaavat? Saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös