Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 97 944
  • 387

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kyllä minä mieleni niin pahoitin kun selastoja innostui selostaessaan jääkiekkotappelua. Kyllä ei sellainen olisi tullut kyseeseen kun minä olin nuori tai ainakin olisi yleisönosastolle kirjoitettu ja haukuttu kyseinen selostaja. Yleisökin vain taputti ja pelaajat hakkasivat mailoillaan jäätä hyväksymisen merkiksi, vaikka oikein olisi ollut antaa kuulla kunniansa!

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2012011915096588_jk.shtml
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Opiskeluaikoina Tampereella käytiin vaimon (silloisen tyttöystävän) kanssa katsomassa paikallisvääntöjä, minä kannatin Ipaa ja vaimo Tapparaa. Ihan kuumaa meinikiäkin ajoittain siellä oli.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun näin että klo 13.27 mennessä ei pelipäivänä ole Jatkoajalla edes otteluketjua Tampereen paikalliselle avattu. Eikö siellä vaan kiinnosta? Täytyykö tässä ihan ulkopuolisen mennä se tekemään? Paha mieli on.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun näin että klo 13.27 mennessä ei pelipäivänä ole Jatkoajalla edes otteluketjua Tampereen paikalliselle avattu. Eikö siellä vaan kiinnosta? Täytyykö tässä ihan ulkopuolisen mennä se tekemään? Paha mieli on.

Ei tarvitsee enää olla pahoilla mielin, sillä avasin otteluketjufoorumille asiaan vihkiytyneen ketjun.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ei tarvitsee enää olla pahoilla mielin, sillä avasin otteluketjufoorumille asiaan vihkiytyneen ketjun.

Kyllä minä taas mieleni pahoitin kun Tampereen paikalliselle meni otteluketjun avaamaan SteelGate, jonka ensimmäisenä suosikkijoukkueena lukee Oulun Kärpät.
 

Schadowan

Jäsen
Kyllä minä taas mieleni pahoitin kun Mikko Kuustonen torkeästi loukkasi sotaveteraanien tunteita sanomalla, ettei armeijassa opi muuta kuin syömään munkkeja ja tumputtamaan.

Sotaveteraanit raivostuivat Mikko Kuustoselle: - Ilta-Sanomat

Juuri meinasin tulla sanomaan samaa!

Voi ETTÄ minkä menit tekemään Mikko Kuustonen. Menit meidän veteraaneja pilkkaamaan törkeällä tavalla ja vielä televisiossa! Nyt on alku - ja loppuviikko täysin pilalla ja mieli pahoitettuna.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kyllä minä niin mieleni myös tuosta pahoitin. Todellakaan tullut mieleenkään alkaa siellä tumputtamaan, johan siitä olisi riemu revennyt. Sitä paitsi se varusmiestupa oli maailman epäeroottisin paikka, muistelen että jengi oikein ihmetteli kun siellä ei aamullakaan seiso.

Pinkan reunat opin viikkaamaan suht särmästi ja punkan kiristämään niin että kolikko todellakin pomppasi ylös. Miksei Kuustonen noista maininnut? Ymmärrän sotaveteraanien tuohtumuksen.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Laitetaan tästä vielä radioselostusta Innsbruckin talviolympiakisojen naisten 5 km hiihdosta. Vuosi on siis 1976 ja venäläishiihtäjien sukunimien painotukset selostajalla viturallaan. Helena Takalo lausuu tosin venäläisen kilpakumppaninsa eri tavalla kuin YLEn jamppa.

Loistava linkki! (Löytyi muuten tuota kautta legendaarinen -76 Puola-Neuvostoliitto -ottelukin, yksi historian oudoimpia urheilutuloksia.) Selostajien äänensävyt eivät oikein paljasta sitä, miten valtaisan tärkeitä nuo kisat olivat. Siinä ei urheilutarjonnassa usein ollut runsauden pulaa noina vuosina, eikä ollut kahdessa kanavassa liian paljon valinnan varaa. Oma ensimmäinen selvä muistikuvani tietystä kilpailusta on Montrealin viisitonninen tuon vuoden kesältä, mustat paidat vain näyttivät menevän väkisin ohi loppusuoralla...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
IS: Vammaisen tuuppiminen tv-mainoksessa tyrmistyttää

Eli taas (tai no jo pari päivää sitten) on mieli pahoitettu:

IS kirjoitti:
Katsojat ovat hämmästelleet julmalta näyttävää tönimistä keräyskampanjan tv-mainoksessa.

Onhan mainoksen loppu kieltämättä hieman koomisen oloinen, mutta kyllä saa aikamoiset lasit päässä katsoa, jos tuosta saa julmaa ja tarkoituksellista (näkö)vammaisten tylytystä. Ja erityisesti kun tuossa vielä kerätään rahaa juuri ko. ihmisryhmälle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin,

kun sähkötupakkani pamahti ETA-alueelta postiluukkuuni ilman jatkojohtoa.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kun tyttöystävän nielurisaleikkauksen takia en muutenkaan saa kahteen viikkoon niin viimeisenä iltana ennen leikkausta kun olisi ollut täydellinen paikka hieman jörniä niin sitten ei kuulema haluttanut....

Muuten on kyllä aina kelvannut mutta perkele sen kerran kun pitäisi saada että jaksaa odottaa niin sitten ei saakkaan niin kyllähän siinä menee mieli matalaksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun tyttöystävän nielurisaleikkauksen takia en muutenkaan saa kahteen viikkoon niin viimeisenä iltana ennen leikkausta kun olisi ollut täydellinen paikka hieman jörniä niin sitten ei kuulema haluttanut....

Muuten on kyllä aina kelvannut mutta perkele sen kerran kun pitäisi saada että jaksaa odottaa niin sitten ei saakkaan niin kyllähän siinä menee mieli matalaksi.

Mitä kautta ne nielurisat oikein leikataan?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun vein lapset elokuviin, mutta Munamies ei esittänytkään siinä itseään vaan Aku Hirviniemen roolihahmoa.

Vanhemmat raivostuivat Varasto-elokuvasta: | Leffajutut | Iltalehti.fi

Olisi aika paljon sanottavaa, mutta tuo virkamies sen kauniiseen asuun tiivistää uutisen lopuksi.

Niin jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Aku Hirviniemellä ja Munamiehellä ei toistensa kanssa ole mitään tekemistä ja taas kerran tulee mieleen, että kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niin jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Aku Hirviniemellä ja Munamiehellä ei toistensa kanssa ole mitään tekemistä ja taas kerran tulee mieleen, että kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa.

Meikä käsitti tuon niin, että Munamies esittää elokuvassa Harjakaista tai sitä torttu-akkaa. En muista enkä tarkista hänen nimeään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun haukuin exäni uutta heilaa kusipääksi. Tervaa ja höyheniä minulle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tulipas paha mieli, kun luin tuota koulukiusaamisketjua ja varsinkin se hetki, kun kirjoitin sinne. Tekisi mieli poistaa koko viesti, mutta antaa olla. Tarpeeksi monesti jos mielensä pahoittaa, niin iloisesta mielestä tulee poikkeustila. Sitä kutsutaan masennukseksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
... kun juuri olin kuuntelemassa youtube-videopalvelusta uutta Stam1na-levyä ties kuinka monetta kertaa keskiviikon tilipäivää ja levykauppareissua odotellen, niin menivät mokomat poistamaan uploadanneen henkilön tunnukset! Oisivat nyt hetken aikaa odottaneet..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
... kun juuri olin kuuntelemassa youtube-videopalvelusta uutta Stam1na-levyä ties kuinka monetta kertaa keskiviikon tilipäivää ja levykauppareissua odotellen, niin menivät mokomat poistamaan uploadanneen henkilön tunnukset! Oisivat nyt hetken aikaa odottaneet..

Tuo Stam1na-nimi on pahoittanut mieleni, enkä voi kuunnella Stamyksinaa. Sitähän nuo ovat mieltäpuolta, että Stamyksina on hyväkin yhtymä. Mutta kun se on Stamyksina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös