Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 97 788
  • 387

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä minä mieleni pahoitin silloin 70-luvun alussa, kun homostelusta tehtiin ei-rikollista, ja sitten vielä uudelleen -81 kun se ei enää ollut sairauskaan. Minusta on, tunkea mulkkuansa toisen miehen persieeseen, siis sinne mistä kakka tulee. Onhan se ihan pervoa se.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoita mieleni siitä, että tässä ketjussa ei ole mainittu tähän mennessä Jani Toivolaa, vaikka ketjun nimi voisi olla yhtä hyvin ja kuvaavammin "Jani Toivola ketju".
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan se Kari-Pekkalle sukua, kun en muita Kyröjä tiedä.
Laulaja Heidi Kyrö? Tuskin on Tuomaksen tai K-P:n sukulainen, vaikka sama sukunimi onkin.

Mutta sitten asiaan. Sanomalehtien tekstaripalstat ovat nykyään mielensä pahoittajien todellinen terapiakanava. Syitä löytyy vaikka kuinka paljon: Keväisin koiran paskat närkäsyttävät. Kesäsunnuntaisin ruohoa leikkaava naapuri ärsyttää. Jouluna tuppisuuna istunut joulupukki velotti käynnistään 60 euroa, se harmittaa, jne...

Lisäksi Raumalla ilmestyvissä paikallislehdissä lukijoiden mielet on ikuisesti pahoittanut kaupungin mainetta ylläpitävä jääkiekkoseura Lukko, joka on kohta 50 vuotta luvannut kannattajilleen mestaruutta, mutta kehnoin tuloksin.

Viimeksi itse pahoitin mieleni siitä, kun eräs Facebook-tuttavani oli poistanut minut kaverilistaltaan syytä kertomatta.
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Heidi, en tiedä muita, kuin lastenkirjan pikku Heidin, jota pojalle piti iltasatuna lukea. Nyt se poikakin on itse 48-vuotias, joten ei sekään enää lue lapsilleen pikku Heidiä. Homoista en tiedä mitään, mutta onneksi sitä pitkätukkamuotia ei enää tarvitse katsella kaduilla ja käyttäköön korvarenkaitaan, niin erottaa ne homot tavallisista ihmisistä.

Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin, kun iltäpäivän mäkikisasta tulee vain tunnin jälkilähetys ja se on mäkiviikon kilpailu. Ennen vanhaan kisa kesti 4-8 tuntia ja tauon aikana ehti lihapadan antimia suoraan uunista lautaselle nostamaan ja siitä sitten nauttimaan. Ensin hyppäsi 30 saksalaista ja itävaltalaista paikallista kykyä ja sen jälkeen alkoi varsinainen kisa. Nykyään ei voita enää edes se, joka hyppää pisimmän hypyn parhaalla tyylillä, vaan jaetaan tasoituspisteitä. Ei urheilemiseen kuulu tasoituspisteet. Paras on paras ja muut hyppää lyhyemmän hypyn mäestä alas ja kehnommalla tyylillä. Ei Nykäsen Matti tarvinnut tasoituspisteitä voittaakseen. Taidan laittaa Jaakko Teppoa soimaan, etten vielä mäkihypyn pilaamisesta kokonaan mieltäni pahoita uudestaan.

(Johannes luki lentokoneessa tapaninpäivänä Tuomas Kyrön kirjan "Mielensäpahoittaja", joten siksi aihe kiinnostaa)
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Saako ilmoista pahoittaa mielensä? Jo toinen päivä peräkkäin näitä ainaisia pakkasia saa kyllä jo pahalle mielelle. Luntakin perkele on ainakin pari senttiä. Paha mieli.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Saako ilmoista pahoittaa mielensä? Jo toinen päivä peräkkäin näitä ainaisia pakkasia saa kyllä jo pahalle mielelle. Luntakin perkele on ainakin pari senttiä. Paha mieli.
Ei kannata, koska ilmoille emme mahda mitään. Turha niistä on mieltään pahoittaa. Kannattaa mieluummin kohdistaa koko loukkaantumispotentiaali niihin kanssaihmisiin, jotka joko valittavat säitä tai sitten kehuvat että onpas mukavat ilmat. Sitten vain valitset puolesi ja otat niin vitusti nokkiisi. Helppoa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Pahoita mieleni siitä, että tässä ketjussa ei ole mainittu tähän mennessä Jani Toivolaa, vaikka ketjun nimi voisi olla yhtä hyvin ja kuvaavammin "Jani Toivola ketju".

Samoin. Miksi täällä ei ole mainittu Mikael Jungeria? Siinä on meidän mielen pahoittajien äiti! Tuntuu pahalta!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Stephen Fry

Linkin takaa löytyy sitaatti Stephen Fry:lta. Hieno mies. Mielensäpajoittajat pahoittanevat siitä mielensä. Minä en.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun katselin äsken suomalaisten mäkihyppyä mäkiviikolla. Ensin hyppäsi Hautamäen Matti ja sitten Happosen Janne, lopulta Anssi Koivuranta ja pääsi ne sentään alamonttuun saakka, mutta aika vähän aikaa ne pysyivät ilmassa. Koivuranta pääsee sentään hypäämään kaksi kertaa. Kyllä kääntyilisi Matti Pulli haudassaan, suomalaisten nykyhyppääjien surkeuden takia, jos olisi jo kuollut. Onneksi ei ole, kuten en minäkään. Taidan lähettää Matille kortin postissa ja pyytää, että menisi taas valmentamaan poikia hyppäämään.

Tulee 84 vuotta alkukesästä ikää, sopivasti yleisurheilun EM-kisojen aikana Helsingissä. Pitäisiköhän sinne mennä paikanpäälle katsomaan keihäänheittoa ja pituushyppyä. Vahinko, että Valeri Borzov on jo lopettanut juoksemisen. Siinä oli tyylikäs pikajuoksija, vaikka olikin Neuvostoliiton edustaja, kun käytiin Veikon kanssa katsomassa 1971 Helsingin EM-kisoja. Juha Väätäinen voitti 10000 metria, kun olimme katsomossa. 5000 metrin kultamitali katseltiin sitten vaimon ja lasten kanssa kotisohvalla. Pitääkin viedä huomenna kossupullo Veikon haudalle, kun se niin pyysi tekemän muutaman kerran vuodessa, että saa vähän piristystä, kun ei enää itse pysty pulloaan hakemaan. Se suntio kyllä juo ne pullot, On se sen näköinen mies, mutta lupaus on lupaus ja pitää käydä aamulla postiauton kyydissä ensin viinakaupassa ja sitten Veikon haudalla viemässä pullo hautakiven taakse odottamaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No nyt vasta pahoitinkin mieleni, kun en saa pahoittaa mieltäni ilmoille. Senkin ketku, kun tollasta kirjotat. Entistä pahempi mieli tuli nyt.
Asiallista toimintaa, juuri näin. Tuli oikein mukavan paha mieli. Muutkin voisivat ottaa Tuusasta mallia kuinka ihminen antaa sisuksissa majailevalle herkälle kaunosielulle mahdollisuuden ottaa nokkiinsa. Silloin pitää loukkaantua kun rauta on kuumaa, kertoo myös vanha kansanviisaus.

Kyllä minä niin pahoitin mieleni kun luin Johanneksen tekstin suomalaisista mäkimiehistä. En ole varma pahoitinko mäkimiesten vaiko Johanneksen takia, mutta pahoitin kumminkin. Jäi kisan seuraaminen väliin, ja huomasin äsken HS:n otsikon "Anssi Koivuranta pelasti suomalaiset täyskatastrofilta". Ajattelin että muilla meni sitten persiilleen, mutta Koivurannalla meni edes jollakin lailla hyppy formuun. No, 27. sija. Kyllä tuo pahoittaa jo mielen, tuollainen otsikointi ja ennen kaikkea räpiköinti. Miltä Nykäsen Matistakin mahtaa siellä vankilassa tuntua? Pahalta varmaan.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun Iltalehden nettisivuilla uutisoitiin, että romanit olivat viime yönä ammuskelleet Naantalin kylpylässä. Pahoitin mieleni tietysti ammuskelusta, mutta eniten pahoitin mieleni siitä, että noin leimataan hienon rodun edustajat (kysykää vaikka Haloselta) ammuskelijoiksi. Nyt kun muistin Tarja Halosen, niin kyllä minä vasta nyt taas sitten mieleni pahoitinkin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nykäsen Matistakin mahtaa siellä vankilassa tuntua? Pahalta varmaan.

Varmasti pahoitti mielensä, ainakin tuosta otsikoinnista. Ihan fiftysixty, ettei Matti hyppäisi vieläkin paremmin kuin nuo tämän hetkiset oivat mäkien kotkat. Jos hyppäisi, niin siitähän taas pahoittaisi mielensä valmennustukien jakajat ja siitä taas minä en pahoittaisi mieltäni, vaan facebookin tapaan tykkäisin.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä niin mieleni pahoitin, kun Tuomas Kyrön tyyliä kopioidaan keskustelupalstalle.

P.S. Hyviä aiheita lisää
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Uskoisin, että Tuomas Kyrö huumorintajuisena ihmisenä ymmärtää, että tässä kunnioitetaan hänen luomaa fiktiivistä hahmoa, eikä ainakaan kopioida yhtään mitään, eikä kenenkään tekstiä.

Olet aika totinen torvensoittaja, Johan ja en sanaile kanssasi yhtään enempää julkisella puolella, joten ei tarvitse vastata minulle muuten kuin yksityisviestillä. Jos kaipaat verbaalista nokittelukumppania, niin "täs o siul sellane poika", sanoisi Rokan Antti. (*) En tietysti pahoittanut mieltäni viestistäsi, arvoisa Johan, mutta ihmettelen synkeää vakavamielisyyttäsi.

(*= Väinö Linna/tuntematon sotilas, joten nyt voit pahoittaa Johan mielesi Linnan perikunnan lukuun)
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Anna "Pygmi" Abreu haukkui taas jonkun nuoren naisen maan rakoon, tietää keltainen lehdistö kertoa. Ihan tuli paha mieli.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Anna "Pygmi" Abreu haukkui taas jonkun nuoren naisen maan rakoon, tietää keltainen lehdistö kertoa. Ihan tuli paha mieli.

Maan rakoon haukkuminen on kyllä sellainen homma, että väkisinkin pahoitan mieleni. Sehän minua ei suinkaan kiinnosta, että mitä joku annaapreu on sanonut tai tehnyt, vaan tässä nyt pistää vihaksi se, että kun kyseessä ilmeisesti ainakin pitäisi olla jonkun sortin laulaja, niin vanhoja kansanperinteitä kunnioittaen pitäisi laulaa toinen suohon. Mutta ei, haukkua maan rakoon. Koirat haukkuu ja karavaanari on kaikkien kaveri, teidän tukko, olkilukko.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä minä taas mieleni pahoitin luettuani roskalehdestä, että Pekka Haaviston puoliso on kärähtänyt ratista. Kaikkea ne lehdet kehtaa kansalle kertoa. Missä sensuuri?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä taas mieleni pahoitin luettuani roskalehdestä, että Pekka Haaviston puoliso on kärähtänyt ratista. Kaikkea ne lehdet kehtaa kansalle kertoa. Missä sensuuri?

Kyllä minäkin tästä asiasta mieleni pahoitin ja kuinka käy nyt perinteisesti läheisille Suomen ja Ecuadorin välisille valtiosuhteille.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Tulee 84 vuotta alkukesästä ikää, sopivasti yleisurheilun EM-kisojen aikana Helsingissä. Pitäisiköhän sinne mennä paikanpäälle katsomaan keihäänheittoa ja pituushyppyä. Vahinko, että Valeri Borzov on jo lopettanut juoksemisen. Siinä oli tyylikäs pikajuoksija, vaikka olikin Neuvostoliiton edustaja, kun käytiin Veikon kanssa katsomassa 1971 Helsingin EM-kisoja. Juha Väätäinen voitti 10000 metria, kun olimme katsomossa. 5000 metrin kultamitali katseltiin sitten vaimon ja lasten kanssa kotisohvalla. - - -

Niin minä mieleni pahoitin kun arvostamani You-man-hannes laskee luikuria ilman pulkkaa. 84v ei voi pitää paikkaansa, ei myöskään se että 5km juoksun olisi katsonut soffalla vaimonsa kanssa, lapsista puhumattakaan. Vaimo voisi mennä läpi jos oli hommat kuten minulla naapurin Tuulan kanssa.

Mieleni pahoitin myös, ja aika kovaäänisesti kun kollipentu äsken hyppäsi äkkiarvaamatta näppikselle juuri kun olin n.1800-merkkisen viestini loppuhajatelmissa. Kiittäkää nyt itseänne, ettei sitä tarvinnut lukea. Tai mitään muutakaan.

Mutta -71 EM-kisoihin, jottei Youhans pahastu tai jopa mieltään pahoita. Silloisena keskiviikkoaamuna serkkuni kanssa pantiin perseet paljaalle betonille takasuoran päähän n. riville 20. Siitäpä ei sitten jalka noussut seuraavaan n. 14 tuntiin. Hieno oli Guy Drutin, tulevan EM-mestarin alkueräveto. Kymmenottelun saloihin myös perehdyttiin. Hienoa oli katsoa Hannu Siitosen ja Janis Lusiksen keihäskaaret. Kaksi pikkupoikaa palasi kotiin posket hehkuen ja into piukalla, ikuisesti urheilua rakastaen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pahoitin ihan tosissani mieleni, kun Yle Puhe muuttui ohjelmavirtaradioksi. Mielenpahoituksen multihuipennus oikein.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Niin minä mieleni pahoitin kun arvostamani You-man-hannes laskee luikuria ilman pulkkaa. 84v ei voi pitää paikkaansa, ei myöskään se että 5km juoksun olisi katsonut soffalla vaimonsa kanssa, lapsista puhumattakaan. Vaimo voisi mennä läpi jos oli hommat kuten minulla naapurin Tuulan kanssa.

Mieleni pahoitin myös, ja aika kovaäänisesti kun kollipentu äsken hyppäsi äkkiarvaamatta näppikselle juuri kun olin n.1800-merkkisen viestini loppuhajatelmissa. Kiittäkää nyt itseänne, ettei sitä tarvinnut lukea. Tai mitään muutakaan.

Mutta -71 EM-kisoihin, jottei Youhans pahastu tai jopa mieltään pahoita. Silloisena keskiviikkoaamuna serkkuni kanssa pantiin perseet paljaalle betonille takasuoran päähän n. riville 20. Siitäpä ei sitten jalka noussut seuraavaan n. 14 tuntiin. Hieno oli Guy Drutin, tulevan EM-mestarin alkueräveto. Kymmenottelun saloihin myös perehdyttiin. Hienoa oli katsoa Hannu Siitosen ja Janis Lusiksen keihäskaaret. Kaksi pikkupoikaa palasi kotiin posket hehkuen ja into piukalla, ikuisesti urheilua rakastaen.

No, eläydyin Tuomas Kyrön mielensäpahoittaja-hahmoon ja hänen ikäisensä ajatusmaailmaan, mutta olin tietysti itse paikanpäällä alle kymmenkesäisenä, kun Väätäinen juoksi kymppitonnilla kultaa ja kisojen pikajuoksusankari oli DDR:n Eugen Ray, eikä Valeri Borzov, joka jyräsi vasta Munchenin olympiakisojen kultamitaliin 100 metrillä, kesällä 1972. Katsoin vaimon kanssa vitosen finaalin, kun julma-Juha juoksi toisen kultamitalinsa, mutta isäni vaimon, kun olimme keski-Suomessa mökillä ja mitä sitä nyt 9-vuotiaana sen enempää.

Faina Melnik (Neuvostoliitto) heitti kultaa ja naisten kiekon maailmanennätyksen, kun olin itse Stadionilla kesällä 1971. Se jäi myös mieleen. Loput kisaviikosta vietin tosiaan mökillä.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun Melart ja Generous saivat pikku nyrkkihippasista kahden matsin pelikiellon kumpainenkin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Joel Armia ja Tomas Zaborsky tuntuvat jatkuvasti pahoittavan RönkäilyLehden ES-Jonnen mielen. No, moderniin punavihreään urheilujournalismiin tuo toki sopii, kuin Nexarin nyrkki homoseksuaalin silmään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös