Naisasiat

  • 7 497 720
  • 26 545

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi naiset eivät voi hoitaa asioitaan yhdellä puhelinsoitolla kondikseen, vaan aina pitää soittaa 2000 soittoa peräjälkeen?

Haluan vilpittömästi tietää tämän asian.

Mikäli saat joskus selville, niin kuristan sut, jos et kerro mullekin.

Vietän paljon aikaani erään serkkuni kanssa, jonka tyttöystävä varmaan tuijottelisi päivät pitkät seiniä kotonaan, jos tältä, tai serkultani ottaisi puhelimen pois. Ja nimenomaan puhelut eivät ole kovinkaan pitkiä, mutta mitä tahansa asiaa puhelimen välityksellä sovittaessa puheluja pitää soittaa kymmenen minuutin sisällä pari-kolme kertaa, ja kaupan päälle vielä sama määrä tekstiviestejä. En kertakaikkiaan ymmärrä, että miksi asiaa ei voisi hoitaa yhdellä, tai vaikka kahdellakin soitolla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
On se kumma homma, miten parisuhteessa (4v.) katoaa toi paneminen kokonaan.

Onneks netti pelittää...

Meillä on takana 17-vuotta ja kerran viikossa ainakin pöllytetään.

Mut silti...onneksi netti pelittää...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Se onkin sitten kerta viikossa enemmän, kuin täällä.

Jos seksi on tärkeää elämässäsi niin sitten pitää nostaa kissa pöydälle reippaasti. Muutoin partnerin vaihtoa rohkeasti. Meille miehille kun tuo pimppi on se tärkein asia...rakkautta ei niinkään ole olemassa ilman panemista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Meille miehille kun tuo pimppi on se tärkein asia...

Puhu vain omasta puolesta. Tiedä tulevaisuudesta mutta tällä hetkellä moni asia ajaa pimpin edelle - itseasiassa en oikein osaa edes kaivatakaan sitä elämäni tässä vaiheessa, ilmankin pärjää mainiosti.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tarkoitinkin parisuhteessa oleville jannuille tuolla...

Ok tarkennus, mutta kyllä se pimppi tuntuu olevan monelle sinkullekin se tärkein tai likimain tärkein asia elämässä - koen sen jotenkin outona, mutta kaipa vika on minun korvien välissä kun edelle ajaa niin moni muu asia.

En koe mitään tarpeelliseksi tyydyttää halujani käymällä naisissa, en oikein edes tiedä kykenisivätkö he tyydyttämään haluni - tietty näin ei pitäisi sanoa/kirjoittaa, koska en ole aikoihin (lue: vuosiin) ollut tekemisissä naisten kanssa tässä mielessä - evvk. Riittää, että oma käsi toimii.

vlad.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No tää nyt on tällasta. Eiköhän tähän totu.

Opetelkaa uudestaan olemaan lähellä toisianne. Tärkeää: täysin ilman mitään vihjailuja seksin suuntaan. Äläkä ainakaan painosta, joudut odottelemaan pillua vieläkin pidempään.

Aloitat vaikka istumalla vieressä sohvalla ja pitämällä kädestä, antamalla pieniä halauksia kotihommien ohessa, silittämällä ohimennen selkää. Jatkat kunnes koskettaminen tulee molemmilta luonnostaan, meni siihen sitten päivä tai kuukausi. Kun perusläheisyys toimii luontevasti, on helpompaa olla toisen lähellä alastikin.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tilanne on itselläni nyt se, että olen todella kusessa tuohon opettajaan. Hän on siis joku 35-v. suurinpiirtein.

Ei miestä tällä hetkellä ja todella sosiaalinen ja huumorintajuinen. En nyt mihinkään pidempään suhteeseen usko, mutta edes jotain. Tällä hetkellä mitään hajua miten kannattaisi menetellä.

Muutenkin ihmetyttää, että miten jotkut nuoret miehet kiinnostavat hieman vanhempia naisia? Siis jotkut. Toiset eivät sitten kiinnosta yhtään, eivätkä saa mitään kontaktia.

Kokonaisuutena olen jo valmistautunut siihen, että sitä haluaamaani naista, ketä se sitten ikinä onkaan, en tule ikinä saamaan, eli joudun elämään elämäni yksin.

Tuossa on tullut monia juttuja luettua, missä kerrotaan, että ylikiltit miehet ja muut vastaavat tapaavat jäädä ilman sitä naista. Ts. että sellainen ei vetoa naisihmisiin. Tai voi sitten jonkun samanlaisen yksinäisen naisen jostain saada, mutta eri asia sitten kiinnostaaki tuollainen sitten enää. Ja oli aika koviakin juttuja siitä, miten kiltti ja sinisilmäinen mies sitten joutuu aika usein huijatuksi tai pompoteltavaksi. Moni nainen ei sellaista jaksa. Itse vain olen luonteeltani sellainen ylikiltti ja sinisilmäinen. Eli kovin paljoa ei tule olemaan jakoa.

Tuokin nainen on todella menevän oloinen ja on varmasti kiinnostuneempi enemmän miehisemmistä miehistä. Tuossa eilen parturissa kävin ja heti oli palaute, että näyttää pikkupojalta. Siis ei opettajien, vaan muiden.

Mutta lähinnä yhden yön juttua ajattelin, mutta epäilen että se on mahdotonta itselle. Siis varmasti lähtisi jonkun toisen nuoren mutta kiinnostavamman miehen mukaan, mutta tarkoitan itseni kaltaista.

Tuossa vappuna ja eilen tuli kyllä oltua Helsingissä, jossa olikin sitten todella paljon niitä etsimiäni naisia. Mutta nekin etsivät jo lähtökohtaisesti erilaista miesseuraa. Ja olihan tuossa yhdessäkin jutussa, mitä luin, että juuri nimenomaan suurkaupungeissa nuo laatunaiset ottavat niitä laatumiehiä. Kauniit naiset eivät lähde rumien mukaan, koska saavat parempaa. Pikkukaupungeissa tuo onkin helpompaa, koska tarjonta on vähempää ja täytyy tyytyä siihen, mitä saa.

Mutta lähtökohtaisestikin kun olen miettinyt, niin onhan jossain joku todella pahasti pielessä, kun melkein 23:een ikävuoteen mennessä en ole edes naista suudellut. Enpä oikein ketään toista vastaavaa tunne. Toisilla sitten vain menee noita naisia ohi, miten sattuu.

Eli luovuttanut jo olen, kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa. Monesti päällä on vain järjetön kateus niitä parempia miehiä kohtaan. Esim. juuri tuota vuotta nuorempaa inttikaveria kohtaan. Toisella sitten vain on kaikki päinvastoin kuin itsellä. Seurustelee joskus 7:nkin vuotta vanhemman naisen kanssa, koska on sen verran aikuinen jo itse, että melkein iätkin jo kohtaa.

Naisia vain riittää, koska on naisten silmissä todella miellyttävä mies kaikin puolin. Itseä vain ajaa eteenpäin järjetön kateus. Eipä oikein muuta enää osaa ajatella. Monesti mieleen tulee vain se, että mitä jos olisin tietyssä tilanteessa tuon miehen asemassa. Kun naiset vain kiinnostuvat tuosta miehestä, niin itseäni kun ajattelee, eipä ole todellakaan mikään hyvä olo koskaan. Monet tilanteet olisi ratkennut täysin päinvastaisella tavalla, kun olisin hänenlaisensa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Lupasin taannoin itselleni, etten itke naisen takia. Kerran aiemmin olin itkenyt - totesin, että ei enää. Eilen illalla kuitenkin itkin. Olin loukannut erästä parhainta (naispuolista) ystävääni. Hän ei ole ollut ystäväni kuin vajaan vuoden, mutta silti merkinnyt enemmän kuin moni pitkäaikainen "ystävä" yhteensä. Virheeni oli kuvitella liikoja ystävyydestämme - ihastuin siis.

Olemme jutelleet päivittäin facebookissa ja lähetimme tekstareita jatkuvalla syötöllä - kävin maaliskuussa hänen luonaan pohjoisessa. Fyysisiä kilometrejä oli välillämme useita satoja, mutta henkisesti olimme lähekkäin. Kaikenkaikkiaan kaunis ja fiksu yksilö. Yksi miljoonasta. Tämä ao. henkilö on yh-äiti ja hänellä on ollut epäonnea rakkaudessa. Osasin lohduttaa häntä henkisesti, mitään fyysistä meillä ei koskaan ollut. Innostuin liikaa. Kuvittelin, että joskus olisimme jotain. Ehkä jollain tasolla olin mustasukkainen hänen "virityksilleen".

Menin pilaamaan kaiken. Sydämeen särkee ja sisimpään sattuu. Ystävyytemme sirpaleet ovat lattialla tuhannen päreinä. Petin ystävän luottamuksen ja kunnioituksen. Mietin, josko poistaisin hänet itse fb-kavereistani - en ansaitse häntä. Mietin, josko lentäisi hänen luokseen selittämään kaiken ja anomaan anteeksiantoa. Mietin, josko enää voisin saada kaiken takaisin ennalleen. Suunnitelmissa oli tavata heinäkuussa ja juhlistaa ensimmäistä ystävyyden vuottaa. Sen, juhlitaanko mitään, näyttää aika.

EDIT: Mietin myös, josko laittaisin saturaisen kukkiin Interfloran kautta siis ja sitä kautta yrittäisi korjata sen, mitä korjattavissa on. Ehkä on parempi odottaa pari päivää ja ottaa etäisyyttä koko ihmiseen oikein kunnolla. Minua hävettää edes jutella hänen kanssaan, saati sitten tavata joskus.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mietin, josko lentäisi hänen luokseen selittämään kaiken ja anomaan anteeksiantoa. Mietin, josko enää voisin saada kaiken takaisin ennalleen. Suunnitelmissa oli tavata heinäkuussa ja juhlistaa ensimmäistä ystävyyden vuottaa. Sen, juhlitaanko mitään, näyttää aika.

EDIT: Mietin myös, josko laittaisin saturaisen kukkiin Interfloran kautta siis ja sitä kautta yrittäisi korjata sen, mitä korjattavissa on. Ehkä on parempi odottaa pari päivää ja ottaa etäisyyttä koko ihmiseen oikein kunnolla. Minua hävettää edes jutella hänen kanssaan, saati sitten tavata joskus.

Itse kannattaisin joko tuota lentämistä hänen luokseen ja anteeksiannon anomista tai noita kukkia, ei sekään huonoele olisi.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Lupasin taannoin itselleni, etten itke naisen takia. Kerran aiemmin olin itkenyt - totesin, että ei enää. Eilen illalla kuitenkin itkin. Olin loukannut erästä parhainta (naispuolista) ystävääni.
Voin vain kuvitella, kuinka pahalta susta tuntuu. Toivottavasti saat tuon tilanteen jotenkin paikattua! Kannattaa koittaa jutella parin päivän päästä uudestaan, kuten kirjoittelitkin. Ei kuitenkaan kannata varmaan suorilta poistaa sitä sun elämästä, koska kyllähän asioista pitäisi pystyä aina keskustelemaan. Tsemppiä!

Itse olen saanut muutamia uusia naispuoleisia kavereita viime aikoina. Toisaalta en ehkä haluaisikaan seurustella tällä hetkellä. Mukavaa vaan olla rauhassa ja nähdä kavereita ja tehdä mukavia juttuja niiden kanssa. Eihän mulla ole ikääkään kuin parikymmentä, joten eihän tässä ole todellakaan kiirekkään mihinkään.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Lämäri_lasse;3668580 begin_of_the_skype_highlighting**************3668580******end_of_the_skype_highlighting kirjoitti:
En nyt tiedä mitä tarkalleen ottaen on tapahtunut, mutta onko tämä sittenkään niin paha asia? Ystävyyden kautta parisuhteeseen siirtyminen kun on hyvin yleistä ja antaa hyvän pohjan parisuhteelle. Eikö hän tunne samoin?

No välillä en tiedä, mitä hän tunsi (vähän ristiriitaisia viestejä, mutta nehän on tavallista meikäläisen elämässä). Mutta eiköhän se nyt ole viimeistään selvä asia, ainakin näillä näkymin. Otan nyt aikalisän, katsotaan. Elämä jatkuu - parta kasvaa ja sydän lyö. Se, mikä ei tapa, sattuu niin helvetisti.
 
HIFK: Sama tilanne se on minullakin, vaikka olenkin sellaiset pari vuotta sinua nuorempi. Monikaan nainen ei edes tiedä, että olenko ylipäänsä hengissä. Niin vähän tunnen naisia. Ei kiinnosta lähteä väkinäisesti yrittämään enää, kun neljä edellistä juttua on mennyt vituiksi. Tai oikeastaan se ensimmäinen juttu silloin pari vuotta sitten ottaa edelleen niin paljon päähän, että nyt pitää vain ajatella tyytyä johonkin vähempään. Eli pitäkää naisasianne ihan vapaasti.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
HIFK: Sama tilanne se on minullakin, vaikka olenkin sellaiset pari vuotta sinua nuorempi. Monikaan nainen ei edes tiedä, että olenko ylipäänsä hengissä. Niin vähän tunnen naisia. Ei kiinnosta lähteä väkinäisesti yrittämään enää, kun neljä edellistä juttua on mennyt vituiksi. Tai oikeastaan se ensimmäinen juttu silloin pari vuotta sitten ottaa edelleen niin paljon päähän, että nyt pitää vain ajatella tyytyä johonkin vähempään. Eli pitäkää naisasianne ihan vapaasti.
Tuohan on just huippu asenne, että neljän epäonnistumisen jälkeen luovutetaan kakskymppisenä. Aivan mahtavaa. Toisaalta, tuskinpa siihen mitään muutosta tuleekaan aikaan, kun vinkkejä ei olla valmiita vastaanottamaan. Tai ehkä voidaan vastaanottaa, mutta ei voida toteuttaa.

Itsekin olen kussut juttuja viimeisen vuoden aikana useita, mutta eipä mua haittaa, eikä kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin joka jutussa olen tiedostanut mikä on mennyt vikaan (jos on mennyt), joten en voi sanoa, että olisin menettänyt mitään. Ei niitä kuitenkaan kannata jäädä mieliin vatvomaan, kun siinä pilaa vaan oman elämänsä sillä välin, kun se toinen vehtaa jonkun Pablon kanssa.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Ai että, lauantaina toteutui yksi fantasia: naisystävän kanssa harrastettiin seksiä luonnossa. Yritettiin aluksi olla nopeita ettei jäätäs kiinni, mutta pirulauta me naitiin siinä koivupuun katveessa varmaan tunti. Jäi kyl tosi hyvät fiilikset, tervetuloa kesä! Ja tuossa naisessa on vaimo ainesta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
HIFK: Sama tilanne se on minullakin, vaikka olenkin sellaiset pari vuotta sinua nuorempi. Monikaan nainen ei edes tiedä, että olenko ylipäänsä hengissä. Niin vähän tunnen naisia.

Tuo on todellakin yksi vakavimmista tilanteista, mitä miehellä voi olla. Etenkin jos sattuu juuri makaamaan naisen päällä alasti lisääntymisharjoitusmielellä.

Että silleen...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ai että, lauantaina toteutui yksi fantasia: naisystävän kanssa harrastettiin seksiä luonnossa. Yritettiin aluksi olla nopeita ettei jäätäs kiinni, mutta pirulauta me naitiin siinä koivupuun katveessa varmaan tunti. Jäi kyl tosi hyvät fiilikset, tervetuloa kesä! Ja tuossa naisessa on vaimo ainesta.

Noh noh ei siinä ihan tuntia mennyt, mutta 42 minuuttia kuitenkin. Jätkä nakutti kyllä ihan hyvin täytyy myöntää!

Nimim. "Lintuvoyer.. eiku siis bongari"
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt se on meikälläki ekaa kertaa eron jälkeen sellainen nainen kiikarissa, että voisin ihan oikeasti olla kiinnostunu. Tuli tätä naista kysyttyä kahville jo reilu kuukausi sitten, mutta ei ollut silloin kiinnostunut (ja myöhemmin sain tietää et se kuvitteli et oon aivan ihastunu siihen tms.). Vaan nyt tuli mun läksiäisissä käymään ja nähtiin heti seuraavanakin päivänä baarissa. Tää on vaan varsin kummallista kun puhuttiin niin se melkein suoraan sanoi tarvitsevansa sellaisen miehen mitä minä oon, kerto viel erikseen et kun on kesän Helsingissä töissä niin kulkee tosi paljon Tampereella (minne ite siis muutan) ja oikeastaan tuli kaikki mahdolliset merkit et se olis kiinnostunu. Iskee vaan epäilys etteihän tää nyt näin voi mennä! Tää nainen on viel oikeesti helvetin hyvännäkönen, mukava ja kaikkea mitä ite naisesta kaipaan. Ihmeen suoraa puhetta ja vihjailua kuitenkin tullu sieltä suunnasta... Tosin voi olla et se vaan valmiiks petaa itelleen jotain säätöä kesän ajaksi kun tietää et asun siel aika lähellä. Mut mullehän käy kaikki, ei täs mitään avioliittoa olla ettimässä.

Toinen juttu sit oliki ku päädyin tän naisen kaveriporukan kanssa jatkoille sielt baarista lauantaina (edellä mainittu nainen ei ollu mukana) ja päädyin vehtaamaan sen kaverin kanssa vähän kaikenlaista. Tää toinen nainen siis suunnilleen kävi käsiksi samantien ja isketti muutenki koko ajan ihan hulluna. Jossain vaiheessa se sano jotain tyyliin et "jännä ku se minun kaveri luuli et oot siihen ihastunu, mutta nyt iskitkin minut". Oli vähän mitä vittua olo kun toi muija ite hyppää suoraan sanottuna kaulaan kiinni ja alkaa nuolemaan. Ja ihastunu? Niin no mainitaan viel et nää muijat on 87-88 syntyneitä niin ehkä sen ymmärtää paremmin. Seuraavana päivänä tää kyseli kattoon jotain hömppäleffaa sen kanssa ja et ois kaivannu kainaloa yms. lässypaskaa. Ei kiitos.

Täällä kun on aiemmin puhuttu mitä tehdään ensimmäillä treffeillä yms. niin aloin iteki miettiin et onko tuo kahville pyyntökään niin hyvä asia jos nainen kuvittelee jo siitä et mies on ihastunu. Pitääkö täs oikeasti alkaa leikkimään jotain pelejä ja vihjailla vaan jotain et "oon ehkä siinä yhessä baarissa tuona päivänä..." ja muuta vastaavaa? Ei se mua muuten häiritse mut jotenki vaikea lähteä rakentamaan mitään juttua jos nainen alusta alkaen kuvittelee saaneensa miehen jo otteeseen. Tässäki fakta oli se, et kerran satuin tuon naisen kanssa hengaileen samassa porukassa baarissa ja jonku verran ehdittiin jutella siinä. Ajattelin vaan et se vaikutti tosi mielenkiintoselta tyypiltä ja halusin tutustua siihen vähän lisää. En mä silti tollasen perusteella ihastu kehenkään.

Tuo on todellakin yksi vakavimmista tilanteista, mitä miehellä voi olla. Etenkin jos sattuu juuri makaamaan naisen päällä alasti lisääntymisharjoitusmielellä.

Näinhän se menee. Voin melkein varmaksi sanoa, että nainen tuskin soittelee seuraavana päivänä jos joutuu seksinki aikana tarkistamaan pulssia mieheltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös