Alemman tason miehet Panu Horsmalahti
Tuossa olisi ihan hyvää tekstiä siitä, miten nuo ominaisuudet vaikuttavat ihan oikeasti siinä parinvalinnassa. Tuollaiset YTM:t ja ATM:t saattavat olla jotain ihan humpuukkia, mutta selittää kyllä hyvin sen, miksi tietyille miehille seuraa riittää ja miksi toisille sitten taas ei juuri yhtään.
Tässä viime aikoina on tullut mietittyä näitä naisjuttuja, niin alkaa olemaan ihan oikeasti pelko siitä, ettei sitä naista löydy. Kun kuitenkin sen verran kauan (eli koko ikänsä) on ollut ilman naista ja seksiä, niin monesti se kyllä näyttää aika hyvin suuntaa, mihin mennään. Vaikka monesti aina sanotaan, että olen vielä nuori ja aikaa on, mutta tuo vain näyttää niin hyvin sitä suuntaa.
Jos oikeasti kuuluu noihin alemman tason miehiin, niin sitä naisseuraa ei välttämättä ole näkösällä pitkään aikaan, kun ei ole haluttava naisten silmissä.
Enkä väitä, että en saisi ikinä ketään tai että ketään nainen ei olisi kiinnostunut, mutta usein se kumppani löytyy siitä joukosta, mihin itse kuuluu. Eli samanlaisten hylkiöiden joukosta kuin itse on. Sellaisiakin naisia vain on, ketkä eivät oikein miehille kelpaa, ja etsivät sitä seuraa vuositolkulla. Sitten ehkä kaksi samanlaista henkilöä kohtaa ja siitä seuraa suhde. Molemmat vain kelpaavat toisilleen, kun ei kukaan muukaan ole siihen asti huolinut.
Tuo alkaa olemaan ainakin itselleni jo todellinen huolenaihe. Monesti kun yleisesti pidetään miestä tyhmänä, niin minkälaisen naisen tämän miehen on mahdollista saada? Samankaltaisen naisen tietenkin. Hylkiöitäkin on tässä maailmassa paljon, ja ehkä ainoa keino on sitten pariutua vastaavan kanssa, mutta mieluummin olen sitten ilman naista kokonaan.
Ei vain ole helppoa olla naisten epäsuosiossa. Se vaikuttaa ihan kaikkeen. Ja kun kukaan ei ole tähänkään mennessä huolinut, niin mitenköhän sitten jatkossa? Naiset kyllä näkevät ketä on muutenkin suosittu. Jos mies on koko ajan ilman naista, niin se kyllä noteerataan. Eikä sitten niiltäkään mitään kiinnostusta tule.
On jotenkin aina helppoa sanoa, että kyllä joku nainen on sinusta kiinnostunut. Varmasti onkin, en sitä kiistä. Varmasti joku nainen ottaisi minut mieluusti itselleen ja haluaisi olla vaikka maailman tappiin asti kanssani. Ainoa vain, että se nainen sitten on myöskin sitä hylkiöosastoa.
On myöskin helppo sanoa, että täytyy tyytyä siihen mitä saa. Totta kai, vaihtoehtoja ei itselläni vain ole. Mutta kuka vähänkään fiksumpi ja kauniimpi huolisi minut? Tähänkään asti niin ei ole tapahtunut.