Naisasiat

  • 7 507 238
  • 26 557

Jotva

Jäsen
Ai että, lauantaina toteutui yksi fantasia: naisystävän kanssa harrastettiin seksiä luonnossa. Yritettiin aluksi olla nopeita ettei jäätäs kiinni, mutta pirulauta me naitiin siinä koivupuun katveessa varmaan tunti. Jäi kyl tosi hyvät fiilikset, tervetuloa kesä! Ja tuossa naisessa on vaimo ainesta.

Noh noh ei siinä ihan tuntia mennyt, mutta 42 minuuttia kuitenkin. Jätkä nakutti kyllä ihan hyvin täytyy myöntää!

Olen aina luullut, että Squit on miespuolinen henkilö, mutta olen näemmä erehtynyt. Onnea nyt kuitenkin molemmille osapuolille, vaikutatte tyytyväisiltä kumpikin.
 

Rocco

Jäsen
Noh noh ei siinä ihan tuntia mennyt, mutta 42 minuuttia kuitenkin. Jätkä nakutti kyllä ihan hyvin täytyy myöntää!

Nimim. "Lintuvoyer.. eiku siis bongari"

Ihmettelen miksi naiset ottavat aikaa suorituksen kestosta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen aina luullut, että Squit on miespuolinen henkilö, mutta olen näemmä erehtynyt. Onnea nyt kuitenkin molemmille osapuolille, vaikutatte tyytyväisiltä kumpikin.
Minä taas luulin, että Squit on ollut pusikossa tirkistelemässä ja ottanut sekkarilla aikaa suorituksen kestosta. Vaan väliäkö sillä, onnittelut molemmille osapuolille joka tapauksessa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vaikka suosikkijoukkue on HPK, niin ei se näemmä takaa onnistunutta mukahassuttelua. Voi perhana sentään. Voisi jättää nämä niille jotka osaa. Epic Fail.

Mitä taas tulee luonnossa hässimiseen, niin itse en ole vaimokandidaattia saanut suostuteltua niihin puuhiin. Joten kyllä, olen hiukan kateellinen. Mutta se on hyvä, että on päästy fantasioita toteuttamaan. Eihän ne mitään maailman tärkeimpiä asioita ole, mutta kyllä se kivasti piristää ja antaa potkua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämän ketjun elämän - eli heidän itse itsensä turmelemista - kannattanee katsoa illalla TV5:lta klo 23.30 tunnin kestävä dokkari Minä ja kaluni. Voisi saada hyviä vinkkejä elämään ilman naista... Tai mistä minä tiedän, vaikka nuo molemmat ovat siinä dokkarissa naisjahdissa.

Tuo luonnossa nussiminen kannattaa ajoittaa Suomessa toukokuulle tai ehkä syyskuulle. Muussa tapauksessa on liian kylmää tai liikaa kaikenlaisia hyönteisiä. Kerran Viron keskiosissa yhden silloisen suomalaisen naiseni kanssa pysähdyimme läheiselle pellolle, ja perkele, kun siellä oli itikoita, mehiläisiä ja ties mitä öttiäistä. Samoin oli toissa kesänä Saimaalla eräässä saaressa, jonne yhden naisen kanssa Saimaan rannalla olevalta mökiltä ex-temporena soudeltiin.

Yhden naisen kanssa oltiin joen rannalla toukokuun puolivälissä, eivätpä häirinneet ötökät. Tosin, kerran nussin yhtä naista hänen kämpillään ja jossain kohtaa sen sisätiloissa vapaana lennellyt undulaattinsa lennähti perseeni päälle, että eivät ne sisätilatkaan aina pelasta ylimääräiseltä eläinkunnan väeltä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuo luonnossa nussiminen kannattaa ajoittaa Suomessa toukokuulle tai ehkä syyskuulle.

Kyllä mä olen luonnossa nussinut ympäri vuoden mutta mä en olekaan niin turhan tarkka noista olosuhteista ja osaan sopeutua. Kassit kun kestää pakkasta, itikoita ja maanjäristyksiä. Naisetkin ovat olleet tyytyväisiä joten onko se sitten miehestä kiinni jos ei keskikesällä panopuuhiin kykene luonnon helmassa...?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naisetkin ovat olleet tyytyväisiä joten onko se sitten miehestä kiinni jos ei keskikesällä panopuuhiin kykene luonnon helmassa...?
Missä kohtaa sanoin, etten kykene? Aivan en missään. Ja naisetkin ovat olleet tyytyväisiä. Tarkoitin, että nautintoani ei lisää se, että kehossani on esimerkiksi 30 itikkaa samaan aikaan, osa voi olla kasseissakin kiinni. No, tykkäähän osa ihmisistä pissa-kakka-leikeistäkin, niin näköjään jotkut sitten tykkäävät, kun paarma imee kasseja samaan aikaan, kun siinä mies naistaan nussiskelee.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mut "raiskattiin" kerran sinkkubileissä Porkkalanniemessä luonnon helmassa naisen toimesta, kun olin kamalassa krapulassa ja se oli selvinpäin.
Oli tosi kiva pistää menemään, kun ympäriltä kuului ihmisten keskustelua, mutta krapula oli niin kamala etten pystynyt edes katsomaan ympärilleni. Tuskin meissä kamalasti katseltavaa oli, kauheasti kyllä.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Yhden naisen kanssa oltiin joen rannalla toukokuun puolivälissä, eivätpä häirinneet ötökät. Tosin, kerran nussin yhtä naista hänen kämpillään ja jossain kohtaa sen sisätiloissa vapaana lennellyt undulaattinsa lennähti perseeni päälle, että eivät ne sisätilatkaan aina pelasta ylimääräiseltä eläinkunnan väeltä.

Nämä ovat muuten jossain määrin häiritseviä tilanteita. Itseäni ei ole undulaatit päässeet kesken toimituksen yllättämään, mutta muutaman kerran sitä on tuntenut koirankielen pakarallaan ja kertaalleen kissa kävi kynsinensä varpaaseeni kiinni. Tiedä sitten pitäisikö siinä ruveta mustia tai mirriä kesken aktin hätyyttelemään häiritsemästä, vai hoitaa tyynenä hommansa loppuun. Jälkimmäisessä tapauksessa yllätysmomentti ja äkillinen kipurefleksi tosin aiheuttivat spontaanin ketjureaktion, jonka johdosta sänkykumppani löi päänsä sängynlaitaan, mutta ei siitä sen enempää. Kuhmulla selvisi.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
... kertaalleen kissa kävi kynsinensä varpaaseeni kiinni. Tiedä sitten pitäisikö siinä ruveta mustia tai mirriä kesken aktin hätyyttelemään häiritsemästä, vai hoitaa tyynenä hommansa loppuun. Jälkimmäisessä tapauksessa yllätysmomentti ja äkillinen kipurefleksi tosin aiheuttivat spontaanin ketjureaktion, jonka johdosta sänkykumppani löi päänsä sängynlaitaan, mutta ei siitä sen enempää. Kuhmulla selvisi.
Tää kuulostaa niin tutulta että pakko kai tässä on alkaa jakomielitautia epäilemään. Näinköhän nimimerkki Infamous on mun toinen persoonallisuuteni joka muistelee samaa tapahtumaa kuin tämä nykyinenkin. Tai voihan se olla niinkin että Infamous on se mieleltään jakautunut ja minä keksitty persoona. Koiran lurpsautusta en kyllä muista...
 

Al Dente

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokipojat, HIFK
Nämä ovat muuten jossain määrin häiritseviä tilanteita. Itseäni ei ole undulaatit päässeet kesken toimituksen yllättämään, mutta muutaman kerran sitä on tuntenut koirankielen pakarallaan ja kertaalleen kissa kävi kynsinensä varpaaseeni kiinni. Tiedä sitten pitäisikö siinä ruveta mustia tai mirriä kesken aktin hätyyttelemään häiritsemästä, vai hoitaa tyynenä hommansa loppuun. Jälkimmäisessä tapauksessa yllätysmomentti ja äkillinen kipurefleksi tosin aiheuttivat spontaanin ketjureaktion, jonka johdosta sänkykumppani löi päänsä sängynlaitaan, mutta ei siitä sen enempää. Kuhmulla selvisi.

Kyllä elukat on hauskoja. Exällä oli pari kissaa ja kerran kesken kaiken kisut ilmaantui sängyn laidalle katselemaan. Siinä kyllä pokka petti kun kaksikko vahtaa vierekkäin päät kallellaan meidän touhuja kuin jotain parastakin luontofilmiä. Heitin vielä niitä tyynyllä mutta hetken päästä ne oli siinä taas. Kyllä sitä kollia varmaan harmitti, kun siltä oli eläinläkäri vienyt edellytykset samaan hommaan...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Suhde näyttää menevän poikki yli 1,5vuoden seurustelun jälkeen.. Isompaakin miestä meinaa itkettää.. Toisaalta kun miettii niin tämä voi olla vaan hyväksi meille molemmille, tämä suhde ei ole ollut pelkkää ruusuilla tanssimista. On nähty noin kerran kuukaudessa 600km:n välimatkan takia. Meillä on ollut paljon hyviäkin hetkiä, itseasiassa lähes koko ajan ku ollaan nähty, mutta sitten nämä erot ovat olleet hirveää riitelyä ja välillä on ollut aika tiukkaa, että olen saanut nähdä kavereitani jne. Koko ajan olisi pitänyt olla puhelimessa tai netissä yhteydessä, vaikka ymmärrettäväähän se olikin silleen, kun muuten ei voinut yhteyttä pitää.

Toivottavasti tämä on paras ratkaisu meille molemmille.
 

tutzba

Jäsen
välillä on ollut aika tiukkaa, että olen saanut nähdä kavereitani jne. Koko ajan olisi pitänyt olla puhelimessa tai netissä yhteydessä, vaikka ymmärrettäväähän se olikin silleen, kun muuten ei voinut yhteyttä pitää.

Aivan varmasti tuo on paras ratkaisu. Jos parisuhde haittaa muuta elämää (lue: jos nainen ei anna tavata ystäviäsi), ei kumpikaan voi olla onnellinen. Eroamisen tuskaa tuo ei tietenkään poista.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Aivan varmasti tuo on paras ratkaisu. Jos parisuhde haittaa muuta elämää (lue: jos nainen ei anna tavata ystäviäsi), ei kumpikaan voi olla onnellinen. Eroamisen tuskaa tuo ei tietenkään poista.

Sepä se nyt on, kun tietää että varmaankin paras ratkaisu, mutta sitä ei halua vielä uskoa todeksi. Mietin, että vielä voisi yrittää, mutta se taitaa olla ihan turhaa, pitkittää vaan haavojen sulkeutumista. Eiköhän se onnellisuus tästä ratkaisusta jossain välissä sitten tule..
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt se on meikälläki ekaa kertaa eron jälkeen sellainen nainen kiikarissa, että voisin ihan oikeasti olla kiinnostunu.

Näinhän se pahasti on käyny et miestä taas viedään. Perjantaina nähtiin ekan kerran ja sen jälkeen ollaanki nähty joka päivä kunnes tää nainen lähti kohti Helsinkiä tänä aamuna.Tää on jotenki uskomatonta miten hyvältä ja helpolta tuntuu olla ihan uuden ihmisen seurassa. Vaikka tulis hiljasiaki hetkiä kahestaan niin ei tuu mitenkään kiusallinen olo vaan katellaan toisiamme silmiin ja ollaan vaan. Viikko sit tosiaan vasta tutustuttiin ja nyt tänään tuli jo viestiä et on ajatellu mua koko päivän ja itellä on ihan sama fiilis. Mitä helvettiä täs nyt tapahtuu?

Kesällä tosiaan on sit välimatkana toi Helsinki-Tampere eli aika sopiva loppujen lopuksi. Ei tarvi koko aikaa kyhnöttää toisessa kiinni (vaikka ehkä haluaiski) vaan saa ihan rauhassa alotella tän jutun, jos tästä vielä sellainen tulee.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omissa naisasioissa menee vähän sillä tapaa hassusti, että olen ollut jonkinlaisella törmäyskurssilla lähes yksinomaan varattujen naisten kanssa tänä vuonna. Enemmän tai vähemmän intiimiä juttua, ei nyt ihan seksin puolelle ole (onneksi...) mennyt kertaakaan, mutta kuitenkin sellaista pientä leikkiä. Suututtaa, mikähän tuossakin nyt on? Lisäksi näissä on vielä ollut sillä tapaa, että huomattavasti enemmän olisi voinut hyvinkin tai jopa todennäköisesti tapahtua, jos ei olisi sitä toista ukkoa siellä jossain odottelemassa tai tilanne olisi ihan toinen (eli vähemmän muita ihmisiä läsnä). En minä pettämisissä halua tietenkään olla mukana ja viimeistään jälkeenpäin hävettäisi ja olisi iso morkkis mitä tuli tehtyä. Se on kai kun elämässä säteilee pitkästä aikaa ja kevät ja kesä, niin kiinnostus on ihan omaa luokkaansa, eikä sitä sillä hetkellä paljoa tunnu miettivän mitään järkevää.

Ärsyttää vaan, että nuo kaikki hommat tapahtuu juuri näiden varattujen naikkosten kanssa. Mikähän hitto siinäkin. No, täytyy tietysti olla imarreltu, että on herättänyt edes jonkinmoisia fiiliksiä kauniimmassa sukupuolessa, toiveita herättävää.

Niitä kohtaamisia sinkkunaisten kanssa odotellessa...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Näinhän se pahasti on käyny et miestä taas viedään. Perjantaina nähtiin ekan kerran ja sen jälkeen ollaanki nähty joka päivä kunnes tää nainen lähti kohti Helsinkiä tänä aamuna.Tää on jotenki uskomatonta miten hyvältä ja helpolta tuntuu olla ihan uuden ihmisen seurassa. Vaikka tulis hiljasiaki hetkiä kahestaan niin ei tuu mitenkään kiusallinen olo vaan katellaan toisiamme silmiin ja ollaan vaan. Viikko sit tosiaan vasta tutustuttiin ja nyt tänään tuli jo viestiä et on ajatellu mua koko päivän ja itellä on ihan sama fiilis. Mitä helvettiä täs nyt tapahtuu?

Kesällä tosiaan on sit välimatkana toi Helsinki-Tampere eli aika sopiva loppujen lopuksi. Ei tarvi koko aikaa kyhnöttää toisessa kiinni (vaikka ehkä haluaiski) vaan saa ihan rauhassa alotella tän jutun, jos tästä vielä sellainen tulee.
Nyt sitten vain uskallat rakastua! Tai oletkin jo, mutta turha tuossa on liikoja jarrutellakaan pohtimalla juttuja puhki. En toki tiedä taustojasi, mutta jotenkin tuntuu useissa tapauksissa niin täällä kuin livenäkin, että jengi ei uskalla heittäytyä kunnolla. Onko se hylkäämisen vai vakiintumisen pelko, vai mikä lie, mikä sellaiseen saa ajautumaan, mutta harmittaa jotenkin sellainen nyhräily. Rakastuminen on melkeimpä hienoin fiilis mitä onkaan, ja sen kannattaa uskaltaa antaa viedä mukanaan. Jokaiselle luonteelle on tietysti omat tyylinsä, mutta ehkä paukautat tytöllesi päin naamaa, että "olen muuten aika rakastunut teikäläiseen ja haluan ehdottomasti rakentaa tästä jotain syvempää". Tai jotain. Mua ainakin helpotti olemaan rakastunut, kun sisäistin hetken ihmettelyn jälkeen, että toinen on myös ihan lääpällään meikäläiseen. Hienoja hetkiä muistella näin kymmenen vuoden jälkeenkin.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nyt alkaisi periaatteessa olla viimeisiä hetkiä tehdä jonkinnäköistä aloitetta tuon opettajanaisen kanssa. Koululla en ole enää kuin vasta kevätjuhlassa, joten aika käy vähiin.

Periaatteessa voisi ainakin yrittää, vaikka mahdotontahan tuo onkin. Ikää on naisella se reilu 30, ehkä 35:kin. Lukion ruotsin opettaja, todella sanavalmis ja suorasanainen, kuria pitävä, huumorintajuinen ja puhelias, tyylikäs, kaunis, seksikäs, oikeastaan kaikkea mitä voi enää toivoa. Ainoa huono puoli on se, että keskittyy työhönsä ehkä vähän liikaakin ja on sen vuoksi stressaantunut usein.

Harva nainen on omasta mielestäni tyylikäs. Varsinkin nuorison osalla tuo on kaikkea muuta kuin tyyliä. Linnan juhlissa voi nainen olla kaunis, mutta tyylikkyyttä ei oikein lyödy koskaan. Tuossa naisessa sitä olisi vaikka muille jakaisi. Samalla ne puhelahjat ja huumorintaju on jotain, mitä monella naisella ei oikeasti ole, ainakaan samalla mitalla. Monesti oppilaiden silmissä kusipää, eikä välttämättä niin muutkaan opettajat aina tykkää, mutta itse ainakin arvostan opettajana häntä todella paljon.

Tiedä sitten, kuinka paljon naiset ylipäätään arvostavat sitä, kun kehuu noita ominaisuuksia. Tai varsinkin kun on aika paljon nuorempi henkilö. Joskus kun on naisia kehunut, niin aika nuivaa palautetta on tullut. Eli ei hyvä.

Monesti tuntuu myös siltä, että vaikka naiset aina omien sanojen mukaan tykkäävät miehissä huomaavaisuudesta, kehumisesta, arvostamisesta, tms. niin ovat kuitenkin ihan sivuseikkoja, kun valitsevat miestä. Aina kuitenkin valittavat, että mies ei ole huomaavainen, tms. mutta silti pysyvät yhdessä. Eli saattaakin olla niin, että vaikka kuinka ajan saatossa kertoisinkin rehellisen mielipiteen tälle naiselle hänestä, niin ei välttämättä kiinnostaisi lainkaan. Naiset kuitenkin valitsevat niitä miehiä, jotka eivät sieltä huomaavaisemmasta päästä ole.

Sekin yh-äiti, kestä olen puhunut, niin kerran juttelin hänen kanssaan, ja kyselin, että miten lapsilla menee, missä olen töissä, kehuin hänen tatuointejaan ja uutta kampaustaan, kyselin hänen opiskelujutuista, jne. niin eipä mitään kiinnostusta kuitenkaan tullut. Lähti jonkun toisen miehen perään, kenen kanssa ei edes jutellut, eikä tuntenut ennestään. Eli mitä hyötyä lopulta on mistään tuollaisesta arvostamisesta? Mies saattaa vaikka lyödä naista nyrkillä naamaan, ja ryypätä joka päivä ja silti nainen edelleen on sen miehen kanssa ja arvostaakin sitä vielä.

Eli ehkä sen naisen kiinnostuksen saa jollain ihan muilla asioilla kuin niillä, mistä naiset edes itse puhuvat.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sekin yh-äiti, kestä olen puhunut, niin kerran juttelin hänen kanssaan, ja kyselin, että miten lapsilla menee, missä olen töissä, kehuin hänen tatuointejaan ja uutta kampaustaan, kyselin hänen opiskelujutuista, jne. niin eipä mitään kiinnostusta kuitenkaan tullut. Lähti jonkun toisen miehen perään, kenen kanssa ei edes jutellut, eikä tuntenut ennestään. Eli mitä hyötyä lopulta on mistään tuollaisesta arvostamisesta? Mies saattaa vaikka lyödä naista nyrkillä naamaan, ja ryypätä joka päivä ja silti nainen edelleen on sen miehen kanssa ja arvostaakin sitä vielä.

Paljon samoja havaintoja naisista on tullut kieltämättä elämän aikana tehtyä. Joskus oli nuorempana hetkiä, kun sitä niin kovasti toivoi naista, joka lämpimästi hymyillen katsoisi ymmärtäen silmiin ja halaisi, kunnes tajusin ettei sellaista naista olekaan - valitettavasti. Ei ainakaan ennenkuin miehenä on laittanut persoonansa jollain tavoin peliin ja nainen oppii sitä kautta tuntemaan sinut. (Tosin siinä vaiheessa ehkä muut skismat estävät sen halien saamisen, eh).

Mä en ole kuitenkaan hirveän vakuuttunut ylenmääräisestä yrittämisestäkään. Se on käytännön elämässä vähän niin, että jos naista kiinnostaa niin nainen tekee kyllä itse omat provokatiiviset liikkeensä, että mies tietää että nyt sopii koittaa voittaa. Tietysti ellei ole lipeväliikkeinen ja osaava mies, niin tämä kuvio ei toimi. Valtaosa meistä miehistä joutuu itse esittämään treffikutsuja naisille voidakseen pariutua, ja siltikin rukkasia tulee enemmän kuin pitkän talven aikana tarvitsisi. Mutta ellei naisosapuoli ole täysin pinnallinen opportunisti niin herrasmies voi aina päästä treffeille ja ehkä jopa saatille (ei välttämättä sisällä kyytejä).

Nyt vaan kyselet siltä opettajatterelta, josko saisit häntä kesän aikana seuraksi johonkin. Jos ääni värisee, hikeä pukkaa ja naama punottaa niin sille ei voi mitään, mutta ainakin yrität. Ja jos ns. epävarmuutesi jotenkin johtaa nuivaan vastareaktioon, kaverikortteihin sun muuhun tuubaan niin voit olla varma, ettei hän ole arvoisesi, vaan etsii yhä kadonnutta supermiestään.
(Jotkut naiset nimittäin ovat sinkkuja siitä syystä, että nuoruuden "täydellinen" mies ei ollutkaan prinssi uljas ja etsivät sinnikkäästi tälle korvaajaa - sitä löytämättä).
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tietyllä tavalla kyllä yritän, tietyllä tavalla taas en. Esim. jossain ravintolassa nimenomaan kun en uskalla sitä aloitetta tehdä, niin olen sitten vain joko yksinäni tai sitten jonkun kaveriporukan kanssa. Eli mitään eleitä en naisia kohtaan tee tai ole usein ennenkään tehnyt. Silloinkaan ei mitään kontaktia ole tullut. Tai että nainen olisi katsellut paljon sivusilmällä, tms. muuta huomaamatonta.

Tai sitten ihan missä tahansa muussakin paikassa, festareilla, kaupassa, illanvietossa muuten, tsm. jos on ihan kuin ei olisikaan, niin eipä ketään tule mitään puhumaan tai ottamaan kontaktia. Pitäisi jo siinä kohtaamisvaiheessa olla sen näköinen, että kiinnostaisi.

Joku sanoo, että pitäisi vain olla oma itsensä, mutta sitten varsinkin se naisten kiinnostus on olematonta. Sitten jos taas alkaa juttelemaan, tai alkaa tekemään muuten seuraa, niin vastaanotto on aina nuivaa. Eli naiset monesti valittavat, kun sitä aloitetta ei tehdä, mutta sitten kun sen tekee, niin se onkin huono juttu.

Tietysti se on mieskohtainen juttu. Eihän se ole sama, ketä sen aloitteen tekee. Pitäisi olla jo siinä vaiheessa sitä naista kiinnostava mieshenkilö, jotta sen aloitteen teko olisi naisen mielestä hieno juttu.

Tuossa opettajanaisessa onkin se homma, että kun en kiinnosta, niin enpä minä ole hänen arvoisensa. Onhan hän selkeästi aika montaa miestä "ylempänä". Senpä takia saattaakin olla niin, että kukaan mies ei uskalla mitään aloitetta tehdä, kun ulkonäkö ja olemus on miehiä karkoittavaa. Tai sitten ei vain miehet kiinnosta, kun panostaa työhön jo erittäin paljon.

Joskus sitten taas kuulee sellaistakin, että jotain miestä kehutaan naisten suusta, että hänenlaisiaan saisi olla maailma täysi, että mies on todella fiksu ja huomioiva, ja että joku nainen saa hänestä todella hyvän aviomiehen, jne. Mutta sitten asia onkin niin, että harva nainen olisi oikeasti kiinnostunut mistään vakavammasta. Niitä naisten arvostamia piirteitä on vaikka kuinka paljon, mutta tietty miesmäisyys ja lujuus puuttuu. Silloin harva enää kiinnostuu. Onkin liian kiltti ja hyväsydäminen.

Jostain keskustelupalstalta satuin lukemaan myös mielipiteitä, että kun mies katsoo jääkiekkoa ja lojuu sohvalla, ei tee kotitöitä, eikä ruokaa, ei ole niin kohtelias, ei vie roskapusseja ulos, jne. niin saattaakin äkkiä olla totaalinen turn off. Vaikka naiset aina julkisesti jaksavat mollata noita juttuja, niin se tavallaan onkin naisen mielestä hyvä juttu, että mies on tuollainen. Se motkotus ei olekkaan niin huono juttu, kuin väittävät. Tavallaan tykkäävät valittaa noista asioista.

Liikaa olen varmasti huolehtinut siitä, että kun koulussa joku opettaja tulee takana perässä, niin huolehdin että pidän ovea auki. Onhan se kohteliasta, mutta kun se menee sellaisen ylikiltteyden piikkiin. Monesti noiden opettajien kanssa voisi ollakkin niin, ettei sitä ovea pitäisikään auki. Tai päästäisi ensimmäisenä sisään. Kohteliasta ja hyväkäytöksistä nuorta miestä jaksetaan aina kehua ja arvostaa, mutta joidenkin kohdalla (esim. itse) se voi ollakkin aika huono juttu. Se ei enää olekkaan sellaista naista kiinnostavaa.

Enkä nyt usko, että tuo opettaja mitään supermiestä etsii, ongelma onkin siinä, etten ole lähelläkään edes keskivertoa. Eli jos keskivertomieskin kävisi tuolle naiselle, niin eipä itsellä olisi mitään jakoakaan.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Voi HIFK, mitenkähän sinut saisi ymmärtämään, että vaikka saisitkin sen täydellisen kumppanin, jossa on kaikki ne piirteet joita itseesi kaipaat, et kuitenkaan saisi niitä ominaisuuksia itsellesi. Muutos lähtee itsestä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Voi herranjumala mitä itkua täällä on, säälittää kuinka monet miehet ovat täysiä ämmiä/lapasia. Enkä nyt tarkoita että silmät mustiksi pitää akoilta hakata mutta tietynlaista munaa nämä naisasiat vaatii jotta saa jotain aikaan joskus. Tai sitten vain lopettaa turhanpäiväisen jankkaamisen ja tekee jotain asioiden eteen.

Itse olen jatkanut sinkkuelämän puolella ja maistuu hyvältä, hieman alkaa rassaamaan jo kun on treffejä joka viikko ja näin ollen hieman sekaisin jopa nimistä. Vaikka en mikään jumalallisen komea ole niin sormia napsauttamalla saan seuraa. Olen kai niin saatanan naurettava pelle (mun vahvuus?) niin naisetkin tykkää olemaan seurassani. Jaa a.

Enkä mä mitään prassaile, oli meikäläiselläkin nuorempana ongelmia itsetunnon kanssa ja oli kamala ujous aina naisen seurassa..joka johti sitten asioiden kariutumiseen, mutta sitten vain niskasta itseään kiinni ja itsevarmuutta kehiin niin johan kulkee. Ei tää oikeasti niin vaikeaa ole ja tämä pätee moneen asiaan elämässä. Toki sokeana et voi lentää mutta aina sitäkin voi yrittää.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Noniin, jälleen yksi suhde takana. Onneksi suhteellisen tuore juttu, viikonloppuna alkanut riita (humalassa) kärjistyi tänän "yhteiseen" päätökseen jossa molemmat jatkavat suuntiinsa. Toki jatkossa pyritään olemaan "kavereita", mutta tuskimpa onnistuu. Onneksi suhde päättyi suhteellisen alussa, kun kerran oli päättyäkseen. Tästä vaan kohti uusia tuulia, tosin, ensin ajattelin katsella helle-päivien tarjontaa ihan näin rennosti sinkkuna.

Lisätäänpä vielä. Oli mielenkiintoista olla suhteessa itseäni vanhemman naisen kanssa. Olen itse 21v ja nainen 26. Joten tässä iässä tuollainen viiden vuoden ikäero vaikuttaa jo suurelta. Kokemusta voi pitää varsin kasvattavana, varsinkin päivittäisessä elämässä ja asioiden hoidossa huomasin eron jos vertaa ikäisiäni naisia vanhempiin. Isoin asia jota tulen varmasti kaipaamaan on vähemmän yllättävästi seksi. Jo tuonkin ikäisestä naisesta huomasin iän tuomaa itsevarmuutta, toki otokseni on hyvin suppea. Yksi vanhempi vs. tusina ikäistäni. Aion jatkossakin etsiä kokemuksia itseäni vanhemmista naisista, vaikka tämä juttu tulikin nopeasti päätökseen niin ehdin kuitenkin vakuuttumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös