PS3: NHL11 Liiga

  • 52 970
  • 813

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pelasin Lombardi18 vastaan. Paras tähänasti kohtaamani NHL11:n pelaaja. Syntynyt tatti kädessä. Mutta jotenkin vituttaa nää "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue"-pelaajat. Onko tuo todellista, vai ainako vain etua haetaan?

Pelasin myös Lombardi18 vastaan eilen ja kokemus ei ollut kovinkaan mukava. Mies jäi ensimmäisen ottelun ensimmäisessä erässä täysin jalkoihin ja turhautuminen alkoi näkyä. Atlanta otti koko ajan jäähyjä ja jokaisen katkon jälkeen olisi pitänyt alkaa tappelemaan. Mielestäni mies turhaan venytti peliä, joka selkeästi oli revennyt jo mulle. Voitto jotain 8-2.

Eniten tuossa ärsytti se, että mies kuitenkin osoitti jo ensimmäisessä pelissä osaavansa pelata. Toiseen peliin lähdin kuitenkin hieman varauksella, että mitähän tästäkin tulee. Pelifiilis ei ollut paras mahdollinen, mikä on tietysti myös oma vikani. Mahdollisesti tämä oli vastustajan tavoitteenakin? Joka tapauksessa toisessa pelissä jäin sitten itse neppailemaan Lombardin tehdessä maaleja. Tappio jotain 5-1. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen, etten sortunut vastaavaan pelleilyyn mitä Atlanta ekassa pelissä harjoitti - oli se sitten seuraavaan peliin valmistautumista tai ei.

No, hyvä kuitenkin huomata, että sieltä kuoriutui vielä pelaaja. Ensimmäisen pelin aikana ajattelin, että näinköhän tää jätkä jaksaa edes liigaa loppuun, jos peli ei jaksa yhtään kiinnostaa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, hyvä kuitenkin huomata, että sieltä kuoriutui vielä pelaaja. Ensimmäisen pelin aikana ajattelin, että näinköhän tää jätkä jaksaa edes liigaa loppuun, jos peli ei jaksa yhtään kiinnostaa.
Tätä kyllä joskus tulee ihmeteltyä. Omat tulokseni heilahtelevat valtavasti, vaikken mielestäni hirveästi ole mielialapelaaja, vaikka tietysti tappioputkessa pää menee jumiin ja toistepäin. Joskus toki tuntuu, kunnon selkäsaunan aikana, ettei vastustajana olekaan se oikea pelaaja nimimerkin takaa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mutta jotenkin vituttaa nää "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue"-pelaajat. Onko tuo todellista, vai ainako vain etua haetaan?


Syytit vissiin minuakin tästä, kun otettiin matseja.. Oletko ihan tosissasi tällä asialla?

Esimerkkinä nyt toi meidän tapaus, pelattiin matsi, minä haastoin. Matsi päättyy, Musta Kyy haastaa seuraavaan, ei toimi. Mitäs tehdään?
No, yritetään uudestaan, mutta kun ei toimi..

Laitan haasteen itse, ja kirjoitan pleikalla viestin, että "sun haasteeseen ei pääse liittymään". No, vastaus oli tyyliin, "älä kuseta, haluut vaan aina olla kotijoukkue".

Olin aika ulalla, kun toi viesti silloin mulle tuli. Siis, oletko ihan oikeasti tämän asiasi takana? Tekeekö kaikki sulle koko ajan tollasta turhaa jäynää, vai olisikohan niissä sun haasteissa oikeasti jotain vikaa? Tätä ilmeisesti on ilmennyt sulla aika paljonkin?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laitan haasteen itse, ja kirjoitan pleikalla viestin, että "sun haasteeseen ei pääse liittymään". No, vastaus oli tyyliin, "älä kuseta, haluut vaan aina olla kotijoukkue".

Olin aika ulalla, kun toi viesti silloin mulle tuli. Siis, oletko ihan oikeasti tämän asiasi takana? Tekeekö kaikki sulle koko ajan tollasta turhaa jäynää, vai olisikohan niissä sun haasteissa oikeasti jotain vikaa? Tätä ilmeisesti on ilmennyt sulla aika paljonkin?
Niin, ainakin NHL10:ssä tuolla oli riippuen kaistanleveydestä/-ruuhkaisuudesta vaikutusta, onko koti vai vieras, kotijoukkueella maalinteko oli ainakin 80% peleissä helpompaa. Juu, en enää muistanut, kuka muu teki samat, mutta sinä olit tässä liigassa se toinen. No, nyt asiallisen kirjoituksesi ja reaktiosi perusteella uskon, että voi olla ettei saa kutsujan peliin yhteyttä. Itse en ole tähän haastettuna NHL11:ssa törmännyt, ovatko muut? Toki jos haastaja on jo poistunut kyseisestä haasteesta, on yhteyttä vaikeampi saada. Sorry Jaasin ja Lombardi, jos olen syyttänyt turhasta, mutta hälytyskellot soi. Jaasiniin tämän viestin perusteella uskon vilungittomana.

PS: Onhan tuo EA:n tai yhteydenkin vaikutus aika hurja, kun pelaa kaksi peliä peräkkäin, molemmat tosissaan ja tulokset on tyyliin 8-2 ja sitten toiselle 1-5.
 
Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Niin, ainakin NHL10:ssä tuolla oli riippuen kaistanleveydestä/-ruuhkaisuudesta vaikutusta, onko koti vai vieras, kotijoukkueella maalinteko oli ainakin 80% peleissä helpompaa.

Ok, itse en voi väittää tällaista huomanneeni. Jotenkin tuntuu, että nuo momentumit jne. tulevat kaikki ihan arvalla, eikä siinä taustalla hirveän voimakasta logiikkaa ole.

Calcichewn kanssa meillä taisi olla myös samaa ongelmaa, mutta pelattiin pelit silti alta pois.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mulle ainakin on sattunut tota, ettei pääse pelaamaan, kun toinen haastaa. Eilen ei saatu HLe:n kanssa pelejä toimimaan ollenkaan, mikä on jo melko perseestä.

Todella epätoivosta mun peli tällä hetkellä. Joko puolustus ei toimi tai sitten en sää hyökkäyspäässä mitään aikaseksi. No jos vaikka vähän treenais ja sitten yrittäis uudestaan.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Mitä tarkoittaa "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue" -pelaaja?

Kahden pelaajan kohdalla on käyny tää sama ongelma eli, kun vastaa haasteeseen niin kaikki menee hyvin "Liitytään peliin"- kohtaan asti. Sitten lukee vain "ladataan" ja kohta ilmestyy teksti "Peliin liittyminen ei onnistunut, tarkista internetyhteys" tai jsp. Vituttaa se itseänikin. Enkä todellakaan tahallani tee tuota ongelmaa, mutta kun se ei vaan yksinkertaisesti yhdistä. Erään kaveri kanssa on yritetty tuota noin 50 kertaa ja kertaakaan ei ole ongelma hävinnyt ja peliin liittyminen onnistunut. Onko kellään mitään ratkaisua tähän ongelmaan?

Ja Tampalle pahoittelut siitä ekasta matsista. Täällä hajos kasetti ihan täydellisesti kun jos menin 2m lähemmäs Tampan pelaajaa niin Atlantan kaveri lähti istunnolle. Yksikin jäähy tuli kun huitaisin ohi mailan nostolla, siis ohi koko Tampan kaverista niin 2 min napsahti. Sori, noi koko ajan tulleet jäähyt saivat vaan kupin aivan totaalisesti nurin täällä päässä, alkoholilla saattoi olla myös jotain tekemistä nopeaan kimpaantumiseen. Vituttaa vieläkin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kyllä mullakin oli Calcia vastaan tilanne, että jouduin ottamaan kaksi kotipeliä, kun ei muuten onnistunut. Tuskin kukaan tätä leikkiä nyt niin tosissaan ottaa, että taktikoisi itselleen kotipelejä (joista ei edes todistettavasti ole mitään hyötyä). Koohoota vastaan ei sitten olla saatu pelejä käyntii millään, vaikka kumpi haastaisi.

Momentum on mielestäni tuotu kyllä tähän peliin selvemmin mukaan kuin aikaisempina vuosina - jopa aika vittumaisella tavalla ja ilman logiikkaa. Itse olen ainakin ollut monta kertaa tilanteessa (sekä johdossa että häviöllä), jossa esim. 3-0 tilanne kääntyy muutamassa minuutissa kolmannessa erässä kun takaa-ajava joukkue on saanut vauhtipiikin ja johtava joukkue luistelee kuin tervassa. Tai sitten vain kuvittelen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

NUPENVIINA 7 peliä pelattu
yeahbuddy_ 8 peliä pelattu
Rektor 8 peliä pelattu
lombardi88 6 peliä pelattu

arne69 2 peliä pelattu?!
kootee78 0 peliä?!


arnella ja kooteella on kyllä ollut ihan muut asiat kuin änäri mielessä, kun noin vähän pelejä vasta alla. Kooteella siis ei yhtäkään..

Esim. mulla on 42 peliä pelattuna ja Kerubillakin 35 peliä. Suurella osalla about 20 -->

Aktiivisuutta kiitos.

Mikä muuten on deadline tälle liigalle? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Tuossa vielä muistutukseksi noille kaikille joukkeille joilla pelejä on hieman rästissä. Onko kenelläkään tietoa Bouwmeester/kootee78:n liikkeistä?

15.11 deadline tälle liigalle? Onko hyvä aika, vai pitkitetäänkö hieman? Ottakaa kantaa niin saadaan asia päätökseen.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Tuossa vielä muistutukseksi noille kaikille joukkeille joilla pelejä on hieman rästissä. Onko kenelläkään tietoa Bouwmeester/kootee78:n liikkeistä?

15.11 deadline tälle liigalle? Onko hyvä aika, vai pitkitetäänkö hieman? Ottakaa kantaa niin saadaan asia päätökseen.

Mun puolesta voi pitkittää, tää vähäinen vapaa-aika mikä nykysin on niin tuppaa yleensä menemään kaikkeen konsolijääkiekko kiirellisempiin asioihin. Yritetään tietenkin mahdollisimman nopeasti hoitaa pelejä alta pois.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun puolesta voi pitkittää, tää vähäinen vapaa-aika mikä nykysin on niin tuppaa yleensä menemään kaikkeen konsolijääkiekko kiirellisempiin asioihin. Yritetään tietenkin mahdollisimman nopeasti hoitaa pelejä alta pois.

Oisko 30.11 hyvä. Reilusti olisi siis vielä aikaa hoitaa pelit alta. Kootee ja Hukkaviivakin ehtivät hyvin tahkota noita.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Marraskuun loppu sopii mullekin. Täytyy vaan vähän miettiä sitten tuota haasteiden onnistumista. Mulla ei ainakaan toimi vieläkään kunnolla. Useammin yhteys katkeaa, kuin onnistuu. Sitkeesti mäkin oon Pläykkärin äärellä jäpittänyt, mutta yllättävän vähän on silti pelejä kasassa. Toivotaan nyt, että alkaa linjat toimiin kunnolla niin homma vähän nopeutuis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös