PS3: NHL11 Liiga

  • 53 201
  • 813

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Voisin pelailla täs parit pelit ennen JYP-Jokerit matsia, jos peliseuraa löytyy.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Menee vittu hermot noihin klovnituomareihin. Vittu kaks ainutta kertaa ku koko pelin historiassa olen nähnyt vitosen, niin molemmissa tullut Juzsia vastaan ja mulle. Taas oli tasanen peli menossa kun tuomari päätti antaa perus selkään taklauksesta vitosen. No ei tääkään riittänyt vaan tosta eteenpäin vihelsi joka vitun asiasta mitä yritin tehdä niin jäähyn. No pilasivat tonkin ottelun joka olisi varmaan muuten ollut molemmille varsin mielekäs.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menee vittu hermot noihin klovnituomareihin. Vittu kaks ainutta kertaa ku koko pelin historiassa olen nähnyt vitosen, niin molemmissa tullut Juzsia vastaan ja mulle. Taas oli tasanen peli menossa kun tuomari päätti antaa perus selkään taklauksesta vitosen. No ei tääkään riittänyt vaan tosta eteenpäin vihelsi joka vitun asiasta mitä yritin tehdä niin jäähyn. No pilasivat tonkin ottelun joka olisi varmaan muuten ollut molemmille varsin mielekäs.

Joo itseänikin vituttaa tämä peli tällä hetkellä aika suuresti, mutta ei tuomarien takia. Kai se on silti pakko pelata tämäkin kausi loppuun kun on jo kymmenen ottelua (lue: tappiota) pelattu.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joo itseänikin vituttaa tämä peli tällä hetkellä aika suuresti, mutta ei tuomarien takia. Kai se on silti pakko pelata tämäkin kausi loppuun kun on jo kymmenen ottelua (lue: tappiota) pelattu.

Ehittäisikö nyt muuten ottaa meidän peli(t)?

Sainkin jo toisen vastuksen, kattelaan myöhemmin
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mikäköhän ihme näissä nettiliigoissa oikeen kusee, kun tiettyjä pelaajia vastaan ei saa koskaan pelejä toimimaan vaikka useina eri päivinä tullut kokeiltua?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Toimiko liiga tänään OK? Lähettelin n. tunnin verran kutsuja porukalle, mutta kukaan ei vastannut tai haastanut mua.

Alkaa kyllä hiukan vituttaa jengin aktiivisuus tän suhteen. Osalla pelattuna vain 2-3 peliä ja sitten osa jengistä ei vastaile lainkaan pelikutsuihin. Mulla kun on muutakin tekemistä iltaisin kuin odotella josko joku haluais mahdollisesti pelata. Ei ollut eka kerta kun piti poistua tyhjin käsin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimiko liiga tänään OK? Lähettelin n. tunnin verran kutsuja porukalle, mutta kukaan ei vastannut tai haastanut mua.

Alkaa kyllä hiukan vituttaa jengin aktiivisuus tän suhteen. Osalla pelattuna vain 2-3 peliä ja sitten osa jengistä ei vastaile lainkaan pelikutsuihin. Mulla kun on muutakin tekemistä iltaisin kuin odotella josko joku haluais mahdollisesti pelata. Ei ollut eka kerta kun piti poistua tyhjin käsin.

Onko joillain tosiaan 2-3 peliä takana?

Voisivat tosiaan hieman aktiivisemmin pelailla pelejä! Liiga kuitenkin ollut aika kauan jo pystyssä.

EDIT: Jep, katselinkin tuon sarjataulukon niin näillä herroilla on aika paljon kurottavaa!

NUPENVIINA 7 peliä pelattu
yeahbuddy_ 8 peliä pelattu
Rektor 8 peliä pelattu
lombardi88 6 peliä pelattu

arne69 2 peliä pelattu?!
kootee78 0 peliä?!


arnella ja kooteella on kyllä ollut ihan muut asiat kuin änäri mielessä, kun noin vähän pelejä vasta alla. Kooteella siis ei yhtäkään..

Esim. mulla on 42 peliä pelattuna ja Kerubillakin 35 peliä. Suurella osalla about 20 -->

Aktiivisuutta kiitos.

Mikä muuten on deadline tälle liigalle? Ehdotuksia otetaan vastaan.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Joku kuka ei oo Penguinseja vastaan vielä pelannut, niin tulkaahan ottamaan helpot pisteet pois.

Joo oli kyllä helpot pinnat;D.. Oli aika mahoton ohitettava toi sun kassaris. Ei pahemmin poikittais syötöistä ollut moksiskaan. Omaa veskaa taas alkaa hermo pikkuhiljaa menemään, kun joka pelissä pitää vähintään yks helppo päästää.

Nupe tai PELL nyt peliä Calgarya vastaan?

Ei enään pysy kunnolla ees silmät auki.
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Joo oli kyllä helpot pinnat;D.. Oli aika mahoton ohitettava toi sun kassaris. Ei pahemmin poikittais syötöistä ollut moksiskaan. Omaa veskaa taas alkaa hermo pikkuhiljaa menemään, kun joka pelissä pitää vähintään yks helppo päästää.

Oli kyllä tällä kertaa Fleurylta semmosia pelastuksia, että huhhuh...Sua vastaan vielä tiukensin puolustusta kun tiestin miten kovaa tuut päälle. Tässä liigassa joutunut monta kertaa vaihtamaan veskaria kesken pelin, mutta näissä peleissä Fleury oli mies paikallaan.

Pelit oli suht tasaisia tilastojen suhteen, mutta kyllähän sä maalipaikat veit aika selkeesti. Sain onneksi survottua ne tarvittavat maalit ja uskomatonta mutta totta, niin pittsburghiin matkasi täydet 4 pistettä Nupelta!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelit oli suht tasaisia tilastojen suhteen, mutta kyllähän sä maalipaikat veit aika selkeesti. Sain onneksi survottua ne tarvittavat maalit ja uskomatonta mutta totta, niin pittsburghiin matkasi täydet 4 pistettä Nupelta!

Nyt onkin sitten hyvä hetki katkaista voittoputki Calgarya vastaan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulihan se sieltä! Nimittäin Calgaryn kauden avausvoitto. Jännittävien vaiheiden jälkeen voitto tuli Pittsburghista lukemin 3-2. Raivoisaa taistelua ja melko tasaista vääntämistä, Pittsburgh jonkin verran hallitsi. Voittomaali oli halpa, mutta näin kovan taistelun jälkeen mielestäni ansaitsin päästä pisteille tässä ottelussa.

Nyt kun voittotili on avattu niin toivottavasti seuraava voitto tulee vähän nopeammin. ;)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tulihan se sieltä! Nimittäin Calgaryn kauden avausvoitto. Jännittävien vaiheiden jälkeen voitto tuli Pittsburghista lukemin 3-2. Raivoisaa taistelua ja melko tasaista vääntämistä, Pittsburgh jonkin verran hallitsi. Voittomaali oli halpa, mutta näin kovan taistelun jälkeen mielestäni ansaitsin päästä pisteille tässä ottelussa.

Nyt kun voittotili on avattu niin toivottavasti seuraava voitto tulee vähän nopeammin. ;)

Oli kyllä hyvät pelit! Viihdyttävää ja hyökkäysvoittosta peliä. Pääsin ainakin kunnolla pelaamaan ylivoimaa, mutta ei tainnut osua kun kerran? NHL 10:ssä yv% pyöri siellä 20 paremmalla puolella, mutta tässä se taitaa olla alle kympin.

Mutta kiitos hyvistä peleistä! Oikeutetusti molemmille vieraspeleistä pisteet kotiin.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kyllä hyvät pelit! Viihdyttävää ja hyökkäysvoittosta peliä. Pääsin ainakin kunnolla pelaamaan ylivoimaa, mutta ei tainnut osua kun kerran? NHL 10:ssä yv% pyöri siellä 20 paremmalla puolella, mutta tässä se taitaa olla alle kympin.

Mutta kiitos hyvistä peleistä! Oikeutetusti molemmille vieraspeleistä pisteet kotiin.

Juu kiitos vaan itsellesi. Jännitystä kyllä oli molemmissa peleissä loppuun asti.

Tosiaan kakkosia otin varmaan päälle parikymmentä noissa kahdessa pelissä. Sitä se vaan on kun ei osaa karvata muuten kuin mailaa nostamalla. ;)
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
NUPENVIINA 7 peliä pelattu
yeahbuddy_ 8 peliä pelattu
Rektor 8 peliä pelattu
lombardi88 6 peliä pelattu[/B]
arne69 2 peliä pelattu?!
kootee78 0 peliä?!


Esim. mulla on 42 peliä pelattuna ja Kerubillakin 35 peliä. Suurella osalla about 20 -->

Mikä muuten on deadline tälle liigalle? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Liigan kanssa on ollut kaikennäköistä häipäkkää, joten ei mitään kohtuuttomia Deadlineja. Kiitos.

Kuitenkin alle 10 matsia tässä vaiheessa on liian vähän.

Itse pidän omalla kohdallani ongelmana jo ylempänä mainittua, että koneelta saa monesti poistua tyhjin käsin, eli ilman matseja ollenkaan. Aina siellä on samat ukot online, ja samat offline..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan kanssa on ollut kaikennäköistä häipäkkää, joten ei mitään kohtuuttomia Deadlineja. Kiitos.

Kuitenkin alle 10 matsia tässä vaiheessa on liian vähän.

Itse pidän omalla kohdallani ongelmana jo ylempänä mainittua, että koneelta saa monesti poistua tyhjin käsin, eli ilman matseja ollenkaan. Aina siellä on samat ukot online, ja samat offline..

Joo ei mun puolesta tolla deadlinella ole niin kiire. Kunhan ei nyt mitään kahta kuukautta mene vielä. Marraskuun 15. päivä? Onko liian aikainen deadline vai sopiiko kaikille?

Bouwmeester & Hukkaviiva
ilmoitelkaa itsestänne, että oletteko vielä mukana liigassa vai poistetaanko samantien? Todella kiire tulee molemmilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös