PS3: NHL11 Liiga

  • 52 995
  • 813

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Atlanta voisi hiipiä linjoille jos löytyisi peliseuraa.

Edit: Ei sitten, Mökkeilemään--->
 
Viimeksi muokattu:

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Florida voi tulla 22.30 jälkeen linjoille. Saattaa mennä 11, kun tiiä miten kauan töissä menee. Parit pelit voin pelata siinä. Hemmetti ku pitäny osallistua joka ikiseen liigaan niin alkaa nää takarajat painaa päälle. Ja muutenkin ottelut ovat melko raskaita henkisesti niin ei 4 peliä enempää kerralla mitenkään voi pelata. Sit välillä on pakko pitää välipäivä koko pelistä kun v***ttaa välil koko peli ja ohjainkaan ei hirveästi tykkää kyseisestä pelistä. Ens kerral ostan jonkun halppis ohjaimen jos hajoo. Alkaa tuntua työnteolta tämä touhu. Show must go on.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
washington ihan just linjoilla, haastetta tulemaan.

edit: fuparilta ja einokeisarilta tulee disconnectia. taasko tää meni tähän. eilenhän tuli tosiaan taas tuner pack...
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joo, ihan pieni hetki. Älä ota muita haasteita vastaan!
Siis mitäs vittua. Mitenköhän toi mein peli nyt päätty? Mulla ilmottaa että katkaisi yhteyden EA:n servereille? Oli vaan 5-1 johto tässä vaiheessa, eli aika perseestä jos tosta nyt sulle voitto tuli.

edit: näköjään peli jäi kokonaan pelaamatta. otetaan myöhemmin uusinta, nyt tarvii lähteä taloyhtiön kokoukseen pätemään mummoille.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi peliä Coloradoa vastaan, voitto ja tappio. Ja ai että mä pelasin hyvää lätkää! Varsinkin toisessa pelissä (tappiossa) aivan loistavaa kiekkoa, hyviä syöttöjä, paljon maalipaikkoja, kovia taklauksia. Uskomaton ottelu. Vielä kun saisin tuohon viimeistelyyn enemmän terävyyttä niin se on siinä!

Taisi tulla Wodille / Fuparillekin yllätyksenä miten hyvää lätkää tällainen liigan heittopussi pelasi. ;)
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi peliä Coloradoa vastaan, voitto ja tappio. Ja ai että mä pelasin hyvää lätkää! Varsinkin toisessa pelissä (tappiossa) aivan loistavaa kiekkoa, hyviä syöttöjä, paljon maalipaikkoja, kovia taklauksia. Uskomaton ottelu. Vielä kun saisin tuohon viimeistelyyn enemmän terävyyttä niin se on siinä!

Taisi tulla Wodille / Fuparillekin yllätyksenä miten hyvää lätkää tällainen liigan heittopussi pelasi. ;)
Tiukkoja oli! Kiitos näistä. Joo ei mitenkää yllätyksenä. Oma peli oli juuri sitä. Tosin ensimmäisessä ottelussa pysyin edes jotenkin mukana maalivahtini ansiosta. Tokassa pelissä vasta hakkasinkin päätä seinään. Hyökkäysalueelle kiekko vastustajalle ja taas mennää meikän päätyyn. Lopussa onneksi pääsin pienestä kulmasta veivaamaan ja sain voiton, vaikka olisit melkein molemmista peleistä ansainnutkin voiton.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiukkoja oli! Kiitos näistä. Joo ei mitenkää yllätyksenä. Oma peli oli juuri sitä. Tosin ensimmäisessä ottelussa pysyin edes jotenkin mukana maalivahtini ansiosta. Tokassa pelissä vasta hakkasinkin päätä seinään. Hyökkäysalueelle kiekko vastustajalle ja taas mennää meikän päätyyn. Lopussa onneksi pääsin pienestä kulmasta veivaamaan ja sain voiton, vaikka olisit melkein molemmista peleistä ansainnutkin voiton.

Joo, itse pelasin ainakin paljon parempaa peliä toisessa pelissä, mutta niin vain ensimmäisestä tuli voitto ja toisesta tappio. ;) Vaikka ei ensimmäinenkään peli huono ollut missään nimessä. En muista milloin viimeksi olisin noin hyvin pelannut Jatkoajan liigoissa, en välttämättä koskaan.

Vielä pitää saada viimeistelyyn enemmän terävyyttä, niin tuossa pelissä olisi tullut 4-5 maalia enemmän. Onneksi maalipaikkoja pystyin nyt luomaan tasaiseen tahtiin.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoittelen, että on nuo pelit jäänyt hieman vähälle tässä liigassa toistaiseksi. Kaikenlaiset työreissut on pilannut monet mahdolliset peli-illat. Jatkossa tulee tahti paranemaan.

Mutta nyt olisi NYR kehissä. Ei muuta kuin haastoa kehiin vaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tampa linjoilla. Haastetta tulemaan mielellään niin, että vedetään ne molemmat matsit putkeen. Nyt meen päivystään.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelasin Lombardi18 vastaan. Paras tähänasti kohtaamani NHL11:n pelaaja. Syntynyt tatti kädessä. Mutta jotenkin vituttaa nää "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue"-pelaajat. Onko tuo todellista, vai ainako vain etua haetaan?

Niin, pelit 7-1 ja 5-2, joten kai seuraava olis ollu jo tasan?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelasin Lombardi18 vastaan. Paras tähänasti kohtaamani NHL11:n pelaaja. Syntynyt tatti kädessä. Mutta jotenkin vituttaa nää "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue"-pelaajat. Onko tuo todellista, vai ainako vain etua haetaan?

Niin, pelit 7-1 ja 5-2, joten kai seuraava olis ollu jo tasan?

Mitä tarkoittaa "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue" -pelaaja?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mitä tarkoittaa "Ei yhdistä, oon taas kotijoukkue" -pelaaja?
Vielkö olsit valmis peleille? Eiköhän se tarkoita, että kun toinen haastaa sanoo ettei toimi ja haastaa itse niin, että saa pelata molemmat kohtaamiset kotijoukkueena.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielkö olsit valmis peleille? Eiköhän se tarkoita, että kun toinen haastaa sanoo ettei toimi ja haastaa itse niin, että saa pelata molemmat kohtaamiset kotijoukkueena.

Jaa. Mutta mitä väliä kumpi on kotijoukkue?

Pelataanki Juzsi pelit pois alta?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa. Mutta mitä väliä kumpi on kotijoukkue?

Jossain kuullut väitettävän, että kotijoukkueella olisi jotain etua. En tiedä mitä, enkä itse edes usko siihen.

Oikeassa lätkässä näin varmasti onkin, mutta virtuaalikiekossa? en usko.

Ps. Onko linjoilla ketään, joka ei ole pelannut Anaheimia vastaan? ilmoitelkaa tänne niin laitan NHL:n sisään.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Voittohan sieltä jälleen tuli! ; )

Kohtuu hyvin lähtenyt liiga käyntiin viime liigojen pisteautomaatilta ; ) 20peliä joista vain 2 häviöö varsinaisella peliajalla.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voittohan sieltä jälleen tuli! ; )

Kohtuu hyvin lähtenyt liiga käyntiin viime liigojen pisteautomaatilta ; ) 20peliä joista vain 2 häviöö varsinaisella peliajalla.

Joo eipä ollut mulla paljon sanottavaa tossa pelissä. Mulla on veikkaus tän liigan voittajasta. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös