PS3: NHL11 Liiga

  • 52 554
  • 813

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Heittopussi ja maailman puukätisin jengi New York Islanders nyt linjoilla.

EDIT: Näyttää pelit jäävän pelaamatta Wod/Fuparin Avseja vastaan. Ei vain saa yhdistettyä kummankaan haastetta. Tätä on yritetty jo viikkoja.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Krapulainen Washington hetken päästä linjoilla, helppoja pisteitä tarjolla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
EDIT: Näyttää pelit jäävän pelaamatta Wod/Fuparin Avseja vastaan. Ei vain saa yhdistettyä kummankaan haastetta. Tätä on yritetty jo viikkoja.
Itsellä sama ongelma. Ei toimi kumpaankaan suuntaan, ja ainoastaa Fupar kyseessä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä sama ongelma. Ei toimi kumpaankaan suuntaan, ja ainoastaa Fupar kyseessä.
Kumma juttu. Äskön peli toimi ihan hyvin ja nyt taas ei millään pääse peliin. Pheww...

EDIT: Enkä usko, että mikään itsellä blokkaa noita yhteyksiä, koska sen verran monilla muillakin on ongelmia ja PS3, kun testaa internet-yhteyden niin sieltä tulee NAT 2, joka minun mielestäni tarkoittaa juuri sitä, että estettä ei ole. Ja NHL 10 toimii aivan erinomaisesti, kuten kaikki muutkin pelit. Hmm...
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ottawa on nyt linjoilla..
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kumma juttu. Äskön peli toimi ihan hyvin ja nyt taas ei millään pääse peliin. Pheww..
Joo näköjään nyt ei toimi edes haastepelit verkossa, sama ongelma eli opponent has left the match. Vittu mikä kasa paskaa tää nettipeli on. Just kun olis ollu sopiva olotila pelata vaikka koko saatanan päivä pelejä pois niin eihän tää nyt vittu toimi. Muutenkin täysin käsittämätöntä paskaa tän vuoden NHL. Missä on rosteripäivitykset?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Voisin muutaman pelin pelailla tässä, vaikka hieman alakanttiin on mennyt. Tampalla on selkeä maalinteko-ongelma, mutta sama ongelma mulla on ollut näissä peleissä jo aikojen alusta lähtien. Sama ongelma on muuten in real lifekin, ei vaan mee maaliin kiekko mistään.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisin muutaman pelin pelailla tässä, vaikka hieman alakanttiin on mennyt. Tampalla on selkeä maalinteko-ongelma, mutta sama ongelma mulla on ollut näissä peleissä jo aikojen alusta lähtien. Sama ongelma on muuten in real lifekin, ei vaan mee maaliin kiekko mistään.

Ollaanko me pelattu vielä? Jos ei olla niin mä voisin pelata 10 min. kuluttua.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ottaisiko joku matsinpoikasta Buffalon kanssa?

E: Tampan kanssa nyt sitten.

E2: Kuokkaan tuli 3-1. Kilsan päähän näkyi että viikkoon en ole pleikkariin koskenut, sellaista paskaa peli oli multa. Yhden sain alivoimalla ja muuten olin aikas purjeessa. Näin tänään..

E3: Ja taas, jälleen 1-3. Vittu. Syöttely on ihan hanurista mulla, eikö ne osaa ottaa maailman helpointa syöttöä kiinni? Helvetti.
 
Viimeksi muokattu:

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Jepjep, EA taaskaan suostu yhdistämään. Tällä kertaa pelit Red Wingsin kanssa jäivät sitten pelaamatta. Katotaan myöhemmin illalla kun syön nytten.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Buffalo olisi nyt valmis muutamaan matsiin. Haastoja?

E: Jepjep, Pensiltä pataan kun voittomaali tulee 12 sekuntia ennen loppua, vittu. Otanpa vielä Phoenixilta pataan niin päivä on täydellinen.

E2: Näin sen pitikin mennä. Pelaan koko päivän parhaan pelin (ainoan jossa teen enemmän kuin yhden maalin) ja johdan peliä viisi minuuttia ennen loppua 3-0. Sitten kaveri saa kaksi tuuripomppua ja peli on vikalla minuutilla 3-2. Noh, siihen päälle alivoimalle ja sitä tappamaan. Noin 20 sekuntia ennen pelin loppua netti (joka on vittuillut koko päivän) päättää sanoa sopimuksen irti ja peli päättyi siihen.

Eli päivän saldo on merkittävä 0-4-0, kiitän ja kumarran. Olisi varmaan voinut jättää pelaamatta. Ja nämä uudet asetukset ovat perseestä.
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Pelaajat, joiden kanssa en vain saa liigapeliä yhdistettyä:

Juszi
Fupar
Saxon

Joku neljäskin tais olla, mutta en sitä tähän hätään muista.

Just äsken tuhosin kaikki tallennettuina olleet kokoonpanot ja liigaan mennessä peli latasi uudet. Ei toimi vittu millään.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaajat, joiden kanssa en vain saa liigapeliä yhdistettyä:

Juszi
Fupar
Saxon
Itselläni taas toimii Juszin ja Saxonin kanssa, mutta sinun ja parin muun kanssa (voi olla enemmänkin) ei toimi sitten millään. Harmittaa koska varmasti minulla, kuten muillakin olisi pelejä paljon enemmän pelattuna. En tiedä sitten kuinka monella tätä esiintyy, mutta veikkaisin aika montaa. Tiedä sitten mitä tämän asian kanssa tehdään...
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kiitokset Petee29lle peleistä. Asetin tavoitteeksi yhden pisteen riiston sulta ja sehän onnistui. Ekan voitin 4-3 ja tokan hävisin 7-4.

Aikamoista havajikiekkoa puolin ja toisin, mutta voi jumalauta millä tehokkuudella sä käytät maalintekopaikat! Toka peli päättyi siis Petelle 7-4 vetojen ollessa mulle 33-15. Eli 15 vetoa ja 7 maalia. Suht tehokasta hommaa..
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Kiitokset Petee29lle peleistä. Asetin tavoitteeksi yhden pisteen riiston sulta ja sehän onnistui. Ekan voitin 4-3 ja tokan hävisin 7-4.

Aikamoista havajikiekkoa puolin ja toisin, mutta voi jumalauta millä tehokkuudella sä käytät maalintekopaikat! Toka peli päättyi siis Petelle 7-4 vetojen ollessa mulle 33-15. Eli 15 vetoa ja 7 maalia. Suht tehokasta hommaa..

Joo täytyy sanoa, että olisit kyllä ansainnut tosta toisestakin pelistä pisteitä. Varsinkin siinä toisessa erässä, mitä hallitsit ihan täysin. Jossain vaiheessa laukaukset oli siinä erässä 10-0, mutta onnistuin iskee kahesta ekasta vedosta kaks häkkiä! Mut hyvät pelit oli kyllä!

Tulipahan Saubeakin vastaan pelit pelattua. Ekasta turpaan 3-1, kun Bryzgalov otti kaiken mahollisen kiinni! Tokassa pelattiin kunnon havajikiekkoa ja peli päättyi mulle lopulta 8-6. Tosin tasaista oli ja viimeinenkin maali tuli rankkarista 2sekuntia ennen loppua. Mutta kiitokset peleistä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös