Naisasiat

  • 7 512 792
  • 26 575
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Pakithan sieltä sitten tärähti, mutta silti on helpotuksen tunne päällimmäisenä, että uskallsin tehdä aloitteen. Kaikista tärkeintä minulle on kuitenkin se, että tämä tyttö haluaa pysyä kavereina. Kiitoksia vielä kaikille jotka rohkaisivat tähän. Nyt voi alkaa taas elämään ns. täysillä. :)

Sitä sattuu. Älä ainakaan mihinkään henkiseen takalukkoon pamahda, ei se sun vika kuitenkaa ole :)
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
avioeron voimaan tuleminen on koruton asiakirja. Tänään sen löysin postilaatikosta odottamasta.

Erityisen pahalta se tuntuu kun miettii, että edes yhtä hääpäivää ei voitu viettää oikeasti yhdessä.

Tämä vaihe elämästäni ei ollut koskaan helppo, aina siinä oli ongelmia. Osan aiheutin ihan itse, en niihin ongelmiin kenenkään muun apua tarvinnut. Näitä vuosia leimasi osaltani kiire ja kunnioituksen puute.

Silti olin sitoutunut häneen, ja tein paljon jotta nainen jota rakastin olisi viihtynyt luonani, ostin talon, otimme ensin kissan, sitten vielä koiran. Pidin talouttamme pystyssä. Yritin löytää yhteistä aikaa. Se ei merkinnyt kylliksi.

Tuntuu, että kelpasin vain sänkyyn, kuskiksi ja maksajaksi. Näihin asioihin kelpasin vielä ero-prosessin aikanakin. Tarinasta tekee hämmästyttävän se, kuinka paljon olin valmis vielä yrittämään. Ex tuli useamman kerran oven taakse raapimaan kyynelsilmin, väitti katuvansa ja haluavansa sopia. Sitten kun oli saanut haluamansa eli seksiä, oli mieli taas muuttunut. Paluu ei onnistunut, kun oli uuden miehen äidin 60v juhlat, tai joulu tai jotain muuta.

Vielä kun mokoma pamahti paksuksi, niin tuli viestejä joissa puhuttiin vaikka abortista, jos vaan yhteenpaluu onnistuisi. Kun en suostunut ottamaan vastuulleni lapsen kuolemaa, niin sekään ei ollut viimeinen rivi.

Vielä huhtikuussa olin valmis miettimään eron perumista, jos uuden miehen kanssa ei olla enää tekemisissä. Mutta ei, olisi pitänyt hyväksyä se, että hänellä olisi puolitoista perhettä ja minulla puolikas.

Näin voi käydä, jos on liian kiltti ihminen. Yritin saada rehellisiä vastauksia siitä mitä kaikkea on vuosien aikana tapahtunut, mutta niitä ei kai voi odottaa. Kylliksi tiedän sentään, jotta totuus ei pääse unohtumaan.

Vuodet vierivät, ja joskus en enää tätäkään opetusta muista.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sitä sattuu. Älä ainakaan mihinkään henkiseen takalukkoon pamahda, ei se sun vika kuitenkaa ole :)

Onneksi on jatkoaika ja Facebookin perusteella n. 170 muuta kaveria :).. helkkarin hyvä fiilinki jäi siitä, kun hän kertoi, että miksi lähteä pilaamaan hyvää kaverisuhdetta. Nyt on oikeasti sellainen fiilis, että perhana se on kesä ja nyt saa vittu naattia. Ei tarvitse enää jahkailla.
 

Jeffrey

Jäsen
Anatsulle vielä tsemppiä kun seuraavan kerran lähdet mehtälle! Täällä kun olin havaitsevani pieniä soraääniä siitä, että kasvotusten ei asiaa hoitanut niin minä taas nostan peukkua kirjeelle. Kirje on paljon henkilökohtaisempi, siinä on helppo olla vakuuttavampi ja nykypäivän tekstari ja chätti yhteiskunnassa uskon, että tuo kirje on aivan loistava! Ei seurustelusuhteita tietenkään voi kirjekurssina hoitaa, mutta loistava lisä se on.

Muutenkin täysin oikea teko. Ja osittain samasta syystä itsellni on huomenna kohtalonpäivä. Aikani pohdittuani en vain yksinkertaisesti pysty jättämään juttua tähän. Olen pahin jossittelija ikinä ja minun on pakko saada tietää olisiko tästä suhteesta johonkin.

Huomenna mimmin kanssa nähdään päivällä ja ajattelin järkätä picnicin. Jos en minä kelpaa niin sitten en kelpaa, mutta ainakin yritetty on. Jos jättäisin tämän homman tähän niin viimeistään syksyllä se alkaisi piinaamaan pahasti päätä. Nyt sain vihdoinkin naiselta hyvän vinkin tähän tilanteeseen. Eli: "nyt et pidä pariin päivään mitään yhteyttä, ja sitten kun näätte niin oot ihan superihana". Tällä pelikirjalla siis tällähetkellä mennään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vuodet vierivät, ja joskus en enää tätäkään opetusta muista.

Kannattaisi muistaa. Lopeta nyt hyvä mies tuo alistuminen. Ole oma itsesi, älä ole seksiorja tai tavarakauppias.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Jeffreylle toivotan onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti asiat kääntyvät vielä parhain päin.

Itse päätin laittaa projektini ainakin toistaiseksi jäihin. Pääsykokeet hoidettu tänään pois alta, tuli tutustuttua muutamaan muodollisesti pätevään naikkoseen ja osalla heistä oli jopa harvinaisen kauniit silmät. Helvettiäkö sitä tässä mitään kissa-hiirileikkejä pelailemaan kun kesä on aluillaan ja Stadin yö kutsuu. "Katotaan mitä tapahtuu..."
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Vähän tekee pahaa seurata tätä tilannetta vierestä, kun omasta mielestä se mitä olet aikeissa tehdä on suuri virhe. Mutta se taitaa olla niin, että kaikki tulevat tekemään tuon virheen ennemmin tai myöhemmin, kuten täälläkin moni ehti toteamaan.

Sen verran pitää vielä ihmetellä, että miksi ihmeessä sinä järjestät sen piknikin tytölle? Jälleen kerran annat, annat ja annat, todennäköisesti et taaskaan saa mitään vastineeksi. En kritisoi, saman olen tehnyt itsekin ja tulos oli täysi katastrofi. Toivottavasti otat opiksesi jos/ kun hommat tämän naikkosen kanssa menevät taas vituiksi! ;)
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Toivottavasti otat opiksesi jos/ kun hommat tämän naikkosen kanssa menevät taas vituiksi! ;)

Vaikka, komppaankin sinua, niin siltikin olen sitä mieltä, että pahempi ja pitkäaikaisempaa vitutusta tuova asia on se jos jättää katsomatta sen "viimeisen kortin", vaikka se muista olisikin ihan huono ajatus.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Vähän tekee pahaa seurata tätä tilannetta vierestä, kun omasta mielestä se mitä olet aikeissa tehdä on suuri virhe. Mutta se taitaa olla niin, että kaikki tulevat tekemään tuon virheen ennemmin tai myöhemmin, kuten täälläkin moni ehti toteamaan.

Mies tekee mitä miehen pitää rakkauden vuoksi. Aika paljon on niitä tyyppejä jotka "heivaisivat" tässä tilanteessa muijansa, tai ainakin näin antaa olettaa, mutta minä uskon suurimman osan tekevän kuten Jeffrey tässä tekee. Se "elämänsä rakkaus" ei välttämättä tule toista kertaa vastaan ja ainakin minä tekisin kaikkeni, että tuo alkaisi toimimaan isompien tai pienempien mutkien jälkeen. Itse toivotan Jeffreylle onnea ja toivottavasti neito osoittaa olevansa sinun arvoisesi, sinun panoksesta ei varmasti jää kiinni.

Anatsulle. En tietenkään kirjeestä mitään mihinkään mainitse. Jos jotain hyvää tuosta pitää kaivaa, niin sait ainakin vastauksen ja voit jatkaa rauhassa eteenpäin. Jokaiselle on "se oikea" olemassa eikä tarvi vaipua synkkyyteen, vaikka tuo kirpaisee. Varsinkin jos tässä suhteessa ollaan siirrytty "ihastumisesta" seuraavalle tasolle.
 

Jeffrey

Jäsen

Kiitos kannustuksesta! (hymiö). Tuo picnic ei ole mulle mikään homma. Siis siitä aiheutuva vaiva. Mä teen mielelläni ruokaa, koen olevani siinä hyvä ja osaan tehdä tosi hyvää evästä muutamassa minuutissa. Tämä picnic nousi ajatuksesta, että en halunnut mennä mihinkään ravintolaan, kahvilaan yms. paikkaan missä on paljon muitakin ihmisiä ja mistä ei pääse heti ulos. Tämä siis siltä kantilta jos hommat menevät vituiksi. Olisi sangen mukava kuulla siinä vasta ruuat tilattuaan, että tyttö haluaa olla jatkossa enää vain "kaveri". Ruuan/laskun odottelu ja itse syöminen sujuisi varmaan oikein mukavasti.

Mulla on hyvät vibat tästä. Pitää vaan jotenkin yrittää asennoitua, että "huomenna se sitten virallisesti loppuu" niin ei tule sitten suurinta mahdollista pettymystä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
"viimeisen kortin"

Viimeinen kortti on se ihan sama kuin ensimmäinenkin. Se treffimies ei luvannut ostella lahjoja ja järjestää picknikejä, eli oli MIES.

Tietysti nainen valitsee lyhyellä tähtäyksellä sen miehen, josta saa eniten hyötyä(rahaa, kukkia, lahjoja, picnikkejä). Tämä pätee varsinkin venäläisiin ja muihin sieltä suunnasta tulleisiin hottiksiin. Heti kun löytyy parempi(hyödyllisempi), voi Jeffrey laittaa nuo picnikit hanuriinsa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Vähän tekee pahaa seurata tätä tilannetta vierestä, kun omasta mielestä se mitä olet aikeissa tehdä on suuri virhe. Mutta se taitaa olla niin, että kaikki tulevat tekemään tuon virheen ennemmin tai myöhemmin, kuten täälläkin moni ehti toteamaan.

Toivon pelkkää parasta palstatovereille naisasioissa, myös Jeffreylle, mutta itsekin voin yhtyä Seesamin kommenttiin ko. aiheesta. Samassa tilanteessa on tullut tehtyä samat "virheet" ja jälkeenpäin jos saisin päättää, olisi taktiikka voinut olla melko päinvastainen. Kontaktit jäihin ja "en tarvitse sinua"-asenne päälle. Sillä ne naisen silmät parhaiten tuntuvat monesti aukeavan. Näin on käymässä/käynyt itselleni juuri tällä hetkellä, tosin olen kohtuullisen tutkalla mitä kyseisestä naisesta enää haluan, mutta palataan siihen ehkä vähän tuonnempana. Tosin kuten sanottua, harvalla kestää kasetti toimia näin ainakaan sen ensirakkauden kohdalla ja onkin melko luonnollista, että tuossa kohtaa yrittää tehdä "kaikkensa" ja on omasta mielestä se mahdollisimman hyvä ja huomaavainen mies. Kuitenkin kerran kokeilleena en toiste lähtisi siihen leikkiin mukaan, been there..

Toivotaan kuitenkin parasta. Muista Jeffrey kuitenkin, että pyrit kaikesta huolimatta säilyttämään miehisen kunniasi tilanteessa kuin tilanteessa, ymmärtänet itsekin, että jo ihan yleisellä tasolla se on melko tärkeä seikka sen suhteen, että nainen pitää miestä kiinnostavana.
 

Jeffrey

Jäsen
Toivotaan kuitenkin parasta. Muista Jeffrey kuitenkin, että pyrit kaikesta huolimatta säilyttämään miehisen kunniasi tilanteessa kuin tilanteessa, ymmärtänet itsekin, että jo ihan yleisellä tasolla se on melko tärkeä seikka sen suhteen, että nainen pitää miestä kiinnostavana.

Tämä olisi tosiaan tarkoitus, mutta saas nähdä, että kun ensimmäistä kertaa on tällaisessa tilanteessa niin mitä sitten todella tapahtuu.

Mulla on tosiaan ranskalaisilla viivoilla ylhäällä asioita joita haluan sanoa/kysyä. Yksi koskee tietysti tätä treffimiestä, toinen sitä mitä hänen mielestään meidän suhteestaan puuttui, kolmas mitä hän mahdollisesti haluaa minusta, neljäs milloin hän olisi tyytyväinen jne. Tarkotus on tosiaan laittaa tyttö koville, joskin siten, että hän ei pahota mieltään. Pitää kuitenkin kertoa esim. että ei ollut millään asteella hyväksyttävää hänen toimintansa perjantaina meni hän sitten treffeille tai yritti tehdä minusta mustasukkaista.
Voihan se toki olla niinkin, että huomenna kun tytön näkee niin hän ei jaksakkaan enää kiinnostaa.

Tiedostan kuitenkin, että olen myös tehnyt paljon virheitä. Kahteen kuukauteen mulla ei paljoa ole muuta ollut kuin pääsykokeet, punttis, duuni ja golf. Näin nuoressa suhteessa tuo on varmasti virhe olkoon tyttö sitten suomalainen, tai venäläinen. Ja Mobylle tiedoksi, että mimmi on vuoden vanhana Suomeen muuttanut, joten ihan toivottomasta tapauksesta ei ole kyse. Toisin voi sanoa osasta kavereista.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kannattaisi muistaa. Lopeta nyt hyvä mies tuo alistuminen. Ole oma itsesi, älä ole seksiorja tai tavarakauppias.

Kyllä se hyvin vielä mielessä pysyy. Tuossa on vaan se, että ristiriitojen käsittely ei ole ikinä ollut se vahva lajini. Sitä joko sopeutuu niihin "harmillisina sivuseikkoina" tai sitten vetää järkähtämättömän kovan linjan joko/tai.

Kompromisseja en ole koskaan ymmärtänyt, enkä kiristystä tai uhkailua neuvottelukeinoina.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juuri näin! Lisää listaasi vielä jumiutuneiden korkkien avaaminen yms tekniikkalajit niin lista on lähes täydellinen. Alistua ei pidä eikä asioita ottaa muutenkaan liian vakavasti:

http://www.ylikerroin.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=30354


Asioita ei todellakaan pidä ottaa liian vakavasti. Ei edes Olvia. Se tässä vaan on jäänyt riepomaan, että mitä minun olisi pitänyt oppia tapauksestani. Missä tein sen ratkaisevan virheen? Vai siinä kun ylipäätään katselin moista vastuuttomuutta niinkin kauan.

Olisiko pitänyt olla antamatta siimaa? Olla luottamatta? Antamatta tilaa ja tilaisuuksia?

Nyt kun olen uutta suhdetta rakennellut niin mitä pitää muistaa, sen että ei sitoudu itsekään mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Missä tein sen ratkaisevan virheen? Vai siinä kun ylipäätään katselin moista vastuuttomuutta niinkin kauan.

Olisiko pitänyt olla antamatta siimaa? Olla luottamatta? Antamatta tilaa ja tilaisuuksia?

Nyt kun olen uutta suhdetta rakennellut niin mitä pitää muistaa, sen että ei sitoudu itsekään mihinkään.

Kaiketi ensin pitää tehdä itselleen selväksi mitä tavoittelee. Jos hakee yhtä, vakavaa ja pitkäaikaista suhdetta, minusta pitää antaa siimaa, tilaa ja luottaa. Ja kun uutta rakentelee, sitoutua sitten siihen. Täysillä. Jos taas ei ole oikein varma tai vakavissaan vain The Yhden kanssa, strategia on tietty aivan erilainen.

Naisjutut on vähän kuin jääkiekkopeli. Ei sinne kentälle voi mennä ja katsoa miten käy. Turpiin voi tulla 6-0. Niin ei käy jos on ennakkoon sopiva pelitapa mietittynä ja noudattaa sitä tinkimättä riittävän itseluottamuksen kera. Jos lähtee pyytelemään oloaan ja olemustaan anteeksi ja antaa naisen jyrätä, se on yhtä surullista katsottavaa kuin kolmosdivarin joukkue yrittäisi kännissä kaataa liigan mestarin. Mutta jos osoitat itse luonteellasi ja teoillasi oleva SE tavoiteltu mestari, saat kiinnostavimmat naiset. Vähän ruotsalaista optimismia peliin :)
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Jos hakee yhtä, vakavaa ja pitkäaikaista suhdetta, minusta pitää antaa siimaa, tilaa ja luottaa. Ja kun uutta rakentelee, sitoutua sitten siihen. Täysillä.
...
Naisjutut on vähän kuin jääkiekkopeli. Ei sinne kentälle voi mennä ja katsoa miten käy. Turpiin voi tulla 6-0...
cobolin kanssa samoilla linjoilla. Luota siihen, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia, ja löydät vielä sen oikean, joka arvostaa panostustasi toisella tavalla kuin tämä edellinen. Älä kyynisty, vaan pidä vilpittömyytesi. :)
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Voitasko pojat ja tytöt kohta pyytää laittamaan tänne semmonen "LUE ENSIN TÄMÄ -osio" kun tuntuu olevan aika kiveen hakattuja asioita täällä... toistuu toistumistasn.

Meinaan juuri tämä " selvitä ensin mitä SINÄ haluat... sitten mitä SINÄ haluat häneltä jne"
Mutta toisaalta täällä on kyllä niin värikkäitä vertauksia aiheeseen liittyen että ilolla kyllä lukee, jokainen kirjottaa omalla persoonallisella tyylillään lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä...
Välillä lähtee kyllä aika äijäilyksi että ei nähdä metsää puilta ja ollaan "miehet aanuksesta ja naiset veenuksesta" meiningillä... (esim. akkas panee siellä jo naapuria)

Mutta näinhän tää menee... :)

Itse tällä hetkellä kerään voimia täällä eronneiden yksiössä, mutta pieniä virityksiä laitetaan sitten aikanaa taas menemään ja tullaan tänne tilittämään kun kaikki on päin torttua!!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se tässä vaan on jäänyt riepomaan, että mitä minun olisi pitänyt oppia tapauksestani. Missä tein sen ratkaisevan virheen? Vai siinä kun ylipäätään katselin moista vastuuttomuutta niinkin kauan.

Olisiko pitänyt olla antamatta siimaa? Olla luottamatta? Antamatta tilaa ja tilaisuuksia?

Nyt kun olen uutta suhdetta rakennellut niin mitä pitää muistaa, sen että ei sitoudu itsekään mihinkään.

Ehkä sinun pitäisi oppia ymmärtämään, että kaikki ei lopulta ole omissa käsissä. Vaikka kaikki menisikin lopulta päin helvettiä ja sydän olisi ruvella, näin ei varmaankaan aina ole suhteessanne ollut. Joskus on varmaan hyvinkin mennyt, kun kerran ollaan yhdessä oltu. Asioilla on vain tapana loppuessaan saada negatiivisia sävyjä. Joskus elämässä asiat eivät mene niin kuin suunniteltiin, mutta ei se maailmanloppu ole. Et sinä välttämättä tehnyt mitään ratkaisevaa virhettä, eikä ehkä vaimosikaan. Ihmiset muuttuu tai ovat alunperinkin liian erilaisia.

Parasta olisi kuin voisi elää tässä hetkessä, ottaen kuitenkin huomioon, ettei kaikki lopulta suju suunnitelmien mukaan. Se ei ole negatiivista ajattelua, vaan realisimia. Ja jos joku tökkii, siihen pitäisi heti puuttua. Jos asiat ei muutu, on mietittävä, onko se itselle este. Jos ei ole, niin sitten pitää vain hyväksyä asia. Ja ihan oikeasti hyväksyä, ainakin katsella hieman pidempään. Jos asioiden on ihan pakko muuttua, muutoksen on tultava tai sitten on nostettava oikeasti kytkintä. Ei samoista asioista kannata jankuttaa vuositolkulla. Se on omiaan katkeroittamaan ihmisiä. Mutta loppukädessä jokainen kantaa vastuun omista tekemisistään. Jos itse antaa toisen käyttäytyä tai kohdella itseään huonosti, se on lopulta ihan oma syy.

Vaihtoehdot eivät aina ole helppoja tai mukavia, mutta aina on vaihtoehtoja. Ja ne vaihtoehdot ovat täysin omissa käsissä. Koskaan ei pidä antaa toisen ihmisen käsiin kaikkia oman elämänsä lankoja. Ja lähes kaikilla ihmisillä on joku, jonka puoleen voi hädän tullen kääntyä. On kuitenkin muistettava, että kukaan ystävä ei halua katsoa vuosikausia, kun toinen antaa kohdella itseään huonosti. Joten ystävätkään eivät ole pohjaton kaivo, mistä ammentaa.

Uudessa suhteessa kannattaa pitää jalat tiukasti maassa. Hullaantua saa ja pitääkin, jos siltä tuntuu, mutta jo kerran avioliiton ja avioeron kokeneena on syytä muistaa, että arki alkaa joskus. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että odottaa pahinta. Arki toisen ihmisen kanssa on luultavasti erilaista kuin sen exän. Tietyt piirteet olet varmasti oppinut tunnistamaan ja jos niitä uudessa suhteessa kohtaat, pitäisi hälytyskellojen jollain tasolla soida.

Jos uudessa suhteessa nainen ei halua sitoutua, älä sinäkään sitoudu. Jos hän taas haluaa sitoutua, miksi sinä et haluaisi? Miksi sitten olet suhteessa? On eri asia olla suhteessa ja edetä pikkuhiljaa ja rauhassa, mutta kuitenkin tosissaan toisen suhteen kuin olla yhdessä, vaikka kumpikaan ei halua yhteistä tulevaisuutta. Sanoisin, että jälkimmäinen ei ole "suhde" sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan enemmänkin kahden kaverin yhdessäoloa. Mutta älä missään nimessä laita vahinkoa kiertämään ja anna suhteen toiselle osapuolelle turhaa toivoa tai leiki hänen tunteillaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin äsken lounaalla. Siinä samalla kävin Stockmannilla. Iskin jonkun kaksivitosen naisen siinä sitten ex-temporena. Itepä vilkuili ja minä haistoin nektariinin tuoksun ja viikonloppuna kai nähdään.

Sen jälkeen katsoin, että tuo neito lähti ja vaihdoin numerot yhden Stockmannin naismyyjän kanssa. Hän jo talvella vilkuili niin pitkin ripsin särpytellen, että pitihän se sitten vihdoin ja viimein.

Sitten kävin kirjakaupassa. Sieltä iskin yhden 10 vuotta nuoremman naisen ja kävimme vieläpä jäätelöllä, kun tiesin, että hän ei muuten tohdi numeroja vaihtaa, kun oli ujohko. Sittenpä tohti.

Tämä oli kyllä mieleenpainuvin lounastunti ikinä. Kaikki tämän lukevat, kannattaa pitää naisenne sisätiloissa tai Käyttäjänimetön vie ne! Okei, rumimpia voitte ulkoiluttaa ihan rauhassa.

Se hullujenhuoneen nainenkin pitäisi huomenna taas kohdata.

Vaatimattomuuttani tässä nämä vain mainitsin. (Nyt sitten vittuiluja omahyväisestä kusipäästä, kiitos.)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitäs söit, omahyväinen pissapolla?
Lohta, perunoita, salaattia ja leivän.
Tässä kateellisuuden puuskassa voi vain huokaista helpotuksesta, että viet vaan kaikki Oulun seudulla liikkuvat naiset. Pysy poissa Helsingistä!
Ei osunut veikkaukseni kommentoinnista. Minun veikkaukseni oli: Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Enkä minä kaikkia naisia Oulun suunnalla vie. Alle 17-vuotiaat jätän Ilkka Kanervalle ja rumimmat johannatukiaiset jätän... Ilkka Kanervalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös