Kalsarikänniketju

  • 5 217 495
  • 66 665

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Spedeä kovasti kaipaan, miksi perkele menit kuolemaan.

Täyttäisi ensi vuonna 80. Niin se vaan on että luonnon laki määrää. Joskus on Härskienkin kuoltava.
Niin, ja lisätään vielä sen verran että vaikka Spede parhaimmillaan olikin kova jätkä, en minä kaipaa yhtään ruutuhousuista seitsemänkymppistä ukkoa joka suuttuu ja paiskoo esineitä kun häviää Amin Asikaiselle naruhypyssä. Tai pyörittää hulavannetta kaulan ympärillä pikkuisen hitaammin kuin se Ellen Mäkikunnas vaimikäsenyoli.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tylsää täällä näyttäisi olevan kun nuo meidän tytöt sai kymppitilit täyteen ja vakiojuopoistakin suurin osa lienee jo sammunut tai muuten poissa vahvuudesta... Absintissa tai totally absent, hehe.

Myö vaan Jeesuksen kanssa täällä joristaan. Haluaisitkos muuten avautua isäsuhteestasi? Miten tuo maallisen faijan ja taivahan taaton välimaastossa kitkuttelu sujui käytännössä siellä Nasaretissa poikana?
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten tuo maallisen faijan ja taivahan taaton välimaastossa kitkuttelu sujui käytännössä siellä Nasaretissa poikana?

Paljon tuli tuon taivaallisemman isäukon maineella aikanaan ratsastettua, mutta eihän tuo meikäläisen arjessa ollut juurikaan läsnä. Paljon on siteerattu kommenttiani "eeli eeli, lama sabaktani" (vapaa suomennos "iskä, vittu!"), mikä kiteyttänee olennaisen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paljon tuli tuon taivaallisemman isäukon maineella aikanaan ratsastettua
Tässäpä taas uusi näkökulma. Ennenhän on sanottu että Jeesus ratsasti aasilla Jerusalemiin, mutta Sari Essayah Jeesuksella Arkadianmäelle.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässäpä taas uusi näkökulma. Ennenhän on sanottu että Jeesus ratsasti aasilla Jerusalemiin, mutta Sari Essayah Jeesuksella Arkadianmäelle.

Tästäpä kevyen aasinsillan kautta tulikin mieleen se, että Lyly Rajalahan teki tavallaan saman tempun. On se vaan eri mies.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästäpä kevyen aasinsillan kautta tulikin mieleen se, että Lyly Rajalahan teki tavallaan saman tempun. On se vaan eri mies.
Lylyn lykkiminen, se se vasta on oma taiteenlajinsa se.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Paljon tuli tuon taivaallisemman isäukon maineella aikanaan ratsastettua, mutta eihän tuo meikäläisen arjessa ollut juurikaan läsnä. Paljon on siteerattu kommenttiani "eeli eeli, lama sabaktani" (vapaa suomennos "iskä, vittu!"), mikä kiteyttänee olennaisen.

Mä olen joskus miettinyt sitä sun veden muuttamista viiniksi. Käytitkö "Tohtorin pikahiivaa" vai millä se onnistui? Toinen mikä mietitytti aikanaan oli se vetten päällä kävely, mutta pakinoitsija "Jammu" kerkisi sen jo selittämään. Eihän se kait mikään temppu olekaan sellutehtaan rannassa...

Paskamainen faija sulla kyllä on. Mieti nyt (kuten Pystynen sen aikanaan piirsi): sanoi Aatamille että "tosta puusta ette sitten syö, muualta saatte vetää niin että napa rutajaa". Totta helvetissä ihminen menee just siihen puuhun murkinalle! Tiesihän se ukko sen. Perkele, itse oli luonut koko ihmisen! Ja tää mulkku menee jemmaan&kytikseen lähimmän puskan taakse. Sitten kun Tarzan ja Jane skruudaa siitä kielletystä puusta, tää paskiainen paukahtaa sieltä näreestä vieterinä paikalle ja rupeaa vielä kaupan päälle syyllistämään ynnä potkimaan ulos mestoilta.

Jos tulisi pimeellä kujalla vastaan tuollainen mulkku Jumala niin en varmana ostaisi siltä tajunnanlaajentajia. Enkä tarjoaisi tulta tai huikkaa. Että ei sulla helppoa tosiaan ole perheesi kanssa ollut. Mutsiskin jakoi kenelle sattui (en siis tarkoita tässä millään muotoa haukkua äitiäsi) ja isäpuoles unohteli sua milloin mihinkin kaupunkireissuilla. Kyllähän noilla kokemuksilla helposti selittää sen sun myöhäisen murrosiän ja auktoriteetteja vastaan käymän kapinan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voin kuvitella nimimerkki Jeesuksen nyt, punnitsemassa nimivalinnan hyviä ja huonoja puolia...

+ Kyllä sillä ainakin saa keskustelua aikaan.
- Vittu että pitää jaksaa tuota samaa länkytystä aina.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllähän tässä tää. Viskiä oon nyt muutaman paukun juonut. Kaljaa kanssa on mennyt aika monta. Mutta eniten ihmetytti alkuillasta juomani 1.5 litran siideripullo, joka hupeni noin 50 minuutissa, vaikka loppuvaiheessa oikein yritin juoda hitaammin. Yleensä kun siis en siidereitä juo. Noh. Ylihuomenna ajattelin mennä taas Tallinnaan muutamaksi päiväksi, neljännen kerran viimeisen viiden viikon aikana. Tekisi oikein mieli kirjoittaa kirja Tallinnan halvoista majapaikoista, -baareista ja -naisista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tekisi oikein mieli kirjoittaa kirja Tallinnan halvoista majapaikoista, -baareista ja -naisista.
Kirjoita pois. Ihan mielenkiintoista olisi lukea niistä halvoista naisista, semminkin kun ei ole tarvinnut koskaan naisista maksaa.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voin kuvitella nimimerkki Jeesuksen nyt, punnitsemassa nimivalinnan hyviä ja huonoja puolia...

+ Kyllä sillä ainakin saa keskustelua aikaan.
- Vittu että pitää jaksaa tuota samaa länkytystä aina.

Enpä olisi itse paremmin osannut sanoa. Propsit tästä, herrajumala sentään!

Lyhyesti kommentoituna, olisihan tuon nimimerkin näin retrospektiivissä paremminkin voinut valita. No, näillä mennään. Kiitokset myötätunnosta.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Paskamainen faija sulla kyllä on. Mieti nyt (kuten Pystynen sen aikanaan piirsi): sanoi Aatamille että "tosta puusta ette sitten syö, muualta saatte vetää niin että napa rutajaa". Totta helvetissä ihminen menee just siihen puuhun murkinalle! Tiesihän se ukko sen. Perkele, itse oli luonut koko ihmisen!

Mä en usko alkuunkaan, että kyseessä on oikeasti isä. En ole koskaan kuullut miespuoliselta lausetta "jos sä rakastat mua, niin [voi täyttää monella tavalla]". Selvääkin selvempää on, että jumala on ollut / on edelleen nainen, koska tuossa tapauksessa kyseessä on ollut lausahdus "jos sä rakastat mua, niin sä et syö tästä puusta". Kuviossa on sitten vielä se toinen nainen, joka hakee paikkaansa. Soppa on valmis. Äiti sitten jossain historian vaiheessa muuttui katolisen kirkon salajuonittelulla isäksi. Jeesushan mahdollisena poikana voi avata tätäkin enemmän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
herrajumala sentään!
Ja taas sanotaan faijan nimeä turhaan... No, en moiti. Kyllä minultakin joskus pääsee satunnainen erkki.

Aika hauskaa muuten, kun Evil ja Jeesus juttelee toverillisessa hengessä. Kaduttaa etten ristinyt itseäni Sataniksi... Oli mielessä, mutta päätin sen näin jääkiekkopalstalla leimaavan väärään joukkueeseen liiaksi.

Lucifer olisi ollut kyllä hyvä myös. Se olisi tullut siitä pallogrillistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Top 5
"Ihmisiä, joille en luovuttaisi toista munuaistani, vaikka se sattuisi sopimaan ja siitä maksettaisiin miljoona":

1. Tom Cruise
2. David Beckham
3. Elton John
4. Cristiano Ronaldo
5. Hjallis Harkimo
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo listahan on helppo värkätä, mutta kerro kenelle antaisit vasemman kiveksen jos hänen elämä "riippuisi" siitä?

Top 3 riittää.
Ohhoh. Miespuolisista kai puhutaan?

Hitleriltä ainakin puuttui perimätiedon mukaan kives...

No joo. Pojalleni ensiksi. Seuraavaksi hyvälle ystävälleni P:lle. Kolmanneksi Scorpionsin Klaus Meinelle. Hän on tehnyt 40 vuoden uran laulamalla ilman munaa. Kai hänelläkin olisi jo oikeus siihen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan ilman mitään syytä tai yhteyttä mihinkään aiemmin puhuttuun, Graham Bonnet - Night Games.

Kyllä se 1981-luku oli hieno luku.

Olen muuten näköjään lähettänyt 815 viestiä kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän hankkia harrastus?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen muuten näköjään lähettänyt 815 viestiä kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän hankkia harrastus?
Jonakin päivänä vielä luen tämän läpi, nappaan omat viestini ja painatan ne kirjaksi. Siitä tulisi outo kirja. Ei sillä voisi voittaa Finlandiaa yhtään sen enempää kuin neljänsadan sivun jaarittelulla vaikka... uunin muuraamisesta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Join eilen hallilla kolme isoa olutta. Sen jälkeen mäyräkoiran pohjiksi. Sen jälkeen join baarissa 22 valkovenäläistä. Ostin aina kaksi kerrallaan. 6,10 euroa kipale. Kaikki nuo juomat 10 tunnissa. En ymmärrä, miten muistan kaiken, joku ei nyt täsmää. 38,5 alkoholiannosta. Selviän varmaan ensi torstaina.

Tallinnassa on muuan baari. Sieltä saa seljanka-annoksen eurolla. Menkää sinne. Tartu maantie. Sieltä saa myös pillua, sillä se on myös, ja vissiin pääasiassa, bordelli. Seksistä en ole koskaan maksanut. Te asuntolainalaiset olette. Olen tosin kyllä yöpynyt thaihierontapaikan sohvalla. Alangoilla. Lähdin vain käymään pikaisesti pubivisassa ja lopulta olin aamulla 252 km:n päässä kämpästäni matkalla Bangkokiin. Vieläkin ihmettelen sitä.

Itsenäisyyspäivää vaan. Olivat ne sitten hienoja miehiä. Vaikka siitä onkin helppo vittuilla, niin teko oli sankarillinen.

Strastvuitje.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Join eilen hallilla kolme isoa olutta. Sen jälkeen mäyräkoiran pohjiksi. Sen jälkeen join baarissa 22 valkovenäläistä. Ostin aina kaksi kerrallaan. 6,10 euroa kipale. Kaikki nuo juomat 10 tunnissa. En ymmärrä, miten muistan kaiken, joku ei nyt täsmää. 38,5 alkoholiannosta. Selviän varmaan ensi torstaina.

Valkovenäläisessä ei oikeastaan taida olla ihan yhtä alkoholiannosta, eikös siinä ole yleensä 2cl vodkaa ja 2cl puolet miedompaa kahvilikööriä. Eli käytännössä semmoiset 0,75 alkoholiannosta. No mutta matikasta viis, hyvä kun maistui.

Juhlistan itsenäisyyspäivää juomalla muutaman ylijääneen kotimaisen oluen kotimaisen makkaran kera.

Täällä on ollut yöllä näköjään hienoa vuoropuhelua Jeesuksen ja itsensä Evilin välillä. Siihen kun olisi vielä Mielikuvitushahmon lisännyt, niin olisi ollut osuva keskustelukolmikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös