Kalsarikänniketju

  • 5 230 263
  • 66 666

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hitto, minä en keksi oikein mitään lieventäviä asianhaaroja tuohon sinun tunnustukseesi kun kerran kyseessä ei ollut tämä "juo itseltäsi kuulo pois" -ilmiökään.

Mutta jos nyt lähdetään tälle tunnustusten linjalle niin minulta löytyy Juustopäiden debyyttialbumi... itse ostettuna... normaalihinnalla!

Karmea tunnustus. Verrattuna näihin viime aikojen tunnustuksiin.

Kai tähän muutkin KKK-osallistujat osallistuu?

Minun on myönnettävä, että kuuntelen erittäin mielelläni Anna Abreuta ja Kristiina Braskia ja Chisua. Helvetin hyviä melodisia biisejä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta jos nyt lähdetään tälle tunnustusten linjalle niin minulta löytyy Juustopäiden debyyttialbumi... itse ostettuna... normaalihinnalla!
Mulla on myös! Tai en tiedä mikä levy/kasetti se on, eka vai toka. Tosin vain C-kasetilla sekin, vieläkin! Kävin juhannuksena 1996 Juustopäiden(kin) keikalla. Viikon päästä siitä Juustopäät oli kuntani kotikylällä ja tokihan menin sinnekin keikalle. Ihan mahtavan kornia hyvyyttä on siinä. "Sininen on pää...", "lapsi aggressiivinen"...

Nyt lähden baariin. Minä KK-petturi. Pillu on mielessä, mutta juodaan nyt ensin. Ja lopuksi myös, sillä näitä kahta asiaa en harrasta samana päivänä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minä jätin tänään kokonaan tuon lämmittelyvaiheen väliin ja lähdin suoraan jäykemmällä liikkeelle. Tosin lantrailen tässä tyttömäisesti Jekkua Euroshopperin energiajuomalla.

Kerran kokeilin ja totesin että jumalauta ei näin, jekku jekkuna. Sehän toki on vain hyvää raakana.

Jospa sitä avaisi toisen bissen ja vaihtaisi kappaletta vaikkapa Killswitch Engageen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Karmea tunnustus. Verrattuna näihin viime aikojen tunnustuksiin.

Kai tähän muutkin KKK-osallistujat osallistuu?
Eipä ole oikein tunnustettavaa. Saatanan hyvä maku mulla on aina ollut. Joskus 1977 tai -78 faija lupasi viedä minut konserttiin, samana viikonloppuna oli kaupungissa M.A.Nummisen ja Mikko Alatalon lastenkonsertit. Valitsin Nummisen koska "se on hyvä setä, ja se Mikko on jotenkin lipevä ja hölmö". Tämä siis neljä-viisivuotiaana.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jahas, kohta ne on loppu, oluet nimittäin.

Placebon tahdissa edetään. Eka levy (se paras) soi taustalla.

Vitun Placebon homot!!!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerran kokeilin ja totesin että jumalauta ei näin, jekku jekkuna. Sehän toki on vain hyvää raakana.

Ei kun Jekkuhan on siitä kerta kaikkiaan ihmeellinen eväs että se menee sellaisenaan, lantrattuna melkeinpä millä vaan, taskulämpimänä, jääkylmänä jne. jne. Kerta kaikkisen yleispätevä juoma!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En ilmottaudu tänne enää ikinä, en edes nyt. Syy: Minut on uhattu hakata minun omassa ketjussa, ei käy. Ja kun täällä ei ole hymiöt sallittuja, niin kirjoitan sen. Hymiö.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tunnelman lisäämiseksi ja kaverini kunniaksi menköön nyt laulu. Tyttö tuli. Vexi Salmi oli tänään aamulla Nelosella Lätkäaamussa. Jotain hyvää edes Hämeenlinnaan näinä aikoina.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Noniin. Se on sitten itsenäisyyspäivä.

Otetaan jokainen kulaus ja kunnioitetaan rakasta isänmaatamme!

http://www.youtube.com/watch?v=Fgwr3wrenkQ

No niin, eka tätä sarjaa ilmestyi. Pitää varmaan tällaisena erilaisena yksilönä välttää tämä päivä nettiä. Veteraanit, Finlandia, suo, kuokka ja Jussi, Talvisota, Perkele ja kossu. Niin joo ja Hynynen. Lippu salkoon ja käsi lippaan. Kiitos-huppari niskaan ja kiillostus leijonakorulle. Tänään on se päivä.

(lake aloitti vaisusti mutta ääripäät saapuvat varmasti myöhemmin)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, eka tätä sarjaa ilmestyi. Pitää varmaan tällaisena erilaisena yksilönä välttää tämä päivä nettiä. Veteraanit, Finlandia, suo, kuokka ja Jussi, Talvisota, Perkele ja kossu. Niin joo ja Hynynen. Lippu salkoon ja käsi lippaan. Kiitos-huppari niskaan ja kiillostus leijonakorulle. Tänään on se päivä.

Laitetaan nyt sitten tämä yksi erittäin väärinymmärretty biisi joka sopii hyvin tuohon sarjaan:
Irwin - Mutakuono ja lakupelle
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
No niin, eka tätä sarjaa ilmestyi. Pitää varmaan tällaisena erilaisena yksilönä välttää tämä päivä nettiä. Veteraanit, Finlandia, suo, kuokka ja Jussi, Talvisota, Perkele ja kossu. Niin joo ja Hynynen. Lippu salkoon ja käsi lippaan. Kiitos-huppari niskaan ja kiillostus leijonakorulle. Tänään on se päivä.

(lake aloitti vaisusti mutta ääripäät saapuvat varmasti myöhemmin)

Unohdit jone nikulan....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu, seuraavassa sodassa se olen minä joka määrään! Minne marssitaan ja ketä tähdätään! Seuraavassa sodassa ei pääse muut sähläämään!
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmoittaudun ilakointiin mukaan. Aamulla soittotreenit klo 10, mutta ehkä ne ymmärtää, jos ei ole ihan parhaimmillaan. Ei siellä mitään Kikka Koreaa mennä kuitenkaan. Sitä paitsi mää oon basisti.

Oluita vielä 6 kpl jäljellä. Pitäisköhän se vielä laittaa sauna päälle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muikenen kuin vaari, kuten Dupondtit sanoisivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös