Kun Pandoran lipas avautuu – keskustelua ja pohdintaa KHL-pelaajien mahdollisesta siirtymisestä Liigaan

  • 162 728
  • 1 248

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko Lahdessa vielä tilaa ja tarvetta hyökkääjälle? Kohta lähtis Derek Barach vessapaperirullalla. 5o 0+0 Putlerin sarjan reissulla

Jollei näiden kahden eroa ymmärrä..

Kukaan Lahdessa ei ottaisi Barachia joukkueeseen. Se pätee kaikkiin jotka halusi jatkaa Venäjällä vapaaehtoisesti, tai on sodan alkamisen jälkeen sinne soppareita vääntäneet.

Täällä on sata kertaa haukuttu ex-pelikaanit jotka siellä nytkin kiekkoilee.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Kysymykseesi on vastattu noin 40 kertaa tässä ketjussa.

Onko? Missä? @mas59 kulma on se, että 24.2.2022 ei ole tapahtunut mitään poikkeuksellista, mikä olisi miltään osin vaikuttanut KHL:ssä pelaamisen tuomittavuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Toki. jos haluat. Minusta turha vääntää, mutta syyllisiä molemmat minusta. Vain vivahteissa ja asteessa eroa. Siksi tuomitsisin molemmat tai en kumpaakaan. Saat valita.
Minulle tämä aihe riittää. Jatketaan urheilusta

Olen hieman yllättynyt, mutta kyllä me tästä samaa mieltä olemme. Syyllisiä ovat molemmat, Broadhurst ja Jordan. Edelleen kyllä nuo vivahde-erot minua kiinnostaisi, kun sinun julkilausumaa 2014 alkavan aikajanan ja Venäjän tuomittavuuden korrelaatiota erittäin omituisena ja jops ongelmallisena.
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen hieman yllättynyt, mutta kyllä me tästä samaa mieltä olemme. Syyllisiä ovat molemmat, Broadhurst ja Jordan. Edelleen kyllä nuo vivahde-erot minua kiinnostaisi, kun sinun julkilausumaa 2014 alkavan aikajanan ja Venäjän tuomittavuuden korrelaatiota erittäin omituisena ja jops ongelmallisena.
Ymmärrät ilmeisesti tahallasi väärin?
Pikkuisen syyllisiä ovat kaikki jotka pelasivat KHLssä 2014 alkaen, Jordan on enemmän hiukan syyllinen. Ja sitten Broadhurst on paljon enemmän syyllinen
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Et näe oikeasti eroa vuosissa 2014 ja 2022? Lahti ei petä.
Etkö itse näe tiettyä samankaltaisuutta vuosissa 2014 ja 2022. En kyllä jaksa selittää, jos et näe/tiedä/faniuttasi halua nähdä.
Itse lasken moraalittomaksi vuoden 2022 hyökkäylsen jälkeen sopimuksen tehneet. Aiempaa sopimusta noudattaneet ovat harmaalla alueella kyllä. Ja samalla käsittämättömän monta länsimaalaista, myös suomalaista yritystä, jotka edelleen jatkavat Venäjällä koska sopimus.

Jos moraalini olisi piirun korkeampi, tuomitsisin elinkelvottomina rottina kaikki ne, jotka ovat olleet Venäjän kanssa tekemisissä vuoden 2014 jälkeen. Valtiot, yritykset, yhdistykset, ihmiset ja ennen kaikkea jääkiekkoilijat, tietysti.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Pelasihan Komarovkin hyökkäyssodan alkamisen jälkeen kauden loppuun SKA:ssa joka loppui huhtikuun puolessa välissä.

Pelasi kyllä. Mutta ei palannut sieltä poispäästyään.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Ymmärrät ilmeisesti tahallasi väärin?
Pikkuisen syyllisiä ovat kaikki jotka pelasivat KHLssä 2014 alkaen, Jordan on enemmän hiukan syyllinen. Ja sitten Broadhurst on paljon enemmän syyllinen

En ymmärrä tahallani väärin, sinä vain olet täysin rinnastanut täällä 2014 - 2022 välillä KHL:ssä pelanneet ja Jordanin. Nyt et enää niin tee. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että AB on henkilönä tuomittavampi kuin Jordan ja siitä, että Jordan tuomittavampi kuin lukuisat ajanjaksolla 2014-2022 KHL:ssä kiekkoilleet pelaajat. Sen sijaan en tuomitse 2014-2022 KHL:ssä pelanneita pelaajia lainkaan, koska heidän toimintansa on ollut yleisen länsimaisen moraalikäsityksen mukaan hyväksyttävää.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
En ymmärrä tahallani väärin, sinä vain olet täysin rinnastanut täällä 2014 - 2022 välillä KHL:ssä pelanneet ja Jordanin. Nyt et enää niin tee. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että AB on henkilönä tuomittavampi kuin Jordan ja siitä, että Jordan tuomittavampi kuin lukuisat ajanjaksolla 2014-2022 KHL:ssä kiekkoilleet pelaajat. Sen sijaan en tuomitse 2014-2022 KHL:ssä pelanneita pelaajia lainkaan, koska heidän toimintansa on ollut yleisen länsimaisen moraalikäsityksen mukaan hyväksyttävää.
Moraali on tarkoituksenmukaisuusasia. Tämä taitaa olla ainoa seikka, joka tästä moraalihyhmäisestä ketjusta selviää.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Moraali on tarkoituksenmukaisuusasia. Tämä taitaa olla ainoa seikka, joka tästä moraalihyhmäisestä ketjusta selviää.

Silloin kun yleinen moraalikäsitys muuttuu niin nopeasti, yhtenäisesti ja totaalisesti mitä 24.2.2022 tapahtui, on kyse jostain muusta kuin tarkoituksenmukaisuudesta. Sama voidaan todeta myös tarkastelemalla niitä taloudellisia vaikutuksia, mitä neukkujen ulossulkemisella on ollut. Jos moraali olisi tarkoituksenmukaisuusasia, olisi länsimainen moraali hyväksynyt Venäjän toimet.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Silloin kun yleinen moraalikäsitys muuttuu niin nopeasti, yhtenäisesti ja totaalisesti mitä 24.2.2022 tapahtui, on kyse jostain muusta kuin tarkoituksenmukaisuudesta. Sama voidaan todeta myös tarkastelemalla niitä taloudellisia vaikutuksia, mitä neukkujen ulossulkemisella on ollut. Jos moraali olisi tarkoituksenmukaisuusasia, olisi länsimainen moraali hyväksynyt Venäjän toimet.
Puhut aivan eri asiasta kuin mihin viittasin viestissäni.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Tämä hienoa. Voit jatkaa keskustelua halutessasi.

Sain oikein luvan, kiitos. Keskustelun jatkamisen nimissä kysyn, viittaistko Pelicansin kannattajiin, kun puhuit moraalin tarkoituksenmukaisuudesta?
 

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Jordani sai tänään kuulla kunniansa Etäkärpiltä. Rytmikkäät ”Putinin huora” huudot raikuivat Isku Areenassa useaan otteeseen. Muutama paikallinen kehtasi vielä alkaa puolustamaan Jordanin verisiä käsiä. Pelizansin yhteys Viipurin Reippaaseen elää vahvana.
 

McFäde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Nurmisen Pasi
Jordani sai tänään kuulla kunniansa Etäkärpiltä. Rytmikkäät ”Putinin huora” huudot raikuivat Isku Areenassa useaan otteeseen. Muutama paikallinen kehtasi vielä alkaa puolustamaan Jordanin verisiä käsiä. Pelizansin yhteys Viipurin Reippaaseen elää vahvana.
Ei kyllä kuulunut oikeisiin katsomoihin ollenkaan. Niinkuin ei muutkaan huudot. Varmaan vaan näädät kuuli nämä itse
 
Suosikkijoukkue
Oulu
Jordani sai tänään kuulla kunniansa Etäkärpiltä. Rytmikkäät ”Putinin huora” huudot raikuivat Isku Areenassa useaan otteeseen. Muutama paikallinen kehtasi vielä alkaa puolustamaan Jordanin verisiä käsiä. Pelizansin yhteys Viipurin Reippaaseen elää vahvana.
Joo, paikalliset tuntuivat olevan kovasti Jordanin puolella, aina järjestyksenvalvontaa myöten. Suomen Chicago vai Suomen Moskova?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös