Koska Jordan palasi Venäjälle täysimittaisen hyökkäyssodan alun jälkeen. Nyt kun minä olen vastannut sinun kysymykseen, vastaatko sinä minun?
Kysymykseesi on vastattu noin 40 kertaa tässä ketjussa.
Koska Jordan palasi Venäjälle täysimittaisen hyökkäyssodan alun jälkeen. Nyt kun minä olen vastannut sinun kysymykseen, vastaatko sinä minun?
Tämä on sinulle moneen kertaan jo selitetty. En usko, että kukaan jaksaa enää alkaa vääntämään tätä rautalangasta, kun et tätä nyt jostain syystä halua/pysty sisäistämään. Esimerkiksi itse avasin sinulle tämän, et kommentoinut siihen mitään ja nyt muutaman päivän päästä esität täsmälleen saman kysymyksen tässä ketjussa.Miksi Jordan sitten eroaa Lehterästä?
Onko Lahdessa vielä tilaa ja tarvetta hyökkääjälle? Kohta lähtis Derek Barach vessapaperirullalla. 5o 0+0 Putlerin sarjan reissulla
Toki. jos haluat. Minusta turha vääntää, mutta syyllisiä molemmat minusta. Vain vivahteissa ja asteessa eroa. Siksi tuomitsisin molemmat tai en kumpaakaan. Saat valita.Koska Jordan palasi Venäjälle täysimittaisen hyökkäyssodan alun jälkeen. Nyt kun minä olen vastannut sinun kysymykseen, vastaatko sinä minun?
Nyyh, vai että oikein suuresti tapetilla, kysyn että missä muualla kuin täällä?Sain eilen luettua Urheilulehden kausiennakon ja itse yllätyin siitä, miten Pelicansin kohdalla ei ollut minkäänlaista mainintaa Jordanin hankkimisen aiheuttamasta kuohunnasta. Asia on kuitenkin ollut suuresti tapetilla syystäkin, mutta lehdessä tyydyttiin vain hänen taitojen hehkuttamiseen ja totaalisen status quon ylläpitämiseen. Keskitytäänköhän saman aviisin NHL-ennakossakin Ovien maaliennätyksen jahtaamiseen?
Olet ketjussa joka käsittelee KHL pelaajien pelaamisesta liigassa. Miksi täällä puhuttaisiin urheilusta?Minulle tämä aihe riittää. Jatketaan urheilusta
Olet ketjussa joka käsittelee KHL pelaajien pelaamisesta liigassa. Miksi täällä puhuttaisiin urheilusta?
Onko Lahdessa vielä tilaa ja tarvetta hyökkääjälle? Kohta lähtis Derek Barach vessapaperirullalla. 5o 0+0 Putlerin sarjan reissulla
Se pätee kaikkiin jotka halusi jatkaa Venäjällä vapaaehtoisesti, tai on sodan alkamisen jälkeen sinne soppareita vääntäneet.
Kysymykseesi on vastattu noin 40 kertaa tässä ketjussa.
Toki. jos haluat. Minusta turha vääntää, mutta syyllisiä molemmat minusta. Vain vivahteissa ja asteessa eroa. Siksi tuomitsisin molemmat tai en kumpaakaan. Saat valita.
Minulle tämä aihe riittää. Jatketaan urheilusta
Ymmärrät ilmeisesti tahallasi väärin?Olen hieman yllättynyt, mutta kyllä me tästä samaa mieltä olemme. Syyllisiä ovat molemmat, Broadhurst ja Jordan. Edelleen kyllä nuo vivahde-erot minua kiinnostaisi, kun sinun julkilausumaa 2014 alkavan aikajanan ja Venäjän tuomittavuuden korrelaatiota erittäin omituisena ja jops ongelmallisena.
Etkö itse näe tiettyä samankaltaisuutta vuosissa 2014 ja 2022. En kyllä jaksa selittää, jos et näe/tiedä/faniuttasi halua nähdä.Et näe oikeasti eroa vuosissa 2014 ja 2022? Lahti ei petä.
Pelasihan Komarovkin hyökkäyssodan alkamisen jälkeen kauden loppuun SKA:ssa joka loppui huhtikuun puolessa välissä.
Ymmärrät ilmeisesti tahallasi väärin?
Pikkuisen syyllisiä ovat kaikki jotka pelasivat KHLssä 2014 alkaen, Jordan on enemmän hiukan syyllinen. Ja sitten Broadhurst on paljon enemmän syyllinen
Moraali on tarkoituksenmukaisuusasia. Tämä taitaa olla ainoa seikka, joka tästä moraalihyhmäisestä ketjusta selviää.En ymmärrä tahallani väärin, sinä vain olet täysin rinnastanut täällä 2014 - 2022 välillä KHL:ssä pelanneet ja Jordanin. Nyt et enää niin tee. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että AB on henkilönä tuomittavampi kuin Jordan ja siitä, että Jordan tuomittavampi kuin lukuisat ajanjaksolla 2014-2022 KHL:ssä kiekkoilleet pelaajat. Sen sijaan en tuomitse 2014-2022 KHL:ssä pelanneita pelaajia lainkaan, koska heidän toimintansa on ollut yleisen länsimaisen moraalikäsityksen mukaan hyväksyttävää.
Moraali on tarkoituksenmukaisuusasia. Tämä taitaa olla ainoa seikka, joka tästä moraalihyhmäisestä ketjusta selviää.
Puhut aivan eri asiasta kuin mihin viittasin viestissäni.Silloin kun yleinen moraalikäsitys muuttuu niin nopeasti, yhtenäisesti ja totaalisesti mitä 24.2.2022 tapahtui, on kyse jostain muusta kuin tarkoituksenmukaisuudesta. Sama voidaan todeta myös tarkastelemalla niitä taloudellisia vaikutuksia, mitä neukkujen ulossulkemisella on ollut. Jos moraali olisi tarkoituksenmukaisuusasia, olisi länsimainen moraali hyväksynyt Venäjän toimet.
Puhut aivan eri asiasta kuin mihin viittasin viestissäni.
Tämä hienoa. Voit jatkaa keskustelua halutessasi.Ja tismalleen siitä asiasta, mistä minä puhuin lainaamassasi viestissä.
Tämä hienoa. Voit jatkaa keskustelua halutessasi.