Tölikän tulinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Ole hyvä ja lue viestini: Sanoin juuri, että EN PITÄISI Broadhurstin sopimuksesta.
Mutta ilmeisesti sen kuitenkin hyväksyisit.
Ole hyvä ja lue viestini: Sanoin juuri, että EN PITÄISI Broadhurstin sopimuksesta.
Ei ole minun asiani hyväksyä yksityisen seuran toimia. Itse en päättäjänä palkkaisi Broadhurstia, mutta palkkaisin Lehterän tai Jordanin hyvällä omallatunnolla.Mutta ilmeisesti sen kuitenkin hyväksyisit.
Ei ole minun asiani hyväksyä yksityisen seuran toimia. Itse en päättäjänä palkkaisi Broadhurstia, mutta palkkaisin Lehterän tai Jordanin hyvällä omallatunnolla.
Mutta olen huono tuomitsemaan ketään. Riittäisikö tämä vastaukseksi?
Kaikilla on mielipiteensä ja rajansa. Kerroin avoimesti omani.Jos rehellinen olen, niin ei kyllä riitä, hämmentää vain. Jos et tee eroa vuoden 2014 jälkeen KHL:ssä pelanneiden pelaajien välillä, vaan kaikki ovat yhtälailla tuomittavia, niin miksi Broadhurst tässä kohtaa sitten kuitenkin käsitellään eri tavalla? Johdonmukaisuus missä pelaa?
Ruotsalainen Adam Reideborn, joka pelasi kaksi edellistä kautta K*L:ssä, siirtyy ensi kaudeksi Sveitsiin.
Yksikään ruotsalainen seura ei halunnut palkata häntä, vaikka Reideborn selitti asiaa tästäkin ketjusta tutulla tavalla:
"Olin tehnyt sopimuksen jo ennen kuin kaikki (sota) alkoi. Se oli yhä voimassa. Tiedän, että ratkaisu oli monien mielestä väärä, mutta joukkueen vaihtaminen ei ollut niin helppoa. Esimerkiksi kevään 2022 pudotuspelien jälkeen vaihtoehtoja ei enää ollut."
"Minun on vain hyväksyttävä se". (Ettei ruotsalaiset seurat palkkaa häntä)
Lisää tuolta: Ei mitään asiaa kotiin – Jussi Tapolan seura kaappasi sotaa tukeneen maalivahdin
Ruotsissa rintama pitää.
Linkki uutiseen 31.5.2023:Kiekkotähti olisi halunnut jatkaa KHL:ssä – Jätti seuransa ”vain pakon” edessä
Adam Reideborn olisi halunnut jäädä tienaamaan ruplia.
Moskovan TsSKA:n puheenjohtaja Igor Jesmantovitšin mukaan Reideborn jätti seuran vain pakon edessä.
– Hän meni Sveitsiin? Adam on maalivahtimme. Sovimme hänen kanssaan ensi kaudesta, mutta tuli ylivoimainen este, Jesmantovitš sanoi venäläissivusto Championatille.
Seurapomo viittaa sanomisillaan KHL:n uuteen kansalaissääntöön. Darren Dietz, joka on Kazakstanin ja Kanadan kansalainen, lukeutuu jatkossa ulkomaalaiskiintiöön.
Jääkiekkomaalivahti Adam Reideborn olisi halunnut jatkaa tulevallakin kaudella Venäjän armeijaseura Moskovan TsSKA:n riveissä.
Linkki uutiseen 31.5.2023:
Kiekkotähti olisi halunnut jatkaa KHL:ssä – Jätti seuransa ”vain pakon” edessä
Näen jo sieluni silmin, kun joku Liigajoukkue hankkii tällaisen välietappi kaverin itselleen. Se on silloin ”Lahen vastaisku” mallia maximum attack tässä ketjussa. Itse pidän tätä melkoisen vääjäämättömänä skenaariona.Sveitsistä taitaa tulla semmoinen välietappi, josta sotaa tukevat pelaajat luikertelevat takaisin länsi-liigoihin.
Uskon ja toivon että mahdollisimman moni on samaa mieltä kuin itse, eli tuomitsee seuran toiminnan, on se sitten vastustaja tai oma joukkue. Lupaan ainakin haistattaa vitut Ässille jos hankkivat ikinä pelaajan joka on pelannut KHL 22-23 kaudella(tai jälkeen).Näen jo sieluni silmin, kun joku Liigajoukkue hankkii tällaisen välietappi kaverin itselleen. Se on silloin ”Lahen vastaisku” mallia maximum attack tässä ketjussa. Itse pidän tätä melkoisen vääjäämättömänä skenaariona.
Toivottavasti saat kuitenkin yöunesi nukuttua.Toivottavasti tänään Tampereella ja jatkossa muillakin paikkakunnilla annetaan rapaa niskaan ja katsojien kannanottoja tifoin Pelicansin ja veriraha Jordanin suuntaan.
Hävettävää ja säälittävää että liigassa pelaa tällainen moraaliton rotta.
Toivottavasti saat kuitenkin yöunesi nukuttua.
Ei niin. Ei ole kiinnostanut sitten vuoden 2014. Toki sitäkin ennen oli monia Venäjän hyökkäyksiä,,, vaikkapa Georgia.Kieltämättä Venäjän hyökkäys Ukrainaan on vienyt pois sellaisen turvallisuudentunteen, jossa olen saanut kasvaa. Tästä huolimatta nukun ihan hyvin, kiitos huolenpidosta.
Näyttää selvältä että Venäjän toimet eivät kaikkia kiinnosta ja se tuntuu melko käsittämättömältä.
Ei niin. Ei ole kiinnostanut sitten vuoden 2014. Toki sitäkin ennen oli monia Venäjän hyökkäyksiä,,, vaikkapa Georgia.
Edelleen hyvä Rosvosektori: Tämä kyseinen sota alkoi 2014. Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!
Mikäli omaa aukkoja maailmantilanteen hahmottamisessa, on esimerkiksi tämä Wikipedia-sivu ihan kattava:Ei niin. Ei ole kiinnostanut sitten vuoden 2014. Toki sitäkin ennen oli monia Venäjän hyökkäyksiä,,, vaikkapa Georgia.
Edelleen hyvä Rosvosektori: Tämä kyseinen sota alkoi 2014. Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!
"Suuresti tapetilla" Jatkoajan keskustelupalstalla.Sain eilen luettua Urheilulehden kausiennakon ja itse yllätyin siitä, miten Pelicansin kohdalla ei ollut minkäänlaista mainintaa Jordanin hankkimisen aiheuttamasta kuohunnasta. Asia on kuitenkin ollut suuresti tapetilla syystäkin, mutta lehdessä tyydyttiin vain hänen taitojen hehkuttamiseen ja totaalisen status quon ylläpitämiseen. Keskitytäänköhän saman aviisin NHL-ennakossakin Ovien maaliennätyksen jahtaamiseen?
Jos annetaan kuraa, niin annetaan sitten oikeudenmukaisesta: Ei kaikille KHL pelureille koko sodan ajan!
Miksi Jordan sitten eroaa Lehterästä?Miksi Broadhurst sitten eroaa Jordanista?
Minä kun oikeasti olin Ukrainassa Helmikuussa 2022. Toki nuo eroavat, mutta on myös vivahde-eroja eri henkilöiden välillä.Et näe oikeasti eroa vuosissa 2014 ja 2022? Lahti ei petä.
Mielenkiintoista tosiaan nähdä reagoiko yleisö Jordaniin jotenkin erityisesti. Muutenkin näin kauden alla melko vähän Jordan ollut (negatiivisesti)esillä. Alkaako ihmiset olla jo Venäjän sotaan niin puutuneita että erilaiset boikotit ei enää pidä?Toivottavasti tänään Tampereella ja jatkossa muillakin paikkakunnilla annetaan rapaa niskaan ja katsojien kannanottoja tifoin Pelicansin ja veriraha Jordanin suuntaan.
Hävettävää ja säälittävää että liigassa pelaa tällainen moraaliton rotta.
Miksi Jordan sitten eroaa Lehterästä?