Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 451
  • 33 924

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Alkoholia saa tuoda verottomasti ihan helkkaristi EU-maasta, kunhan kantaa itse.



Ei oo enää mitään "max. kaks litraa bisseä ja litra väkeviä". Muistaako jonnet?
Niin no, viikko sitten piti opetella taas tuontirajoja kun tule Lontoosta takaisin. Se litra kirkasta oli taas rajana.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Alkoholia saa tuoda verottomasti ihan helkkaristi EU-maasta, kunhan kantaa itse.



Ei oo enää mitään "max. kaks litraa bisseä ja litra väkeviä". Muistaako jonnet?

Nyt sitä sitten tuokin vain oman tarpeen mukaan, väliin en ollenkaan. Silloin aiemmin aina piti tuoda se maksimi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tässä kun katson Amerikkaviisuja niin avautui että tämä on hyvä keino saada jonkinlaista vilausta tuon maan vähemmän tuntemiini osavaltioihin ja territorioihin. Ei sillä että mitään tuntisin kovin hyvin.

Se on myös selvää että tuotantotiimi on euroviisunsa katsonut tarkkaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Siis nehän on ihan virallisestikin Euroviisujen formaatilla rakennettu
Juu toki ja kyllä juontajat myös muistivat Euroviisuista kertoa tuossa ohjelmassa mukavan kattavasti.

Mielenkiintoinen ohjelma kyllä, varmaan tulee katsottua jatkossakin, joskaan en ihan varma ole jaksaako kaikkia kahdeksaa jaksoa jos jokainen kestää pari tuntia. Toisaalta juonto on letkeää, musiikki monipuolista ja sivistysarvojakin tuolla on kun sain nyt kuulla esim. Iowan ja Missourin erityispiirteistä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Alkoholia saa tuoda verottomasti ihan helkkaristi EU-maasta, kunhan kantaa itse.



Ei oo enää mitään "max. kaks litraa bisseä ja litra väkeviä". Muistaako jonnet?
Ja jos ei tuonut yhtään väkeviä, niin sai tuoda 2 litraa viiniä. Jotkut tullimiehet tulkitsi, että sai tuoda 3 pulloa ja jotkut ei joustaneet tippaakaan -> vain 2 pulloa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eilen avautui, että on ollut äänestys, jossa on valittu henkilö, joka tulee tervehtimään ensimmäisenä mahdollisia ulkoavaruudesta tulevia vieraitamme. Äänestyksen oli voittanut herra Ozzy Osbourne.
Miten tuo onkin niin helppo nähdä omassa päässä. Ozzy mustissa hiuksissa, vaatteissa ja pyöreissä aurinkolaseissa puhumassa sitä omaa kieltään joka pitää tekstittää omalle perheellekin. Oliot katsoo toisiaan ja miettii että tulikohan tehtyä virhearviointi.
 

Glove

Jäsen
Keikkaliput on vitun kalliita. Tsekkasin tuossa yhden suosikkibändini Stadin keikan lippuja ja kustantaisi 77,50 €. Juu ei.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maikkari lähettää nykyään Huomenta Suomen, vai mikä Uutisaamu se nykyään onkaan, ilman mainoksia maksukanavallaan. Onkohan tässäkin niin että ilmaispuolella on Saukkonen ja Mertaranta on maksupuolella?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
1/3 manner-Ranskan pinta-alasta on hyvin harvaan asuttua (Ranskan mittapuulla).

Kun piirretään viiva Le Havren ja Marseillen välille, niin viivan itäpuolella olevalla alueella asuu 60 prosenttia ranskalaisista ja länsipuolella 40 prosenttia.
 
K

Kiekkokatsoja

1. Terveyspalvelujen kuntayhtymällä/poliklinikalla käynti hoitajan luona, maksaa saman summan, kuin lääkärillä käynti. Vaikkei lääkäriä nää, tai saa hoitopuhelua.

2. Samalle Lääkärille en päässyt käymään, vaikka hoitajalle perustelin syyt, ja pyysin pääsyä. Pyyntini syynä oli oireet, ja lääkitys.

3. Tuo kyseinen käyntiaika peruttiin hoitolaitoksen puolesta kaksi kertaa viimetipassa, ja jouduin siis järjestelemään tuon yhden käyntikertani kolmesti.

4. Terveyden hoitotaso on muillakin asioinneilla laskenut. Tullut mieleen, että tekevät nykyisin vain minimi asiat, ja eivät halua hoitaa asiakkaan terveysasioita eteenpäin.

Palkkaa vaaditaan lisää. Vaikuttaa että jo nyt on menossa ns. Italialainen lakko.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että jotkut Liiga-joukkueiden fanit ottavat äärimmäisen tosissaan ottelutapahtumat ja menettävät malttinsa täydellisesti niitä puntaroidessaan. Menee katsomaan minkä tahansa joukkueen ketjuja, niin aina sieltä löytyy niitä, jotka ovat suunnilleen samanlaisessa mielentilassa kuin snägärillä tappelevat häiskät aamuyön tunteina. Tämä ei ole mikään uusi trendi, vaan samaa olen havainnut aina siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran kirjauduin palstalle yli 16 vuotta sitten.

Muistelen, että niinä vuosina, kun olin vielä Futisforumissa palstalaisena, sielläkin oltiin kuin sisällissodan tunnelmissa jokaisen ottelun jälkeen.

Peace.
 

Glove

Jäsen
Avautui, että jotkut Liiga-joukkueiden fanit ottavat äärimmäisen tosissaan ottelutapahtumat ja menettävät malttinsa täydellisesti niitä puntaroidessaan. Menee katsomaan minkä tahansa joukkueen ketjuja, niin aina sieltä löytyy niitä, jotka ovat suunnilleen samanlaisessa mielentilassa kuin snägärillä tappelevat häiskät aamuyön tunteina. Tämä ei ole mikään uusi trendi, vaan samaa olen havainnut aina siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran kirjauduin palstalle yli 16 vuotta sitten.

Muistelen, että niinä vuosina, kun olin vielä Futisforumissa palstalaisena, sielläkin oltiin kuin sisällissodan tunnelmissa jokaisen ottelun jälkeen.

Peace.
Ihan samaa olen miettinyt minäkin. Kirjoittajista jotka kirjoittaa monesti ihan asiaa palstalle, kuoriutuu ihan eri tyyppi ottelupäivänä ja varsinkin pelin aikana ja sen jälkimainingeissa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Liitteet

  • faf34f6b138724046039763cd1c9926e74616771.jpeg
    faf34f6b138724046039763cd1c9926e74616771.jpeg
    75,1 KB · kertaa luettu: 221

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itsekritiikille peukku ylös.
Tosin palstan toiminta näyttää menevän siihen, että toisia saa haukkua henkilökohtaisesti kuten eräs nimimerkki sitä on tehnyt mutta samalla toimien valkopesijänä siinä mikä on rasismia, syyttäen samalla muita rasistiksi ilman perusteita.

Kyllä palstan pahin rasisti valkopesee nyt vaikka mitä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Miksi sinä tämmöisiä lainauksia tänne tuot? Sinulle tehtiin samaa vähän aikaa sitten ja käperryit sikiöasentoon imemään peukaloa eikä Osmoa paljon palstalla näkynyt.
Odottakaapa, kun löytyy taas joku vinha missio jota ajaa, niin avot!
Mitenköhän Romanitkaan ovat pärjänneet sitten marraskuun puolivälin?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Löytyi jo ja vauhti vaan kiihtyy.
Missä ketjussa nyt mennään?
Kiinnostaa nähdä, että mikä on fundamentalistin triggeröinyt tällä kerralla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös