Kaukalot ovat muutenkin täynnä ihan just äsken pelanneiden poikia. Kohta niidenkin pojat seuraavat Kasperin jalanjälkiä. Todellisen ”oonko näin vanha?” -hetken koin Starsin matsin pelikatkolla, kun studioporukka kertoi nuorisolle, että kaaauan sitten mailat olivat puuta!Tuossa Barkovin viimeisten pelien tehoja ihmetellessäni huomasin, että seuraava kausi on jo kymmenes NHL ssä. Sehän on ihan lapsi vielä, mihin tämä aika kuluu?
itse tajusin tuossa viikko sitten olevani vanhempi kuin yksikään suomalainen NHL-pelaaja. Siihen ei nykyään hirveästi vaadita.Tuossa Barkovin viimeisten pelien tehoja ihmetellessäni huomasin, että seuraava kausi on jo kymmenes NHL ssä. Sehän on ihan lapsi vielä, mihin tämä aika kuluu?
Aikanaan NHL-pelaajat oli raavaita miehiä. Nykyään ne näyttää olevan poikia, jotka on keräämässä rahaa luokkaretkeä varten.Kaukalot ovat muutenkin täynnä ihan just äsken pelanneiden poikia.
Jaiks. Ja itse asiassa vanhin suomalaiskenttäpelaaja (Haula) on 5 vuotta itteä nuorempi.itse tajusin tuossa viikko sitten olevani vanhempi kuin yksikään suomalainen NHL-pelaaja. Siihen ei nykyään hirveästi vaadita.
Saman olen huomannut minäkin. Kun katsoo vanhoja pelaajakortteja netissä esimerkiksi tuosta 1990-luvun lopulta ja vielä 2000-luvun alusta, niin moni pelaaja, joka oli syntynyt vaikkapa 1960-luvulla, näytti olevan 30-vuotiaana paljon vanhemman näköisiä kuin nykypelaajat. Phil Housley näytti uransa lopulla lähes 50-vuotiaalta, vaikka oli 35, Matthew Barnaby näytti ainakin kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta ja mieleeni tulee vielä monia, monia muita vastaavia tapauksia.Aikanaan NHL-pelaajat oli raavaita miehiä. Nykyään ne näyttää olevan poikia, jotka on keräämässä rahaa luokkaretkeä varten.
Joe Thornton näyttää nykypäivänä uransa lopulla 70-vuotiaalta.Saman olen huomannut minäkin. Kun katsoo vanhoja pelaajakortteja netissä esimerkiksi tuosta 1990-luvun lopulta ja vielä 2000-luvun alusta, niin moni pelaaja, joka oli syntynyt vaikkapa 1960-luvulla, näytti olevan 30-vuotiaana paljon vanhemman näköisiä kuin nykypelaajat. Phil Housley näytti uransa lopulla lähes 50-vuotiaalta, vaikka oli 35, Matthew Barnaby näytti ainakin kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta ja mieleeni tulee vielä monia, monia muita vastaavia tapauksia.
Vastahan se teki ilmaveivimaalin pelissä, jota olin tuomaroimassa. Veikkaanpa siis, että olen nähnyt Granlundin ilmaveivin pelissä lähempää kuin kukaan muu täällä. Mikael taisi olla jotain 10-12 vuotias kun tämä tapahtui.Ja btw, Mikael Granlund on toiseksi vanhin suomalaiskenttäpelaaja ja eniten pelejä pelannut! Eikös se ilmaveivi ollut joskus pari vuotta sitten?
Tästä taitaa olla videotodistekinVastahan se teki ilmaveivimaalin pelissä, jota olin tuomaroimassa. Veikkaanpa siis, että olen nähnyt Granlundin ilmaveivin pelissä lähempää kuin kukaan muu täällä. Mikael taisi olla jotain 10-12 vuotias kun tämä tapahtui.
No, saman huomaa esimerkiksi opettajista. Kuva liittynee.Saman olen huomannut minäkin. Kun katsoo vanhoja pelaajakortteja netissä esimerkiksi tuosta 1990-luvun lopulta ja vielä 2000-luvun alusta, niin moni pelaaja, joka oli syntynyt vaikkapa 1960-luvulla, näytti olevan 30-vuotiaana paljon vanhemman näköisiä kuin nykypelaajat. Phil Housley näytti uransa lopulla lähes 50-vuotiaalta, vaikka oli 35, Matthew Barnaby näytti ainakin kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta ja mieleeni tulee vielä monia, monia muita vastaavia tapauksia.
On. Jos nauttisin konjakkia, tuo olisi hyvä vaihtoehto. Glovella on hyvä maku.Meukowin hinta-laatu suhde on hyvä.
Itävaltalainen Fucking-niminen kylä vaihtoi nimeänsä tuossa jokin aika sitten.
Fugging – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Nimi ei ole ollut enne, koska väkiluku on vain 106.Itävaltalainen Fucking-niminen kylä vaihtoi nimeänsä tuossa jokin aika sitten.
Fugging – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Koko elämäni olen kutsunut laitahyökkääjiä laitureiksi. Vasta tänään.... minulle valkeni että laitureita on rannat pullollaan. Aake Kalliallakin oli sellainen, se tosin syötiin jo vuosia sitten.
Tuli ihan sellainen valaistumisen hetki. Laituri... laituri.. laituri..