Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 793
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kaksi nimimerkkiä tunnen erittäin hyvin.

Sitten on pyöreästi 15 kpl nimimerkkejä, joiden kanssa olen jutellut, enemmän tai vähemmän, mutta en voi sanoa tuntevani heitä sen syvällisemmin.

Lisäksi tiedän muutaman nimimerkin ulkonäöltä, mutta ainakaan muistaakseni en ole heidän kanssaan koskaan jutellut.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
En sillä tavalla tunne, mutta tiedän näkeväni muutamaa Jatkoajan nimimerkkiä säännöllisesti.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Itse tunnen hyvin ainakin pari, joiden kanssa on yhteydessä vapaa-ajallakin. Lisäksi ulkonäöltä tiedän muutaman ja joidenkin kanssa tulee juteltua/moikkailtua silloin tällöin. Eiköhän tänne mahdu niitäkin kenet tuntee jollain tavalla, muttei tiedä heidän kirjoittavan Jatkoaikaan.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti dude
Jos mä arvon sellaisen lukeman kuin 40, niin tuskin kaukaa heittää.

Juuri eräänä kauniina päivänä yritin näitä laskeskella uudestaan ja menin sekaisin jossain 120 kohdalla.. Aika paljon on porukkaa tullut tavattua erinäköisissä häppeningeissä.

Se on muuten jännää miten osaa yhdistää nimimerkin ja ulkonäön.Useampikin nimimerkki on ollut juuri sen näköinen ja oloinen kun olen jutuista olettanutkin.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viime viestini jälkeen on tapahtunut jotain. Tuolloin pystyn helposti laskemaan ja kertomaan tuntemani ja tietämäni jatkoaikalaiset, mutta nyt on vähän vaikeampaa. Väkeä on tullut tavattua kaikkialla, peleissä, miiteissä, sattumalta... Äkisti laskemalla saan kasaan n. 40 nimeä, mutta uskoisin, että joku jäi puuttumaan.

Miten sitten tunnen henkilöitä? Muutama on jo todellinen ystävä elävässäkin elämässä, ja heidän kanssa vietän paljon aikaa. Osan kanssa jutellaan, jos törmätään ja ollaan vähän sellaisia "Moi, moi, mitäs kuuluu?" -tuttuja. Osa asuu eri paikkakunnilla, ja tekstarit + mailit kulkevat. Viikonloppuvierailuja on harrastettu. Loput ovat sitten sellaisia, jotka olen tavannut kerran tai kaksi jossain ja muutaman sanan vaihtanut.

Tiedän, että osa SaiPa-kirjoittajista tietää minut, mutta minä en tiedä heitä. Tästä todisteena on vaikkapa se, että yhtenä hämyisenä viime syyskuun yönä joku mies huudahti perääni kaupungilla "Poison!". En ehtinyt pysähtymään ja tilanne meni todella nopeasti ohitse, mutta tuosta huudosta ei ollut epäselvyyttä. Edelleenkin kysyn: Kuka tunnustaa?!


edit: Jahas. Epäilyksiä tuosta ilmeisesti hieman humaltuneesta "Poison"-huudahtajasta alkaa kohdistua ainakin Swiftin ja Bauerin suuntaan. :D
 
Viimeksi muokattu:

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Viestin lähetti Swift
En sillä tavalla tunne, mutta tiedän näkeväni muutamaa Jatkoajan nimimerkkiä säännöllisesti.

Samat sanat. SaiPa-kirjoittajia tiedän aika monta ulkonäöltä, mutta en tunne henk. koht.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kymmenittäin. Suurin osa todella mukavaa porukkaa, vaikka väliin tuleekin mieleen, että liian monta...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Itse tunnen hyvin ainakin pari, joiden kanssa on yhteydessä vapaa-ajallakin.
Heh, tää oli hyvä. Aloin nimittäin miettimään, että kuvastaako tämä juuri sitä, omalla kohdallanikin paikkansapitävää seikkaa, että kun JA:ssa roikkumista pääosin harrastaa työaikana, niin JA:n nimimerkitkin muodostuvat ns. "työkavereiksi"?

Vai tarkoitatko kenties sitä, että Bluesin peleissä käyminen niinkutsutusti "käy työstä"? (jota se herranjumala viime syksyn pahimmilla hetkillä toden totta tekikin...)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No, miten asiaa katsoo. Omalla luokallani on kaksi jatkoaikalaista itseni lisäksi, sekä Ässien kotipeleissä törmää aika moneen joka kerta ja oppinut tuntemaan vähän kaikkea sekä livenäkemisissä että ircin kautta. Muita jatkoaikalaisia on tullut nähtyä parilla paikkakunnalla sekä risteilyllä vol 1.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varmaankin 10 henkeä on sellaisia, jotka tunnistaisin kadulla kohdatessa. Hyviksi tutuiksi lasken edelleen 2 nimimerkkiä. Muutaman muun tunnen hieman heikommin. Loput ovat sitten ihan vaan kasvoilta tuttuja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vastasin tähän ,että 3-5.Jotkut paremmin ,jotkut huonommin.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parhaista kavereistani tänne kirjoittelee 3 henkilöä. Tämän lisäksi tunnen hieman heikommin muutaman muun kirjoittajan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmana tiedän tuntevani viisi immeistä jotka tänne kirjoittelee: kaksi perheenjäsentä, yksi ex ja pari muuta häröilijää:) Varmaan moni muukin tuttu tänne kirjoittelee, mutten osaa yhdistää nimimerkkiä naamaan.
 

Miguel

Jäsen
Aika monta naamaa ja nimimerkkiä osaa jo yhdistää. Vaikea kuitenkin määritellä, kuinka monta tunnen. Monia palstan kirjoittajia olen "tavannut" kokoontumisissa (esim. lätkämatseissa), mutta kaikkien kanssa ei ole ehtinyt vaihtaa yhtäkään sanaa. Paremmin tai huonommin olen tavannut vähän päälle 50 jatkoaikalaista.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Muutaman tunnen lähinnä hallilta ja vapaa-ajalta yhden, äänestin 3-5.

Wewe
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Viestinnän yksityisyys on pitänyt puolensa minua vastaan, en tunne ketään täältä. Mutta yhden tunnistan ulkonäöltä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Taisin joskus tähän vastata, eikä tilanne ole radikaalisti siitä muuttunut. Yksi hyvä ystävä tänne kirjoittelee ja pari muuta tiedän ulkonäöltä. Lisäksi kaksi vanhaa opiskelukaveria on hankkinut tunnukset tänne, mutta eivät ole olleet aktiiveja sitten palstan alkuaikojen. Muutaman tutun tiedän lukevan palstaa aktiivisesti.
 

Puster

Jäsen
Puhelimesta löytyi kymmenen ihmisen numero joiden tiedän olevan jatkoaikalaisia. Muutamasta on epäilyt mutta nikkiä en tiedä. Lisäksi osaan yhdistää kasvot nikkiin reilusta paristakymmenestä tyypistä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jaha tämmöinenkin. No sillai ihan oikeasti ja hyvin tunnen Max Powerin, Prt Sc:n, Kawalskin, Andyn ja vähän Teemu-73:n kin. Eli aika vähissä on. Ja oikeastaan aika hyvä näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös