Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 969
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus olen vastannut etten tunne ketään henkilökohtaisesti. Nyt voin sanoa tuntevani paremmin kolme tai neljä jatkoaikalaista. Tavalla tai toisella tunnen ja tiedän sitten viitisentoista jatkoaikalaista, tiedä sitten kuinka moni heistä haluaa tuntea minut.

vlad.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyllä tuo "tunteminen" taitaa rajoittua siihen 10-20 luokkaan. Tiedän kyllä sitten paljon enemmänkin. Lähinnä tuolta JWC-porukasta.

Lukko-puoleltakin tiedän useamman kirjoittajan, mutta ei siinä tuntemisesta oikein voi puhua. Voipi olla, että hekin minut jäähallilla tietävät. Ainakin joskus silloin kettujenkeväässä käydessäni, joku varmasti osasi yhdistää nimen ja nimimerkin.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
0. Muutama epäilys on, mutta ei ole tullut asiasta kysyttyä. Varmaan ihan hyvä vaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nykyisin ehkäpä noin 50 Jatkoaikalaista.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Aika monta tiedän lähinnä HC Jatkoajan yms. (ps3) kautta, mutta vain yhden henkilön tunnen ihan kunnolla. Tämän yhden lisäksi 3-4 kaveria jättänyt hakemuksen palstalle... Saa nähdä heruuko oikeuksia. Itselläkin oli aika vaikeaa kun hakemuksen käsittelyssäkin taisi mennä jotain 3 kuukautta.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Itse tunnen noin 10 tyyppiä, joiden kanssa oon käyny matseissa ja bissellä jne, mutta sitten lisäksi aika moni kaveri on lukenu mun juttuja ja kommentoinu irl, mä en vaan prkl tiedä niiden nimimerkkejä :D

Suurin osa IFK:laisia, mutta joukkoon mahtuu myös Ipan kannattajia, narrifaneja, näätiä, patoja.. ehkä muitakin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Yhden.

Muutaman tiedän olevan käyttäjiä tai on vahva epäilys, mutta nimimerkkiä en tiedä enkä oikeastaan haluakaan. Siinä menee mielikuvat sitten ihan paskaksi. Parempi, kun on Jatkoaika-tuttavat ja oikeat tuttavat erikseen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Reilu vuosi sitten olisin vastannut ehkä 5. Nythän noita on tullut miittien, JWC:n ,Hawaiji-touhujen ja kesäjäiden kautta tavattua huomattava määrä. Veikkaisin 30 - 40 olevan aika lähellä oikeaa.

Joukossa on väkeä joiden kanssa on tekemisissä vähintään viikoittain.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Kaksi tiedän aivan varmasti ja tunnen myös nämä nimimerkit henkilökohtaisesti kohtuullisen hyvin. Melkein molempien kanssa tulee oltua tekemisissä viikottain.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Lisäksi ainakin RedHot ja Levonen tuttuja. Pari muutakin tunnen, mutta en muista enää niiden nimimerkkiä.
Niin joo muuten tiedänkin ketkä näiden nimimerkkien taakse kätkeytyy. Hepäs eivät varmaankaan minua tunne tai tiedä ellei Prt Sc ole kielinyt, mokomakin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Onhan noita kertynyt ja sanotaanko kymmenkunta on sellaista, joiden kanssa tulee pidettyä yhteyksiä, myös lätkän/Jatkoajan puolella. Anyway, monta ystävää saanut tätä kautta, tiedätte kyllä keitä te olette..
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käsittääkseni vain yksi kirjoittaja tuntee minut, itse sen sijaan osaan yhdistää useammankin nickin ja nimen - vaikka he eivät sitä tiedä. Njäh njäh.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomasin äskettäin tsekatessani Jatkoajan Facebook-profiilin jäsenlistaa, että ainakin yksi JAn käyttäjistä on sukua minulle. Kuka olet, sinä Reiman-nimellä varustettu olento?
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Henk. koht., kuten ketjun nimi sanoo, tunnen vain yhden. Nimimerkkejä tiedän ainakin kaksi.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
3. Yhden kanssa olen lähes joka päivä tekemisissä ja ollaan oltu ala-asteelta asti jo tuttavia. Kaksi muuta on sitten enemmän ja vähemmän marginaalitapauksia, mutta erittäin vellovia jääkiekkokeskusteluita ollaan käyty jo muutama vuosi, mutta kasvotusten en ole herrojen kanssa koskaan ollut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä ainakaan tiedä tuntevani ketään, siis ainakaan niin hyvin että naamatusten olisimme jutelleet. Toisaalta, olen jutellut niin monien kymmenien tuhansien ihmisten kanssa elämäni aikana, että olisi melko epätodennäköistä ettei ketään teistä olisi kohdalle osunut.

Joku voisi laskea tuolle prosentin. 35 vuotta, vaikka 30 000 tavattua ihmistä ja Jatkoajan käyttäjämäärä suhteutettuna vaikka Suomen väkilukuun. Kai siihen joku korrelaatiokerroin löytyisi.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yli 20 tunnen henkilökohtaisesti, suurin osa tietysti kroketin pelaajia, ja lisäksi osaan yhdistää lukemattomia nimimerkkejä oikeisiin naamoihin, mutta ne ei tiedä sitä. Kai.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yhden tiedän. Enkä edes tiedä haluaisinko tuntea/tietää edes enempää. Jotenkin vapautuneempaa kirjoitella näin kun kukaan ei tunne minua.

Aika nopeasti nousi yhden viikonlopun aikana tietämäni Jatkoaikalaisten määrä yhdestä neljään.

Yhden nimimerkin onnistuin yhdistämään erääseen henkilöön, kuka on minulla Facebook-kaverinakin ja Espoon fanireissulla tutustuin kahteen muuhun Jatkoaikalaiseen.

Jotenkin oli aika metkaakin tavata henkilöt Jatkoajan nimimerkkien takaa. Näitä keskusteluja kun täällä lukee niin ei aina oikein edes muista että nimimerkeillä on oikeasti myös henkilöllisyys mutta sitten kun tapaa face-to-face niin tulee fiilis, ei helvetti toi on toi!

Yllätyksiltäkään ei säästytty...

Mainitaan myös bonuksena Kapteeni Koivun esiin nostama Diili-kortti.
 
Viimeksi muokattu:

Bronco

Jäsen
Ainakin yhden ja hyvä niin.

Bonukseksi laskettakoon eräs nimimerkki, jonka näen tänäkin iltana klo 20 idioottiboksin välityksellä ja joka näin ollen on paras kaverini.
 
Kaksi olen saanut tietooni. Kolmaskin täällä luultavasti on, mutta hänen nimimerkkiä en ole saanut selville. Nuo kaksi on siis sellaisia, että minä tiedän keitä he ovat, mutta he eivät tiedä minun henkilöllisyyttä. Tuttuja ovat vain, eivät mitään sydänystäviä. Hyviä tyyppejä molemmat. Toinen on KalPan fani ja toinen SaiPan. Se kolmas, jonka nimimerkkiä en tiedä (vielä... :D), on myös SaiPan faneja.

Ihan hyvä kyllä että tuttuja ei ole tuon enempää. Jos olisi paljon tuttuja niin eihän tänne kehtaisi kirjoittaa, kun heti vastaan tullessa kaikki alkaisi vittuilemaan minulle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enpä kyllä usko että tunnen ketään, enkä tiedä että haluanko edes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös