Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 47 025
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä milloin olen vastannut tuon, että en tunne yhtään, mutta siitä lienee jo aikaa.

Nykyisellään voisin sanoa, että tunnen enemmän tai vähemmän viitisen ihmistä täältä. Jokusen enemmän ehkä tunnistaisinkin jos tulisi vastaan, mutta tuo määrä on, joiden nimet tiedän ja olen tavannu kerran tai useammankin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
En ainakaan vielä tunne ketään palstatoveria, tuskinpa edes tunnistaisinkaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yhden tiedän. Enkä edes tiedä haluaisinko tuntea/tietää edes enempää. Jotenkin vapautuneempaa kirjoitella näin kun kukaan ei tunne minua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Reippaasti yli kaksikymmentä JA:laista tunnen niin hyvin että löytyy joko mese-osoite, puhelinnumero kännykästä tai facebook:ssa ollaan kavereita. Kertyyhän noita tuttuja kun on vähänkään sosiaalinen persoona tai kulkee Jatkoaika tai David Krokett-miiteissä.

- Tinke-80
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhden täältä "tunnen". Mitä nyt vähän on tullut mesessä juteltua ja pelailtua samoja pelejä netin kautta.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
En kyllä tunne ketään, tiedän kylläkin jokusen. Muutama Jatkislainen joutuu myös valitettavasti lukemaan allekirjoittaneen WayneBrown-hehkutuksia Facebookissa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitipä oikein miettiä.. Viis kipaletta nyt ainakin. Myös pari "syytä epäillä" nimimerkkiä taitaa myös löytyä. Pitäneekin joskus kysäistä kun näkee.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä mun valinta tuohon kohtaan "yli 20" osuu. Lähes kaikki ovat Ässänimimerkkejä ja jokunen lukkokirjoittaja mutta ompa tullut jutusteltua myös muutamien muiden joukkueiden kannattajien kanssa.

Hauskaa on silti aina välillä sellainen että jossain pelissä joku tulee puhuttelemaan minua eikä mulla ole hajuakaan kuka tuo toinen on. Ja toisaalta kun nimimerkki on sama kuin lempinimi niin aika moni minua tällä sivuunkirjoitetulla nimellä kutsuu.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Yhden vaan tunnen. Lisäksi on kyllä pari kolme kannattajaa, jotka ovat kirjoittajia, ja joiden nimimerkkeihin osaisin heidät yhdistää. Mutta eipä noilla väliä. Mukavaahan tuo on kirjoitella anonyymina.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Isäni tiedän kirjoittavan mutten tiedä nimimerkkiä, vaikka olenkin sitä udellut. Mutta hän taas ei tiedä minun kirjoittamisestani mitään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yhden tunnen. Muita ei ainakaan tule mieleen tässä kohtaa. Toki noita JWC-ihmisiä tiedän, mutta ehkä tunteminen on väärä sana.
 

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Kaksi tunnen henkilökohtaisesti, ja muutaman muun puolitutun tiedän keskustelujen perusteella omistavan kirjoitusoikeudet, vaikkei naamoihin sopivista nimimerkeistä olekaan tarkempaa tietoa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En kyllä tunne ketään, tiedän kylläkin jokusen. Muutama Jatkislainen joutuu myös valitettavasti lukemaan allekirjoittaneen WayneBrown-hehkutuksia Facebookissa.

Sun uuaat on kyllä vielä parempia <3

Suoranaisesti tunnen joku kymmenkunta, ja sitten tiedän / tuttavapiiriin kuuluu parisenkymmentä. Joskus ehkä vuosi sitten näemmä olen vastannut 3-5.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olen käynyt muutaman JYP-nimimerkin kanssa katsomassa pelejä baarissa ja yhden nimimerkin tunnen hieman henkilökohtaisemmin...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Sun uuaat on kyllä vielä parempia <3

Soittakaa poliisii....uuu-u-u-u-uuu.

Tuli mieleen että löytyyhän täältä yksi narrifani ainakin kenet voisi laskea jopa "tunnen" -kategoriaan. Tyhmä kuin saapas, mutta minkäs teet, käsittääkseni tuo kuuluu "ammattisairaudet" -listalle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Soittakaa poliisii....uuu-u-u-u-uuu.

Tuli mieleen että löytyyhän täältä yksi narrifani ainakin kenet voisi laskea jopa "tunnen" -kategoriaan. Tyhmä kuin saapas, mutta minkäs teet, käsittääkseni tuo kuuluu "ammattisairaudet" -listalle.

Saikka on yksi niistä, joita on mukava moikata Turuilla ja toreilla. En ymmärrä mitään noista aikasemmista jutuista, mutta kyllä mä ennemmin Saikkaa moikkaan kuin lyön, jos tapaan.

Edit. Obi-Wan on meidän puolelta mukana, eli siis uskallan olla mukana. Siellä Obin takana. On se vaan tuo Saikka, ni aika Saikka.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Yhden varmuudella koska on serkkuni,todennäköisimmin on kyllä muitakin,mutta ei ole koskaan tullut puheeksi enkä ole välttämättä nin halukas tietämäänkään.Anonymiteetti kunniaan.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Datsun lienee ainoa, jonka tunnistan mikäli sattuu vastaan tulemaan. Muutamasta nimimerkistä mulla on olemassa vahva epäily kuka on tekstin takana. Puhelinkontakteja ja suunniteltuja tapaamisia tuopposen äärellä on myös, mutta suunnitelmiksi ne ovat toistaiseksi jääneet.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Näköjään määrä kasvaa ajan mittaan. Karkeasti arvioituna tunnen noin parikymmentä, ja tavannut olen sellaiset viitisenkymmentä. Edelleenkään en varmasti muista kaikkia ulkonäöltä, joten edelleenkään ei saa pahastua jos en morjensta.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkein parikymmentä Jatkoaikalaista on tullut nähtyä livenä.

Noin vuosi sitten perustetusta Jatkiksen XBOX EASHL lätkäjengistä on muodostunut hauska yhteisö joka elää omaa elämäänsä keskustelupalstan ulkopuolella. Kummasti siinä tulee kaverit ainakin osittain tutuiksi kun lähes päivittäin pelataan noita pelejä ja kun mikkien välityksellä voi puhua, niin siinä tulee samalla jauhettua kaikennäköistä viisasta ja korkealentoista ;)

Kerran on kokoonnuttu keilauksen ja saunaillan merkeissä ja parin viikon päästä on taas huuruista miittiä tiedossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös