Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 47 002
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän noita on jonkin verran tavattu. En nyt jaksa oikein kunnolla laskea, mutta siinä 15-20.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm. Nyt pitääkin oikein miettiä kuinka monta on tullut noin livenä tavattua.
Epäilisin että luku on sellainen n. 20. Saattaa olla suurempikin.

HIFK-miehet ovat tulleet erittäin tutuiksi matseissa, joihinkin olen tutustunut sitten oikein erityisenkin hyvin, yhden HIFK-kirjoittajan lapsia vahdin usein. HIFK-faneja tavattu ainakin JHag, Korak, Senior, Johannes, Cairns, Rebel, Tatzka, Scoutti, punaiset lasit. Huomauttakaa toki jos unohdin jonkun.
Ässä-miehiä on tainnut kaksi tulla tutuksi, Kapa76 ja JanJ.
HPK:n kannattajista on tullut tavattua op777, tommilin, Kiisa, Flonaldo, pokki ja DGN.
Olen myös nähnyt nimimerkki Lapasen, ja olen ollut tietoinen siitä kuka herra kyseessä on ollut. Mutta eipä tainnut minua nähdä.
Myös nimimerkki jst on tullut tavattua.
Bluesin ihmisistä Tommy.
Jokereiden ihmisistä TommyT ja Manic.

Joitakin nimimerkkejä on tullut tosiaan tavattua moneen otteeseenkin.
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan noita tullut nähtyä..

Tässä siis ne jotka olen nähnyt. Suurinta osaa en tunne sen syvällisemmin..

Pokki, Tommilin, Op777, Kiisa, Flonaldo
Reds1897, Tatzka, Johannes, JHag, Predator, Korak, Senior, fiftyeight,Hai,Cairns, Tinde, Punaiset lasit, Rebel,Oloneuvos, Jet Ace,Dude, B1,Tsei Tsei,Mazza, Jokipoika, Tommy, JuhaHT, Vlad, Arnold, Kapa76, JanJ, Annuli,Rööri, Rixa74, Koo, Kangoroo

Muitakin varmasti, mut ei tullu heti mieleen. Tai sit en edes tiedä tavanneeni .. :D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sitten viime kerran, kun olen tähän ketjuun kirjoittanut, on uusia naamoja tullut ainakin 30-40 kertaa enemmän. Silloin en ollut muistaakseni nähnyt kuin yhden. Nyt saa kiittää mm Jatkoaika risteily vol 1:stä, että tiedän heitä niinkin paljon. Eikä siinä vielä kaikki, yksi jatkoaikalainen on muun muassa omalla luokallani nykyisessä opinahjossani.

Kotileiriläiset, jotka olen nähnyt tai olen ollut jossain tekemisissä livenä voisin mainita: Annuli, paze17, Kapa76, Clark_Kent, JanJ, hörkkö, The Hawks.. Jäiköhän joku mainitsematta? No ainakin nämä ja tosiaan muista jengeistä sakkia jonkin verran.
 
F

Flonaldo

Herran jestas sentään, livenä olen jutellut - ja voin siis väittää ainakin jollakin tapaa tuntevani - varmaan hieman päälle sadan jatkoaikalaisen kanssa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tilanne on edellisestä vastauksestani muuttunut niin, että voin sanoa tuntevani sellaiset hiukan alle kymmenen, ja kaikkiaan olen tavannut noin kolmisenkymmentä. Ja heti tähän ilmoitettakoon, että johtuen käsittämättömän huonosta kasvomuististani minulta saattaa jäädä huomaamatta, jos joku harvemmin tapaamani tulee vastaan. Ei siis kannata leimata ylpeäksi, vaan läimäyttäkää vapaasti valitsemaanne kohtaan jänteikästä vartaloani tai huutakaa korvaan jotain. Vaihdan kyllä kuulumisia ihan mielelläni.

Muutaman kirjoittajan kanssa olen aina välillä yhteydessä, vaikka en ole koskaan livenä tavannut. Hämmästyttävää, miten hauskaa dialogia voi saada aikaan täysin tuntemattoman kanssa :)
Tähän ei sitten liity mitään moraalisesti arveluttavaa, kirj. huom.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Äkkiä laskettuna voin sanoa henkilökohtaisesti tuntevani 8 jatkoaikalaista; siis wilco, ervatsalo, Jomppa, Rontti, Tilatiili, Bouwmeester, Nilkkakiituri ja Kaima. Nämä kolme jälkimmäistä tosin hivenen vähemmän JA:n kirjoittavia. Tuntemiseksi lasketaan tässä tapauksessa se, että on ollut viimeisen vuoden aikana vähintään kolme (3) kertaa mukilla ko. henkilön kanssa. ;)

Vähemmän tuttuja onkin sitten enemmän, varmaan joku pari-kolmekymmentä ainakin.

edit: Piti vielä mainita, että jos pitäisi nimetä joku henkilö jatkoaikalaisista, johon haluaisin tutustua, hän olisi ehdottomasti Daespoo.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Nimimerkit, jotka olen tavannut henkilökohtaisesti: Rocco, james, kankkis, Jaska85, Black Adder, amok, kakkonen, Silverspur, Reggie Dunlop, hermano, Leetch ja maestro83 nyt ainakin. Molineuxin kanssa olen puhunut puhelimessa, mutta emme ole tavanneet.

Mestis-porukkaa olisi kiva tavata.

Sumu on myös yksi kenet tunnen. JPL:n olen nähnyt ja puhunut puhelmessa, käsittämättömän väärin käsityksen seurauksena.

edit: Molineux tavattu vahvassa humalassa Provinssirockissa.
 
Viimeksi muokattu:

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
keitäs niitä nyt olikaan... : mendieta, Rocco, Jaska85,kankkis

Gaizka! erillismaininta lämmittää sydäntä! hehheh-lämpö päälle!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Nopeasti laskettuna taidan tuntea viisi: Birkun, Murmelin, Tulpun, Tuomas Nyholmin ja SaiPa2000:n. Näistä Birkkua lukuunottamatta kaikki ovat olleet tuttujani ennen jatkoaikaan rekisteröitymistä. Birkun kanssa tutustuimme, kun huomasimme, että ajattelemme useimmista kiekkoon liittyvistä asioista samalla tavalla.

Jos joku on unohtunut listasta, niin huutakoon hep. :)
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Tunnen Jatkoaikalaisia sellaisen listan että en kehtaa ruveta tässä luettelemaan koko listaa sillä joku jäisi pois kuitenkin. Mutta muutama kymmenen kuitenkin. Eniten tekemisissä tulee oltua TheReffin ja Siilin kanssa, sitten ehkä Murmelin. Murmelin kyllä tuntevat kaikki. :)
 

Cube

Jäsen
Kaksi tietääkseni tunnen, tosin toinen ei sitä tiedä. Yksi kaveri kirjoittelee tänne satunnaisesti. Tämä toinen jatkoaikalainen on tuttu jostain menneisyyden sählyporukasta.

Lisäksi muutama kaveri lukee Jatkoaikaa suhteellisen aktiivisesti.

Siinäpä ne. Rakastan tätä nimettömyyttä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olen tavannut yhden jatkoaikalaisen matsissa... nimittäin Leevin. Siihen se sitten jääkin. Toisaalta olen nähnyt matsissa myös girlzillan, Kiisan ja Flonaldon. Vielä ei olla kuitenkaan tavattu.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Apina ei tunne ketään mutta kaikki (ainakin aika moni) tuntee apinan................................
 

Miguel

Jäsen
Pelikaanin tunnen ihan hyvin, ja jlammin kanssa olen joskus vaihtanut sanoja matsissa.

En tiedä, onko useammillakin tuttavilla kirjoitusoikeuksia, mutta aktiivisia en taida enempää tuntea. Joitakin olisi ihan mukava tavata, mutta pärjään hyvin näinkin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Paljonkohan niitä nyt olis?
Jotain 50-60 olen nähnyt ja jutellut.
Mutta jos henkikökohtaisesti pitää tuntea, niin varmaan tollaset 25-30.
Ompa eräs Jatkoaikalainen kutsunut mua kaverikseen, mutta sitä ei varmaan lasketa, kun se oli krapulassa?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ainakaan tiettävästi ketään täältä tunne henkilökohtaisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö haluaisi tuntea... =)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisin sanoa tuntevani yhden jatkoaikalaisen melko hyvinkin, olemme ystäviä ja ystävystyimme nimenomaan Jatkoajan kautta. Parin kanssa on sitten ollut tiiviimpää yhteydenpitoa mm. mailien välityksellä, ja muutaman tiedän ulkonäöltä ja olen joskus jotain jutellutkin.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Henkilökohtaisesti tunnen jatkoaikaan kirjoittavista kuusi sälliä, yhtä lukuunottamatta kaikki Saipan kannattajia. Jutellut olen useamman kymmenen kanssa, mutta heitä ei voi kavereiksi näin ollen tituleerata.
 

pekki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahmat 4ever, HPK, RoKi-79
Myönnettävä että yhden tunnen, enemmänkin olisi mukava tuntea...ehkä sitten joskus tunnenkin.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm.. No kun miettii, tulee mieleen viisi henkilöä, joiden kanssa voi mennä tuosta vaan juttelemaan, niistä ja näistä.

Ja toivottavasti jatkossa tulee paljon paljon enemmän uusia tuttuja! Minä olen sellaista sorttia, joka haluaa tutusta paljon uusiin ihmisiin. Perintöä varmaankin äidin puolta.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Neljä tunnen, yhden kanssa olen jutellut pienesti. Nämä viisi tapausta KJT:n kannattajista. Olen saattanut nähdä Afanin Valtti Areenan lehdistökatsomossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös