Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 978
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Itse tunnen muutaman jatkoajan kirjoittajan. Varmaan jos lähtis risteilylle niin oppisi tuntemaan vielä enemmänkin. Harmi kun ei pääse tälläkään kerralla...
Sitten luulen että serkkuni joka kuuluu sikakatsomoon kirjoittelee täällä myöskin... täytyy kysyä kun käy seuraavan kerran.

Olen miettinyt että kuka näistä ninimerkeistä on Harkomo ja kuka Summanen. Harkimosta on vahva epäilys, mutta....
 

Afan

Jäsen
Reilun vuoden takainen vastaukseni näkyy olleen neljä. Kehitystä on tapahtunut, sillä pitkällisen pohdinnan ja arpomisen jälkeen päädyin tällä kertaa tasan 30 henkilöön.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vetävännäköiset Jatkoaikalaiset

Niin, itse tiedän, luulen tietäväni ja tunnen aimo hivakan Jatkoajan porukoita. Osan tunnen muutenkin ja osa on tullut tutuksi nimenomaan Jatkoajan kautta.

Lukumäärä lienee päälle parikymmentä. Kaikkien naamoja en muista, etenkään näiden Jyväskylän tyyppien naamoja, koska joku oli sillä kertaa pannut ohranjyvän silmääni.

Asiallista porukkaa kaikenkaikkiaan.

Täältä tähän
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jos mä arvon sellaisen lukeman kuin 40, niin tuskin kaukaa heittää.
 

Hude

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ketään en tunne henkilökohtaisesti, muutaman tosin netin välityksellä ja ainakin yhdellä kirjoittajalla ja minulla on yhteisiä tuttuja. Toivottavasti jatkossa teihin törmäilee myös livenä!
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Ajat muuttuvat

Luku on muuttunut melkoisesti, sillä marraskuun risteilyllä ja ÄTPPOMK:n pikkujouluissa tuli uusia tuttuja melkoisesti. Sanotaan, että parikymmentä tyyppiä tuntee mut varmasti, jos jossain törmää. Äänestyksen aikaan tunsin noin 5 tyyppiä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätäkin voisi nostaa piruuttaan ylös.

Tunnen hyvin kaksi nimimerkkiä, ifotan ja PeZun.

Lisäksi muutaman kanssa tulee oltua jonkin verran yhteyksissä joko puhelimitse tai sähköpostitse.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sistis, tule meitin kanssa terassille niin tutustut moneen muuhun. Lisää asiasta toisessa ketjussa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vlad
En tunne täältä ketään enkä taasen usko kenenkään tuntevan minua mistään yhteydestä. (Oikeastaan se on onni ettei minua tunne koska olen hyvin rasittava persoona).

Täältä maailmanlaidalta,

vlad#16.

Näin kirjoitin miljoona vuotta sitten, nyt tilanne on hivenen muuttunut. ÄTPPOMK-tapaamisten myötä voin sanoa tuntevani, ainakin ulkonäöltä, pari kolmekymmentä jatkoaikalaista.

Muutaman jatkoaikalaisen kanssa tulee oltua yksityisviesteitse tai maileitse "syvällisemmässäkin" ajatustenvaihdossa.

Eiköhän elokuun valloitusopraation jälkeen lista kartu muutamalla persoonalla..

vlad#16.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tuttuja on muutamia kymmeniä, mutta yhteyttä pidetään lähinnä pitempään lätkää seuranneen väen kesken yli seurarajojen. Useita mukavia illanistujaisia on ollut asian tiimoilta ja lisää on suunnitteilla.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
3
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen tietäväni muutaman,mutta yhtään en tunne...
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Näin näppituntumalta voin sanoa, että tunnen henk. koht. 3-4 ihmistä, jotka kirjoittelevat Jatkoaikaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Katselen juuri erästä naispuolisista kirjoittajista kiikarin linssien läpi...taitaa olla suihkuun menossa..."ottaa slipoverin pois...ottaa housut pois..."

En ma ketään varmuudella tunne mutta puskasta tarkkailen muutamaa pari kertaa viikossa.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, ei kai niitä ole kuin kaksi jotka varsinaisesti voin sanoa kunnolla tuntevani. Aika hiljaista siis ollut tällä saralla.

Muutamia tuon lisäksi tiedän, olen nopeasti tavannut tai jutellut ircissä heidän kanssaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hupaisaa. Kun kaksi vuotta sitten kirjoitin tähän ketjuun ensimmäisen kerran, en tiennyt enkä tuntenut ketään muuta Jatkoaikaan kirjoittavaa ns. todellisessa elämässä. Nyttemmin _tiedän_ parikymmentä kirjoittajaa ja tunnen n. kymmenisen kipaletta.

Ainakin Bluesin porukka on nimimerkkien tutuksi tulemisen johdosta muuttunut ikäänkuin "pienemmän" oloiseksi, mutta eipä se välttämättä ole niinkään huono juttu...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tunnen tasan yhden.

Tiedän parikymmentä, nämä eivät tosin tiedä/tunne minua.

Stalkkeeraan (sivistysana) Bluesin porukkaa ;)
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Ulkonäöltä tiedän ehkä tuommoiset vajaa 10 nimimerkkiä. Yhtä montaa en sillä tavalla tunne, ehkä 3 tai 4. #77:n kanssa ollaan hyviä kavereita, nyt ei vaan ole äijä tänne viime aikoina paljon ehtinyt kirjoitella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös